آموزش صفر تا صد کالاف دیوتی موبایل

در حالی که انجام بازی و سرگرمی بسیار خوب است، یک سیستم پاداش بزرگ در Call of Duty: Mobile وجود دارد. این به شکل رویدادها و Battle Pass می آید. از طریق این یک مسیر پولی و رایگان وجود دارد که هر دو از یک جدول زمانی مشابه پیروی می کنند. کسانی که پول می پردازند به شخصیت ها، اسکین ها، CP (ارز درون بازی) بیشتری دسترسی پیدا می کنند، اما کسانی که در مسیر رایگان هستند هنوز چیزهای زیادی دریافت می کنند.

حال آنکه ما پیشنهاد می کنیم تا بخش پولی بتل پس این بازی را امتحان نمائید تا از تمامی تجهیزاتی که در قسمت رایگان وجود ندارد بهره مند شوید و دوستان خود را شگفت زده کنید. سایت های بسیاری در این زمینه فعالیت می کنند که قیمت های متفاوتی نیز ارائه می دهند. اما با خرید از سایت فاکس جم شما قادر خواهید بود تا با پرداخت هزینه ای کم به سی پی های بازی دست پیدا نمائید، لذا به منظور خرید سی پی می توانید با مشاوران دیاموند لند در ارتباط باشید. شخصیت‌ها و محیط کالاف دیوتی موبایل همان شخصیت‌ها و محیط‌های معروف مجموعه کال اف دیوتی است. این بازی  دارای سه حالت  چندنفره آنلاین، و زامبی است.

حالت چندنفره آنلاین کالاف دیوتی موبایل

اولین بخش بازی کالاف دیوتی موبایل چند نفره آنلاین است که شامل رقابت‌های چند نفره مختلفی می‌شود. مهم‌ترین آن‌ها به شرح زیر:

  • Team Deathmatch: در این بخش کالاف دیوتی موبایل به مبارزه با تیم مقابل می‌روید و تیمی زودتر به امتیاز مشخص شده برسد برنده می‌شود.
  • Domination: در این بخش یک محل مشخص را می‌گیرید و در طول زمان آن را در مقابل تیم مقابل حفظ می‌کنید.
  • Search & Destroy: در این حالت یکی از تیم‌ها باید بمب را کار بگذارد و تیم دیگر مانع انفجار بمب شود. البته اگر یک تیم موفق به کشتن تمام بازیکنان تیم حریف شود نیز در بازی پیروز خواهد شد.
  • Frontline: در این بخش به مبارزه با تیم مقابل می‌روید و تیمی که زودتر به امتیاز مشخص شده برسد برنده می‌شود. پس از هر بار مردن در محل مشخص شده‌ای از نقشه به بازی کالاف دیوتی موبایل برمی‌گردید.

تکنیک‌ها و ترفندهای بخش چند نفره

اول از همه بهتر است همیشه به سراغ مأموریت‌ها و رویداد‌های بازی کالاف دیوتی موبایل بروید. درواقع یکی از بهترین روش‌ها برای به‌دست آوردن تجهیزات و سلاح‌های بازی تکمیل این مأموریت‌ها است. تمرین و اکتشاف نقشه یکی از بهترین راه‌ها برای پیدا کردن نقاط مخفی نقشه‌ها و زوایای مخصوص برای تیراندازی است. نقشه‌های بخش چند نفره را چندین بار پشت سر هم انجام دهید و سعی کنید در هر مسابقه از زوایای جدید به دشمنان خود شلیک کنید.

رویدادهای امتیاز تجربه دو برابر کالاف دیوتی موبایل را از دست ندهید

بالاترین سطح بازی کالاف دیوتی موبایل ۱۵۰ است. اگر سطح شما در بازی پایین است و می‌خواهید که سطح خود را سریع‌تر بالا بیاورید و به مرحله ۱۵۰ برسید، بهترین راه برای این کار در بازی زمانی است که امتیاز تجربه‌ دو برابر می‌شود. معمولاٌ در انتهای فصل‌ها یا در زمانی‌که بازی آپدیت جدیدی دریافت می‌کند این ویژگی در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد.

به‌دنبال دوستان خوب در کالاف دیوتی موبایل بروید

بازی ندای وظیفه موبایل یک بازی گروهی است و برای لذت بردن هرچه بیشتر از بازی کالاف دیوتی موبایل باید با کمک دوستان‌ خود به مبارزه بروید. اگر دلتان نمی‌خواهد که با هرکسی بازی کنید یا اینکه به‌طور اتفاقی یک ربات هم‌تیمی شما شود، همیشه دوستان جدید اضافه کنید و با دوستانتان به نبرد بروید. پس از پایان هر نبرد امتیازات مختلف افراد در نبرد نمایش داده می‌شود. در این قسمت شما می‌توانید برای افراد مختلف درخواست دوستی بفرستید و آن‌ها را به جمع دوستان خود اضافه کنید.

پرک ها در کالاف دیوتی موبایل

قسمت مهم و کار بردی دیگر بازی بخش Perkها است. این قابلیت‌ها که با افزایش سطح یکی یکی برای شما فعال می‌شود در سه گروه عمده تقسیم می‌شوند و هر کدام ویژگی خاصی را به شما اضافه می‌کند که باتوجه‌به سلاح و نوع بازی کالاف دیوتی موبایل می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. مثلاٌ برای لایه تک تیرانداز خود می‌توانید پِرک‌هایی که شلیک شما را بی‌صدا می‌کنند یا شما را از دید رادارها خارج می‌کنند، انتخاب کنید یا اگر به‌دنبال نبرد نزدیک هستید و می‌خواهید به دشمن نزدیک شوید، قابلیت‌های مربوط‌ به افزایش مقاومت دربرابر انفجار یا حرکت بی‌صدا را فعال کنید.

ایر دراپ های کالاف دیوتی موبایل

همیشه جوایز خوب برای افرادی است که بهتر بازی می‌کنند. بمب هسته‌ای (Nuke) یک سلاح مخفی بازیکالاف دیوتی موبایل در بخش چند نفره است که به‌‌راحتی به دست نمی‌آید. اگر لول شما در بازی بیشتر از ۲۰ باشد و در بخش چند نفره بازی بتوانید بدون اینکه کشته شوید ۲۵ نفر را بکشید، قابلیت بمب هسته‌ای برای شما فعال می‌شود. برای فعال شدن این قابلیت لازم نیست تنظیمات خاصی انجام بدهید. در صورتی که به امتیاز مشخص شده برسید این ویژگی برای شما فعال می‌شود. با استفاده از این قابلیت تمام دشمنان شما در بازی کشته می‌شوند.

تنظیمات گرافیک بازی کالاف دیوتی موبایل باتوجه‌به مدل گوشی شما

یکی دیگر از تنظیمات پر کاربرد تنظیمات گرافیک بازی است. کالاف دیوتی موبایل در طراحی محیط بسیار خوب عمل کرده است و تمام جزییات محیط را به خوبی نمایش داده است. در برخی مواقع ممکن است به خاطر بالا بودن تنظیمات گرافیکی با کند شدن بازی مواجه شوید. اگر نمی‌خواهید حین بازی چیزی از جزییات بازی را از دست بدهید، میزان نور صفحه‌ نمایش را زیاد کنید این کار باعث می‌شود جزییات را به خوبی ببینید و کوچک‌ترین حرکات را هم متوجه شوید.

کالاف دیوتی موبایل بتل رویال

نقشه بتل رویال کالاف دیوتی موبایل  از محیط‌های متفاوت با ویژگی متفاوت تشکیل شده است. مناطقی که وسایل نقلیه بهتر و مهمات بیشتری در آن‌ها پیدا می‌شود بهترین گزینه برای جست‌وجو است در ادامه به بررسی مناطقی که بیشترین لوت را دارند، می‌پردازیم. در نقشه بالا دایره‌های قرمز مکان‌های هستند که بیشترین و بهترین مهمات در آن‌ها پیدا می‌شوند. یکی از مهم‌ترین وسایل نقلیه بازی کالاف دیوتی موبایل هلیکوپتر است تا حالا از این وسیله برای عبور و مرور استفاده کرده‌اید؟ در نقشه زیر به شما مکان‌هایی که می‌توانید در آن‌جا هلیکوپتر پیدا کنید با رنگ زرد مشخص شده است. فقط حواستان به افرادی که از پایین به شما شلیک می‌کنند، باشد.

کلاس های بتل رویال

یکی از قابلیت‌های جذابی که حالت بتل رویال کالاف دیوتی موبایل را از سایر بازی‌ها متمایز می‌کند، ویژگی کلاس‌ها است. دوست دارید دشمنان‌تان را از پشت دیوار هم پیدا کنید یا اینکه با گروهی از زامبی ها دشمنانتان را غافل گیر کنید، در این بازی هشت کلاس مختلف وجود دارد که در ابتدای هر بازی ‌باید کلاس خود را انتخاب کنید.

طرفدار هرکدام از کلاس‌ها هستید یادتان نرود وقتی فرود آمدید کلاس‌ خود را ارتقا دهید. برای این کار به نقاط بنفش رنگ روی نقشه توجه کنید که اسم این نقاط ترمینال است. زمانی که ترمینال‌ها آماده شود، بازی به شما اعلام می‌کند. به این نقاط بروید و قطعه‌های که برای ارتقا کلاس‌تان لازم است، را بردارید. وقتی کلاس‌تان ارتقا می‌دهید توانایی‌های شما افزایش پیدا می‌کند. فهرست کلاس‌های متفاوت بازی به شرح زیر است:

  • Clown: این کلاس مخصوص عاشقان کال اف دیوتی موبایل زامبی است. این کلاس یک اسباب بازی بامزه در اختیار شما قرار می‌دهد که وقتی آن‌را به سمت دشمنانتان پرتاب می‌کنید، با استفاده از موسیقی مخصوصی زامبی‌ها را فرا می‌خواند. این زامبی‌ها به سمت نیروهای اطراف خود حمله می‌کنند و اگر کسی را برای حمله کردن پیدا نکنند دور اسباب بازی جمع می‌شوند و اسباب بازی پس از گذشت زمان مشخصی منفجر می‌شود.
  • Scout: این توانایی به شما امکان پرتاب دارت‌های حسگر دار را می‌دهد. این دارت‌ها مکان تمام دشمنان محدوده شما را روی رادار نشان می‌دهد.
  • Medic: با استفاده از این کلاس یک محدوده شفا بخشی ایجاد می‌شود و اگر شما یا هم‌تیمی‌های شما در این محدوده قرار بگیرید، سلامتی شما افزایش می‌یابد.

خرید سی پی کالاف دیوتی | Call Of Duty COD Points (CP)

فقط چند ثانیه با خرید سی پی کالاف دیوتی ارزان برای بازی Call of Duty Mobile فاصله دارید. خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل به این دلیل صورت می‌گیرد که یک ارز اختیاری است و شما می‌توانید آن را با پول واقعی در Call of Duty Mobile خریداری کنید و برای تهیه اقلام مختلف در فروشگاه استفاده نمایید؛ از جمله کارت‌های تجربۀ و سلاح ها که گیمرها برای ارتقاء سطح مهارت‌های خود از آن‌ها استفاده می‌کنند. همین امروز می‌توانید خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل ارزان را در فاکس جم انجام دهید و از خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل با تخفیف برخوردار شوید.

زهرا رضی

زهرا هستم، نویسنده ای که با جسارت به واکاوی مسائل پرداخته و از پرسیدن سوالات سخت نمی‌ترسم. در این سایت، با نگاهی موشکافانه به مسائل اجتماعی و اقتصادی، به دنبال یافتن پاسخ‌های واقعی و ارائه راه حل‌های خلاقانه هستم.
دکمه بازگشت به بالا