آشنایی با بهترین شرکت های تولیدکننده بالابر

بالابر وسیله ای است که برای حمل و نقل افراد و کالاها استفاده می شود. آسانسورها برای بالا بردن جرثقیل و لیفتراک از انواع مختلفی استفاده می کنند، بنابراین به انواع مختلفی مانند آسانسور آکاردئونی، آسانسور هیدرولیک و … تقسیم می شوند. آسانسور در بسیاری از کاربردها در ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری استفاده می شود. این تجهیزات برای حمل و نقل و حمل کالا به خصوص در ارتفاعات گزینه بسیار مناسبی است. در ادامه به چند شرکت برتر در حوزه تولید و ساخت انواع بالابرها خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

آسیا |انواع بالابر صنعتی

شرکت ژیار صنعت

شرکت صنعتی و مهندسی ژیار صنعت ماهور با برند ژیار صنعت از سال 1398 کار خود را با یک تیم جوان و مجرب شروع کرد.

حوزه کاری این مجموعه طراحی و تولید محصولاتی چون بالابرهای آکاردئونی یا قیچی، بالابرهای ستونی یا ریلی، داک لولر یا همسطح کننده، رمپ بارگیری یا سکوی بارگیری، داک شلتر یا چادر بارگیری، راهبند، درب رول آپ سرعتی، کرکره برقی و سکشنال است.

این شرکت علاوه بر تولید، خدمات پس از فروش و فروش قطعات هیدرولیکی، برق صنعتی نیز در دستور کار خود دارد. تمام دستگاه‌هایی که توسط این مجموعه تولید میشوند، شامل یک سال گارانتی و 60 ماه خدمات پس از فروش دارند.

از آنجایی که بیشتر پروژه‌های ژیار صنعت با توجه به نیاز کارفرما به صورت سفارشی انجام می‌شود، روند اجرای پروژه به این صورت میباشد:

    ابتدا کارشناسان مجموعه از محل پروژه بازدید می‌کنند.

    بعد از بازدید، روند اجرای پروژه و هزینه تولید و اجرای آن به خریدار اعلام می‌شود.

    سپس بعد از قرارداد با کارفرما، پروژه در دست اقدام قرار می‌گیرد.

جهت تماس با ژیار صنعت می‌توانید از طریق وبسایت آن ها به آدرس https://dockleveler.ir/ مراجعه کنید یا از طریق تلفن های تماس 02191097275 و 09190809755 جهت ثبت سفارش اقدام نمائید.

شرکت بالان صنعت

شرکت تولیدی بالان صنعت با بیش از 30 سال سابقه درخشان در صنعت بالابر، اولین و بزرگترین تولید کننده انواع بالابر های نفربر و باربر متحرک و ثابت در ایران می باشد.

این شرکت مفتخر است که با اتکا به دانش تخصصی روز و نوآوری های مداوم در عرصه تولید انواع  نردبان های مخصوص و انواع بالابرهای نفربر، باربر، خودروبر، راهبند و…  در شکل و اندازه های مختلف پاسخـگوی نیاز های مشتـریان محترم  خـود می باشد و بسیار خرسندیم که ثمره این تلاش ها علاوه بر رضایت مشتریان، مورد توجه مسئولان محترم کشوری و استانی نیز قرار گرفته است و هر ساله بالان صنعت در حوزه های مختلف صنعتی مفتخر به دریافت نشان های برتر می شود و بر افتخارات خود می افزاید.

شرکت بالان صنعت از سال 1364 با اخذ مجوز از وزارت صنایع، فعالیت خود را آغاز و همواره در تدوین استراتژی سازمان، توسعه همه جانبه را در نظر گرفته است و تا به حال چندین طرح توسعه قابل ملاحظه را در طول حیاط خود اجرا کرده است.

جهت تماس با بالان صنعت می‌توانید از طریق وبسایت آن ها به آدرس http://balansanat.com/ مراجعه کنید یا از طریق تلفن های تماس 021-66417171 و  09121216664 جهت ثبت سفارش اقدام نمائید.

شرکت کلایر

شرکت آسمان ماشین آسیا اولین و بزرگترین طراح و تولید کننده بالابرهای آکاردئونی (قیچی) در خاور میانه با بیش از ۳۵ سال تجربه است. همچنین این شرکت محصولات مختلفی مثل جک بالابر واگن و داک لولر نیز طراحی و تولید می نماید. کلایر (CLAIER) نام تجاری محصولات تولیدی این شرکت می باشد.

در سال های اخیر شرکت آسمان ماشین آسیا در راستای رفع نیازهای کشور عزیزمان ایران با اخذ نمایندگی و امضای قراردادهای بین المللی در زمینه انواع بالابر نفری، بالابر پشت کامیونی، بالابر خودکششی، بالابر عنکبوتی و… با شرکت هایی همچون ایزولی ایتالیا و نیفتی لیفت انگلستان، اقدام به واردات و تولید مشارکتی برترین محصولات با تکنولوژی روز دنیا نموده است.

جهت تماس با کلایر می‌توانید از طریق وبسایت آن ها به آدرس https://claierlift.com/fa/  مراجعه کنید یا از طریق تلفن تماس 91014121-031  جهت ثبت سفارش اقدام نمائید.

شرکت پیشرو بالابر

شرکت پیشرو بالابر فارس در راستای تحقق بخشیدن به خودکفایی و عدم وابستگی کشور به غیر ، تولید خود را از سال 1379 با اخذ مجوز از وزارت محترم صنایع به طور رسمی

در ایران آغاز نموده است. فعالیت این شرکت در زمینه تولید انواع بالابر های الکتروهیدرولیک و الکترومکانیک و انواع نردبانهای کشویی می باشد. بکارگیری محصولات تولیدی این شرکت ، ضمن ایجاد ایمنی لازم برای کاربران ، سرعت عمل جهت دسترسی به نقاط مرتفع در محیط کار را چندین برابر افزایش می دهد.

برخی از پروژه های انجام شده توسط شرکت پیشرو بالابر فارس :

منطقه چهار عملیات انتقال گاز

سازمان شهرداریهای کشور

صنایع دفاع و …

جهت تماس با پیشرو بالابر می‌توانید از طریق وبسایت آن ها به آدرس http://pishrobalabar.ir/ مرا جعه کنید یا از طریق تلفن های تماس 07137745400  و 09107753303 جهت ثبت سفارش اقدام نمائید.

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا