کاهش هزینه، کاهش خرابی و برنامه ریزی فعالیت ها با نرم افزار نگهداری و تعمیرات PMWorks

به عنوان پایگاه داده کامل از اطلاعات نت، برای کارخانه های کوچک مناسب می باشد. مرکزتوسعه و انتقال فناوری سورنا به عنوان یک کارگزار فناوری متعهد است ضمن توجه به تعهدات خود نسبت به مشتریان در گسترش کمی و ارتقای مستمر کیفیت خدمات بکوشد. در هنگام استخدام کارشناس نگهداری و تعمیرات، جانشین این شغل نیز تعیین می شود. سازمانها در هنگام استخدام کارشناس نگهداری و تعمیرات، باید به خصوصیات کارشناس نگهداری و تعمیرات دقت کنند تا فردی را استخدام کنند که با تمام قوانین نگهداری و تعمیرات آشنایی داشته و مسلط باشد. استفاده از این ابزارهای فناوری باعث حداقل شدن زمان توقف و همچنین کاهش هزینه های نگهداری و تعمیرات و در نتیجه بهبود راندمان کلی در بخش نگهداری و تعمیرات می شود. پورتال؛ آنچه که در بخش راهبری تعریف و تنظیم میگردد، برای استفاده عملیاتی در محیط کاربری، که همان «پُرتال» میباشد، در اختیار کاربران قرار میگیرد. امروزه یکی از چالش برانگیزترین واقعیت موجود در سازمان ها ، مبحث نگهداری و تعمیرات است. یکی دیگر از عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت نگهداری و تعمیرات، استفاده هوشمندانه از داده ها و سوابق تجهیزات می باشد. امکان بررسی های هزینه ای در دوره های زمانی مشخص، كنترل عملكرد پرسنل، بررسی آماری در مورد دوباره كاری ها، امكان كنترل موجودی انبار قطعات یدكی و تعریف حداقل موجودی و نقطه سفارش برای تجهیزات یدكی از دیگر مزایای بکارگیری سیستم مکانیزه نگهداری و تعمیرات می باشد.

بهکارگیری ابزار «شرطساز»: در این محیط کلیه امکانات نوشتن یک عبارت شرطی با واژگان فارسی در اختیار راهبر سیستم قرار دارد. در حال حاضر تغییرات آپشن های لایسنس بعد از خرید و در مدت زمان اعتبار لایسنس ،در نوع لایسنس های ذکر شده،فقط در موارد افزایش تعداد کاربر و ماژول های جدید برنامه امکان پذیر می باشد. مدت زمان گارانتی محصولات با توجه به نوع دستگاه، همچنین مورد تعمیراتی آن متفاوت خواهد بود. یک نرم افزار نگهداری و تعمیرات با استفاده از تجزیه و تحلیلات سیستمی، آمار صحیحی از هزینه های نگهداری و تعمیرات داده و می تواند هزینه های تعمیراتی را 20 تا 30 درصد کاهش داده و آن را در سطح بهینه نگه دارد. زمان عیب یابی اولیه و اعلام هزینه ی تقریبی با توجه به نوع دستگاه و مورد تعمیراتی آن ممکن است از یک تا ده روز ادامه داشته باشد. دسترس پذیری و قابلیت اطمینان؛ دسترس پذیری و قابلیت اطمینان چه تفاوت هایی با هم دارند؟

همچنین با نگهداری و تعمیرات به موقع و صحیح دستگاهها، قابلیت سودآوری سازمان افزایش می یابد. این نرمافزار بر اساس تحلیل سیستم نت (PM) بررسی جامع فرآیند تعمیر و نگهداری درچندین مرکز صنعتی، طراحی و توسعه داده شده و در مقایسه با سیستم نگهداری و تعمیرات مشابه داخلی و خارجی توانسته است با توجه به شرایط موجود صنعت ایران پاسخگوی نیازهای کاربران باشد. باز هم بدلیل مشخص بودن تعمیرات برنامه ریزی شده، در سیستم ساینا امکان تعیین لیست قطعات مورد نیاز جهت تعویظ در هر تعمیر وجود دارد . از آن جایی که صرف زمان برای جمع آوری و نگهداری این اطلاعات بسیار زیاد است و گاها صحت و درستی این اطلاعات مجهول است، بدون استناد به اطلاعات یک سیستم هوشمند، محاسبه هزینه های نگهداری و تعمیر و هزینه های جاری بسیار دشوار خواهد بود. این مرکز جهت تعمیر محصولات مختلف برندها از متخصصین تعمیر همان محصولات بهره می گیرد. اخبار مرکز تخصصصی زیراکس را در این بخش مطالعه نمایید. این شرکت در سال ۹۳ موفق به اخذ نمایندگی از موسسه معتبر STANCERT Assessors شد که یک موسسه ثبت و صدور گواهینامه و تحت اعتبار مرکز اعتباردهی دوبی امارات DUBAI ACCREDITATION CENTER میباشد و خدمات ارزیابی و ثبت صدور گواهینامه سیستمهای مدیریتی ، خدمات آموزشی سیستمهای مدیریتی و آموزش تکنیکهای مهندسی کیفیت و خدمات بازرسی کیفیت را انجام میدهد.

بسیار مهم است که نرم افزاری مانند CMMS را بتوان با سایر سیستمهای مورد استفاده شرکت یکپارچه نمود. با گزارش های دقیق نرم افزار CMMS می توان برای هرگونه بازرسی و حسابرسی آماده بود. با این تفاسیر، صرف زمان و هزینه به منظور رسیدگی دورهای به ماشینآلات با هدف کاهش احتمال خرابی آنها کاری ارزشمند تلقی خواهد شد. نگهداری و تعمیرات صحیح علمی با روشهای نوین جهانی مستقیما بر روی بهره وری، کیفیت و هزینه های مستقیم تولید و سودآوری اثر می گذارد. سیستم نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه (PM) یک روش سیستماتیک برای کنترل و مدیریت وضعیت تجهیزات تولید و همچنین بهینه کردن توانمندی ها در راستای رسیدن به بالاترین میزان راندمان است. در این روش مشتری بینیاز از خرید سرور و سختافزار ، از طریق اینترنت و در بستری امن، تنها با یک مرورگر وب به سیستم جامع نگهداری و تعمیرات ماشین آلات رادیکال که بر روی سرورهای رایان پرسیس نصب شده است ، متصل شده و از نرم افزار استفاده میکند. اگر مدیر نگهداری و تعمیرات یا مدیر تاسیسات هستید که تجربه کمی در زمینه نرم افزار نگهداری و تعمیرات دارید یا تجربه آن را ندارید ، به مطالعه ادامه دهید. فعالیتهای نگهداری و تعمیرات (نت) در سازمان ها بسیار پیچیده می باشند.

دکمه بازگشت به بالا