بهترین مناطق کردان برای خرید ویلا و سرمایه گذاری +سه گزینه پرطرفدار در تابستان 1402

منطقه کردان، جذاب ترین و سرسبزترین منطقه اطراف شهر های تهران و کرج است که این منطقه به دلیل آب و هوای معتدل و شرایط عالی برای زندگی در چند سال اخیر بیش از حد مورد توجه سرمایه گذاران و ویلا سازان قرار گرفته است. قیمت ملک در کردان نسبت به دیگر مناطق اطراف تهران ماننده لواسانات و چالوس به صرفه تر و اقتصادی تر است و همین مسئله موجب شده تا خانواده های تهرانی و کرجی برای گذراندن اوقات فراغت و سرمایه گذاری به منطقه کردان پناه ببرند. منطقه کردان به دو بخش کردان شمالی و کردان جنوبی تقسیم میشود و هریک از این بخش ها به چندین منطقه بزرگ و چندین روستای کوچک تقسیم میشود. در این مقاله میخواهیم تا بهترین مناطق کردان برای تفریح و سرمایه گذاری را به شما معرفی کنیم، پس حتما تا آخر مقاله مارا همراهی کنید.

کوهسار کرج سرسبزترین و محبوب ترین منطقه کردان

کوهسار کرج یکی از محبوب ترین و سرسبزترین مناطق کردان است که در بخش کردان شمالی قرار گرفته است. فاصله کوهسار تا شهر کرج حدود 20 دقیقه است و فاصله این منطقه جذاب تا پایتخت حدود 1 ساعت است. یکی از دلایلی که باعث شده تا منطقه کوهسار میان ساکنین تهرانی و کرجی محبوب باشد دسترسی سریع و راحت به امکانات رفاهی است. قیمت ویلا در کوهسار نسبت به دیگر مناطق کردان ماننده تهراندشت، چهارباغ و سهیلیه کمی گران‌تر است اما ویلاهای این منطقه از معماری جذاب و امکانات خاص و فوق‌العاده ای بهره میبرند. با این حال قیمت ویلا در کوهسار از 10 میلیارد تومان آغاز و تا 50 میلیارد تومان هم ادامه دارد. اما این نکته را در نظر داشته باشید که اکثر ویلاهای کوهسار از انشعابات قانونی، سند تک برگ، جواز ساخت، پایان کار و… بهره میبرد که این ویژگی ها سبب قیمت بالای ویلا در منطقه کوهسار شده است.

در کنار خرید ویلا در کوهسار، خرید زمین در این منطقه هم بسیار سود آور و جذاب برای سرمایه گذاران است. زمین های کوهسار دقیقا ماننده ویلاهای این منطقه از سند تک برگ بهره میبرند و به دلیل رشد و پیشرفت منطقه شما میتوانید در منطقه کوهسار در سریع ترین زمان ممکن جواز ساخت دریافت کنید. درصورتی که میخواهید تا از ویلاها و زمین های منطقه کوهسار به صورت آنلاین دیدن کنید یا به دنبال قیمت ویلا در کوهسار کرج و خرید زمین در کوهسار کرج هستید میتوانید تنها با کلیک بر روی آدرس https://www.zamiin.ir/area/kohsar/ وارد صفحه خرید ویلا در کوهسار کرج سایت زمین شوید و در این صفحه میتوانید حتی از قیمت زمین در کوهسار کرج هم باخبر شوید.

سهیلیه کرج ارزان‌ترین و معروف ترین منطقه کردان

سهیلیه کرج، دیگر منطقه کردان که در بخش کردان جنوبی قرار گرفته است. سهیلیه به سبب آب و هوای معتدل و خنک خود و دسترسی به منابع آب آشامیدنی از طبیعتی سرسبز و بکر بهره میبرد و همین مسئله موجب محبوبیت و معروفیت منطقه سهیلیه میان خانواده های ساکن کرج و تهران شده است. قیمت ویلا در سهیلیه کرج بستگی به متراژ، سند دار بودن ویلا، داخل بافت بودن ویلا و انشعابات قانونی ویلا دارد، با این حال قیمت ویلاهای داخل بافت در منطقه سهیلیه نسبت به ویلاهای خارج بافت ارزان‌تر است و این ویلاها از مزیت های بیشتری از ویلاهای خارج بافت بهره میبرد. قیمت ویلا در سهیلیه از 2 میلیارد و 700 شروع میشود و تا 110 میلیارد تومان هم میرسد.

ویلاهای 300 متری در سهیلیه

یکی از محبوب ترین سبک های سرمایه گذاری و خرید ویلا در کردان، خرید ویلاهای 300 متری در منطقه سهیلیه است. این ویلاها به دلیل متراژ پایین خود نسبت به دیگر ویلاها از قیمت کمتری بهره میبرند اما متراژ پایین این ویلاها باعث نمیشود که امکانات این ویلاها کم یا ناقص باشد. همچنین متراژ کم این ویلاها مناسب خانواده های کم جمعیت است که بودجه زیادی برای سرمایه گذاری و خرید ملک در کردان ندارند. اکثر ویلاهای 300 متری در سهیلیه از امکانات ویژه ای ماننده استخرسرپوشیده، روف گاردن، آبنما و آتشنما، باربیکیو، حداقل 1 خواب مستر و… بهره میبرند که این ویژگی ها برای خرید ویلا فوق‌العاده و بی نظیر است. چنانچه که میخواهید تا با ویلاهای سهیلیه علل خصوص ویلاهای 300 متری در سهیلیه آشنا شوید و به دنبال قیمت ویلا درحد300 متر در سهیلیه هستید میتوانید با کلیک بر روی لینک https://zavilla.ir/l/villa-soheilie/ وارد صفحه خرید ویلا در سهیلیه کرج سایت زاویلا شوید.

خرید ویلا های نقلی و در کردان

علاوه بر ویلاهای 300 متری در سهیلیه، ویلاهای نقلی و قیمت مناسب در کردان جزو سبک های برتر و محبوب سرمایه گذاری و خرید ویلا در منطقه کردان میباشد. این ویلاها به دلیل نیاز مالی و بدهی یا مهاجرت از طرف مالک در سریع ترین زمان و زیر قیمت بازار به فروش میرسد. سرمایه گذاران زیادی آرزوی خرید یک ویلای نقلی ،کوچک و بقیمت را در منطقه کردان دارند و این مسئله سبب شده تا رقابت در خرید این ویلاها بیشتر شود. اما این سبک از ویلاهارا کجا میتوان مشاهده کرد؟ افراد زیادی به دلیل زیر قیمت بودن این ویلاها ترس از کلاه برداری و سوئ استفاده مالی دارند که مشاورین املاک زاویلا این مشکل را بر طرف کرده است.

برای مشاهده شرایط خرید و قیمت و امکانات و تصاویر ویلاهای نقلی در کردان کرج میتوانید با مراجعه به تارنمای https://zavilla.ir/l/noghli/ وارد صفحه فروش ویلا نقلی کردان سایت زاویلا شوید و از امکانات این سایت جذاب بهره ببرید.

معتبرترین سایت های مشاوره املاک برای خرید ملک در کردان

Zamiin.ir: معتبرترین و برترین سایت املاکی حال حاضر در منطقه کردان و تمام مناطق کردان است. این سایت با بیش از 5 سال سابقه حرفه ای آماده خدمات رسانی و رفع مشکلات شما به صورت آنلاین و برخط است. برای ورود به سایت زمین و مشاهده قیمت دقیق و به روز ویلا در کردان میتوانید در مرورگر خود کلمه “zamiin.ir” را سرچ کنید و وارد سایت زمین شوید.

Zavilla.ir: زاویلا دیگر سایت معتبر و مورد اعتماد املاکی در منطقه کردان کرج است. در سایت زاویلا مشاوران و کارشناسان حرفه ای و باتجربه وجود دارد که آماده پاسخگویی و رفع مشکلات شما در 7 روز هفته تا ساعت 22 هستند. برای ورود به سایت زاویلا میتوانید با سرچ کردن عبارت “zavila.ir” در موتور جستجوگر خود وارد سایت زاویلا شوید، اگر هم میخواهید تا با مشاورین و کارنشاسان سایت زاویلا ارتباط برقرار کنید میتوانید با شماره “09126902901” تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با مشاورین زاویلا مطرح کنید.

خروج از نسخه موبایل