تصویب برنامه ریزی اشتغال برای 1000 داوطلب در ماه سرخ

اشتغال

شورای هلال احمر اعلام کرده است که این طرح را برای جذب 1000 داوطلب ویژه و جذب نیروی مورد نیاز بر اساس بنیاد این مردم تصویب کرده است.

به گفته ENA ، کریم همتی اظهار داشت: در حال حاضر 1241 نیرو اجرایی در این جمعیت دارای سطح اولیه سازماندهی هستند اما این جمعیت برای انجام کارهای پایه به 4100 نیرو دیگر نیاز دارد.

وی افزود: تأمین و سازماندهی منابع انسانی و آموزش نیروهای داوطلب صلیب سرخ برای فعالیت در اردوگاه های امداد رسانی در برابر بلایای طبیعی و آموزش نیروی انسانی برای پایداری و تعیین نیروی انسانی. ارائه خدمات ، استخدام نیروی انسانی مورد نیاز در برنامه منابع انسانی و انجام آن در چندین سطح انجام خواهد شد.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: “پس از انجام اقدامات اداری و تصویب توسط آژانس ملی مدیریت و امور اشتغال در دور اول ، 1000 داوطلب ویژه به این جمعیت بازگردانده می شوند. 90 سرباز در ایستگاه های کوهستانی ، 30 نفر در مراکز ساحلی و 102 در 112 مرکز واکنش اضطراری مستقر خواهند شد.

با توجه به اطلاعات هلال احمر ، یکی از شرایط استخدام این است که آنها دو سال از دوره های تخصصی را با استفاده از خدمه امداد و نجات با مجوز درجه 2 گذرانده اند. کار رسمی برای حفظ حضور این نیروها در پایگاه ها به اتمام رسیده است.

انتهای پیام

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا