وزیر خارجه آمریکا وارد فلسطین اشغالی شد

این پست از سایت سایت اطلاع رسانی بیگ نیوز برگرفته از سایت ” farsnews.ir ” در مورد مقاله ” وزیر خارجه آمریکا وارد فلسطین اشغالی شد ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنلاین بیگ نیوز، منابع محلی بامداد پنجشنبه از ورود «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا به تل‌آویو خبر دادند.

خبرگزاری «رویترز» در این‌باره گزارش داد که وزیر امور خارجه آمریکا برای سومین بار از زمان عملیات «طوفان الاقصی» به فلسطین اشغالی سفر کرده است.

پیش از این یک مقام آمریکایی گفته بود که بلینکن ضمن سفر به کرانه باختری و امارات عربی متحده، درباره ورود کمک‌های بیشتر به نوار غزه و آزادی اسرای صهیونیست گفتگو می‌کند.

 

 

همزمان، وبگاه آکسیوس گزارش داد که «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا در تماس تلفنی روز یکشنبه با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، نسبت به عملیات احتمالی در جنوب غزه ابراز نگرانی کرده است.

از سوی دیگر، روزنامه «نیویورک تایمز» به نقل از یک مقام دولت آمریکا نوشت که واشنگتن از تل‌آویو خواسته که از درگیری در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی اجتناب کند. (جزئیات بیشتر)

این در حالی است که تمدید آتش‌بس‌های موقت در غزه موجب شده فشارها در آمریکا روی رئیس‌جمهور «جو بایدن» برای تلاش برای پیشبرد آتش‌بس دائمی افزایش پیدا کند.

پایان پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

نشر بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای صنعتی و تجاری جهانی. با دانش در زمینه بازارهای جهانی و تجارت بین‌الملل، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای صنعتی، شرکت‌ها و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و بازاریابی، به شما دیدی جامع از تحولات صنعتی و تجاری جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا