کدام قهوه گانودرما برای کبد چرب خوب است؟

راه های بهتری نیز برای مصرف زردچوبه وجود دارد؛ مانند کپسول ها و مکمل های زردچوبه یا حل کردن زردچوبه در شیر گرم که تا حدی مزه ی بد آن را از بین می برد. البته در لیموترش انواعی از آنتی اکسیدان ها نیز وجود دارد که این آنتی اکسیدان ها، علاوه بر مقابله با رادیکال های آزاد در کبد، می توانند تولید آنزیم مهمی به نام گلوتاتیون (Glutathione) را افزایش دهند. زردچوبه حاوی مقادیر بالای انواع آنتی اکسیدان بوده که به درمان بیماری های مختلف کمک می کند.

خواص قهوه گانودرما برای کبد چرب نقد بررسی و خرید با قیمت مناسب

استفاده از مکملها (و منابع غذایی خالص) حاوی آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین C و ویتامین E طبیعی (حاوی توکوفرولها و tocotrienols). یک روش بسیار موثر در درمان کبد چرب به حساب می آید و عملکرد آن به این گونه است که حاوی انواعی از آنتی اکسیدان ها و مواد دیگر است که

این مواد باعث کاهش سطح کلسترول موجود در خون می شوند و از رسوب این چربی های اضافی در کبد جلوگیری کرده و روند دفع آن ها را سرعت می بخشند. تحقیقات سال 2008 چین و 2011 ژاپن نشان می دهد، آنتی اکسیدان های زردچوبه نیز می توانند به فعال شدن آنزیم گلوتاتیون (Glutathione) و به دنبال آن، افزایش سم زدایی و کاهش چربی های سطح کبد کمک کند.

این آنزیم وظیفه سم زدایی در کبد را برعهده داشته و می توانند چربی های اضافی را از سطح کبد پاکسازی نماید. بررسی ها نشان داده اند که روغن زیتون به کاهش آنزیم های غیر طبیعی کبد کمک کرده و وزن را کنترل می کند. شرکت ما با ادغام قهوه با این قارچ معجزه آسا قهوه گانودرما را تولید و در اختیار عموم قرار داده است که در 4 نوع قهوه گانودرما و کبد چرب , قهوه گانودرما موکا , قهوه گانودرما لاته و هات چاکلت گانودرما به بازار عرضه نموده است .

درمان کبد چرب در اشکال مختلفی انجام می شود و داروهای موجود در بازار به منظور درمان کبد چرب، به طور عمده به 2 گروه داروهای گیاهی و شیمیایی تقسیم می شوند که هرکدام با اثر بر عملکرد بیولوژیک سیستم های بدن انسان، به گونه ای در درمان کبد چرب موثر واقع می شوند. چای سبز حاوی کاتچین آنتیاکسیدانی گیاهی است که منجر به از بین بردن تجمع چربی در کبد میشود و عملکرد کبد را تقویت میکند. این قهوه کمک زیادی به بهبود عملکرد کبد و جلوگیری از بیماری های کبد می کند.

بایدها و نبایدهای تغذیه ای برای درمان کبد چرب

این یکی از علل اصلی ابتلا به کبد چرب به شمار میرود. علاوه بر این موارد کبد زرد آب و صفرا را به رودهها میفرستد و پروتئینها را برای لخته شدن خون و دیگر وظایف حیاتی در بدن میسازد.کبد از دو بخش بزرگ قسمت راست و قسمت چپ تشکیل شده است و کیسه صفرا به همراه قسمتهایی از رودهها و پانکراس زیر کبد قرار میگیرند.

نمک: مصرف روزانه بیش از 1500 میلیگرم نمک میتواند باعث انباشته شدن آب در بافتهای بدن شود. سایر نشانه هایی که ممکن است احساس شود، شامل؛ درد در مرکز و یا سمت راست قسمت بالایی شکم، بزرگ شدن کبد و بعضاً کاهش ماهیچه ها، خونریزی داخلی، زردی پوست و چشم ها، نارسایی کبدی می باشد. وقتیزمانی که صحبت از کبد چرب گرید 2 به میان میآید اولین چیزی که پرسیده میشود این است که آیا کبد چرب گرید 2 قابل درمان است؟ درمان قطعی کبد چرب گرید 3 امکان پذیر است. به تدریج در طول 12-10 سال (بسته به تکرار این رفتارها) کبد چرب بوجود می آید.

کبد چرب

همان گونه که از اسم این بیماری مشخص است، کبد چرب الکلی با مصرف بی رویه الکل به وجود میآید و تنها روش درمان کبد چرب الکلی گرید 2 قطع دائمی الکل است. اما درمان کبد چرب گرید 3 به سادگی کبد چرب گرید 2 و کبد چرب گرید 3 نیست. کبد چرب گرید سه قابل درمان است. برای آنکه از شر بیماری کبد چرب خلاص شوید، هرچه سریعتر باید شیوه غلط زندگی خود را تغییر دهید.

در مطالب بالا سعی بر این داشتیم که دلایل دچار شدن به بیماری کبد چرب، راه های پیشگیری از آن، عوارض کبد چرب و بیماری هایی که بر اثر کبد چرب به وجود می آیند را به طور کامل شرح دهیم، حال این سوال مهم پیش می آید که برای درمان بیماری کبد چرب چه راه هایی وجود دارد؟ البته این تنها مختص ایران نیست و بسیاری از کشورها درگیر مشکلات عدیده ای برای مبارزه با کبد چرب غیرالکلی هستند. در چنین مواقعی پزشک انواع قرص کبد را با توجه به نوع بیماری و آسیب تجویز میکند.

قارچ یا قهوه گانودرما ؟

قهوه گانودرمای دکتر بیز که بر پایه قارچ گانودرما تهیه می شود، شکلی از این ماده با نحوه مصرف آسان و سریع است. این قهوه کمک زیادی به بهبود عملکرد کبد و جلوگیری از بیماری  های کبد می کند. قهوه سوپریم جینسینگ به بدن شما اجازه می دهد تا سموم و باکتری های مضر را به طور موثرتری دفع کند و ایمنی بدن را در برابر بیماری هایی که با گذشت زمان ایجاد می شوند، بهبود می بخشد.

مطالعه ای که در سال ۲۰۱۳ در مجله بین المللی قارچ  های دارویی منتشر شد، نشان می دهد که قارچ گانودرما باعث ایجاد اثرات محافظتی کبدی در آسیب حاد کبدی می شود، زیرا این قارچ حاوی خواص آنتی اکسیدانی است و موجب کند شدن روند بیماری های کبدی می شود. قهوه سوپریم گانودرما علاوه بر تاثیر موثر بر کبد اثرات مطلوبی بر سایر اعضای بدن دارد، که در ادامه به طور مفصل در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

فواید و خواص درمانی قهوه گانودرما دکتر بیز

قهوه گانودرمای دکتر بیز یکی از محصولاتی است که امروزه به صورت آنلاین و حضوری با کیفیتی مناسب و اثر پاکسازی کبد به فروش می رسد. یکی از بزرگترین مزایای قارچ گانودرما، این است که سم دارویی این ماده بسیار کم است و همین عامل سبب شده تا فواید و خواص درمانی این ماده بارز‌تر شود.

این قارچ علاوه بر پاکسازی کبد کمک زیادی به کاهش درد، بهبود آلرژی، افزایش تمرکز ذهنی، حل مشکلات گوارشی و بهبود خلق و خو می کند. لازم به ذکر است که قارچ گانودرما علاوه بر این موارد، نقش مهمی در افزایش سطح ایمنی و کاهش سطح عفونت بدن دارد.

راز این همه خاصیت درمانی قارچ گانودرما در چیست؟

در پاسخ به این سوال باید بگویم این ماده شامل قندهای پیچیده ای است که به عنوان گلوکان های بتا شناخته می شوند، استرول های گیاهی گانودرما به عنوان پیش ماده هورمون های بدن عمل می کند و همچنین تری ترپن های گانودرما به واکنش های آلرژیک بدن پاسخ می دهند.

نکته شگفت انگیزی که در خصوص قهوه گانودرمای دکتر بیز باید به آن اشاره کرد این است که این قهوه علاوه بر اثر معجزه آسا بر پاکسازی کبد، دارای پلی ساکاریدهایی است که با سلول های سرطانی مبارزه می کنند. از دیگر اثرات ضد سرطانی قارچ گانودرما موارد زیر است:

  1. مهار تکثیر سلول های سرطانی
  2. افزایش ظرفیت آنتی اکسیدانی پلاسمای خون
  3. افزایش سطح ایمنی بدن
  4. تبدیل تستوسترون اضافی به دی هیدروتستوسترون (جلوگیری از سرطان پروستات)

سایر خواص گانودرما

امروزه محققان معتقدند مفیدترین بخش قارچ گانودرما پلی ساکاریدهای آن هستند که قابلیت حل شدن در آب را دارند، این موضوع یعنی گانودرما به عنوان یک ماده ضد تومور شناخته شده است. قهوه ماسالا گانودرما علاوه بر پاکسازی کبد، تاثیر زیادی در مبارزه بدن با انواع سرطان  های کبد، ریه، تخمدان، پستان و غیره دارند.

به عنوان یک نکته حائز اهمیت جالب است بدانید که طبق آخرین تحقیقات، سیب زمینی شیرین، چغندر، کدو تنبل، برنج قهوه ای و غیره نیز دارای خواص ضد سرطانی مشابه با قارچ گانودرما هستند؛ پس اگر به سلامتی خود اهمیت می دهید علاوه بر قهوه یا سایر مکمل های غذایی حاوی قارچ گانودرما، از این محصولات ارگانیک نیز در برنامه غذایی خود استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا