اختصاص ۲۰ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کرند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

این پست از سایت خبرگذاری بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.mehrnews.com ” در مورد مقاله ” اختصاص ۲۰ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کرند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

به گزارش خبرنگار آنلاین، سید محمدحسینی، عصر چهارشنبه در سفر یک روزه استاندار گلستان به شهر کرند در جمع مردم این شهر از زیرسازی و آسفالت ۴ معبر اصلی به مساحت ۶۰۰۰ متر مربع تا پایان سال خبر داد و اظهار کرد: تا کنون ۶۵۰ واحد مسکونی در کرند با تسهیلات قرض‌الحسنه ۲۰۰ میلیون تومانی بنیاد احداث شده و ۷۶ واحد هم اکنون آماده بهره برداری است.

وی از تعیین تکلیف تصرفات اراضی ملی واگذار شده به بنیاد مسکن استان در روستای آی تمر به مساحت ۴۵ هکتار خبر داد و افزود: ۲۰ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در داخل محدوده شهر کرند جهت خانه دار شدن اقشار مختلف این شهر اختصاص داده شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان گفت: بنیاد مسکن استان آمادگی دارد هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی در شهر کرند که در مالکیت بنیاد علوی بوده است و به تبع آن واگذاری این املاک به مردم را انجام دهد.

وی یادآور شد: جدول کشی ۶ و نیم کیلومتر از معابر، زیرسازی و آسفالت بیش از ۴۰ هزار متر مربع از معابر و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۳۵۰ میلیون تومانی ساخت مسکن در شهر کرند از دیگر برنامه‌های بنیاد مسکن است که اجرایی خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا