مدلهای گن زنانه

آیا می دانید انواع گن زنانه هر یک دارای چه مشخصاتی هستند؟ این گن ها به چه منظوری طراحی شده اند که به عنوان یک محصول لاغری هم اکنون در بازار سطح فروش بسیار زیادی دارند؟ این نوع محصول لاغری مدت زیادی است که توانسته درصد بالای بازار محصولات لاغر کننده را به خود اختصاص دهد. اهمیت بالا بودن سطح تقاضایی این محصول به سبب مزیت هایی است که دارد. در ادامه در رابطه با انواع گن لاغری برای مردان توضیحات بیشتری را ارائه می دهیم.

گن زنانه یکی از محصولات ایده آل لاغری است. که هم اکنون در بین خانم ها و همچنین آقایان سطح فروش بسیار زیادی دارد. روش های بسیاری جهت رسیدن به تناسب اندام هست. اما نمی توان اطمینان حاصل کرد که تمامی این روش ها همگی بی خطر و مقرون به صرفه هستند. استفاده از گن لاغری چربی سوز  یک روش مقرون به صرفه و همچنین بدون هیچ گونه معایبی است که در کوتاه ترین زمان ممکن شما می توانید تغییر سایز دهید. چرا که بلافاصله پس از پوشیدن گن چند سایز فرم بدن شما تغییر می کند. گن را بر اساس پارامترهای زیادی تقسیم بندی می کنند که برخی از آن ها عبارتند از:

  • یکی از انواع گن زنانه که معمولاً جزوه پرمصرف ترین و پرفروش ترین گن ها به شمار می رود، شامل گن لاغری قسمت شکم و پهلو است. چاقی شکم و پهلو یکی از مشکلات بسیار رایجی است که تناسب اندام بسیاری از خانم ها را به هم می ریزد. چربی های اضافه در قسمت شکم و پهلو انباشته می شود. و این دو قسمت روی تناسب اندام و زیبایی به شدت نیز تاثیرگذار هستند. پس برای رسیدن به اندام ایده آل، سفت شدن عضلات و چربی سوزی می توانید از گن های باکیفیت شکم و پهلو استفاده کنید.
  • معمولا گن هایی که از جنس پارچه طبیعی اما با رویه کتان ضد حساسیت طراحی می شوند بهترین گن مناسب خواهند بود. این محصول با فشردن چربی های شکم و عضله باعث سفت شدن آن قسمت می شود. ناگفته نماند که هنگام پوشیدن بلافاصله بعد از آن شما دو تا سه سایز تغییر حجم خواهیم داد. توجه داشته باشید که حتی نرمی این دو قسمت را نیز از بین می برند. قیمت این گن ها به دلیل پوشش کاملی که دارند در مقایسه با برخی از آن ها معمولاً مقرون به صرفه تر است.

گن های پر طرفدار زنانه

  • نمونه دیگری از گن های زنانه شامل گن هایی هستند که به صورت شلوار های مخصوصی طراحی می شوند. این گن ها معمولاً جنس کشی دارند. و باعث سفت و جمع شدن چربی قسمت پهلو را و حتی باسن خواهند شد. همچنین تا زیر سینه ها امتداد دارند و روی چربی های قسمت شکم نیز به شدت تاثیرگذار هستند. این نوع گن باعث بالا بردن باسن و همچنین آب کردن چربی های پهلو و ران می شود. که قطعاً در این صورت شما به بهترین تناسب اندام ایده آل دست پیدا خواهید کرد. جنس پارچه آن صد در صد طبیعی است. و به عنوان یک چربی سوز بی خطر می توانید آن را در سایز مناسب خود خریداری کنید. حتی می توانید با کمک گن درد کمر را نیز تا حدودی کاهش دهید. و از گن هایی که به شکل شلوارک طراحی می شوند برای روزمره استفاده نمایید. توجه داشته باشید، برای فواصل گرم سال جهت بیرون رفتن این دسته از گن ها کمی مناسب نخواهند بود.
  • نام دیگری از انواع گن ها موجود دارند که به عنوان گن فرم دهنده باسن شناخته می شوند. در میان انواع گن زنانه این مدل نیز در بین خانم های جوان بسیار پرطرفدار می باشد. افرادی که به دنبال فرم دهی و حالت دهی باسن خود هستند. و تناسب اندام برای آن ها بسیار حائز اهمیت است، می تواند از گن های فرم دهنده باسن استفاده کنند. آن ها فاقد فنر هستند و معمولاً به صورت کشی می باشند. و مدل هایی که ساختار آن ها مشابه شلوارک مردانه است باعث جمع شدن کل چربی های قسمت شکم ران و باسن می شوند. افرادی که دارای باسن تخت و یا حتی فشرده هستند. می توانند با کمک این گن ها باعث خوش فرم کردن باسن خود گردند. حتی برخی از افراد در قسمت باسن خود چربی های افتاده و نرم دارن که گن با بالا بردن این چربی ها و فشردن قسمت آن ها را به تناسب اندام ایده آل می رساند.

انواع گن زنانه

نکات مهم خرید گن لاغری

گن ها یکی از ایده ‌آل ‌ترین محصولاتی هستند که مدت زیادی است وارد بازار شده اند. این محصول برای مواقعی استفاده می شود که خانم ها بخواهند به قسمت های مختلفی از بدن خود را لاغر تر کنند. یک‌ گن را می توان به منظور کاربردهای بسیار زیادی به کار رود که بیشترین کاربرد آن برای تغییر حجم می باشد.  برای خرید انواع گن زنانه شما باید با رعایت نکات مهم اقدام کنید. که این نکات به عنوان راهنمای مناسبی هستند و برای انتخاب بهترین محصول به شما کمک خواهند کرد.

  • مهمترین و اصلی ترین پارامتر خرید یک گن باکیفیت توجه به سایز آن است. گن ها نیز در انواع سایزهای مختلف و متناسب با افراد با وزن های گوناگون طراحی شده اند. شما نیز بایستی حتماً متناسب با سایز خود یک گن مناسب را بخرید. معمولا گن هایی با سایز بزرگ تاثیری روی تناسب اندام شما نخواهند داشت، همچنین مدل هایی با سایزهای کوچک مشکلات بسیار زیادی نظیر چین و چروک را ایجاد خواهند کرد.
  • جنس گن اهمیت بسیار زیادی دارد. چرا که مستقیماً با پوست شما در تماس خواهد بود و درصد بالایی از بدن شما را نیز پوشش می دهد. از طرفی یک گنی که جنس مرغوب داشته باشد. قطعا طول عمر آن نیز افزایش پیدا می ‌کند و در برابر کشیدگی زود پاره نمی شود.
  • از دیگر نکات مهم در رابطه با انواع گن زنانه انتخاب یک رنگ مناسب آن است. شاید بخواهید متناسب با سلیقه خود گن را در رنگ های دلخواه خریداری کنید. بهتر است بدانید رنگ های روشن زودتر کثیف می شوند. و رنگ های تیره نیز باید متناسب با نوع لباس انتخاب گردند. شما سعی کنید حتماً رنگ هایی را انتخاب کنید که از زیر لباس های نازک مشخص نباشد.

پارامترهای مهمی در رابطه با گن ها

  • بهتر است بدانید که گن ها در انواع مختلفی هستند که برخی از آن ها قابل شستشو نخواهند بود. هنگام خرید قابل شستشو بودن یا نبودن گن را نیز مورد توجه قرار دهید، چرا که بدن شما دائما در حال تعریق کردن است. و قطعاً گن نیز در معرض آلودگی خواهد بود. باید یک محصول را خریداری کنید که بتوانید به راحتی آن را شستشو دهید.
  • انتخاب مدل و نوع گن نیز بسیار حائز اهمیت می باشد. گن ها را بر اساس قسمت های مختلف بدن که چربی ها در آن انباشته شده طراحی می کنند. شما نیز باید حتما بر اساس قسمتی از بدن که می خواهید چربی های آن را کاهش دهید یک گن مناسب را خریداری نمایید. به عنوان مثال، شما اگر بخواهید برای حذف و یا کاهش حجم چربی های شکم استفاده کنید، بایستی به سراغ گن های بالاتنه یا شکم بروید.
  • قیمت از دیگر مسائلی است که هنگام خرید گن لاغری زنانه ارزان باید به آن توجه کنید. برخی از افراد از مشکلات اقتصادی کنونی سوء استفاده کرده و بیش از حد بر قیمت ها می افزایند. بهتر است قبل از اینکه اقدام به خرید یا پرداخت هزینه کنید، در مراکز مختلف به بررسی قیمت ها بپردازید. بررسی قیمت نیز در سایت های آنلاین به ساده ترین شکل ممکن امکان پذیر خواهد بود.
  • نوع دوخت گن نیز بسیار اهمیت دارد و یک‌ گن با کیفیت قطعا روش دوخت مناسبی نیز خواهد داشت. توجه داشته باشید که کیفیت خوب، سایز مناسب، پارچه مرغوب، رعایت نکات بهداشتی و غیره اگرچه همگی در اولویت هستند. اما اگر گن دوخت مناسبی نداشته باشد قطعاً به هنگام استفاده شما احساس راحتی نمی کنید. چرا که این دوخت های نامناسب باعث ایجاد مشکلات پوستی می شوند.

 

گن یکی از محصولات لاغری ایده‌ آلی است که درصد بالایی از خانم ها به منظور رسیدن به تناسب اندام از این محصول استفاده می کنند. گن نیز با توجه به قسمت های مختلف بدن انواع متعددی دارد. و هر یک از انواع گن زنانه دارای مزیت های خاصی می باشند .که باعث بالا رفتن سطح تقاضا و همچنین فروش آن شده است.

این محصول لاغری هم اکنون به سبب تاثیرات مثبت و سریعی که دارد جزو پرفروش ترین محصولات لاغری شناخته می شود. چه بسا این که هیچ گونه ضرری برای بدن نداشته و به مرور شاهد تاثیرات مثبت و مزایای آن خواهیم بود. در رابطه با گن ها بهتر است کیفیت آن ها را در نظر بگیرید. یک‌ گن نا مرغوب و تقلبی نمی تواند تاثیرات مثبتی به جای بگذارد. برای خرید گن های اصل و باکیفیت مراجعه به مراکز فروش معتبر چون فروشگاه ما جزو فاکتورهای مهم خرید موفق به شمار می رود.

این مرکز فروش یکی از معتبرترین مراجعی است که تنوع محصولات آن بسیار زیاد است. و خرید انواع لباس زنانه مانند مایو زنانه ، شورت، سوتین را عرضه می کند. همچنین شما می توانید آن ها را با کیفیت فوق العاده عالی و قیمت مناسبی خریداری نمایید.

 

دکمه بازگشت به بالا