پنجره دوجداره ضد صدا چیست؟

خانه شما ممکن است نزدیک یک جاده شلوغ یا با آلودگی صوتی شدید باشد و به دنبال بهترین پنجره های دوجداره برای عایق صدا باشید یا خانه شما ممکن است نزدیک یک دبیرستان دخترانه یا پسرانه باشد. اولیه و به دنبال بهترین پنجره دوجداره از نظر عایق صدا باشید.

در این مطلب می خواهیم شما را با بهترین پنجره های دوجداره از نظر عایق صدا آشنا کنیم تا یک بار برای همیشه این مشکل برای شما حل شود و پنجره دوجداره ای که خریداری کرده اید پاسخگوی تمامی نیازهای شما باشد. از نظر عایق صدا

کارشناسان فروش پنجره فورد اغلب می گویند که خریداران شیشه دوجداره تماس می گیرند و می گویند با وجود اینکه ما به تازگی شیشه های دوجداره خود را نصب کرده ایم یا خانه ما شیشه های دوجداره دارد، باز هم صدای جاده می آید و وجود ندارد. همه راضی هستند، این در نیست. این دسته از مشتریان دارای پنجره های دوجداره هستند و یا به تازگی پنجره های دوجداره را تعویض کرده اند اما خواسته ها و انتظارات خود را از پنجره دوجداره که ابتدا باید عایق صدا و سپس گرما و سرما باشد برآورده نکرده اند.

از نظر عایق صدا، بهترین پنجره های دوجداره باید دارای:

1- اولین و مهمترین چیز یک محصول با کیفیت است. پنجره باید مطابق با الزامات فنی طراحی شود. تولید استاندارد در درجه اول به معنای لولاها و اتصالات کششی است که به معنای استفاده از پارگی داخلی با ضخامت استاندارد است که به معنای استفاده از لاستیک داخلی از نوع EPDM است که به معنای لولاهای قابل تنظیم است و هزاران مورد استفاده از نقاط دیگر …

2- پروفیل پی وی سی آن باید 5 کانال باشد یعنی تعداد سوراخ های ضخامت پروفیل 5 عدد و دیواره و ضخامت آن استاندارد و 5 سوراخ آن کمتر از ناحیه گالوانیزه نباشد. . هرچه تعداد کانال های داخلی یا سوراخ های داخل پروفیل بیشتر باشد، عایق صدا بهتر است.

به طور خلاصه می خواهیم بگوییم بهترین پنجره دوجداره از نظر عایق صدا پنجره ای است که پروفیل UPVC آن ویستابست 5 کانال است، یراق آلات آن آلمان ROTO دو حالته، شیشه آن سه جداره است که یکی از آنها 4 + 4 با روکش استاندارد PVB است و مهمتر از آن، پنجره شما باید اندازه استاندارد تولیدی داشته باشد، ساخته و نصب شده باشد. تمامی این عواملی که در بالا ذکر شد باید در پنجره دوجداره شما رعایت شود، نبود یکی از قسمت های بالا باعث نارضایتی شما از پنجره و دوباره مشکل صدا می شود.

مشاهده می شود که بسیاری از پروفیل های درجه B و بی کیفیت فضای مربوط به گالوانیزه داخلی U را کاهش داده و یک سوراخ اضافه می کنند و پروفیل خود را به صورت 5 سوراخ یا 4 سوراخ می فروشند. فضای مربوط به گالوانیزه داخلی که باید 33×25 میلی متر باشد کاهش یافته و در نتیجه گالوانیزه کمتری مصرف می شود و در نتیجه این تغییرات غیراستاندارد قیمت نهایی محصول ارزان تر می شود، زیرا از گالوانیزه کمتر استفاده می شود. از طرف دیگر استحکام پروفیل کاهش می یابد، زیرا از گالوانیزه داخلی ضعیف تر و کوچکتر استفاده می شود. همانطور که می دانید تنها دلیل افزایش مقاومت پنجره های UPVC مربوط به گالوانیزه داخلی U شکل است.

پیشنهاد فراد پنگره با 15 سال سابقه در تولید پنجره های استاندارد، استفاده از پروفیل 5 سوراخ استاندارد ویستابست برای بهترین پنجره دوجداره از نظر عایق صدا می باشد.

آلمان |آلودگی صوتی

این ترکیبی که در بالا ذکر شد فقط برای خانه هایی که نزدیک اتوبان و جاده های بسیار شلوغ هستند استفاده می شود در شرایط دیگر می توانید از پروفیل ویستابست 6 و 3 کانال و همین تجهیزات با دو حالت و استاندارد 6- گلس 4 استفاده کنید. نیازهای شما را برآورده می کند و نیازی به هزینه بیشتر نیست.

3-استفاده از یراق آلات دو طرفه: وقتی از یراق آلات دو طرفه استفاده می کنید پنجره شما از 4 طرف قفل می شود و لاستیک EPDM بین چهارچوب و دهانه محکم بسته شده و عنصر عایق صوتی پنجره است. توصیه ما استفاده از اتصالات دو حالته ROTO آلمان است.

4- از شیشه دوجداره استفاده کنید: اگر نزدیک بزرگراهی مانند بزرگراه نیایش هستید، شیشه دوجداره استاندارد جوابگوی نیاز شما نیست و باید از لنزهای سه گانه استفاده کرد، یکی از این موارد. شیشه چند لایه و PVB استاندارد. این تنها راه رسیدن به اهدافتان است. اما اگر نزدیک جاده شلوغی مانند ولیعصر یا شریعتی هستید و از خانه خود برای مصارف مسکونی استفاده می کنید، باید از شیشه های دو جداره استفاده کنید که یکی از آنها از شیشه های لمینت معمولی است، در این مورد عدسی دوجداره معمولی 4-6. نیازهای شما را هم برآورده نمی کند اما اگر در گوشه ای با آلودگی صوتی معمولی تا زیاد زندگی می کنید، مدل های 4-6 پاسخگوی نیازها و نیازهای شما هستند و نیازی به هزینه بیشتر ندارید. می توانید از داده های سری 60 و 3 طرفه استفاده کنید و هزینه بیشتری نپردازید.

استاندارد شیشه لمینت بسیار استرس دارد، به این نکته توجه کنید، گاهی اوقات شیشه لمینت غیر استاندارد نیز برای کاهش قیمت تولید می شود!

5- اندازه گیری ها و ابعاد نصب استاندارد: اندازه گیری و نصب پنجره شما باید بسیار دقیق و استاندارد باشد. مهمترین نکته تولید ابعاد برداری پنجره برای ساخت است. پنجره شما ممکن است کوچکتر یا بزرگتر از فضای نصب باشد و در این صورت شکاف های بزرگ اطراف پنجره باعث نفوذ صدا می شود.

به طور خلاصه می خواهیم بگوییم بهترین پنجره دوجداره از نظر عایق صدا پنجره ای است که ساختار PVCU آن 5 کانال ویستابست یراق آلات ROTO دو حالته آلمانی شیشه سه گانه یکی از آنها لمینیت 4 + 4 می باشد. با PVB استاندارد، و مهمتر از همه، پنجره شما باید توسط نصاب فردی محاسبه، طراحی و نصب شود. تمام موارد فوق باید در پنجره دوبل شما قابل مشاهده باشد، از دست دادن یکی از قسمت های بالا شما را از پنجره خود ناراضی می کند و مشکل نویز دوباره ظاهر می شود.

در مورد پنجره هافمن نیز بیشتر بخوانید.

این ترکیب ذکر شده در بالا فقط برای خانه هایی استفاده می شود که در کنار بزرگراه ها و جاده های پرتردد قرار دارند. در شرایط دیگر می توانید از پروفیل 6 و 3 کاناله سری Vistabest و همان فیتینگ دو حالته و استاندارد 6-4 عینک استفاده کنید که پاسخگوی نیاز شما بوده و نیازی به هزینه بیشتر ندارد.

با توجه به اینکه عنوان مقاله مقدمه ای بر بهترین پنجره های دوجداره از نظر عایق صدا بود، سعی کرده ایم با این هدف به دست خواننده برسیم و بهترین پنجره های دوجداره را برای اهدافی خاص ارائه کنیم. .

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا