استفاده از محصولات نانو در تمیزی کف آشپزخانه کاهش چربی و لکه‌ها

محصولات نانوسان در تهران :از شگفت انگیزترین اختراعات بشر که بیشتر از هر کسی رضایت خانم ها را به همراه داشته است، و قیمت خرید و فروش اسپری جادویی چربی زدا عمده که دارای بهترین قیمت روز نیز می باشد، با توجه به کیفیت و کاربرد آن بسیار متفاوت است. از مهمترین قسمت های خانه که قلب خانه نیز نامیده می شود آشپزخانه است که تمیزی آن تاثیر بسزایی بر روی کل محیط دارد. پس برای هر خانم خانه داری مهم است که راحت و بدون زحمت زیاد ، گاز، هود، دستگاه تهویه و حتی آبگرمکن و سایر لوازم خود را به بهترین نحو تمیز کند و این اسپری بسیار کاربردی به آنها کمک بزرگی کرده است. این محصول که در اصل نوعی موتور شور نانو می باشد، برای تمیز کردن چربی های بر روی موتور  خودرو و موتورسیکلت از اصلی ترین کاربرد آنها می باشد. به پاس قدر دانی از زحمات بانوان عزیز، انواع کاربردی آن که با نام اسپری جادویی چربی زا و یا گاز پاک کن به بازار عرضه شده است. یک اسپری مناسب باید ویژگی های زیر را داشته باشد.

  • چربی ها را به سرعت با قدرت بسیار بالا از بین ببرد.
  • قدرت از بین بردن لکه های قدیمی با ماندگاری بسیار بالا را داشته باشد.
  • قابل استفاده برای تمام سطوح از جمله هود، مایکرو ویو، درب یخچال، انواع ظروف آشپزخانه ،شوفاژ، بخاری، کابینت ها، شیرهای آب، سرامیک و کاشی ها و: غیره.
  • علاوه بر چربی زدایی خاصیت ضد عفونی کنندگی نیز داشته باشد.
  • باعث درخشندگی و براقی سطوح بشود.

 قیمت اسپری جادویی چربی زا

در محصولات نانوسان دکتر بیز با توجه به تنوع بالای انواع پاک کننده ها، باید نمونه ایی را انتخاب کرد که بتوانید برای کل خانه استفاده کنید. قیمت اسپری جادویی چربی زا با توجه به اینکه چند منظوره می باشد و خاصیت لکه بری بسیار بالای که حتی قدرت رفع لکه های بسیار قدیمی و کهنه را نیز دارد نسبت به انواع تک منظوره بسیار مناسب تر است. این محصول که از بسیار عالی درجه یک ساخته شده است، علاوه بر تمیز شدن سطوح باعث درخشندکی و جلای بسیار مطلوب می شود بدون آنکه ذره ایی به سطوح آسیب بزند. در فرمول ساخت آنها از ترکیبات معلق کننده ایی مانند امولسیفایر استفاده می شود که میزان مصرف آب  را بشدت کاهش می دهد و در عین حال مکان را به بهترین نحو تمیز می کند. آب قلیایی یا هیدروکسید سدیم از دیگر مواد تشکیل دهنده آن می باشد که در از بین بردن انواع لکه های سرسخت در هر جایی بخصوص فر و گاز به سرعت و قدرت بالا عمل می کند. این ترکیب که در ساخت صابون نیز کاربرد دارد وقتی با انواع چربی ها مانند حیوانی یا گیاهی ترکیب می شود، ماده صابونی ایجاد می شود. پس هنگام استفاده از آن چربی ها را حل می کند و به محصولی محلول در آب تبدیل می شوند. این ترکیب آنقدر قوی است که حتی در گرفتگی لوله ها از آن نیز استفاده می شود. پس این اسپری ها بهترین گزینه برای نمونه برای نظافت هستند. برای آنکه بوی مطبوع و خوشی نیز داشته باشند، از عطرهای مخصوص در آنها استفاده می شود. با تمام اثرات مثبتی که دارد ولی هنگام استفاده از آن حتما دستکش بپوشید تا پوستتان دچار آسیب نشود.

تفریح |تولید

خرید و فروش اسپری جادویی چربی زدا عمده

نمایندگی محصولات نانوسان در کرج: توجه به یک نکته بسیار حائز اهمیت است تا بتوانید خرید و فروش اسپری جادویی چربی زدا عمده را به بهترین نحو و با مناسب ترین نرخ تهیه بفرمایید. با توجه به تنوع بسیار بالای آنها که قطعا سبب ویژگی متعدد بالا می شود، پس توجه به کیفیت آنها با توجه به کاربرد آنها بسیار مهم است تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. درست است که اکثر مواد شوینده خاصیت تمیز کنندگی دارند، اما هیچ کدام قدرت این اسپری ها را ندارند که می توانند حتی لکه های بسیار قدیمی را با سرعتی بالا  از بین ببرند بدون آنکه زیاد خسته بشوید پس با کمال آرامش کار نظافت برای شما بیشتر شبیه تفریح می شود. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد دیگرش که بقیه شوینده ها ندارند، برق انداختن وسایل به ویژه گازهای و شیشه ایی می باشد بدون آنکه کوچکترین آسیبی ببینند. برخی از اسپری ها سبب خوردگی، آسیب دیدن وسایل و یا سطوح شما می شوند، در نتیجه توجه به این نکته که یک محصول به گونه ایی است که نه به شما و نه به وسایل شما آسیب نزنند. بدین منظور بهترین نوع آن، اسپری می باشد که از مواد شیمیایی بسیار کمی در تولید آن استفاده شده باشد. برای استفاده درست از آن ابتدا آن را به خوبی تکان دهید تا به حالت اولیه خود برگردد. سپس با فاصله 20 سانتی متری در حالی که دستکش به دست دارید آن را به محل مد نظر اسپری کنید. با یک دستمال پارچه ایی سطوح اسپری شده را تمیز کنید. اگر لکه بسیار قوی بود وتمیز نشده بود بعد از دو دقیقه مجدد اسپری بزنید و تمیز کنید.

 بهترین قیمت روز اسپری جادویی چربی زدا

در بحث مهمان نوازی، نطافت و بهداشت اهمیت بسیار بالایی دارد که شما می توانید با گرفتن بهترین قیمت روز اسپری جادویی چربی زدا که با قدرت صنعتی تمام و با بالاترین کیفیت تولید شده اند، به آراستگی و نظافت منزل و یا محل کار خود در کمترین زمان ممکن بپردازید و جلوه ایی لوکس و عالی به آنها بدهید. ما طیف گسنرده ایی از انواع محصولات اسپری جادویی چربی زدا را که با انواع دستگاه ها و سطوح مختلف کاکلا سازگار هستند، از جمله اسپری های مناسب اجاق گاز و فر، انواع سطوح و ، سرویس بهداشتی، انواع ظروف و دیگر موارد را با آخرین تکنولوژی روز دنیا تولید و به بازار عرضه کرده ایم. فرقی نمی کند که آن را برای خانه می خواهید و یا برای رستوران، هتل، محل کار و یا برای کاربردهای تجاری، ما تمامی محصولات را برای استفاده کاربردی شما با توجه به محیط مد نظرتان، در کمترین زمان ممکن آماده و ارسال خواهیم کرد. کافی است فرم را در سایت ما پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند و با مشاوره تخصصی که به شما می دهند، شما را در خریدی مطمعن و معتبر یاری کنند

دکمه بازگشت به بالا