چگونه کرم پودر اصل را تشخیص دهیم؟

یکی از محصولات آرایشی مورد نیاز خانم ها کرم است که انواع زیادی از آن در بازار وجود دارد. خانم ها برای استفاده از محصولات آرایشی با کیفیت باید از برندهای مختلف آگاه باشند. تمایز کرم پودر واقعی از تقلبی به مردم کمک می کند تا با خرید محصولات اصلی کیفیت لوازم آرایشی را که خریداری می کنند به حداکثر برسانند. محصولات غیر اصل و تقلبی باعث آسیب دائمی به پوست می شوند. در این مطلب کرم پودر خارجی اصل را به طور کامل از برندهای تقلبی تشخیص می دهیم.

تفاوت بین کرم پودر اصلی و تقلبی چیست؟

بسیاری از محصولات تقلبی موجود در بازار با برندهای اصلی به فروش می رسند، بنابراین خانم ها می توانند با آگاهی از طیف مشخصات محصولات آرایشی و بهداشتی بهترین محصولات را خریداری کنند. در این قسمت راه های تشخیص کرم پودر طبیعی از تقلبی را توضیح می دهیم:

به بسته بندی محصول توجه کنید

یکی از تفاوت های اصلی کرم پودر اصلی و تقلبی در بسته بندی محصول است. بسیاری از برندهای معروف از مواد مرغوب و درجه یک در بسته بندی محصولات خود استفاده می کنند. زمانی که محصول آرایشی مانند کرم پودر دارای بسته بندی ناقص و معیوب است، بهتر است از خرید آن خودداری کنید.

بررسی کنید که آیا محصول چاپ شده است

یکی دیگر از راه های تشخیص کرم پودر اصل و تقلبی، بررسی مهر و موم بودن محصول است. پودر اصل و مرغوب باز نشده و دارای آب بندی مرغوب می باشد. این ایده های ساده را دنبال کنید تا تصمیمات بهتری بگیرید.

در کادر پایه بنویسید

بسیاری از برندهای معروف به شکلی افراطی یا غیرقانونی روی جعبه محصول متن می نویسند. هنگام خرید اولین فونداسیون، به توصیه های روی جعبه توجه کنید تا بتوانید بهترین ها را خریداری کنید.

مواد شیشه پودری

راه دیگر برای تشخیص پودر طبیعی از تقلبی، نگاه کردن به بطری محصول است. برندهای معروف محصولات خود را در شیشه با کیفیت بالا تولید و عرضه می کنند.

چگونه اصالت پودر اصلی را تشخیص دهیم؟

در این قسمت می خواهیم نحوه تشخیص اصالت کرم پودر را به شما نشان دهیم تا با اطمینان از کیفیت محصول خود را از فروشنده خریداری کنید. همچنین اگر به کلوچه های خانگی علاقه دارید، پیشنهاد می کنم مقاله طرز تهیه دوغ در خانه را مطالعه کنید تا باترمیلک اصل را با این روش درست کنید.

راه های تشخیص کرم پودر تقلبی از واقعی

البته برای تشخیص کرم پودر اصلی ترفندهایی وجود دارد. اگر همه محصولات تقلبی می توانستند یک کرم را تولید کنند، دلیلی برای تقلبی وجود نداشت! راه های زیادی برای بررسی اصالت یک محصول وجود دارد که در ادامه می توانید آنها را مطالعه کنید.

انتظار |تولید

کرم پودر سن

اکثر محصولات تقلبی با مارک هایی مرتبط هستند که کیفیت بالا را با قیمت های بالا ارائه می دهند. کسانی که می خواهند از این برندها خرید کنند نمی توانند به راحتی انتخاب کنند. قیمت پایین یک برند با کیفیت می تواند برای هر خانمی وسوسه انگیز باشد. این تله ای است که شکارچیان برای شما درست کرده اند. از طرفی تقلبی شدن کرم های تقلبی برای افراد متقلب چندان مفید نیست.

به همین دلیل بیشتر سراغ برندهای با کیفیت خارجی بروید. قیمت کرم پودر یکی از مهمترین و اولین عواملی است که اصالت محصول را زیر سوال می برد. شما نمی توانید قیمت را زیر ارزش دلار تعیین کنید و هیچ فروشنده یا فروشنده ای به دلیل زیبایی شما نمی تواند سود شما را محدود کند. اگر کرم پودرهایی با قیمت های مختلف دیدید، آماده شک و تردید باشید. تخفیف بی دلیل نمی آید.

البته بد نیست بدانید که خیلی ها کرم های تقلبی را با قیمت های بالا عرضه می کنند تا این روزها مشکوک نشوید. قیمت برخی از کرم ها یکسان یا کمی بالاتر است. اگر تفاوت قیمت وجود داشته باشد کمتر مشکوک است. به همین دلیل ترفندهای دیگر برای یافتن اولین کرم برای شما موثرتر خواهد بود.

کنسرو شده

بسته بندی خوب و با کیفیت در راه آسیب نمی بیند. دست از دروغگویی بردارید. کرم هایی با بسته بندی آسیب دیده معمولا تقلبی هستند. در واقع جعبه یکی از ساده ترین راه ها برای تشخیص اصل از تقلبی است. بسته بندی کرم پودر تقلبی اغلب فاقد متن تمیز و صاف است و با بسته بندی کرم پودر اصلی متفاوت است.

این بسته ها اغلب مورد سوء استفاده قرار می گیرند. در غیر این صورت، الگوی بسته بندی اصلی را نمی توان جعلی پذیرفت. مهم ترین نکته در مورد بسته بندی کرم پودر، مهر و موم بودن آن است. کرم اصلی تا حد امکان خالص پذیرفته می شود.

اگر بسته بندی این کرم پودرها شیشه ای است، شیشه باید صاف و شفاف و از مواد مناسب ساخته شده باشد. اگرچه یک بطری با کرم پودرهای تقلبی اغلب نامنظم است. اما تیوپ کرم های اورجینال به هیچ وجه آسیب نمی بیند و مشکل آسیب دیدگی لوله فقط در تیوپ کرم پودرهای تقلبی دیده می شود.

بارکد و سایر ویژگی های روی جعبه

ابتدا به بارکد و برچسب محصول نگاه کنید. محصولات اصلی قطعا بارکد خواهند داشت. سپس این بارکد را به شماره 20008822 ارسال کنید این شماره به شما می گوید که کرم اصل است یا تقلبی.

یکی از راه های تشخیص کرم پودر توجه به برچسب روی جعبه است. برچسب روی جعبه اصلی محصول اغلب پاره یا برجسته می شود و به سادگی چاپ نمی شود. اگر ناخن هایتان را بخرید، به هیچ وجه جدا نمی شوند.

علاوه بر این، آنها به وضوح نوشته شده اند. اگر در متن روی جعبه مغایرت کوچکی دیدید، بدانید که با یک کرم تقلبی سر و کار دارید. متن داخل جعبه فقط یک برچسب نیست. در این اسناد هیچ گونه غلط املایی و تایپی وجود ندارد و جایی برای اشتباه وجود ندارد.

بو، ظاهر و سایر جنبه های ظاهری

یکی از ترفندهای تشخیص کرم پودر اصلی از تقلبی توجه به خصوصیات ظاهری کرم پودر است. کرم پودرهای واقعی اغلب رایحه دلپذیری دارند اما کرم پودرهای تقلبی این عطر را ندارند.

کرم پودر طبیعی در صورت بد شدن می تواند بو بدهد. کرم پودرهای واقعی بافتی منصفانه و یکدست دارند و کرم پودرهای تقلبی بافتی بسیار منسجم و کرمی دارند. با ظاهر پودری این کرم به راحتی می توان این مشکل را تشخیص داد.

تابع

اگر از بین رفته باشد و کیفی بخرید و متوجه شوید که آنطور که انتظار داشتید کار نمی کند، احتمالاً عاشق یک محصول تقلبی شده اید. کرم پودرهای واقعی و همچنین سایر محصولات آرایشی مانند پنکیک به هیچ وجه از کیفیت آنها نمی کاهد.

در نتیجه

برای خرید کرم پودر و سایر لوازم آرایشی به فروشگاه موراشین مراجعه کنید.

دکمه بازگشت به بالا