درب آکاردئونی چیست؟

درب آکاردئونی یکی از محبوب ترین گزینه ها برای حفاظت از ورودی منازل است. در حالی که این حفاظ ها را داشته باشید میتوانی خانه خود را با خیال راحت ترک کرده و نگران ورورد افراد بیگانه نباشید. حفاظ ها امروزه به دلیل طراحی زیبا و ساختار کم جا به عنوان ایمنی در درب های ورودی به خانه استفاده می شوند.

حفاظ دات کام یکی از شرکت های پیشرو در صنعت حفاظ های خانگی است. در این مقاله قصد داریم به بررسی قیمت و ویژگی های نرده اکاردئونی بپردازیم.

امنیت |بازی

چه عواملی در قیمت درب آکاردئونی تاثیر گذارند؟

قیمت حفاظ آکاردئونی به عوامل زیادی بستگی دارد. برخی از عوامل موثر در قیمت شامل موارد زیر می شود:

ابعاد در : ابعاد درب به طور قطع بر قیمت آن تاثیر می گذارد. در های بزرگتر معمولاً هزینه بیشتری دارند زیرا میزان فلز استفاده شده در ان بیشتر است و هزینه بیشتری برای شما در پی دارد.

رنگ حفاظ : در های آکاردئونی در طرح ها و رنگ های مختلفی موجود هستند. طرح و رنگ انتخاب شده نیز بر روی قیمت حفاظ کشویی تاثیر می گذارد.

مزایای استفاده از درب اکاردئونی حفاظ دات کام

درب اکاردئونی دارای مزایای بسیاری است که آن را از سایر نوع در ها متمایز می کند. اولین مزیت آن طراحی زیبای آن میباشد. این نرده های کشویی در چند نوع دوگل، سه گل، چهار گل تولید میشوند . در ضمن، با توجه به دسترسی آسان به مواد اولیه مورد نیاز برای ساخت حفاظ اکاردئونی، می توان آن ها را در رنگ های مختلف تولید کرد.

مزیت دوم این حفاظ، ایمنی آن است. به دلیل ساختار ریل هایی که باز شده و بسته شده می شوند، نرده تاشو عنوان یکی از انواع درب های امنیتی شناخته می شود .مزیت سوم این محصول کارایی آن است که با توجه به ساختاری که دارد می توان آن را به راحتی باز و بسته کرد. همچنین، با توجه به قابلیت نصب بر روی در های ورودی خانه امکان نصب برای مکان های کوچک و کم جا را نیز دارد.

امنیت |بازی

معایب درب های آکاردئونی:

مزایای نرده های اکاردئونی حفاظ دات کام آن بسیار بیشتر است ولی معایب این در ها به این صورت است که بعضی از حفاظ های تاشو کیفیت خوبی ندارند زیرا با توجه به این که حفاظ های آکاردئونی از مواد مختلف ساخته شده اند، کیفیت آنها نیز متفاوت خواهد بود و برخی از نرده های ارزان قیمت، کیفیت ناپایداری دارند و ممکن است بسیار زود آسیب ببینند. یکی دیگر از معایب حفاظ های تاشو این است که مجهز به سیستم های امنیتی و دزدگیر نیست ولی قیمت مقرون به صرفه تری نسبت به درب های ضد سرقت دارند بعلاوه اگر رنگ استفاده در ان بی کیفیت باشد باعث رنگ پریدگی نیز میشود.

قیمت درب آکاردئونی

قیمت درب آکاردئونی، بسیار متنوع است و بسته به کیفیت، نوع در و تعدادگل ها متفاوت خواهد بود. نرده های آکاردئونی از چندین گل ساخته شده اند که به شما امکان می دهند تا بسته به سلیقه شخصی و بودجه مالی خود، انتخاب کنید. برای مثال، درب های آکاردئونی که تعداد گل بیشتری دارند قیمت بالاتری نسبت به حفاظ هایی با گل های کمتر دارند ولی این را نیز در نظر داشته باشید که امنیتی بیشتری برای شما دارند.

قیمت حفاظ آکاردئونی از 1779 هزار تومان شروع می شود و تا 2279 هزار تومان بر اساس متر مربع یا بیشتر هم وجود دارد. بنابراین، با توجه به بودجه مالی خود، می توانید یک حفاظ تاشو ارزان قیمت با کیفیت خوبی را انتخاب کنید.

امنیت |بازی

چرا باید از درب آکاردئونی استفاده کنیم؟

درب آکاردئونی یکی از گزینه های محبوب برای استفاده در فضاهای محدود و برای جلوگیری از ورود سارقان و افراد ناشناس  به منزل شماست. امروزه، در های آکاردئونی در انواع فضاها از جمله منازل، دفاتر کار برای ایمنی استفاده می شوند.

بعلاوه اگر به دنبال دربی هستید که در فضای کوچک و محدود قابل استفاده باشد، می توانید به حفاظ های تاشو نیز توجه کنید. در آکاردئونی یکی از درهای بسیار عملی و مقرون به صرفه است که برای فضاهای محدود و محیط های کوچک مناسب است. این در ها از قفل های مختلفی به همراه یک ریل برای راحت باز و بسته شدن بهره می برند و در طراحی و ساخت آن ها از بهترین و جدیدترین تکنولوژی های موجود استفاده می شود.

درب آکاردئونی فلزی با قیمت مناسب در بیگ نیوز

در بیگ نیوز، می توانید انواع درب آکاردئونی فلزی با قیمت های مناسب و از برندهای معتبری را پیدا کنید. در زیر به برخی از ویژگی ها در آکاردئونی فلزی با قیمت مناسب در بیگ نیوز اشاره می کنیم. اولین ویژگی باید متریال استفاده شده در ان بسیار با کیفیت باشند همچنین حفاظ های آکاردئونی فلزی، در برابر ضربه و سایر موارد خارجی مقاوم و پایدار هستند  پس باید خرید آکاردئونی در را از جایی معتبر انجام دهید تا کیفیت مطلوبی را برای شما داشته باشد میتوانید ابتدا قیمت های صنایع فلزی حفاظ.com را با بیگ نیوز مقایسه کنید و سپس تصمیم بگیرید.

امنیت |بازی

حمایت از محصولات داخلی با خرید درب آکاردئونی

در هر ساختمان و محل اقامت، درب ها نقش بسیار مهمی را بازی می کنند. در ها، علاوه بر این که به عنوان واسطه بین داخل و خارج ساختمان عمل می کنند، نیز باید از لحاظ ظاهری و کارکردی مناسب برای نیازهای مالکان ساختمان باشند. به همین دلیل، در انتخاب نرده ها نباید فقط به قیمت آن ها توجه کنید، بلکه به نکات دیگری نظیر کیفیت ساخت، ظاهر آن ها، اندازه، نوع و سایر جزئیات مرتبط با آن ها نیز توجه کنید.

در آکاردئونی یک نوع ازدرب های مورد استفاده برای ایمنی ساختمان ها است. این حفاظ ها، که به صورت تاشویی هستند، به راحتی می توانند باز و بسته شوند و برای بالابردن امنیت منزل بسیار مناسب هستند. همچنین، نرده آکاردئونی در فضاهای کوچک و تنگ نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد.شما میتوانید برای مشاوره با تیم پشتیبانی ما با شماره 09107500538 تماس بگیرید.

نتیجه گیری :

با نصب درب آکاردئونی در محل مورد نظر، می توانید از خطرات پنهان شده پیشگیری کنید و از امنیت خود و خانواده خود اطمینان حاصل کنید. حفاظ دات کام برای محافظت از شما در برابر دزدی، نفوذ و تلاش های ناخواسته دیگر طراحی شده است.

دکمه بازگشت به بالا