جامعه روحانیت خدمات اجتماعی به مردم را وظیفه خود می داند

بیگ نیوز/گلستان مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت:جامعه روحانیت خدمات اجتماعی به مردم را وظیفه عقلی،شرعی و اخلاقی خود می داند.

عباسعلی گرزین عصر سه شنبه ۱۸ بهمن در مراسم افتتاح خانه هلال احمر اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان اظهار کرد: بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران شخصیتی بت شکن، تاریخ شناس و انسان شناس بود به طوری که در میان انسان‌های غیرمعصوم کمتر انسانی را مشاهده می کنیم که اینگونه شجاعانه در برابر آسیب ها و فشارها ایستادگی کند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: امام خمینی (ره) توانست با کمک مردم بزرگترین انقلاب سیاسی فرهنگی قرن های اخیر به ویژه پس از غیبت امام زمان (عج) را رقم زده و زمینه ظهور امام عصر را فراهم کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: شهدا بزرگترین و شیرین ترین سرمایه زندگی خود را تقدیم انقلاب کردند تا عزت و امنیت را برای مردم تامین کرده و دوران تاریخی زرینی را در جهان به ثبت برسانند.

گرزین تصریح کرد: هدف از افتتاح خانه هلال در اداره کل تبلیغات اسلامی این است که جامعه هدف تبلیغات اسلامی در کنار ارائه خدمات فرهنگی به خدمات اجتماعی بپردازند زیرا این خواسته رهبر معظم انقلاب است که مبلغان علاوه بر هدایت عبادی و سیاسی به خدمات اجتماعی بپردازند.

وی تصریح کرد: در روزهای سیل و همه گیری کرونا بخشی از جامعه تبلیغی در کنار همه مجموعه های امدادی و پزشکی خدمات خوبی به مردم ارائه کرد و همین حضور جامعه روحانیت تشویقی شد تا مردم برای کمک بیشتر وارد میدان شوند.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اظهار کرد: روحانیون از اولین گروه های مردمی بودند که در بیمارستان ها و محلات حاضر شده و به بیماران خدمت رسانی کردند.

وی با بیان اینکه کمک رسانی و ارائه خدمات اجتماعی توسط مبلغان و روحانیون جامعه اثر روانی مثبتی در جامعه دارد گفت: جامعه روحانیت وظیفه شرعی، اخلاقی و دینی خود می‌داند که در کنار خدمات فرهنگی به انجام خدمات اجتماعی بپردازد زیرا نجات جان انسان ها مهمترین عرصه خدمات اجتماعی بوده و همانگونه در دین ما آمده است نجات یک انسان نجات یک جامعه است.

انتهای پیام

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا