محبوب ترین برند های ایزوگام و عایق در بازار چه برند هایی هستند؟

بهترین مارک ایزوگام در ایران

داشتن خصوصیاتی مانند مقاومت کششی و مقاومت در برابر پارگی از جمله مشخصات بهترین مارک ایزوگام است. همچنین ایزوگام خوب و باکیفیت در کارخانه های معتبر با استفاده از مواد اولیه ای مانند قیر پلیمری درجه یک، الیاف تیشو و پلی استر بسیار مرغوب تولید می شود. با تولید انواع عایق رطوبتی روش های قدیمی مانند قیر گونی جای خود را به روش ها و متدهای جدید با بهترین فناوری داده است. در حال حاضر بهترین مارک ایزوگام در بازار ایران با مصارف بسیار گسترده در خلیج فارس تولید می شود.

آهن |استان مرکزی

بهترین ایزوگام چیست؟

بهترین ایزوگام بازار در سرتاسر ایران طبق نظرسنجی ها و کیفیت آن، ایزوگام سوپر صادراتی خلیج فارس است، خوبترین عایق رطوبتی حتماً باید کیفیت و دوام بالایی داشته باشد. که خرید با مارک شناخته شده خلیج فارس این امر را محقق می کند. برای شناخت ایزوگام خوب در بازار چندین راه وجود دارد که می توانید از هر کدام برای خرید بهتر استفاده کنید. برای این که بدانید چه ایزوگامی بهتر است بخرید و یا برای شناخت برندهای معتبر از منوی استفاده کنید. بهترین ایزوگام بازار، برای کلیه مناطق گرمسیر و سردسیر در خلیج فارس تولید می شود.

بهترین برند ایزوگام با استحکام فوق العاده

ایزوگام سوپر صادراتی خلیج فارس، ایزوگام صادراتی بردین دلیجان، ایزوگام حلزون دلیجان و انواع خلیج فارس در رده بندی های بالای کیفیت قرار دارند.

بهترین برند ایزوگام برای پشت بام

همیشه مشتری ها از ما می پرسند که برند مطمئن و معتبر عایق ایزوگام برای پشت بام کدام است؟ ما می گوییم که ایزوگام بر حسب این که در کدام منطقه آب و هوایی زندگی می کنید باید انتخاب شود این اولین توصیه ما به شماست. مثلاً در ارومیه، تبریز، سنندج و دیگر مناطق سردسیری انتخاب بهترین ایزوگام بازار برای پشت بام با شهرهایی مانند تهران، مشهد، شیراز و یا دیگر شهرهای ایران متفاوت است. در کارخانه خلیج فارس دلیجان، انواع عایق رطوبتی برای مناطق گرمسیر، معتدل و سردسیر به صورت جداگانه تولید می شود.

جهت مشاوره و خرید عمده محصولات با واحد فروش تماس بگیرید.

ایزوگام سوپر صادراتی خلیج فارس در حال حاضر به عنوان بهترین ایزوگام بازار در ایران شناخته می شود. این محصول با طول عمر حداقل 25 سال، گزینه بسیار مناسب برای پشت بام است.

ایزوگام خوب چه مارکی است؟

ایزوگام (isogam) تحول بسیار گسترده ای در عایق بندی ساختمان ها به وجود آورده است. توجه و دقت به نصب لایه ضد رطوبت برای هر پروژه ای امروزه بسیار بیشتر و مورد توجه است. شناخت این که چه مارک و یا کدام برند ایزوگام بهتر است بیش از پیش مشهود است. در همین راستا شرکت ایزوگام خلیج فارس و واحد فروش ما خدمات ارزنده ای را در اختیار شما می گذارد. که بهترین ایزوگام بازار هم هست، قیمت مناسب و کیفیت بالایی داشته و پارامترهای مورد توجه خریدار را دارد.

در پروژه های ساختمانی و عمرانی و برای نما و پشت بام، استخرها، ما قوی ترین و کاربردی ترین مشاوره ها را توسط کارشناسان در اختیار شما می گذاریم.

بهترین نوع ایزوگام موجود در بازار

به نقل از خبرگزاری ایلنا ، بهترین برند ایزوگام در کشور ، و صدر جدول رنکینگ کیفیت ، در اختیار شرکت خلیج فارس است. ()

تولید ایزوگام در شرکت ایزوگام خلیج فارس با دقت و توسط تیم تولید و کارشناسان آزمایشگاهی کنترل می شود. تکنولوژی بالا و استفاده از بهترین مواد اولیه درجه یک و بررسی بازارهای جهانی هم در روند تولید برندهای معروف ایزوگام تاثیر مستقیم دارد. تولید بهترین ایزوگام بازار در انواع ایزوگام تک لایه، دولایه، سه لایه و سفارشی با پوشش های مختلف فویل آلومینیومی و نایلکس و طرح های رنگی و عرضه به بازارهای داخلی و خارجی از اهداف خلیج فارس بوده است که به خوبی محقق شده است.

دلیجان یکی از محصولات رده بالای بازار عایق های رطوبتی است. کیفیت بالای این محصول نسبت به برندهای مشابه در بازار قابل تامل است.

در این ویدیو اندازه گیری ضخامت ایزوگام خلیج فارس رو می بینید.

جهت مشاوره و خرید عمده محصولات با واحد فروش تماس بگیرید.

بهترین عایق رطوبتی ایران با مواد اولیه مرغوب

ویژگی های یک عایق ضد رطوبت است که آن را به بهترین ایزوگام بازار تبدیل می کند. مثلاً خلیج فارس با مواد اولیه بسیار مرغوب تولید می شود. قیر پالایشگاهی و تیشوی مرغوب وارداتی و پلی استر بسیار متراکم در تولید چنین محصولی نقش موثر دارد. ضخامت ایزوگام خلیج فارس 5 میل است که آن را به بهترین و مناسب ترین عایق ضد نم و رطوبت برای پشت بام تبدیل کرده است. این محصول با پلیمرهای اصلاح کننده app و sbs و استاندارد ce اروپا و ایزو 9001 تولید شده است.

بهترین برند ایزوگام دلیجان مجموعه ای از مواد اولیه درجه یک است که کیفیت عالی و همچنین قیمت فروش مناسبی هم دارد.

بهترین جنس ایزوگام دلیجان

همیشه این سوال مهم از طرف خریداران مطرح است که کدام عایق رطوبتی بهترین جنس را دارد و آیا نیاز است که بهترین ایزوگام بازار خریداری شود؟ به طور یقین این که بهترین مارک ایزوگام برای مصارف مختلف و برای مناطق با آب و هوای متنوع خریداری شود توصیه شده است. فروش اینترنتی و مستقیم از شیوه ای برای کم کردن هزینه های خریدار است. ما در خلیج فارس با تنوع تولید و ایجاد امکان انتخاب هر نوع محصول با هر سلیقه و یا توان اقتصادی امکان خرید بهترین جنس عایق رطوبتی را فراهم آورده ایم.

ایزوگام سوپر صادراتی خلیج فارس تمام پارامترهای یک عایق رطوبتی درجه یک را دارد و در همکاری با پروژه هایی مانند مجتمع تجاری اداری الماس قشم، برج چشم انداز رامسر، شرکت ذوب آهن اصفهان و موارد بسیار دیگر، این امر ثابت شده است.

آشنایی با ۱۰ تا از بهترین برند ایزوگام

استفاده از ایزوگام جزو بهترین عایق های رطوبتی می باشد که در سال های اخیر مورد توجه عموم قرار گرفته است.
این محصول با توجه به موادی که در ساخت آن به کار می رود، از بروز رطوبت به داخل ساختمان جلوگیری می کند.
به همین سبب هم نقش مؤثری در افزایش استحکام سازه ها و طول عمر آنها دارد.
این عایق ها در بازار در طرح و انواع مختلفی وجود دارند.
در ساخت هر کدام از آنها، از فناوری خاصی استفاده شده و برای کاربری خاصی، مد نظر گرفته شده اند.
با توجه به تنوع زیاد این محصولات و زیاد بودن تقاضا برای خرید آنها، برندهای مختلفی در زمینه تولید آنها فعالیت دارند.
در این مقاله با ما همراه باشید تا با بهترین برند ایزوگام آشنا شوید.

مشخصات بهترین برند ایزوگام

برندهای معتبری که در حوزه تولید ایزوگام فعالیت دارند از استانداردهای تولید این محصولات، پیروی می کنند.
این کارخانه ها مجهز به خط تولید پیشرفته ای می باشند.
همچنین از متریال درجه یکی برای تولید محصولات خود استفاده می کنند.
از دیگر ویژگی های این برندها، می توان به وجود فیلترهای سخت گیرانه برای بررسی کیفیت و قدرت ایزوگام ها، اشاره کرد.
انعطاف پذیری، مقاومت کششی بالا، نفوذناپذیری در برابر آب و ضخامت و وزن استاندارد از ویژگی های محصولات این کارخانه ها به شمار می رود.

بهترین مارک ایزوگام دلیجان

برای شناخت ایزوگام از تمامی زوایا و اینکه ایزوگام اصلا چیست و صفر تا صد آن، به شما خواندن مقاله ی را پیشنهاد میکنیم!
این که چطور می توانیم بهترین مارک ایزوگام را شناسایی کنیم و طریقه شناسایی بهترین و مرغوب ترین انواع ایزوگام چگونه می تواند به شناسایی ایزوگام بیانجامد؛ توسط بهترین گروه های تولید ایزوگام و فروش امکان پذیر می شود و کارخانه ایزوگام خلیج فارس از تیم قوی و متخصص بهره مند است. خرید ایزوگام کاری هوشمندانه است و روشی عالی برای جایگزین قیر گونی محسوب می شود. بهتر است از مشاوره کارشناسی و متخصصین افرادی که در تیم فروش بهترین کارخانه ایزوگام خلیج فارس دلیجان فعالیت می کنند استفاده نمایید.

جهت مشاوره و خرید  عمده محصولات با واحد فروش تماس بگیرید.

بهترین نوع ایزوگام از نظر کارشناسان، شامل کیفیت قیر و ضخامت و وزن هر رول ایزوگام می شود. شناخت کیفیت عایق رطوبتی توسط کارشناسان تایید می شود.

بهترین نوع ایزوگام از دیدگاه کارشناسان

  • بهترین ایزوگام موجود در بازار مشخصات و ویژگی هایی دارد که توسط کارشناسان و زیر نظر آن ها تایید می شود. به عنوان مثال به چند مورد از این ویژگی ها اشاره می کنیم:
  • وزن هر رول ایزوگام نباید کمتر از 40 کیلوگرم باشد.
  • ایزوگام برتر و بهترین عایق ایزوگام از بهترین کیفیت قیر پلیمری خالص بهره مند است.
  • بهترین مارک ایزوگام دلیجان دارای استاندارد اصل است.
  • دارای لیبل و برچسب است.
  • برچسب تولید ایزوگام دارای مواد تشکیل دهنده و تاریخ انقضاء دارد. علاوه بر مواردی که ذکر شد بهترین برندهای ایزوگام دارای ضمانت نامه و بیمه نامه اصل هستد.

جهت مشاوره و خرید  عمده محصولات با واحد فروش تماس بگیرید.

از فروش ارزان و بی واسطه و بارگیری بهترین مارک ایزوگام از درب کارخانه با مشاوره کارشناسی افرادی که در تیم فروش ایزوگام خلیج فارس دلیجان فعالیت می کنند استفاده کنید.

ایزوگام سوپر صادراتی خلیج فارس بهترین برند ایزوگام موجود در بازار ایران

جهت مشاوره و خرید  عمده محصولات با واحد فروش تماس بگیرید.

بهترین برند ایزوگام چیست؟

در هنگام انتخاب و خرید ایزوگام؛ قیمت هر رول ایزوگام امری بسیار مهم است. دلیجان در سال جاری و در طی سال های قبل تابع تغییرات قیمت و نوسان نرخ مواد اولیه در بازار است. ایزوگام تولید شده در شرکت خلیج فارس دلیجان با توجه به این که باکیفیت است و به صورت عمده به فروش می رسد؛ قیمتی بسیار مناسب و ارزان دارد. فروش ایزوگام به قیمت درب کارخانه بسیار مطمئن تر و ارزان تر است. بهترین نوع ایزوگام باید دو شاخصه اصلی داشته باشد، یعنی نیاز مشتریان با کیفیت و قیمت مناسب پاسخ داده شود.

بهترین ایزوگام موجود در بازار، یعنی ایزوگام سوپر صادراتی خلیج فارس با ویژگی های بارزی نسبت به نمونه های مشابه در بازار تولید و عرضه می شود. با ما برای 25 سال خیالتان راحت است!

قیمت بهترین جنس ایزوگام ایران

بهترین ایزوگام متری چند است؟ در ابتدا اشاره می کنیم که قیمت برندهای معتبر ایزوگام در بازار به روز تعیین می شود. در تعیین قیمت انواع ایزوگام در بهترین کارخانه ایزوگام ایران به این موارد توجه می شود:

  • نوع ایزوگام بر اساس قیر و تعداد لایه های تشکیل دهنده
  • قیمت خام ایزوگام
  • وزن هر رول ایزوگام
  • ضخامت هر رول ایزوگام
  • کیفیت تیشو و پلی استر
  • اصلاح کننده های قیر APP, BPE, SBS
  • حمل و نقل و تناژ درخواستی از مواردی هستند که در تعیین قیمت ایزوگام دلیجان موثر بوده و در هنگام تولید ایزوگام به کلیه مواردی که در بالا اشاره شد دقت و توجه می شود.

لیست قیمت محصولات ایزوگام خلیج فارس دلیجان برای پخش در سرتاسر کشور به صورت رسمی و به روز اعلام می شود. به این ترتیب میزان نوسان و تغییر قیمت های ایزوگام هم به اطلاع خریداران عمده می رسد. قیمت به روز بهترین ایزوگام کارخانه ایزوگام ایران را با تماس تلفنی دریافت کنید.

ایزوگام خوب چه مارکی است؟

شرکت ایزوگام خلیج فارس دلیجان به منظور ارتقای سطح کیفی تولید و عرضه بهترین محصولات، انواع عایق ضد رطوبت و نم را با کیفیت عالی تولید و مشخصات زیر را برای ایزوگام خوب معرفی می کند:
1. دارای حداقل وزن استاندارد و حداقل ضخامت استاندارد باشد.
2. وزن ایزوگام با ضخامت ایزوگام متناسب باشد
3. اطلاعات محصول بر روی لیبل و بدنه ایزوگام نوشته شده باشد.
4. نام شرکت تولیدکننده و اطلاعات تماس و ارتباطی با شرکت روی محصول قید شده باشد.
5. محصول دارای بسته بندی مناسب از جمله شیرینگ (وکیوم) و لیبل باشد.
6. باید از بهترین مواد اولیه تولید شده باشد.
7. برای تولید محصول از قیر پالایشگاهی گرید 60/70 استفاده شده باشد.

واحد ما راهی مطمئن برای دریافت اطلاعات به روز بهترین مارک ایزوگام دلیجان و قیمت عرضه آن به صورت عمده از درب کارخانه است.

بهترین برندهای ایزوگام کف و پشت بام

  1. مشخصات بهترین ایزوگام برای پشت بام یعنی به شرح زیر است:
  2. ایزوگام خلیج فارس دلیجان دارای ضخامت 50 کیلوگرم است.
  3. این ایزوگام دارای ضخامت 5 میلی متر واقعی است.
  4. این ایزوگام از قیر پلیمری پالایشگاهی با گرید 60/70 تولید شده است.
  5. الیاف شیشه به کار رفته در تولید این نوع ایزوگام تیشو 66 نخ با گرید A است.
  6. الیاف پلی استر به کار رفته در تولید این ایزوگام از نوع بهترین پلی استر با تراکم 150 گرم در متر مربع است.
  7. تمام مواد اولیه بکار رفته در تولید بهترین نوع ایزوگام از نوع بهترین کیفیت است.
  8. ایزوگام خلیج فارس دلیجان دارای بسته بندی شکیل و بسیار زیبا است.
  9. این نوع ایزوگام دارای پارامترهای مشخصات فنی بالاتر نسبت به مشخصات سازمان استاندارد است.

بهترین نوع ایزوگام برای پشت بام، سقف، استخرها،و دیوارها و پروژه های ساختمانی با توجه به نوع مصرف و آب و هوا به شما پیشنهاد می شود.

ایزوگام سوپر صادراتی خلیج فارس با ضخامت 5 میلیمتر

بهترین عایق رطوبتی برای دیوار

بهترین نوع ایزوگام که برای دیوار مناسب است با مواد اولیه بسیار باکیفیت و به صورت استاندارد پلیمری در کارخانه خلیج فارس تولید می شود استحکام و مقاومت ایزوگام دیوار اهمیت ویژه دارد و بایستی از بهترین نوع ایزوگام برای دیوار استفاده شود. ایزوگام بردین دلیجان با فروش عمده و قیمت ارزان؛ خصوصیات ایزوگام های درجه یک با کیفیت پلیمری برای نصب بر روی دیوار را دارد. با ضخامت 4 میل و وزن 42 کیلوگرم برای هر رول و متراژ 10 متر تولید می شود.

اشاره می کنیم که بهترین مارک ایزوگام برای مناطق گرمسیری و معتدل و مناطق سردسیری به صورت جداگانه در خلیج فارس تولید می شود.

خرید بهترین ایزوگام از کارخانه

برای خرید بهترین جنس ایزوگام که کاربرد مناسب با پروژه شما و همچنین اب و هوا و جغرافیای منطقه ای داشته باشد نیاز است که به مشخصات تولید و مواد اولیه به کار رفته در تولید عایق ایزوگام دقت کنید. به صورتی تولید می شوند که قیمت و کیفیت مناسب را داشته و محصولاتی اقتصادی هم باشند. به طور مثال ایزوگام فویل دار دو لایه بسیار کاربردی تر است و مقاومت بیشتری دارد و نشان می دهد که ضخامت ایزوگام مهم است. برای مصارف مختلف از بهترین مارک ایزوگام دلیجان استفاده کنید.

بهترین شیوه خرید بهترین ایزوگام های ایران برای هر خریداری، خرید ایزوگام از کارخانه به صورت مستقیم یا دفاتر فروش کارخانه در شهرهای مختلف است.

بهترین مارک ایزوگام برای استخر

نوعی عایق رطوبتی دو لایه پلیمری است که با روکش بسیار مقاوم در نقش ها و طرح های مختلف تولید می شود. ایزوگام  طرح دار را می توان برای نمای ساختمان و دیوارها و بام و استخرها مورد استفاده قرار داد. تولید عایق رطوبتی طرح دار تنوع رنگ ایجاد می کند و صرفاً مصرف عایق رطوبتی را به جلوگیری از نفوذ نم و رطوبت محدود نمی کند. ایزوگام با طرح لانه زنبوری،ایزوگام با طرح آجری، ایزوگام با طرح سرامیک، ایزوگام با طرح چمن، ایزوگام با طرح چوب، ایزوگام با طرح موزاییک و ایزوگام با طرح ورساچه و ……..را می توان نام برد.

برای خرید ایزوگام رنگی برای استخر؛ با کارشناسان ما مشاوره نمایید. در هنگام تولید بهترین ایزوگام طرح دار؛ استفاده از مواد اولیه درجه یک مانند تیشو و پلی استر و قیر پالایشگاهی الزامی است.

 برندهای معتبر شرکت های ایزوگام ایران

در ایران کارخانه های تولید ایزوگام فعالیت زیادی دارند. شهرستان دلیجان که در استان مرکزی واقع شده است یکی از قطب های صنعتی کشور شناخته شده و کارخانجات تولیدی انواع ایزوگام در ان فعال هستند. شرکت های شناخته شده ای مانند خلیج فارس که بهترین ایزوگام را تولید می کند نشانه ای از کیفیت است. البته افرادی سودجو هم از این نام استفاده می کنند که شناخت مشتری از برندهای معتبر ایزوگام در ایران و خرید مستقیم از کارخانه راهی مطمئن برای جلوگیری از فعالیت این افراد است.

خبرهای کسب و کار

علاقمند به جدیدترین مقالات روز کسب و کارها در ایران و جهان با رویکرد علمی و فرهنگی، علاقمند به فناوری های روز و حمایت از پلتفرمهای جدید که خدماتی به مردم جهت رفاه و آسایش آنها میدهد.
دکمه بازگشت به بالا