جشنواره «تدریس برتر» توسط دانشگاه فرهنگیان لرستان برگزار می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

این پست از سایت خبرگذاری بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.mehrnews.com ” در مورد مقاله ” جشنواره «تدریس برتر» توسط دانشگاه فرهنگیان لرستان برگزار می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

به گزارش خبرگزاری آنلاین، احمد حقی در سخنانی با اشاره به برگزاری مرحله مقدماتی و استانی جشنواره منطقه‌ای «تدریس برتر»، اظهار داشت: ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت نیز مرحله منطقه‌ای این جشنواره برگزار می‌شود.

وی گفت: امسال لرستان میزبان جشنواره منطقه‌ای «تدریس برتر» با مشارکت پنج استان از جمله کردستان، کرمانشاه، ایلام، مرکزی و خوزستان بوده و دانشجویان استان نیز در سطح منطقه‌ای در این جشنواره مشارکت دارند.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان لرستان با اشاره به اینکه شروع جشنواره از ۲۱ اسفندماه بوده است، افزود: مراحل مقدماتی و استانی جشنواره برگزار شده و مرحله منطقه‌ای نیز ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت‌ماه به میزبانی استان لرستان برگزار می‌شود.

حقی، عنوان کرد: در نهایت برگزیدگان این مرحله از بین ۴۲ نفر دانشجو معلم دانشجویان استان‌های مذکور منتخب خواهند شد و در سطح ملی باهم رقابت خواهند کرد.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان لرستان، بیان داشت: هدف از برگزاری این جشنواره ارزیابی و ایجاد انگیزه در افزایش توانمندی‌های حرفه‌ای معلمی است.

حقی، اظهار کرد: علاوه بر اینکه وظیفه داریم به‌عنوان یک دانشگاه مأموریت محور حوزه تخصصی دانشجویان را تقویت کنیم، لازم است که آموزش‌هایی را در حوزه توانمندی‌های معلمی به آنها ارائه دهیم و دانشجویان ما باید هنر معلمی و توانمندی معلمی را در پایان دوره آموزشی به دست بیاورند.

وی گفت: این جشنواره در حوزه آموزش ابتدایی، مشاوره و راهنمایی، پرورشی و امور تربیتی و در حوزه دانش‌آموزان با نیازهای ویژه کودکان (استثنایی)، علوم اجتماعی و تاریخ برگزار خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا