گن لاغری فیت گن

در واقع یک نوع بالا تنه مردانه است که با پوشیدن آن می توانید بین ۲ الی ۳ سایز کمتر دیده شوید.فرم فیت همانطور که از نامش پیداست یک فرم دهنده و جمع کننده چربی های بدن است و این بالا تنه مردانه سبب جمع شدن پربی های شکم و پهلو می شود و باعث می شود تا شما حس اعتماد به نفس بیشتری از اندامتان داشته باشید.

گن مردانه فرم فیت با بهترین الیاف بسیار با دوام است و می تواند برای مدت ها مورد استفاده قرار گیرد و مجددا شستشو پیدا کند. دارای انعطاف بسیار بالایی است و به هیچ وجه برای شما ایجاد ناراحتی و حس فشار نمی کند.از مهم ترین ویژگی های بارز فرم فیت ، فرم دهی مناسب به اندامتان می باشد.این شما را پیکر تراشی می کند و سبب می شود تا مناطق مستعد چربی در بدن شما بیشتر تحت جمع شدگی قرار گیرند. طراحی فرم فیت مشابه است و هر دوی آنها ساخت کشور ترکیه می باشند.فرم فیت انواع و را نیز به تولید رسانده است.

در خرید گن فرم فیت و سایر برند های تولید کننده این موضوع را در نظر بیگرید که اگر چنانچه محصولی که تهیه می کنید از نوع تقلبی باشد ضمن اینکه هیچ گونه کارایی ای برای شما ندارد ف پس از یک بار شستشو نیز نابود می شود و این بار برای خرید گن لاغری اصلی باید مجددا هزینه کنید. گن لاغری فرم فیت اصل ترکیه دارای الیاف نانو گیاهی بوده و دوام بسیار بالایی دارد و به هیچ وجه ایجاد حساسیت نمی کند.این گن مناسب آقایان بوده و اندام بالا تنه را بسیار شکیل تر می کند.الیاف کششی هیدرو درم این گن دارای توانایی تحمل فشار و کشش بسیار بالایی می باشد و آنتی باکتریال بوده و به هیچ وجه بوی نامطبوعی تولید نمی کند.

این به گونه ای طراحی شده است که استفاده از ان بسیار راحت می باشد.شما می توانید آن را زیر لباس خود بپوشید و از فرم دهی مناسب و لطظه ای ان لذت ببرید.همچنین با اتسفاده مداوم از این گن لاغری ، می توانید فرم دهی مناسبی را بطور دائمی به اندام خود بدهید. زیرا با پوشیدن این و انجام فعالیت های ورزشی خواهید دید که بیش از پیش عرق می کنید و می توانید چربی ها را بسوزانید و فرم مناسبی به اندامتان بدهید. کیفیت بالای الیاف بامبو و هیدرو درم نانو سبب شده است تا دوام گن بسیار بالا باشد و شما بتوانید آن را برای مدت ها استفاده کنید و شستشو دهید.

گن ساعت شنی ۶ قزنه تاپی  بدلیل طراحی خاص آن، انحنای زیبایی مانند ساعت شنی را بر روی کمر و پهلوی شما ایجاد می کند. استفاده از جنس لاتکس ضد حساسیت در این گن، به تعریق کمک کرده تا موجب سوزاندن چربی شود. این محصول دارای 13 عدد فنر (آتل) است که باعث می شود عملکرد گن افزایش یافته و ناحیه کمر و شکم را بهتر و محکم تر در بر بگیرد. برای دریافت اطلاعات کامل و خرید این گن به صفحه گن ساعت شنی آناماری 6 قزن 13 فنر مراجعه نمایید. این محصول مناسب برای پیاده روی ، پوشیدن زیر لباس و حتی در زمان ورزش می باشد.

دارای 6 قزن و 9 عدد فنر (آتل) است که عملکرد آن را برای حمایت از کمر و شکم افزایش می دهد. برای دریافت اطلاعات کامل و خرید این گن به صفحه گن ساعت شنی جلیقه ای مراجعه نمایید. سعی کنید که گن های لاغری را خریداری کنید که به راحتی شسته می شوند. چرا که این گن ها زمان زیادی را در تماس با پوست شما هستند و احتمال اینکه کثیف شوند، وجود دارد. بهتر است که برای جلوگیری از شستشوی مداوم گن ها، گن های تیره رنگ را انتخاب کنید. گن های سفید و رنگ روشن، نمی توانند گزینه خوبی برای بانوانی که فعالیت های زیادی انجام می دهند باشند.

توجه به اندازه سینه و متناسب بودن آن با گن

یکی از مشکلاتی که بعد از خرید گن لاغری برای افراد پیش می آید این است که از پوشیدن گن لاغری احساس رضایت نمی کنند. چون سینه های آن ها کوچک تر نشان داده می شوند. واقعیت این است که گن های تمام بدنی، می توانند باعث بروز این مشکل شوند. شما می توانید گن لاغری شکمی را انتخاب کنید که باعث بالا بردن سینه های شما نیز می شوند. احساس راحتی در گن اگرچه انواع گن لاغری با ایجاد فشار بر روی بخش های مختلف بدن شما می توانند باعث لاغری و چربی سوزی شوند؛ اما به دلیل اینکه شما باید مدت زمان زیادی از گن های لاغری استفاده کنید، بهتر است که به راحتی آن هم توجه داشته باشید.

تفاوت گن لاغری مردانه و زنانه

به غیر از اینکه در بازار کشور ایران امکان خرید انواع گن لاغری زنانه وجود دارد، آقایان نیز می توانند برای خوش فرم تر به نظر رسیدن اندام خودشان از گن های لاغری مردانه استفاده کنند. گن های لاغری مردانه برای جمع کردن شکم، پهلو، ران و باسن مورد استفاده قرار می گیرند. در مواردی پزشکان توصیه می کنند که آقایان برای کاهش عوارض ناشی از عمل های جراحی از گن های لاغری استفاده کنند. جنس و متریال های استفاده شده در گن های لاغری، باید احساس راحتی به شما بدهند.

گن لاغری مردانه و زنانه تفاوت چندانی با هم ندارند. البته بیشتر گن های مردانه حداقل نیمی از تنه را پوشش می دهند. شما می‌توانید روی بهترین گن لاغری حساب کنید تا برآمدگی‌های ناخوشایند بدن خود را صاف و خوش فرم کنید و تنها در کمتر از چند دقیقه به اندام ایده آل خود برسید. گن‌های فاجات به دلیل داشتن الیاف خاصی به نام ویول تکس به راحتی روی بدن می‌نشیند و مانند پوست دوم شماست و کمک می‌کند تا اندام لاغرتر و زیبایی داشته باشید. به گونه‌ای طراحی شده اند که هنگام پوشیدن احساس راحتی داشته باشید  .

و می‌توانید در موقعیت‌های مختلف از جمله زیر لباس‌های مجلسی، در محل کار، شرکت در یک مهمانی یا حتی هنگام تمرین در باشگاه بدنسازی یا انجام کار‌های ساده قابل استفاده هستند. ویژگی حمایتی: ظاهری خیره کننده همراه با راحتی و پشتیبانی است. گن ساعت شنی ۹ فنره علاوه بر کنترل برخی از نواحی بدن که می‌خواهید زیبا به نظر برسد با کنترل بالاتنه و کمر به شما در اصلاح وضعیت بدن کمک می‌کنند، این گن لاغری به سلامت شما اهمیت می‌دهد. به فعالیت حرارتی و جریان خون کمک می‌کند: گن لاغری فاجات فعالیت حرارتی را افزایش می‌دهند که بر جریان خون شما تأثیر می‌گذارد و به دفع سموم و کاهش وزن کمک می‌کند.

خروج از نسخه موبایل