تعداد بیماران کرونایی خوزستان یک سوم کاهش یافت

اخبار آفتاب:

دکتر. فرهاد ابوالنژادیان روز یکشنبه در جلسه ای از بخش مدیریت کرونا خوزستان در اداره کل مدیریت بحران استان اظهار داشت: این کاهش تعداد بیمارستان ها و جان باختگان ناشی از کرونا به دلیل همکاری خوب مردم و تلاش های مقامات وی ادامه داد: تا 52 درصد از بیماری های قلبی قابل پیشگیری است.

وی با بیان اینکه بیمارستان های طالقانی و شهید منفرد نیاکی در اهواز از بیماری انسداد قلب و عروق قلب خالی شده اند ، افزود: بیمارستان های سینا و امیرالمومنین (ع) اهواز از امروز تاکنون هیچ بیمار مبتلا به بیماری عروق کرونا ویروس ندارند. در بیمارستانهای دیگر این وضعیت تقریباً یکسان است. “

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جمدی شاپور اهواز با اشاره به درخواست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مبنی بر از سرگیری مجدد بازگشایی سینماها در خوزستان ، گفت: حدود 5 ماه از تعطیل شدن گذشته است فعالیت سینماها با یک چهارم تا یک پنجم ظرفیت به ازای هر شانس ، مطابق پروتکل های بهداشتی اتفاق خاصی ندارد.

وی عنوان کرد: تئاترهای خوزستان با دریافت مجوز از نماینده بهداشت شهرستان می توانند فعالیت های خود را شروع کنند.

ابوالنژادیان اظهار داشت: برای توزیع ماسک با قیمت مصوب در خوزستان ، داروخانه های منتخب شناسایی و در داروخانه ها ماسک در دولت و قیمت های مصوب به مردم ارائه می شود.

ویروس کرون برای اولین بار در ووهان چین شناسایی شد و در بسیاری از کشورها شیوع پیدا کرد و باعث شد تا سازمان بهداشت جهانی اعلام وضعیت اضطراری کند.

خوزستان حدود سه ماه است که بیش از شیوع ویروس تاج در سرخ است.

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا