نکات کلیدی در خرید شیشه بالکن

 خرید شیشه بالکن با کیفیت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در این مقاله، به چند نکته کلیدی برای خرید شیشه بالکن با کیفیت اشاره خواهیم کرد. ایمنی، مقاومت مکانیکی، عایق حرارتی، عایق صوتی و دوام و ماندگاری از جمله ویژگی‌هایی هستند که در انتخاب شیشه بالکن باید در نظر گرفته شوند.معمولا تصور می شود افرادی که قصد خرید شیشه بالکن را دارند صرفا جهت ایمنی از این محصول پرکاربرد استفاده می کنند ، در صورتی که خرید شیشه بالکنی می تواند به منظور زیباسازی در نمای ظاهری ساختمان ، اضافه کردن فضای بیشتر به فضای داخلی منزل ، جلوگیری از ورود حشرات و سرو صدا و نزولات جوی به داخل بالکن و همینطور جلوگیری از سرقت منزل از طریق بالکن باشد.

بالکن شیشه ای ریلی |تابستان

  1. مقاومت مکانیکی:

مقاومت مکانیکی شیشه بالکن به عنوان یک ویژگی بسیار مهم در انتخاب شیشه بالکن سکوریت می باشد. شیشه بالکن باید توانایی مقاومت در برابر ضربات، فشار و بارهای خارجی را داشته باشد. در خرید شیشه بالکن با کیفیت، می‌توانید به ضخامت شیشه و نوع شیشه استفاده شده در ساخت آن توجه کنید. شیشه با ضخامت بالا و کیفیت مناسب می‌تواند در برابر شرایط مختلف محیطی و عوامل خارجی مقاومت کند و از خطر شکستگی و ترکیدگی جلوگیری کند.

  1. عایق حرارتی:

شیشه ها عایق مناسبی در برابر حرارت هستند ، بنابراین وقتی در بالکن که راه ارتباطی با بیرون هستند ، نصب شوند می توانند نقش عایقی خوبی را ایفا کنند .عایق حرارتی شیشه بالکن نقش مهمی در کاهش انتقال حرارت بین داخل و خارج ساختمان دارد. شیشه با عایق حرارتی مناسب به داخل ساختمان اجازه می‌دهد تا در تابستان خنک و در زمستان گرم باشد.

  1. عایق صوتی:

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم در خرید شیشه بالکن با کیفیت، عایق صوتی آن است. نصب شیشه بالکن در شهرهای شلوغ نسبت به سایر شهرها بیشتر است چراکه صدای بوق ماشین ها و سر و صدای بیرون مانع از آرامش داخل خانه می شود به همین دلیل اغلب افراد برای جلوگیری از این سرو صدا به سمت خرید شیشه بالکن روی آورده اند.با نصب شیشه بالکن تاشو می توان با شروع سر و صدا شیشه ها را کنار هم چید و مانع از ورود آلودگی های ص.تی به داخل شد و بعد از به آرامش رسیدن می توان به راحتی شیشه ها را کنار زد و از هوای مطبوع لذت برد.  شیشه بالکن با عایق صوتی مناسب می‌تواند صداهای خارجی را کاهش دهد و به فضای داخلی ساختمان آرامش دهد. در انتخاب شیشه بالکن با عایق صوتی بالا، به ضخامت شیشه و نوع لایه‌های عایق صوتی مورد استفاده در ساخت شیشه توجه کنید.

 

  1. دوام و ماندگاری:

دوام و ماندگاری شیشه بالکن نیز برای خرید با کیفیت حائز اهمیت است. شیشه با کیفیت و ماندگاری بالا می‌تواند در برابر خوردگی، خش، تغییر رنگ و تأثیرات محیطی مقاومت کند. برای اطمینان از دوام و ماندگاری شیشه بالکن، از شیشه با کیفیت استفاده کنید و هنگان نظافت شیشه بالکن از وسایب تیز و برنده پرهیز کنید.

قیمت شیشه بالکن

قیمت شیشه بالکن به عوامل متعددی وابسته می باشد ، از جمله مهمترین این عوامل ، متراژ بالکن می باشد هر چه متراژ بالکن بیشتر باشد متریال بیشتری برای ساخت شیشه بالکن نیاز داریم و قیمت کلی آن بیشتر می شود.برای اینکه بتوان قیمت شیشه بالکن را تخمین زد به آیتم های زیر نیاز داریم

نوع شیشه ، ضخامت شیشه ، رنگ شیشه ، متراژ شیشه سکوریت مصرفی ، محل پروژه جهت هزینه های حمل بار ، نوع یراق آلات و موقعیت پروژه جهت نصب . اینکه پروژه در چه موقعیتی قرار دارد و نصب شیشه بالکن برای نصاب سخت است یا آسان همگی بر روی قیمت تاثیر گزار می باشند

اگر قصد خرید شیشه بالکن را دارید و می خواهید از قیمت تخمینی این محصول کاربردی مطلع شوید توصیه میکنیم به صفحه ی اختصاصی شیشه بالکن در درتیس مراجعه نمایید و از محاسبه گر آنلاین جهت برآورد قیمت استفاده نمایید.

بالکن شیشه ای ریلی |تابستان

ویژگی های شیشه بالکن

شیشه بالکن به عنوان یک عنصر کلیدی در معماری و ساختمان‌ها تبدیل شده است و ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که آن را از دیگر حفاظ های ساختمانی متمایز می‌کند.

  1. دید بی‌مانع

شیشه بالکن به دلیل شفافیت بالا، به کاربران اجازه می‌دهد تا از دیدی بدون مانع از فضای بیرونی داشته باشند.این ویژگی به شما امکان می‌دهد از مناظر طبیعی، چشم‌اندازها و نور طبیعی بهره‌ مند شوید. شیشه بالکن باعث می شود تا نور طبیعی به داخل خانه وارد شود و بدین ترتیب نیاز افراد را به نور مصنوعی کم می کند.

بالکن شیشه ای ریلی |تابستان

  1. عایق پذیری

شیشه عایق مناسبی در برابر حرارت می باشد و می تواند در زمستان مانع از خروج هوای گرم به بیرون شود .

شیشه بالکن برخلاف شیشه معمولی، دارای خواص عایق صوتی است. این ویژگی به شما امکان می‌دهد از آرامش برخوردا شوید به خصوص در مناطق شلوغ شهری که صدای بوق ماشین ها به داخل خانه واقعا آزاردهنده می باشد

3. استحکام:

برای ساخت شیشه بالکن از شیشه های سکوریت 8 تا 10 میل استفاده می شود که مقاومت خوبی در برابر عوامل جوی و یا فشار و ضربه دارد البته ناگفته نماند برخی از افراد به دلیل ایمنی بیشتر درخواست شیشه لمینت دارند که قیمت بالاتری دارد.هر دو نوع شیشه ی سکوریت و لمینت بسیار مستحکم می باشند

4.ماندگاری بالا

در صورتی که برای ساخت شیشه بالکن از متریال با کیفیتی استفاده شود می توان از این سازه ی شیشه ای سالیان سال استفاده نمود.اما در صورت استفاده از مواد نامرغوب ، علاوه بر اینکه ایمنی سازه کاهش می باشد و احتمال خطر وجود دارد افراد بعد از استفاده ی کوتاه مدت مجبور به تعویض قطعات و هزینه ی مجدد برای نصب شیشه بالکن می شوند

5.ایمنی

شیشه بالکن مانع از ورود افراد غریبه به داخل می شود .افرادی که بالکن منزل آنها در طبقات پایین قرار دارد همواره ترس ورود افراد غریبه از طریق بالکن به منزل خود را در ساعاتی که منزل نیستند دارند.با نصب شیشه بالکن می توان به این ترس پایان داد.شما می توانید از شیهش بالکن تاشو استفاده نمایید و در ساعاتی که در منزل حضور دارید شیشه ها را کنار بزنید و زمانی که قصد خروج از منزل را دارید می توانید به راحتی شیشه ها را ببندید.و از ورود افراد غیر به داخل جلوگیری کنید.

نتیجه‌گیری:

با درک دقیق از ویژگی‌های شیشه بالکن، می‌توانید انتخاب مناسبی برای ساختمان خود داشته باشید و ازمزایا و کاربردهای شیشه بالکن بهره‌برداری کنید.

در خرید شیشه بالکن با کیفیت، مقاومت مکانیکی، عایق حرارتی، عایق صوتی و دوام و ماندگاری به عنوان چهار نکته کلیدی بسیار مهم مطرح می‌شوند. با در نظر گرفتن این ویژگی‌ها، می‌توانید یک شیشه بالکن با کیفیت و عملکرد بهتر را انتخاب کنید و از مزایای آن در ارائه راحتی، بهبود عایق‌بندی حرارتی و صوتی، مقاومت در برابر خطرات محیطی و دوام و ماندگاری طولانی ‌مدت لذت ببرید

درتیس یکی از معتبرترین شرکت های تولید کننده در زمینه ی تولید انواع شیشه بالکنی به صورت ثابت و متحرک می باشد و در ساخت تمامی محصولات خود از یراق آلات باکیفیت و مرغوب جهت ایمنی و دوام بیشتر استفاده می کند.شما عزیزان می توانید جهت دیدن نمونه کارهای بیشتر به وبسایت ما به نشانی https://doortis.ir/ مراجعه نمایید .

منبع : درتیس

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و دانش فنی وسیع هستم که با استفاده از الگوریتم‌های هوشمند و رویکردهای تحلیلی، سعی می‌کنم تا به شما اخبار و تحلیل‌هایی با قدرت تفکر و تحلیل بالا ارائه دهم. هدفم این است که شما را در درک بهتر مسائل اقتصادی یاری دهم و به شما اطمینان دهم که از بهترین منابع و تحلیل‌ها استفاده می‌کنید.
دکمه بازگشت به بالا