یه چربی سوز قوی میخوام

چربی های شکمی باعث می شود که زیبا دیده نشوید و چاق تر از آن چه که هستید بنظر بیاید پس بایستی به فکر راه مناسب چربی سوز شکم باشید چرا که مجبور هستید هر بار از گن لاغری برای زیر لباس مجلسی استفاده کنید تا لباستان فرم مناسبی داشته باشد.. چربی های سفید که دور شکم جمع می شوند را با ناخم چربی های احشایی می شناسند که نه تنها باعث چاق تر بنظر رسیدن بلکه خطر بیماری های قلبی و دیابت نوع 2 را بالا می برد و باید هر چه زودتر درصدد از بین بردن و آب کردن این چربی ها بر آمد.

راه های مختلفی برای از بین بردن این چربی ها وجود دارد :

– اجتناب از نوشیدنی های شیرین

– افزایش مصرف پروتئین

– کاهش کربوهیدارت

– مصرف غذاهای حاوی فیبر

– منظم ورزش کردن

– توجه به اینکه چه مقدار غذا می خورید

آب بهترین نوشیدنی برای افزایش متابولیسم بدن!

ممکن است فکر کنید که آب در لاغری بی‌مصرف است، چرا که کالری ندارد! اما H۲O حتی ویژگی‌های بیشتری دارد که آن را برای کاهش وزن بسیار مفید می ‌ند. محققان دریافته‌اند که مصرف انرژی در حالت استراحت (یا میزان کالری سوزانده شده در حالت ساکن) می‌تواند در عرض ۱۰ دقیقه پس از نوشیدن آب حدود ۲۴ تا ۳۰ درصد افزایش یابد. خرید گن شکمی زنانه و پوشیدن آن به عنوان یک لباس عادی روزانه میتواند مجموع کالری های سوزانده شده را افزایش دهد. نوشیدن آب کافی به صورت روزانه می‌تواند هیدراتاسیون را افزایش دهد که می‌تواند به بهبود سطح انرژی و خلق و خوی کمک کند.

علاوه بر این، نوشیدن آب قبل از غذا می‌تواند به شما کمک کند تا احساس رضایت بیشتری داشته باشید و به کنترل وعده غذایی و کاهش وزن احتمالی کمک کنید. در واقع، بسیاری از مردم گرسنگی را با تشنگی اشتباه می‌گیرند. دفعه بعد که فکر می‌کنید باید یک میان وعده بخورید، ابتدا یک لیوان آب بنوشید و ببینید چه احساسی دارید.

چای سبز یک نوشیدنی لاغری عالی!

چای سبز سرشار از کاتچین است که آنتی اکسیدان‌های قدرتمندی هستند که در افزایش متابولیسم و ​​چربی سوزی موثر هستند. قابل توجه‌ترین این کاتچین‌ها، اپی گالوکاتچین گالات (EGCG) است که به عنوان یک تقویت کننده متابولیک بسیار مؤثر است به ویژه هنگامی که با کافئین ترکیب می‌شود. محققان معتقدند ترکیب این دو ماده به عنوان محرکی عمل می‌کند که باعث مصرف کالری می‌شود. اگرچه کاتچین ها ممکن است موثر باشند، اما مصرف مقدار زیاد آن‌ها توصیه نمی‌شود. مقداری که شما باید حتی برای یک اثر کوچک مصرف کنید قابل توجه و برای مدت طولانی خواهد بود. به طور کلی نوشیدنی‌های گرم که احساس سیری شدیدتری ایجاد می‌کنند، می‌توانند به مدیریت وزن کمک کنند.

نوشیدنی لاغر کننده سرکه سیب

ماده اصلی کاهش وزن در سرکه سیب اسید استیک است. این ماده می‌تواند متابولیسم را بهبود بخشد و سطح انسولین بالا را کاهش دهد. ثابت شده است که یک قاشق غذاخوری سرکه سیب در روز سطح گلوکز خون را بعد از غذا بهبود می‌بخشد و ممکن است به افزایش احساس سیری کمک کند، که می‌تواند منجر به مصرف کمتر کالری شده و کاهش وزن بالقوه را حاصل شود.

یک مطالعه که بر روی افراد مبتلا به دیابت نوع ۱ انجام شد نشان داد که سرکه سیب سرعت تخلیه غذا از معده را کاهش می‌دهد، بنابراین یک قاشق غذاخوری پیشنهادی ممکن است ارزش امتحان کردن را داشته باشد. اگر یک گن لاغری ترکیه ای در طول روز بپوشید میتوانید سرعت لاغری را افزایش و میل به غذا خوردن را کاهش دهید. اما فقط یک هشدار: مصرف نوشیدنی‌های حاوی اسید بالا می‌تواند دندان‌های شما را فرسایش دهد و سوزش سر دل را تشدید کند. بنابراین نوشیدنی لاغری در کنار خواص خود، می‌توانند عوارضی نیز داشته باشد. باید در مصرف این نوشیدنی‌های چربی سوز حد اعتدال داشته باشید.

آب نارگیل در لیست بهترین نوشیدنی های لاغری

بعد از یک تمرین سخت، تقریباً هیچ چیز بهتر از یک نوشیدنی سرد و طراوت بخش نیست. بسیاری از نوشیدنی‌های ورزشی برای سوخت‌رسانی به افرادی که در ورزش‌های شدید شرکت می‌کنند، فرموله می‌شوند . این اغلب به این معنی است که آنها ممکن است مقدار اضافی قندی داشته باشند که برای بزرگسالان معمولی ورزشکار که فقط سعی در کاهش وزن دارند لازم نیست. بنابراین اگر برای ماراتن یا چیزی که به ورزش شدید نیاز دارد تمرین نمی‌کنید، آب نارگیل را امتحان کنید. آب نارگیل خالص حاوی قند کمتری است و دارای پنج الکترولیت کلیدی است: سدیم، پتاسیم، کلسیم، منیزیم و فسفر.

آب لیمو، یک نوشیدنی لاغر کننده طبیعی

ثابت نشده است که آب لیمو متابولیسم یا سم زدایی را افزایش می‌دهد. اما ریختن مقداری آب لیمو در آب یک گزینه کم کالری عالی برای طعم دادن است. بنابراین اگر در دریافت آب کافی در طول روز مشکل دارید، سعی کنید این میوه را در نوشیدنی لاغری خود بگنجانید. آب لیمو همچنین مملو از ویتامین C است که می‌تواند ایمنی شما را بهبود بخشد، جذب آهن را افزایش دهد و به کاهش خطر ابتلا به سرطان‌های خاص کمک کند. همچنین آب لیمو یکی از ارکان اصلی رژیم سم زدایی است و بیشتر متخصصان استفاده از آن‌ را توصیه می‌کنند. با این حال، تاثیر آب لیمو در رژیم سم زدایی ناشناخته است.

آب گریپ فروت در لیست بهترین نوشیدنی های لاغری

نوشیدن یک لیوان آب گریپ فروت ممکن است فوایدی برای کاهش وزن داشته باشد. طی یک تحقیقات بالینی به دو دسته موش رژیم غذایی پرچرب داده شد. محققان به گروه یک همراه با رژیم غذایی آب گریپ فروت بدون پالپ دادند و به گروه دوم همراه با غذا فقط آب دادند. موش‌هایی که آب گریپ فروت نوشیدند در نهایت ۱۸.۴ درصد کمتر از موش‌های گروه آب، وزن اضافه کردند. همین گروه از موش‌ها همچنین سطح گلوکز خون، انسولین و تری گلیسرول کبد پایین‌تری نسبت به گروه دیگر داشتند. با این حال، تحقیقات انسانی بیشتری برای دستیابی به هر گونه نتایج انسانی قطعی مورد نیاز است.

نوشیدنی لاغری آب رازیانه

آب رازیانه می‌تواند به کاهش سوء هاضمه کمک کند، که در برخی موارد این خاصیت ممکن است به جای کاهش وزن به افزایش وزن کمک کند. خواص ضد باکتریایی موجود در دانه‌های رازیانه به حفظ روده سالم کمک می‌کند و به شما امکان می‌دهد راحت‌تر غذا را پردازش کنید. این خاصیت باعث می‌شود با خوردن مقدار کمتری غذا، انرژی بیشتری دریافت کنید. علیرغم آنچه برخی از متخصصان سلامت می‌گویند، دانشمندان هنوز در حال بررسی هستند که آیا رازیانه یک سرکوب کننده اشتها است یا خیر. صرف نظر از این، اگر طعم شیرین بیان را دوست دارید، چای رازیانه ممکن است یک جرعه خوب، شیرین و کم کالری باشد. به دلیل کالری کم، می‌توان آب رازیانه را به عنوان یکی از نوشیدنی‌های لاغری به حساب آورد.

اسموتی تمشک ، نوشیدنی چربی سوز صبح ناشتا

احتمال شنیده‌اید که خوراکی‌های ترش می‌تواند سبب کاهش وزن شوند. تمشک آنتی اکسیدان بالایی دارد و در نتیجه به سلامت بدن کمک می‌کند، متابولیسم را افزایش داده و سبب پاکسازی و سم زدایی از کبد می‌شود. در طرز تهیه اسموتی تمشک می‌توانید ۵ عدد تمشک، ۵ عدد زغال اخته و ۵ تکه خیار را به همراه کمی آب و میزانی یخ در مخلوط کن ریخته و پس از آن‌که خوب مخلوط شدند، آن را نیم ساعت در یخچال قرار داده و به‌عنوان یک نوشیدنی چربی سوز صبح ناشتا مصرف کنید

کدو سبز ، بهترین مکمل چربی سوز شکم و پهلو

یکی از سبزیجات موثر در کاهش وزن که کالری بسیار کمی دارد و نه‌تنها خواص آن زیاد است، بلکه به دلیل پایین آوردن قند خون، سبب لاغری نیز می‌شود؛ کدو سبز است. برای اینکه بتوانید بهترین مکمل چربی سوز شکم و پهلو را بسازید و پس از ورزش میل کنید، می‌توانید از ترکیب کدو سبز با خیار و سیب ترش استفاده نمایید و تمام این مواد را در مخلوط کن ریخته و به‌عنوان یک نوشیدنی چربی سوز صبح ناشتا یا پس از ورزش مصرف کنید.

دکمه بازگشت به بالا