خرید مستقیم از تولیدی پوشاک بچه‌گانه

پوشاک بچه‌گانه یکی از انواع پوشاک پرطرفدار در بین مردم است. در حقیقت مردم دوست دارند که لباس‌های بچه‌گانه را بدون واسطه از تولیدی مربوطه بخرند. قیمت اجناس در مراکز و فروشگاه‌ها معمولا گران‌تر است و در این میان دلالان و واسطه‌هایی وجود دارند. یکی از شهرهای مهم در تولید انواع پوشاک بچه‌گانه در کشور ما، کلان شهر تهران است. اگر شما نیز قصد خرید مستقیم از تولیدی پوشاک بچه‌گانه را دارید، بهتر است ما را در این مطلب همراهی کنید.

بازار عمده فروشی و تولیدی لباس بچه گانه تهران |پنبه

تولیدی ‌ها در چه مناطقی از تهران هستند؟

همانطور که گفته شد سهم زیادی از تولید پوشاک در کشور، متعلق به تهران است؛ به‌ طوری که حدود ۷۰ درصد پوشاک در پایتخت تولید می‌شوند. این بدان معناست که تهران، بهترین مکان برای خرید پوشاک بدون واسطه محسوب می‌شود. در حقیقت بیشتر تولیدی‌های پوشاک بچه‌گانه در تهران را می‌توان در بازار بزرگ تهران و خیابان جمهوری مشاهده کرد. البته مکان‌های گفته شده، تنها دو مکان ساده و کوچک نیستند؛ بلکه شامل چندین پاساژ هستند. در داخل پاساژهای مخصوص لباس کودک، بعضی از مغازه‌ها تنها به صورت عمده لباس‌های بچه‌گانه را می‌فروشند و برخی دیگر تک فروشی هم دارند.

البته تولیدی لباس بچه گانه پایتخت که در قم می باشد دارای با کیفیت ترین و بهترین لباس ها را تولید میکند.

چه ویژگی ‌هایی را باید در هنگام خرید مستقیم از تولیدی پوشاک بچه‌ گانه در نظر گرفت؟

زمانی که شما می‌خواهید نسبت به خرید مستقیم از تولیدی پوشاک بچه‌گانه اقدام نمایید، باید به مواردی توجه کنید و حتما آن‌ها را در نظر بگیرید. در ادامه تعدادی از این ویژگی‌های مهم را بیان خواهیم کرد:

  • نوع پارچه به کار گرفته شده در تولید لباس کودک
  • کیفیت و دوخت تمیز پوشک بچه‌گانه
  • تنوع در مدل و طرح و رنگ
  • زیبایی و جذابیت پوشاک بچگانه برای خریداران
  • خدمات پس از فروش
  • امکان تعویض و مرجوع کردن کالا در صورت وجود ایراد
  • امکان دریافت فاکتور از طرف تولیدی پوشاک بچه‌گانه
  • مقاوم بودن پوشاک کودک به خصوص نوزادان در مقابل شستشو و مواد شوینده
  • همخوانی قیمت و کیفیت محصول

معمولاً تولیدی ‌های پوشاک بچه‌گانه از چه متریالی بهره می‌ برند؟

تولیدی‌های لباس بچه‌گانه برای تولید تیشرت‌های مختلف یا بلوز و شلوار معمولاً از پارچه‌های تریکو، ملانژ، اسپان و ویسکوز بهره می‌برند. شاید برای شما هم سوال باشد که چرا پوشاک کودک نسبت به پوشک نوزادان ارزان‌تر است؟! به دلیل بهره گیری از این نوع پارچه‌ها، پوشاک کودک از پوشاک نوزاد کمی ارزان‌تر است؛ چراکه نوزادان ممکن است حساسیت زیادی به انواع پارچه‌ها داشته باشند؛ بنابراین تولیدی‌های پوشاک بچه‌گانه برای تولید پوشاک نوزاد ترجیح می‌دهند از پارچه‌های کاملاً نخ و پنبه استفاده کنند. طبیعتا این پارچه‌ها دارای قیمت بالاتری هستند. در کل اگر تولیدی پوشاک از پارچه‌های پلی استر در تهیه پوشاک بچه‌گانه استفاده کند، قیمت خرید مستقیم پوشاک بچه‌گانه تا حد زیادی کاهش خواهد یافت؛ اما باید بدانید که کیفیت آن افت می‌کند.

بازار عمده فروشی و تولیدی لباس بچه گانه تهران |پنبه

مراحل خرید مستقیم از تولیدی پوشاک بچه‌گانه

اینکه شما بخواهید برای خرید مستقیم از تولیدی پوشاک بچه‌گانه اقدام کنید، نیازمند زمان و دقت است و شامل مراحلی می‌شود. در حقیقت تا زمانی که این مراحل را به ترتیب انجام ندهید، نمی‌توانید موفق به دریافت پوشاک مورد نظر خود شوید. این مراحل به ترتیب زیر هستند:

 مراجعه به تولیدی

برای خرید مستقیم از تولیدی پوشاک بچه‌گانه ، ما به شما خرید حضوری را پیشنهاد می‌کنیم. با اینکه خرید محصولات به صورت آنلاین راحت‌تر است؛ اما ریسک بیشتری دارد. چرا‌که در مراجعه حضوری می‌توانید رنگ لباس‌ها، جنس آن‌ها و طرح شان را از نزدیک ببینید و لباس‌های مورد نظر خود را انتخاب کنید. به عبارت ساده‌تر در خرید غیر حضوری ممکن است، عکس لباس با چیزی که برای شما فرستاده می‌شود زمین تا آسمان فرق داشته باشد!

 ارتباط با مشاور فروش

زمانی که به تولیدی مراجعه کردید یا وارد صفحه فروش تولیدی شدید، باید از یک مشاور فروش کمک بخواهید. مشاوره فروش با حوصله شما را از قیمت‌های اجناس مطلع خواهد کرد. در کل می‌توانید هر سوالی که دارید را از از مشاور مربوطه بپرسید تا تمام شک و شبهه‌های‌تان برطرف شود.

 اعلام نظر به مشاور فروش

پس از اینکه مدل‌های مورد نظرتان را انتخاب کردید، لازم است که آن‌ها را با مشاور فروش به اشتراک بگذارید تا برای شما فاکتور زده شود.

 پرداخت

در مرحله بعدی نوبت به پرداخت مبلغ فاکتور می‌رسد. در این هنگام شما باید مبلغ درج شده بر روی فاکتور را پرداخت کنید تا سفارشتان ثبت شود. لازم به ذکر است در صورتی که خرید شما آنلاین بوده است، باید تا زمان ارسال محصول منتظر بمانید و با استفاده از کد پیگیری داده شده، ارسال محصول را پیگیری نمایید. شایان توجه است که بدانید در خرید مستقیم از تولیدی پوشاک بچه‌گانه به صورت آنلاین، معمولاً مبلغ اضافه‌تری به عنوان هزینه ارسال از شما گرفته می‌شود.

جمع بندی

به نظر می‌رسد که خرید مستقیم از تولیدی پوشاک بچه‌گانه، برای تهیه اجناس مغازه یا آنلاین‌شاپ تان بهترین گزینه باشد. در واقع شما می‌توانید با خرید عمده پوشاک بچه‌گانه به صورت مستقیم، دست دلالان و واسطه‌ها را از این چرخه کوتاه کنید. این گونه قیمت محصولات تا حد زیادی کاهش یافته و در نتیجه از آن طرف می‌توانید با سود کمتری آن‌ها را به دست مشتری برسانید و مشتریان بیشتری جذب نمایید.

https://payttakht.ir

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و دانش فنی وسیع هستم که با استفاده از الگوریتم‌های هوشمند و رویکردهای تحلیلی، سعی می‌کنم تا به شما اخبار و تحلیل‌هایی با قدرت تفکر و تحلیل بالا ارائه دهم. هدفم این است که شما را در درک بهتر مسائل اقتصادی یاری دهم و به شما اطمینان دهم که از بهترین منابع و تحلیل‌ها استفاده می‌کنید.
دکمه بازگشت به بالا