رستوران در قبرس شمالی

قبرس شهر تفریحات ارزان قیمت یکی از بهترین کشورهای منطقه است که در تمامی فصول سال گردشگران ویژه دارد. شهری که به سبب نزدیکی به کشورهای یونان و ترکیه غذاهای درجه یکی دارد. در سفرتان با اگر به دنبال بهترین رستوران‌ها برای نوش جان کردن بهترین غذاها هستید همراه ما باشید. همراه ما باشید تا ۱۰ رستوران ویژه‌ی این شهر را خدمتتان معرفی کنیم.

اگر در قبرس هوس بهترین استیک‌ها و برگرها را کردید می‌توانید به این رستوران مراجعه کنید. جاییکه همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب به مشتریانش خدمات ارائه می‌کند و انواع استیک‌های آبدار و برشته را می‌توانید از گوشت‌های مختلف و درجه یک در آن سفارش بدهید و نوش جان کنید. همچنین اگر شنبه شب‌ها به این رستوران مراجعه کنید می‌توانید شاهد موسیقی زنده از بندی جوان در این شهر نیز باشید.

اگر در قبرس هوس غذاهای دریایی کردید می‌توانید به این رستوران بروید که بهترین و تازه‌ترین غذاهای دریایی در آن طبخ و سرو می‌شود. رستورانی که در بنایی قدیمی متعلق به صد سال پیش واقع شده است و فضایی بی‌نظیر دارد. یکیتوسط

اپراتور 4 پرشیا هومز

منتشر شده در در مه 10, 2023

لذت صرف غذا در رستوران های معروف قبرس شمالی

قبرس شمالی یکی از زیباترین کشورهای قاره اروپا است که با آب‌وهوای مدیترانه‎ای، فرهنگی متاثر از سنت و مدرنیته و تفریحات گوناگون خود، هر ساله توجه تعداد زیادی از گردشگران را به خود جلب می‎کند. از بهترین جاذبه‎های گردشگری در این کشور ترک زبان، غذاهای سنتی ترکی قبرسی هستند. انواع مختلفی از رستوران‌ها در این کشور وجود دارند که غذاهای سنتی قبرس و همچنین غذاهای بین‌المللی را سرو می‎کنند. اگر برای اولین بار می‎خواهید به این جزیره مدیترانه‌ای سفر ‌کنید، آشنایی با رستوران‌های سنتی محلی و همچنین رستوران‎های بین‎المللی این کشور لذت سفر را برای شما افزایش می‏دهد. در این مطلب با رستوران های معروف قبرس شمالی آشنا می‎شویم. در صورتی که قصد را دارید با کارشناسان پرشیا هومز در ارتباط باشید.

معرفی پنج رستوران برتر و معروف در قبرس شمالی

رستوران‌های مشهوری در قبرس شمالی وجود دارند که انواع غذاهای ترکی قبرسی مناسب هر ذائقهای را سرو میکنند. در تمامی رستوران های معروف قبرس شمالی، قبل از آوردن غذای اصلی، پیشغذاهای خوشمزه و خوش طعمی برای مشتریان سرو میشود که طرفداران بیشماری دارند. این پیشغذاها شامل غذاهای سرد و گرم با حجم کم مانند انواع سالادهای مختلف، سبزیجات، گوشت، ماهی، زیتون و غذاهای پنیری میشوند. در ادامه به معرفی پنج تا از رستوران های معروف قبرس شمالی میپردازیم.

رستوران افندی بار

رستوران افندی بار یکی از رستوران های معروف قبرس شمالی واقع در خیابان کامیل پاشا در یکی از محلههای قدیمی شهر گیرنه است که در آن غذاهای مدیترانهای، اروپایی و گیاهی سرو میشوند. این رستوران علاوه بر فضای داخلی، دارای صندلی‌هایی در فضای باز است که لذت غذا خوردن در آب‌وهوای مدیترانهای را دو چندان میکند. علاوه بر انواع غذاهای سنتی، انواع نوشیدنیهای محلی نیز در این رستوران سرو میشوند. استفاده از وایفای نیز برای مشتریان کاملا رایگان است. قیمت غذاهای این رستوران نیز بسیار ارزان و اقتصادی میباشند.

رستوران آمبیانس

یکی دیگر از رستوران های معروف در قبرس شمالی، رستوران آمبیانس در شهر زیبای گیرنه است. این رستوران که در محله کارا اوغلاناوغلو و درست در خط ساحلی قرار دارد، مناظر فوق‌العادهای از دریای مدیترانه را پیش چشم مشتریان خود قرار می‌دهد. آمبیانس با غذاهای درجه یک و کارکنان صمیمی و خوش برخورد خود مشهور است و همین مساله باعث شلوغی همیشگی این رستوران میباشد.

در منوی این رستوران انواع غذاهای مدیترانهای و اروپایی و همچنین غذاهای سنتی ترکی یافت می‏شوند که همگی بدون گلوتن هستند. همچنین انواع کبابهای ترکی مانند دونر کباب در این رستوران سرو میشوند که توجه خاص طرفداران این غذاها را به خود جلب کردهاند. از سوی دیگر، منوی غذاهای گیاهی برای افرادی که به هر دلیل از خوردن گوشت اجتناب می‏کنند، نیز در دسترس است.

در بوفه دسر این رستوران نیز بسیاری از دسرهای مشهور جهان و همچنین دسرها و شیرینیهای سنتی ترکی نیز با قیمتی مناسب سرو میشوند. پارکینگ برای مشتریان هم در خیابان و هم در زمین مجاور رستوران در دسترس است. همچنین صندلی‌های کودک نیز در اختیار مشتریانی که همراه با کودکان خود به این رستوران میآیند، قرار میگیرند.

رستوران نیازی؛ یکی از رستوران های معروف در قبرس شمالی

رستوران نیازی یکی دیگر از رستوران های معروف قبرس شمالی است که به دلیل تخصص در سرو انواع کبابها، شهرتی جهانی دارد. این رستوران که در سال 1974 تاسیس شده، در مرکز شهر گیرنه روبروی هتل دام (Dome) واقع شده است و فاصله کمی با بندر گیرنه دارد. در منوی این رستوران انواع کبابهای مختلف همچون کباب گوشت بره، مرغ و گاو و همچنین انواع پیشغذاها به چشم می‏خورند. کباب بره کامل نیز مشهورترین غذای این رستوران است.

پرطرفدارترین غذاهای این رستوران، استیک‌های آبدار و انواع کباب‌های خوشمزه و محلی آن هستند که توجه هر فردی که از کنار آن رد میشوند را به خود جلب میکنند. همچنین انواع مختلفی از پیشغذاها نیز در منوی این رستوران معروف در قبرس شمالی وجود دارند که پیشنهاد میکنیم آنها را از دست ندهید. البته کباب‌های رستوران نیازی آنقدر بزرگ هستند که احتمالا نیازی به سرو پیشغذا قبل از آنها نخواهید داشت. غذاهای این رستوران بین 7 تا 16 پوند قیمت دارند. از این رو، این رستوران نیز جزو رستوران‌های ارزان قیمت قبرس شمالی به‌شمار میآید.

رستوران بیبلیوتک

پس از دیدن کلیسای سنت نیکلاس در نیکوزیای شمالی، وقت آن است که در یکی از رستوران های معروف قبرس شمالی که در نزدیکی این کلیسا قرار دارد، غذای مورد علاقه خود را میل کنید. احتمالا اولین چیزی که در رستوران بیبلیوتک توجه شما را به خود جلب می‏کند، چترهای رنگارنگی هستند که در فضای بیرونی این رستوران آویزان شدهاند و فضای این رستوران را بسیار دلپذیرتر کردهاند. در این رستوران انواع غذاهای بینالمللی، کبابهای آبدار و سالادها سرو می‏شوند.

غذاهای این رستوران به سبکهای مدیترانهای، اروپایی، ترکی، بینالمللی، گیاهی و غذاهای ویژه گیاهخواران سرو میشوند. رستوران بیبلیوتک از صبح برای صرف صبحانه تا پاسی از شب باز است و به مشتریان خود سرویس می‏دهد. صندلی کودک، ویلچر، بار نوشیدنی کامل و اینترنت وایفای رایگان از دیگر امکانات این رستوران مشهور هستند. قیمت غذاهای بیبلیوتک بین ۲۵ تا ۵۰ لیر ترکیه است.

رستوران السابور لاتینا

اگر علاوه بر غذاهای کبابی بهدنبال انواع دیگری از غذاها نیز می‏گردید، سری به رستوران السابور لاتینا بزنید. در این رستوران غذاهایی مانند پاستا، رشته فرنگی آسیایی و انواع استیکها سرو میشوند. یکی از ویژگیهای این رستوران، داشتن منوی ویژه کودکان و همچنین امکان صرف غذا در فضای بیرونی آن به همراه منظره مسجد بزرگ سلیمیه است. گربههای زیادی نیز در اطراف رستوران سکونت دارند و این مساله تجربهای متفاوت و جالب از صرف غذا در نیکوزیای شمالی برای گردشگران خواهد بود.

سبک غذاهای این رستوران بیشتر ایتالیایی، لاتین، مدیترانهای، اسپانیایی، اروپایی، گیاهی، غذاهای ویژه گیاهخواران و غذاهای بدون گلوتن است. امکاناتی که در این رستوران معروف در قبرس شمالی در اختیار مشتریان قرار می‏گیرند شامل صبحانه، ناهار و شام دیروقت، امکان رزرو میز از قبل، صندلی کودک، ویلچر، بار نوشیدنی کامل و وایفای رایگان هستند.

صرف غذا در رستوران های معروف قبرس شمالی را از دست ندهید

در این مطلب با تعدادی از رستوران های معروف قبرس شمالی آشنا شدیم. چه طرفدار غذاهای کبابی و انواع سالادها باشید و چه به غذاهای دریایی علاقه داشته باشید، رستورانهای قبرس شمالی گزینههای متنوعی را در منوی خود به شما عرضه می‏کنند. غذاهای این رستورانها هر ذائقهای را پوشش می‏دهند. قیمت غذاها در رستوران‏های نیز از قیمت غذا در بسیاری از کشورهای همکشور قبرس شمالی با توجه به آب و هوای معتدل مدیترانه ای که دارد و همچنین نزدیکی فرهنگ و تمدن آن به ایرانیان در حال حاضر به عنوان یکی از مهمترین مقاصد مهاجرتی ایرانیان محسوب می شود ، افزایش جمعیت موجب شده است تا با توجه به نیازمندی های ایرانیان بعضی از مشاغل و مکان ها ایجاد و توسعه یابد.

قبرس شمالی یکی از کشورهای دارای تمدن کهن در دنیا می باشد و غذاهای محلی این کشور نیز بسیار لذیذ بوده ، اما به هر حال ما ایرانیان نیز در موضوع داشتن غذای محلی و مختص به خود در دنیا معروف هستیم و یک نوع وابستگی به غذاهای کشور خودمان داریم که نمیتواینم از آن فاصله بگیریم، پس اگر قصد را دارید اصلا نگران این موضوع نباشید.

در این مقاله قصد داریم تا ضمن معرفی رستوران های ایرانی در قبرس شمالی، یک حمایت کوچکی هم از این رستوران ها بشود، اگر شما دوست عزیز نیز در قبرس شمالی مدیر یک رستوران هستید و در منوی خود غذای ایرانی دارید، حتما از قسمت پشتیبانی اسم رستوران و مدیریت و شماره تلفن خود را ارسال کنید تا در سایت وارد شود.

قطعا با توجه به زیاد شدن مهاجرین ایرانی که به این کشور مهاجرت میکنند ، تعداد این رستوران ها و مشتریان آن ها نیز بیشتر خواهد شد ، ما در تلاش هستیم تا خدمات ارائه شده از سوی رستوران های ایرانی را بیشتر پوشش دهیم تا مشتریان بهتر بتوانند رستوران مورد نظرشان را با توجه به شهر محل سکونت و شرایط خودشان انتخاب کنند ،

رستوران مجیک تست

این رستوران دارای غذاهایی مانند چلو گوشت، چلوکباب کوبیده، چلوکباب تابه ای ، چلو مرغ سرخ شده ، خورشت قرمه سبزی، خورشت قیمه ، فسنجان، سوپ جو و پیتزا مخصوص می باشد و دارای ارسال رایگان برای منطقه لانگ بیچ و اسکله بوده و ضمنا ترنسفر رایگان نیز دارد.

رستوران روف – roof

این رستوران هم یکی از با سابقه ترین رستوران های ایرانی هست و شاید برای خیلی از دوستان اسم این رستوران آشنا باشه و برای همین تصمیم گرفتیم لینک کانال تلگرامی این رستوران رو براتون اینجا قرار بدیم تا دوستان همه اطلاعات مورد نیاز خودشون در خصوص این رستوران را از کانال تلگرامی برداشت کنند ، در کانال کلیه اطلاعات و غذاهای هر روز و ساعت سرویس دهی ذکر شده است، ضمنا مدیر این رستوران خانم الوندی هست  و محل فیزیکی رستوران داخل دانشگاه مدیترانه شرقی می باشد

لینک کانال :

رستوران ایرانی مرکز

آقای یزدانی هم یکی از هم وطنان خوب ما هستند که در داخل دانشگاه مدیترانه شرقی رستوران merkz رو مدیریت میکنند و علاوه بر غذاهای ایرانی غذاهای ترکیه ای و آفریقایی هم تو منو خودشون دارن ، خیلی ها معتقد هستند که رستوران ایشون یکی از موفق ترین رستوران های ایرانی در قبرس شمالی است.

رستوران ایرانی یک طرفه – tek  yök

این رستوران چند وقتی بیشتر نیست که کار خودشو شروع کرده و روز افتتاح این رستوران هم بسیار باشکوه بود و در حال حاضر بیشتر غذاهای ایرانی را در منو خودش قرار داده و همه پرسنل رستوران هم از هم وطنان هستند  و برای خیلی از مناطق هم سرویس دهی داره و میتونید برای ارسال غذا هم باهاشون هماهنگ بشید.

کافه تهران – نانوایی سنگک

این رستوران در واقع نانوایی سنگک هست و انواع غذاهای ایرانی رو همراه نان سنگک به مشتریان میده و ارسال رایگان برای ماگوسا هم دارند.

ساندویچی ایرانی

اگر به ساندویچ و فست فود علاقمند هستید ، یک ساندویچی خوب در فاماگوستا هست که مالک آن ایرانی است و ساندویچ و همبرگرهای فوق العاده درست می کند ، قطعا یکبار خوردن همبر گر آن شما را به یکی از مشتریان آن تبدیل خواهد کرد.پ

رستوران ترکی با تنوع غذایی و ارزان

آیا در قبرس شمالی رستوران ایرانی فعالیت می کند ؟

بله ، خوشبختانه رستوران های ایرانی زیادی در قبرس شمالی در حال فعالیت می باشند و اکثر غذاهای ایرانی در این رستوران ها موجود می باشد

آیا ارسال غذا با پیک از سوی رستوران های ایرانی انجام می شود ؟

بعضی از رستوران های ایرانی ارسال غذا با پیک رایگان برای محدوه خودشان دارند که می توانید در هنگام سفارش غذا این موضوع را سوال کنید.

{میانگین امتیازات}/5 – (38 امتیاز)

سایه این کشور پایینتر است.

از معروف‌ترین دسرهای منوی این رستوران مزه است که شامل ۱۹ بشقاب از مزه‌های مختلف است که می‌توانید به همراه غذایتان آنها را میل کنید.

آدرس: نیکوسیا، خیابان مناندرو ۵

در سفرتان به قبرس برای خوردن غذاهای عربی لذیذ می‌توانید به این رستوران تشریف ببرید تا بهترین و لذیذترین غذاهای گوشتی را نوش جان کنید. فضای داخلی این رستوران به گونه‌ا‌ی صمیمی و گرم طراحی شده است و دارای تخت و پشتی است. از خوشمزه‌ترین غذاهای این رستوران غذاهای لبنانی هستند.

آدرس: نیکوسیا، خیابان سولونوس c۷

رستورانی شیک و مجلل هم برای نوش جان کردن انواع کافه‌های به یادماندنی و هم برای نوش جان کردن انواع غذاهای ایتالیایی درجه یک مانند پاستاها و پیتزاها. در این رستوران جدای از آنکه می‌توانید غذاهای خوشمزه میل کنید می‌توانید در فضایی دلنشین ساعت‌ها زمان صرف کنید و لذت ببرید.

آدرس: نیکوسیا، زینونوس سوزو ۱

یک فضای دنج و راحت، یک مکان مناسب برای رفع کردن همه‌ی خستگی‌ها در بازدیدهای گوناگون از قبرس، یک رستوران عالی برای نوش جان کردن بهترین برگرهای قبرس است اینجا. رستورانی که در فضای دنج و هنرمندانه‌اش می‌شود ساعت‌ها زمان صرف کرد و لذت برد. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۲ بعد از ظهر تا ۱۲ شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال گرم می‌کند.

آدرس: نیکوسیا، خیابان استاساندرو ۲۰


۶رستوران Oliveto

زیر نور شمع و روی مبل‌های راحتی اگر می‎‌خواهید سالم‌ترین غذاهای قبرس را نوش جان کنید باید به این رستوران تشریف ببرید. جاییکه در هیچکدام از غذاهایش از روغن استفاده نمی‌کند. تمامی غذاهایی که در این رستوران طبخ می‌شوند یا گریل می‌شوند و یا آب پز. خوشمزه اما این چنین می‌شوند تا هرروز میزبان تعداد زیادی از گردشگران این شهر باشد.

یک موسسه کاریابی در قبرس شمالی باید بتواند شغل‌ های متنوعی را به شما ارائه دهد و شما را با توجه به حرفه و تخصصی که دارید به بهترین نحو ممکن راهنمایی کند.

یک رستوران شیک و خانوادگی که یکی از بهترین رستوران‌های این شهر برای دورهمی‌های خانوادگی به حساب می‌آید. رستورانی ویژه که انواع غذاهای گوشتی و گیاهی و فست‌فودها را می‌توانید در آن سفارش بدهید و نوش جان کنید. درهای این رستوران همه روزه از حوالی ظهر تا اواخر شب به روی مشتریانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند.

آدرس: پافوس، کورال بی ۸۵۷۵

رستورانی که ایتالیایی امریکایی که می‌شود در آن ترکیبی از بهترین پیتزاها را در کنار بهترین برگرها سفارش داد و نوش جان کرد. رستورانی که منویی وسیع و بزرگ دارد تا سلیقه و ذائقه‌ی همه‌ی مشتریانش را پوشش دهد. رستورانی ویژه که درهایش تا نیمه‌های شب به روی مشتریانش باز است و در سفر به قبرس اگر به این رستوران رفتید باید قید رژیم غذایی‌تان را بزنید.

آدرس: پافوس، جاده معبد پادشاه ۴۷

یک رستوران ژاپنی در قلب قبرس برای آنهایی که عاشق غذاهای شرق آسیا هستند. یک رستوران جالب توجه از آن جهت که می‌توانید آشپزان رستوران که با مناسک خاصی غذای شما را می‌پزند ببینید. رستورانی که اگر در قبرس هوس خوردن سوشی کردید حتما باید به آن تشریف ببرید. چرا که بهترین سوشی‌های قبرس را در این رستوران می‌توانید نوش جان کنید.

آدرس: آییا ناپا، آییاس مارویس ۳۵

کافه‌ای که به نوعی یک گالری به حساب می‌آید و در بنایی که قدمت آن به بیش از صد سال می‌رسد واقع شده است. کافه‌ای که در آن بهترین نوشیدنی‌ها و غذاهای را می‌توانید با قیمت‌هایی مناسب نوش جان کنید.

آدرس: لارناکا، خیابان استاسینو

کشور قبرس شمالی با توجه به آب و هوای معتدل مدیترانه ای که دارد و همچنین نزدیکی فرهنگ و تمدن آن به ایرانیان در حال حاضر به عنوان یکی از مهمترین مقاصد مهاجرتی ایرانیان محسوب می شود ، افزایش جمعیت موجب شده است تا با توجه به نیازمندی های ایرانیان بعضی از مشاغل و مکان ها ایجاد و توسعه یابد.

قبرس شمالی یکی از کشورهای دارای تمدن کهن در دنیا می باشد و غذاهای محلی این کشور نیز بسیار لذیذ بوده ، اما به هر حال ما ایرانیان نیز در موضوع داشتن غذای محلی و مختص به خود در دنیا معروف هستیم و یک نوع وابستگی به غذاهای کشور خودمان داریم که نمیتواینم از آن فاصله بگیریم، پس اگر قصد را دارید اصلا نگران این موضوع نباشید.

در این مقاله قصد داریم تا ضمن معرفی رستوران های ایرانی در قبرس شمالی، یک حمایت کوچکی هم از این رستوران ها بشود، اگر شما دوست عزیز نیز در قبرس شمالی مدیر یک رستوران هستید و در منوی خود غذای ایرانی دارید، حتما از قسمت پشتیبانی اسم رستوران و مدیریت و شماره تلفن خود را ارسال کنید تا در سایت وارد شود.

قطعا با توجه به زیاد شدن مهاجرین ایرانی که به این کشور مهاجرت میکنند ، تعداد این رستوران ها و مشتریان آن ها نیز بیشتر خواهد شد ، ما در تلاش هستیم تا خدمات ارائه شده از سوی رستوران های ایرانی را بیشتر پوشش دهیم تا مشتریان بهتر بتوانند رستوران مورد نظرشان را با توجه به شهر محل سکونت و شرایط خودشان انتخاب کنند ،

ایرانیان قبرس شمالی |راه اندازی رستوران در قبرس شمالی

رستوران مجیک تست

این رستوران دارای غذاهایی مانند چلو گوشت، چلوکباب کوبیده، چلوکباب تابه ای ، چلو مرغ سرخ شده ، خورشت قرمه سبزی، خورشت قیمه ، فسنجان، سوپ جو و پیتزا مخصوص می باشد و دارای ارسال رایگان برای منطقه لانگ بیچ و اسکله بوده و ضمنا ترنسفر رایگان نیز دارد.

رستوران روف – roof

این رستوران هم یکی از با سابقه ترین رستوران های ایرانی هست و شاید برای خیلی از دوستان اسم این رستوران آشنا باشه و برای همین تصمیم گرفتیم لینک کانال تلگرامی این رستوران رو براتون اینجا قرار بدیم تا دوستان همه اطلاعات مورد نیاز خودشون در خصوص این رستوران را از کانال تلگرامی برداشت کنند ، در کانال کلیه اطلاعات و غذاهای هر روز و ساعت سرویس دهی ذکر شده است، ضمنا مدیر این رستوران خانم الوندی هست  و محل فیزیکی رستوران داخل دانشگاه مدیترانه شرقی می باشد

لینک کانال :

رستوران ایرانی مرکز

آقای یزدانی هم یکی از هم وطنان خوب ما هستند که در داخل دانشگاه مدیترانه شرقی رستوران merkz رو مدیریت میکنند و علاوه بر غذاهای ایرانی غذاهای ترکیه ای و آفریقایی هم تو منو خودشون دارن ، خیلی ها معتقد هستند که رستوران ایشون یکی از موفق ترین رستوران های ایرانی در قبرس شمالی است.

رستوران ایرانی یک طرفه – tek  yök

این رستوران چند وقتی بیشتر نیست که کار خودشو شروع کرده و روز افتتاح این رستوران هم بسیار باشکوه بود و در حال حاضر بیشتر غذاهای ایرانی را در منو خودش قرار داده و همه پرسنل رستوران هم از هم وطنان هستند  و برای خیلی از مناطق هم سرویس دهی داره و میتونید برای ارسال غذا هم باهاشون هماهنگ بشید.

کافه تهران – نانوایی سنگک

این رستوران در واقع نانوایی سنگک هست و انواع غذاهای ایرانی رو همراه نان سنگک به مشتریان میده و ارسال رایگان برای ماگوسا هم دارند.

ساندویچی ایرانی

اگر به ساندویچ و فست فود علاقمند هستید ، یک ساندویچی خوب در فاماگوستا هست که مالک آن ایرانی است و ساندویچ و همبرگرهای فوق العاده درست می کند ، قطعا یکبار خوردن همبر گر آن شما را به یکی از مشتریان آن تبدیل خواهد کرد.پ

رستوران ترکی با تنوع غذایی و ارزان

آیا در قبرس شمالی رستوران ایرانی فعالیت می کند ؟

بله ، خوشبختانه رستوران های ایرانی زیادی در قبرس شمالی در حال فعالیت می باشند و اکثر غذاهای ایرانی در این رستوران ها موجود می باشد

آیا ارسال غذا با پیک از سوی رستوران های ایرانی انجام می شود ؟

بعضی از رستوران های ایرانی ارسال غذا با پیک رایگان برای محدوه خودشان دارند که می توانید در هنگام سفارش غذا این موضوع را سوال کنید.

{میانگین امتیازات}/5 – (38 امتیاز)

 

دکمه بازگشت به بالا