خرید سابسکرایبر یوتیوب

شبکه‌های اجتماعی این روزها تمام زندگی ما را تسخیر کرده‌اند و به نظر می‌رسد حالا زندگی بدون وجود آن‌ها امکان‌پذیر نیست. حتی هنوز هم پلتفرم‌هیا جدیدی معرفی می‌شوند که می‌توانند طرفداران خاص خود را داشته باشند. با این حال هنوز هم برخی از شبکه‌های قدیمی، به‌عنوان پرطرفدارترین‌ها در تمام دنیا شناخته می‌شوند و بسیاری از افراد در این پلتفرم‌ها فعالیت می‌کنند. به‌عنوان مثال، یکی از وسیع‌ترین و پرطرفدارترین این پلتفرم‌ها «یوتیوب» است که توانسته تحول عظیمی را در این حوزه ایجاد کند. شما می‌توانید هر آنچه که می‌خواهید را در یوتیوب پیدا کنید.

از محتواهای آموزشی دربارهٔ هر موضوع علمی گرفته تا محتواهای سرگرمی که برای لحظاتی لبخند را بر لبانتان می‌نشانند. از سوی دیگر، بسیاری از افراد با داشتن کانال‌هایی در یوتیوب، درآمد کسب می‌کنند. در این مقاله قصد داریم به درآمدزایی از طریق این پلتفرم و همچنین نقش سابسکرایبر یوتیوب در آن بپردازیم. همراه ما باشید.

ایران |پول

سابسکرایبر یوتیوب کیست؟

در هر صفحهٔ اجتماعی در هر پلتفرمی که باشد، عده‌ای از افراد به ارائه محتوا می‌پردازند؛ اما این محتوا برای چه کسانی آماده می‌شود؟ طبیعتاً هر نوع مطلبی با موضوعات مختلف، خوشایند عدهٔ خاصی از کاربران است و از دنبال کردن چنین محتواهایی لذت می‌برند. بنابراین صفحهٔ موردنظر را دنبال می‌کنند تا بتوانند در کمترین زمان ممکن، به مطالب دسترسی داشته باشند. در پلتفرم اینستاگرام دنبال‌کنندگان را تحت‌عنوان «Follower» و در بستر تلگرام آن‌ها را با عنوان «member» می‌شناسیم. در پلتفرم یوتیوب نیز دنبال‌کنندگان با عنوان «سابسکرایبر یوتیوب» شناخته می‌شوند. اگر به‌عنوان یک تولیدکنندهٔ محتوا در یوتیوب فعالیت داشته باشید، با تأسیس یک کانال، سابسکرایبرهایی خواهید داشت که محتوای شما را دنبال می‌کنند.

درآمدزایی از یوتیوب چگونه است؟

یکی از مهم‌ترین دلایل پرطرفدار بودن یوتیوب، امکان درآمدزایی از آن است. اگرچه در پلتفرم‌هایی نظیر اینستاگرام و تلگرام نیز می‌توان به واسطهٔ تبلیغات درآمدزایی کرد؛ اما این کسب درآمد از یوتیوب به شکل دیگری انجام می‌شود. نکتهٔ مثبت این نوع درآمدزایی این است که شما به دلار درآمد خواهید داشت و این بسیار مطلوب است. بسیاری از افراد در سرتاسر دنیا، به‌عنوان «یوتیوبر» مشغول به فعالیت بوده و از این طریق درآمد بسیار بالایی هم دارند. جالب این جاست یوتیوبرهای ایرانی با وجود تحریم شدن ایران توسط یوتیوب، همچنان درآمد بالایی دارند. درواقع با وجود دسترسی دشوار ایرانیان به این پلتفرم، باز هم عدهٔ زیادی از افراد ویدئوهای آن‌ها را تماشا می‌کنند. حال بیایید بررسی کنیم که کسب درآمد از طریق یوتیوب به چه صورت است.

به‌طور تقریبی گفته می‌شود که یوتیوب به ازای هر 1000 بازدید، بین 1 تا 2 دلار به یوتیبرها اهدا می‌کند. این رقم در ابتدا بسیار کم به نظر می‌رسد؛ اما بهتر است به ادامهٔ توضیحات توجه کنید. پیش از هر چیز باید گفت یوتیوب به ازای تبلیغاتی که در ویدئوی خود قرار می‌دهید به شما پول می‌دهید. شما می‌توانید انتخاب کنید که چند تبلیغ را میان ویدئوی خود پخش می‌کنید. فرض کنید یک ویدئوی نسبتاً طولانی دارید که می‌خواهید 3 تبلیغ را در بر بگیرد. به ازای هر 1000 ویوی این 3 تبلیغ، بین 3 تا 6 دلار درآمد خواهید داشت. حال اگر تعداد ویوی این پست‌ها به 100 هزار برسد، شما از هر ویدئوی خود بین 300 تا 600 دلار درامد دارید و این رقم بسیار خوبی است. بنابراین اگر تعداد سابسکرایبر یوتیوب شما بالا باشد و ویوی خوبی از پست‌هایتان به‌دست آورید، یوتیوب می‌تواند منبع درآمد فوق‌العاده‌ای باشد.

ایران |پول

آیا خرید سابسکرایبر انتخاب خوبی است؟

خرید سابسکرایبر یوتیوب اگرچه سبب افزایش تعداد سابسکرایبرهای شما می‌شود؛ اما افزایش ویو مسئله دیگری است که به‌طور مستقیم از این طریق اتفاق نمی‌افتد. با این حال خرید سابسکرایبر می‌تواند به طور غیرمستقیم، سبب افزایش ویوی پست‌های شما شوند. در ادامه چند دلیل مهم که خرید سابسکرایبر را به انتخابی خوب تبدیل می‌کنند را بررسی کرده‌ایم:

  • پیش از هرچیز برای آن‌که بتوانید از یوتیوب درآمد داشته باشید، می‌بایست تعداد سابسکرایبرهای شما به 1000 رسیده باشد. پس از آن می‌توانید درآمدزایی را شروع کنید. بنابراین از طریق خرید سابسکرایبر می‌توانید به این سطح برسید.

  • از سوی دیگر تعداد بالای سابسکرایبر می‌تواند اعتبار بیشتری به صفحهٔ شما ببخشد. کانال یوتیوبی که تعداد سابسکرایبر بیشتری دارد، موردتوجهٔ افراد قرار می‌گیرد و به این ترتیب، به کانال شما می‌پیوندند.

  • از سوی دیگر، به هر میزان که سابسکرایبرهای بیشتری داشته باشید، جایگاه چنل شما در بستر یوتیوب بهبود پیدا کرده و برای عدهٔ بیشتری از کاربران نمایش داده می‌شود.

ایران |پول

چندوچون خرید سابسکرایبر

مواردی که در قسمت قبل به آن‌ها اشاره کرده‌ایم، سبب شده‌اند که بسیاری از افراد به خرید سابسکرایبر روی بیاورند. همان‌طور که گفته شد، این مسئله به‌طور غیرمستقیم سبب افزایش ویوی پست‌های شما می‌شود. زمانی که عدهٔ بیشتری از افراد به‌واسطهٔ تعداد بالای سابسکرایبرها به چنل یوتیوب شما بپیوندند، طبیعتآً بیش از پیش ویو می‌گیرید. همچنین نمایش داده شدن چنل برای کاربران بیشتر، شانس افزایش سابسکرایبر را بیشتر می‌کند. با این حال در خرید سابسکرایبر باید به برخی نکات توجه داشته باشید:

  • پیش از هر چیز باید بدانید که در انجام این کار زیاده روی نکنید. یوتیوب الگوریتم‌های پیچیده و حرفه‌ای دارد که متوجهٔ این مسئله خواهند شد و احتمالاً مشکلاتی برای چنلتان ایجاد خواهد شد.

  • ضمن خرید سابسکرایبر یوتیوب، حتماً محتوای جذاب و کاربرپسند تولید کنید تا افراد به چنل شما جذب شوند.

  • حتماً سابسکرایبرها را از یک منبع و مرجع معتبر خریداری کنید تا به محص پرداخت وجه، سابسکرایبرها به کانال شما منتقل شوند.

  • ترجیحاً منبعی مقرون‌به‌صرفه برای خرید پیدا کنید.

  • سوشال ویو را به‌عنوان یک مرجع معتبر و حرفه‌ای برای خرید سابسکرایبر یوتیوب امتحان کنید. سوشال ویو بهترین خدمات را در این حوزه به شما ارائه کرده‌است و انواع بازدید در شبکه‌های اجتماعی را با بهترین قیمت در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر، سری به وب‌سایت سوشال ویو بزنید.

کلام آخر

درنهایت باید به این نکته اشاره کنیم که کسب درآمد از طریق یوتیوب اگرچه بسیار مطلوب است، اما با چالش‌هایی نیز همراه خواهد بود. اگر در ایران زندگی می‌کنید، برای برداشت این درآمد باید از طریق راه‌های مشخصی اقدام کنید. بنابراین پیش‌تر به این موارد فکر کرده و تمهیدات لازم را برای آن‌ها بیندیشید.

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و دانش فنی وسیع هستم که با استفاده از الگوریتم‌های هوشمند و رویکردهای تحلیلی، سعی می‌کنم تا به شما اخبار و تحلیل‌هایی با قدرت تفکر و تحلیل بالا ارائه دهم. هدفم این است که شما را در درک بهتر مسائل اقتصادی یاری دهم و به شما اطمینان دهم که از بهترین منابع و تحلیل‌ها استفاده می‌کنید.
دکمه بازگشت به بالا