مزایای صافکاری بدون رنگ

قبل از این که خودرو آسیب دیده تان را برای ترمیم، به یک مرکز صافکاری ببرید، بهتر است که کمی با مزایا و معایب صافکاری بدون رنگ آشنا شوید. صافکاری بدون رنگ از جمله روش های صافکاری می باشد، که کار هر صافکاری نمی باشد و برای این که شما بتوانید با این روش بدنه آسیب دیده خودروتان را ترمیم کنید، نیازمند این خواهید بود که خودروتان را به یک مرکز صافکاری بدون رنگ و معتبر ببرید. صافکاری ای که از ابزار آلات و دستگاه های روز پی دی آر یا همان استفاده کند. برای صافکاری خودروی خود به خدمات استارلوکس مراجعه کنید.

افت قیمت صافکاری بدون رنگ |دستگاه صافکاری pdr دیجی کالا

مزایا و معایب صافکاری بدون رنگ

صافکاری بدون رنگ چیست؟

کسب اطلاعات بیشتر:

روش صافکاری بدون رنگ شیوه صافکاری ای می باشد که در آن فرد صافکار با استفاده از ابزارآلات و ماشین آلات مخصوصی که در مقاله ای به آن ها به طور کاملی اشاره کرده ایم همچون، میله های پی دی آر، دستگاه هاتباکس، دستگاه بادگیری، دستگاه چسبی و….، آسیب های وارده به بدنه خودرو شما  را بدون هیچ گونه نیاز به رنگ شدگی به مانند روز اولش ترمیم می کند.

مزایا و معایب صافکاری بدون رنگ یا PDR

هر چیزی در این دنیا، به صورت مطلق خوب یا بد نیست، بلکه شامل مزایا و معایبی است. بدون رنگ یا هم از این قاعده مستثنی نیست و شامل مزایا و معایبی است که شمایی که قصد دارید بدنه خودروتان را ترمیم کنید باید آن ها را بدانید تا بهتر بتوانید تصمیم بگیرید که آیا باید از این روش استفاده بنمایید یا خیر. در بخش پایینی ما تعدادی از این مزایا و معایب را برایتان بیان کرده ایم.

مزایا و معایب صافکاری بدون رنگ

درکل وقتی پای مقایسه بین مزایا و معایب صافکاری بدون رنگ به میان می آید، مزایای صافکاری بدون رنگ نسبت به معایب آن بیشتر است. به همین سبب برای اول کار، به مزایای روش صافکاری بدون رنگ می پردازیم و دلایلی را می گوییم که چرا باید به جای صافکاری سنتی از روش صافکاری بدون رنگ استفاده کنیم.

حفظ ارزش قیمت خودرو؛ اگر که از روش صافکاری سنتی یا صافکاری با رنگ استفاده کنید، برای ترمیم بدنه آسیب دیده خودروتان استفاده کنید، صافکار مجبور خواهد شد که خودرو شما را رنگ کند، که این رنگ شدن هم باعث این موضوع خواهد شد که ارزش مادی خودرو شما پایین بیاید. این در صورتی است که در روش صافکاری بدون رنگ، با توجه به این که به هیچ وجه خودرو شما به رنگ شدن نیازی پیدا نمی کند، ارزش مادی آن پایین نمی آید و به اصطلاح دچار افت قیمت نمی شود.

سازگار بودن با محیط زیست؛ برعکس روش صافکاری سنتی که در آن صافکار از رنگ ها و مواد شیمیایی مانند بتونه یا فیلر های بدنه برای ترمیم بدنه خودرو استفاده می کند، در روش صافکاری بدون رنگ، صافکار از هیچ مواد شیمیایی ای استفاده نمی کند، که این استفاده نکردن، هم باعث می شود شما هزینه ای بابت این مواد نپردازید و هم باعث می شود، این مواد شیمیایی و سمی برای طبیعت، وارد آن نشوند.

کسب اطلاعات بیشتر:

قابل ترمیم بودن انواع خودرو؛ از مزایای بزرگ صافکاری بدون رنگ این می باشد که فرقی نمی کند، فلز به کار رفته در بدنه خودرو شما آهن باشد یا آلومینیوم، یا خودروتان ایرانی می باشد یا خارجی؛ روش صافکاری بدون رنگ قابل استفاده در تمامی خودرو های داخلی و خارجی با انواع فلزات می باشد.

رفع انواع آسیب های بدنه؛ در صافکاری بدون رنگ فرقی نمی کند که آسیب وارده به خودرو شما کوچک است یا بزرگ، یا آسیب به صندوق وارد شده یا به کاپوت، صافکار با استفاده از این روش می تواند، تمامی آسیب ها را بهره گیری از ابزار و دستگاه های پی دی آر رفع کند.

امکان استفاده در سراسر کشور؛ شاید اگر 5 سال پیش بود، دقیقا مخالف این مطلب را بیان می کردیم و آن را در قسمت معایب روش پی دی آر قرار می دادیم، اما امروزه می توان گفت تقریبا در تمامی شهر های کشورمان، مراکز صافکاری ای وجود دارد که از روش صافکاری بدون رنگ برای ترمیم آسیب بدنه خودرو ها استفاده کند.

با یکسری از مزایای بدون رنگ آشنا شدیم و گفتیم که تعداد آن ها بیشتر از معایب است. اما این بدان معنا نیست که صافکاری بدون رنگ روشی بی نقص است و هیچ گونه عیب و ایرادی ندارد. صافکاری بدون رنگ نیز مانند تمامی چیز های موجود در این جهان در کنار مزایا، معایبی نیز دارد و نوبتی هم که باشد، نوبت بیان معایب از فیلد مزایا و معایب صافکاری بدون رنگ می باشد، که در بخش پایینی به برخی از آن ها اشاره کرده ایم.

احتمال شدید تر شدن آسیب به جای ترمیم آن؛ در صورتی که برای ترمیم بدنه خودروتان به مرکز صافکاری ای مراجعه کنید که افراد متخصص یا صافکار های آنجا تسلط و مهارت کافی برای انجام پی دی آر را نداشته باشند، ممکن است به جای این که آسیب بدنه خودروتان را رفع کنند، سهوا و از سر ناشی بودن آن را گسترش دهند و آسیب را بزرگ تر کنند.

زمان بر و وقت گیر بودن صافکاری بدون رنگ.

عدم امکان انجام پی دی آر بر روی قسمت هایی که از پیش رنگ شده اند.

عدم امکان استفاده از ابزار پی دی آر در برخی از ناحیه های خودرو.

و… .

مزایا و معایب صافکاری بدون رنگ

نتیجه صحبت ها

به طور کلی کمی به صافکاری بدون رنگ پرداختیم تا شما را بیشتر با آن و با مزایا و معایب صافکاری بدون رنگ، آشنا کنیم. همانطور که در طول بحث هم گفتیم درباره صافکاری بدون رنگ با توجه به آن که مزایا و معایب خودش را هم دارد، می توان این نتیجه را گرفت که به طور کلی بسیار پیشنهاد می شود. زیرا همانطور که با هم دیدیم که کفه ترازو به سمت مزایا سنگینی می کند.

کسب اطلاعات بیشتر:

در صورتی که خدای ناکرده روزی خودروتان دچار تصادف شد و بدنه آن دچار آسیب شد، این مزایا و معایب صافکاری بدون رنگ را در ذهن داشته باشید تا بهتر بتوانید تصمیم بگیرید که برای رفع اثرات تصادف، کدام روش برای شما و خودروتان مناسب تر می باشد.

اگر که قصد استفاده از روش صافکاری بدون رنگ را کردید، پیشنهاد ما به شما این است که به کلینیک خودرویی علی مومنی سری بزنید. ما افزون بر این که در سایت خود با ارائه اطلاعات مفیدی در زمینه خودرو نظیر مزایا و معایب صافکاری بدون رنگ در خدمت شما هستیم، در کلینیک خوصافکاری pdr امروزه یکی از سریع‌ ترین و به صرفه ‌ترین روش های صافکاری خودرو به شمار می آید. این روش از سازگاری بسیار بالایی با محیط زیست برخوردار است. به نوعی می توان گفت این فرآیند تحولی نو در فرآیند ترمیم بدنه خودرو می باشد. و در این مقاله میخواهیم به مزایای صافکاری pdr بپردازیم.

در هنگام رانندگی یا حتی پارک ماشین در جای نا مناسب برخورد تگرگ یا باران سخت یا تصادف را را تجربه کرده اید، تگرگ یا باران یا تصادف می تواند غیرقابل پیش بینی باشد و اغلب اجتناب از آن دشوار است بهترین روش ترمیم برای خودرو آسیب دیده تان روش صافکاری با هست.

صافکاری pdr یا همان صافکاری بدون رنگ امروزه به عملی تبدیل شده است که بسیار کاربرد دارد و شما می توانید با استفاده از مزایای صافکاری pdr اتومبیل خود را تعمیر کنید که این روش صافکاری، از جمله روش های صافکاری می باشد، که کار بسیار تخصصی و نیازمند به مهارت هست و کار هر کسی نیست. پس برای ترمیم ماشین خود به این روش بسیار در انتخاب صافکار دقت کنید.

استفاده از صافکاری پی دی آر از مزیت های بسیار زیادی برخوردار است. وجود این مزایا و قابلیت ها به نوعی باعث شده تا امروزه صافکاران از روش pdr به طور گسترده ای جهت ترمیم و رفع فرورفتگی های بدنه خودرو استفاده کنند.

از مزایای صافکاری pdr (صافکاری بدون رنگ) میتوان اشاره کرد:

صرفه جویی در زمان:

اولین مزیتی که نام برده می شود در این نوع روش صافکاری صرفه جویی در زمان است. در واقع صافکاری پی دی آر یا همان صافکاری بدون رنگ جهت ترمیم خودرو آسیب دیده به زمان کمی نیاز دارد، از اینرو در کمترین زمان ممکن می توان خودروی آسیب دیده خود را ترمیم کرد. این روش نسبت به روش های دیگر با سرعت بسیار بالاتری انجام می شود. با انتخاب این روش می توان در زمان و انرژی صرفه جویی کرد. بکار بردن روش های سنتی و صافکاری با رنگ ممکن است تا چندین روز وقت شما را بگیرند.

جلوگیری از کاهش قیمت خودرو:

یکی دیگر از مزیت های مهم استفاده از روش جلوگیری از کاهش قیمت خودرو شما است. هرگونه خسارت یا آسیب به خودرو شما به نوعی کاهش قیمت و ارزش خودرو را به دنبال دارد. اگر ماشین دچار آسیب یا فرو رفتگی شود با استفاده از صافکاری پی دی آر به سادگی می توان خودرو خود را تعمیر کرد. در واقع شما با استفاده از این نوع روش صافکاری می توانید فرو رفتگی های ایجاد شده را بدون آسیب به رنگ خودرو و بدو آنکه مشخص باشند ترمیم نمایید. عوض کردن قطعه فابریک به نوعی موجب افت قیمت ماشین می شود. در قطعات آسیب دیده خودرو بدون رنگ تعمیر و ترمیم می شوند که این کار باعث عدم تعویض آن ها می شود، از اینرو ترمیم آسیب های ماشین و عدم تعویض قطعات نقش به سزایی در قیمت خودرو دارد. همچنین صافکاری بدون رنگ می تواند بین ۸۰ تا ۹۰ درصد آسیب های فرو رفتگی های ماشین را از بین ببرد، از اینرو باعث کاهش قیمت خودرو نمی شود.

هزینه بسیار مناسب و به صرفه:

از دیگر مزایای مهم و قابل توجه روش پی دی آر هزینه مناسب و مقرون به صرفه است. در واقع با انتخاب روش بدون نیاز به رنگ و به راحتی با کمترین هزینه می توانید خودروی خود را تعمیر و ترمیم نمایید. حداقل با کاهش ۶۰ درصد در هزینه‌ ها می توان بدنه خودرو را به شکل اولیه درآورد. هزینه این روش صافکاری بدون رنگ نسبت به تعمیرات و رنگ آمیزی سنتی بسیار کمتر است. به نوعی می توان گفت استفاده از این روش از نظر اقتصادی بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

دکمه بازگشت به بالا