خرید آنلاین و لیست قیمت انواع مدل های ست پوشاک ورزشی مردانه

راهنمای خرید بهترین لباس ورزشی مردانه

برای کسانی که به طور منظم ورزش می کنند و سلامت بدن خود را دوست دارند، خرید ست گرمکن و شلوار استقلال و محصولات ورزشی بسیار مهم است. شاید اگر شما جزو این دسته از افراد نیستید، احتمالا با حضور در این صفحه و مطالعه این مقاله تصمیمی برای شروع ورزش دارید که از این بابت خوشحالیم.

در همان ابتدا لازم است به شما یادآوری کنیم که بهتر است به این موضوع مهم گوش کنید زیاده روی نکنید و به طور مکرر از فواید ورزش برای بدن خود استفاده کنید. این برای جامعه ما بسیار مهم خواهد بود، نه برای خرید لباس ورزشی مردانه، بلکه برای داشتن اندامی سالم و به دور از بیماری های مختلف. بنابراین توصیه می کنیم ورزش را جدی بگیرید و حتی اطرافیان خود را به انجام آن تشویق کنید.

اما یکی از نیازهای اولیه برای ورزش داشتن وسایل اولیه لازم است. اقلامی مانند لباس ورزشی و کفش از جمله این اقلام هستند. با توجه به شرایط و اهمیتی که این محصولات می توانند در ورزش راحت و داشتن انگیزه کافی داشته باشند، بهتر است در خرید لباس ورزشی مردانه به نکات مهمی توجه شود که در ادامه این راهنما به بررسی آن ها می پردازیم.

لباس ورزشی مردانه

لباس تیم ملی فوتبال ایران و لباس ورزشی مردانه دارای ست های متنوعی می باشد. شلوار و پیراهن، شورت و پیراهن، گرمکن و شلوار و ست های مختلفی که آقایان می توانند برای ورزش در باشگاه یا خارج از منزل استفاده کنند. توجه داشته باشید که این محصول با جنس های مختلفی تولید می شود. از الیاف مصنوعی گرفته تا نخ، کتان و پنبه می تواند مواد اولیه مورد استفاده در این محصولات باشد. دقت در خرید این محصول در حفظ سلامت بدن حائز اهمیت است. به عنوان مثال استفاده از لباس های مصنوعی برای ورزش هایی که تعریق زیاد است مناسب نیست.

راهنمای خرید لباس ورزشی مردانه

در راهنمای خرید لباس ورزشی مردانه به بررسی انواع مختلف این محصول و نکاتی می پردازیم که می تواند خرید بهتر و مطمئن تری را برای شما رقم بزند.

·         اندازه را درست انتخاب کنید

یکی از چالش های انتخاب این لباس ها، انتخاب سایز است. در نظر داشته باشید که سایز این لباس با لباس های معمولی متفاوت است. به طور کلی باید به سراغ لباس های متناسب با اندام خود بروید و سعی کنید لباس های کمی گشادتر از لباس های معمولی انتخاب کنید. البته گشاد بودن بیش از حد باعث می شود که لباس ها در حین ورزش دور دست ها و پاهای شما بپیچند.

·         کیفیت لباس

قیمت های بسیار متنوعی را در بازار برای انواع لباس های ورزشی مردانه مشاهده می کنید. در حال حاضر امکان تهیه ست کامل لباس ورزشی مردانه با قیمت 100000 تومان وجود دارد; اما آیا این لباس می تواند کیفیت لازم را داشته باشد؟ کیفیت لباس ورزشی مردانه از چند جهت حائز اهمیت است. اول از همه، باعث می شود آن را بهتر به روز کنید. همچنین باعث می شود کمتر عرق کنید و راحت تر نفس بکشید. پس از همه، شما می توانید آن را برای مدت طولانی تری بپوشید. بنابراین هرگز در این خرید کیفیت را فدای قیمت نکنید.

·         لباس ورزشی متناسب با دمای فصل انتخاب کنید

همچنین هنگام خرید یک جفت لباس اسپرت مردانه باید از مناسب بودن گرمای لباس با فصل مطمئن شوید. در دمای کمتر از 15 درجه، باید شروع به استفاده از لباس های گرم و حتی کلاه و دستکش کنید.

·         جنس لباس ورزشی

انتخاب جنس این لباس ها به طور مستقیم بر قیمت آن ها تاثیر خواهد گذاشت. لباس های ورزشی مناسب برای آقایان می تواند از نخ های نخی و کتان، پنبه، پلاستیک و الیاف مصنوعی و … باشد که همانطور که گفته شد باید سعی کنید لباس هایی مانند لباس دربی استقلال تهیه کنید که اکسیژن کافی برای عبور از منافذ آنها داشته باشد.

نکات مهم هنگام خرید لباس ورزشی مردانه

  • مطمئن شوید لباسی که انتخاب می کنید راحت باشد. نباید سراغ لباس های خیلی تنگ بروید. این لباس ها شرایط سختی را در حین ورزش ایجاد می کنند و امکان انجام برخی ورزش ها را از شما سلب می کنند.
  • در انتخاب رنگ لباس اسپرت مردانه، به سراغ رنگ های شاداب و جذاب بروید. این رنگ ها می توانند خلق و خوی شما را در حین ورزش نیز تقویت کنند.
  • شما باید لباسی را انتخاب کنید که متناسب با محیطی باشد که در آن ورزش می کنید. لباس های ورزشی برای محیط خانه، با باشگاه یا بیرون متفاوت است.

چه جنسی برای چه ورزشی؟

دوران دیگری که در آن لباس های ورزشی فقط از پنبه ساخته می شد به پایان رسیده است. امروزه برای هر نوع ورزشی باید لباس هایی با متریال مناسب انتخاب کرد. برای فعالیت بدنی در داخل خانه، انتخاب یک تی شرت جاذب رطوبت با شلوار آسان کافی است. اما افرادی که به طور منظم ورزش می کنند. آنها باید مانند حرفه ای ها لباس خود را انتخاب کنند. مناسب ترین نوع پارچه برای هر رشته ورزشی معرفی شده است.

·         پيلاتس مي‌كنيد‌، اسپند‌کس بپوشيد‌

اسپندکس از آنجایی کـه به سرعت رطوبت را جذب می کند.، مورد استفاده در لباس زیر و لباس ورزشی است. جنس این لباس ها به گونه ای است که در حین خم شدن و انجام حرکات کششی انعطاف پذیری خوبی از خود نشان می دهند. بنابراین برای ورزش هایی مانند یوگا، پیلاتس و ایروبیک گزینه خوبی هستند. لباس د‌وند‌گان معمولاً از این نوع پارچه است.

·         بد‌نسازي مي‌كنيد‌؛ پنبه‌ای بپوشيد‌

این نوع پارچه رطوبت را جذب می کند. طبق معمول، لباس های ورزشی نخی با الیاف پلی استر ترکیب می شوند تا به مرور زمان شکل خود را از دست ندهند. این نوع لباس‌ها برای مردان ایده‌آل هستند، زیرا شما از نظر بدنی فعال شده‌اید و آنها مقدار زیادی عرق بدن را جذب می کنند. این لباس ها برای ورزش هایی مانند بسکتبال، بدنسازی و وزنه برداری که تعریق بالایی دارند مناسب است.

مشکل لباس های پنبه‌ای چیست؟

اگرچه پنبه در بسیاری از لباس‌های ورزشی استفاده شده است، اما بهترین جنس محسوب نمی‌شود. پنبه رطوبت را جذب می کند، اما اجازه تبخیر نمی دهد. هنگامی که عرق می کنید، پارچه را جذب می کنید، آن را سنگین می کند و باعث بوییدن آن می شوید.

همانطور که قبلا تجربه کرده اید، لباس های نخی به مرور زمان شکل خود را از دست می دهند و بعد از هر بار شستشو گشادتر می شوند. جذب رطوبت توسط پنبه نیز می تواند برای سلامتی مضر باشد. محیط مرطوب لباس شرایط را برای رشد باکتری ها و قارچ ها فراهم می کند. بنابراین همیشه بعد از هر تمرین لباس های نخی خود را بشویید و خشک کنید.

·         تمرینات کششی؛ این جنسیت را انتخاب کنید

الیافی مانند پلی استر، پلی پروپیلن، گرافیت و پارچه های کامپوزیت در این دسته قرار می گیرند. برخلاف لباس های نخی، این نوع الیاف نه تنها رطوبت را جذب نمی کند، بلکه از دوزهایش خارج می شود. ساختار توری ها در این نوع لباس ها به گونه ای است که جریان هوا به داخل پارچه نفوذ کرده و عرق را به سرعت دفع می کند.

این نوع لباس ها انعطاف بالایی دارند و در هنگام حرکات کششی پاره نمی شوند. طبق معمول پارچه های این لباس ها در اثر شستشو آسیبی نمی بینند و پس از سال ها استفاده شکل خود را حفظ می کنند. این لباس ها برای تعداد زیادی از ورزش ها مناسب هستند. به همین دلیل مدل های مختلفی از آنها در فروشگاه ها وجود دارد.

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا