آغاز به کار اولین مرکز نفس در لرستان

این پست از سایت سایت اطلاع رسانی بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.isna.ir ” در مورد مقاله ” آغاز به کار اولین مرکز نفس در لرستان ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

بیمارستان |دانشگاه

بیگ نیوز/لرستان مسئول برنامه جوانی جمعیت لرستان گفت: اولین مرکز نفس(نجات فرزندان سقط) در استان در شهرستان خرم‌آباد آغاز به کار کرد.

لیلا شریعتی امروز ۲۸ مرداد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این مرکز با هدف کنترل و کاهش سقط غیرقانونی و حمایت خانواده‌ها در راستای نجات جان فرزندان در معرض سقط، راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به تامین نیروی انسانی این مرکز، افزود: در این مرکز یک نفر کارشناس مامایی و یک نفر روانشناس مشغول به کار شده‌اند.

دبیر برنامه جوانی جمعیت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان ادامه داد: افراد در معرض خطر از طریق خانه‌ها و پایگاه‌های سلامت شناسایی شده و به مرکز نفس ارجاع داده می‌شوند.

شریعتی خاطرنشان کرد: در این مرکز روزانه آمار و اطلاعات افراد جهت رصد و پیگیری به مرکز بهداشت شهرستان خرم‌آباد و معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان ارسال خواهد شد.

وی اضافه کرد: هدف ما در این مرکز شناسایی مشکلات خانواده‌های متقاضی سقط جنین و تلاش برای رفع آن است.

مسئول برنامه جوانی جمعیت لرستان بیان کرد: مرکز نفس ابتدا در بیمارستان عسلیان شهرستان خرم‌آباد راه‌اندازی شده و به‌زودی در شهرستان‌های استان نیز با همکاری سازمان‌ها و ارگان‌های مرتبط راه‌اندازی خواهد شد.

انتهای پیام

نشر علوم پزشکی

من به عنوان یک نویسنده متخصص در زمینه علمی و پزشکی، مطالبی را به شما ارائه می‌دهم که به طور جذاب و قابل فهم، اطلاعات لازم را درباره موضوعات مختلف سلامتی به شما منتقل کنند.
دکمه بازگشت به بالا