آینه دیواری برای باشگاه

وقتی در باشگاه ورزش می کنید، یک آینه می تواند یک مکمل مفید برای فضای ورزش شما باشد، صرف نظر از اینکه چقدر فضای دارید، آینه نه تنها ابزار مهمی برای بررسی فرم شما بدون مربی شخصی است ، بلکه می تواند به شما کمک کند تا با خیال راحت تمرین خود را تنظیم کنید، در حین حرکت از فضای خود آگاه تر باشید و تمرکز و انگیزه را بهبود ببخشید. آینه دیواری برای باشگاه حتی می تواند کوچکترین فضاها را بزرگتر و بازتر نشان دهد. برای خرید آینه در اصفهان و  آینه دکوراتیو در اصفهان با کارشناسان شیشه و آینه مرادخانی تماس حاصل فرمایید.

تماشای حرکت خود در آینه بسیار مفید است؛ هر چه بیشتر بدن خود را ببینید، بهتر است. وقتی به جایی رسیدید که آن شکل خوب را پیدا کردید و بتوانید آن را در بدن خود احساس کنید، دیگر آنقدر به آینه متکی نخواهید بود، زیرا می توانید آن را حس کنید.

هنگام انتخاب آینه دیواری برای باشگاه بدنسازی خود، به دنبال آینه ای باشید که محکم، بادوام و متناسب با نیازهای ورزشی شما باشد . باید در محل باشگاه بدنسازی بدون خطر آویزان شود. بین گزینه‌های آینه‌های نصب‌شده، مستقل و قابل حمل، برخی از آنها نسبت به بقیه از نظر فضا کارآمدتر هستند اما ممکن است نیاز به نصب داشته باشند.

برای کمک به شما در یافتن بهترین آینه دیواری برای باشگاه ورزشی، نکاتی را مورد بررسی قرار دادیم .

راهنمای آینه دیواری برای باشگاه

یکی از مهم‌ترین وسایلی که باید هنگام راه‌اندازی یک باشگاه ورزشی یا استودیو رقص به دست آورید، آینه‌ای از کف تا سقف است که به مشتریان شما کمک می‌کند تا هنگام انجام آن حرکات کرانچ و یا رقص، فرم خود را ببینند. بنابراین، ضروری است که آینه های دیواری مناسب را برای محل خود انتخاب کنید.

امروزه انواع آینه دیواری برای باشگاه بدنسازی در بازار موجود است که در انواع مختلفی از سبک ها، اندازه، قیمت و البته موادی که در ساخت آنها استفاده می شود، وجود دارند. بیشتر اوقات، بسیاری از صاحبان باشگاه های تازه کار این اشتباه را مرتکب می شوند که چیزی را که واقعاً برای سلامتی و امکانات تناسب اندام آنها مناسب نیست، دریافت می کنند. به همین دلیل است که هنگام انتخاب آینه مناسب باید گزینه های مختلف را بررسی کنید.

 آینه دیواری باشگاه

نکاتی که هنگام خرید آینه دیواری برای باشگاه باید در نظر بگیرید:

مانند هر تلاش دیگری، بررسی دقیق تمام پارامترهای مختلف که می تواند بر انتخاب شما تأثیر بگذارد بسیار مهم است. انتخاب آینه باشگاه بی شباهت به چیدن مبلمان خانه شما نیست. شما باید یک ایده واضح از آنچه می خواهید داشته باشید. برای کمک به شما در تصمیم گیری صحیح، در اینجا مواردی وجود دارد که باید هنگام خرید آینه برای باشگاه بدنسازی خود در نظر بگیرید.

اندازه دیوار شما

یکی از مهم ترین ملاحظاتی که باید به آن توجه کنید اندازه دیوار ساختمان شما است. همچنین بستگی به نحوه قرارگیری آینه ها دارد. اگر به یک آینه قدی سرتاسر یا گوشه به گوشه نیاز دارید، باید تمام طول دیوار را اندازه بگیرید. به عنوان مثال، اگر می خواهید فقط در قسمت های خاصی از دیوار آینه قرار دهید یا حتی در گوشه ها فاصله بگذارید، باید این را نیز اندازه بگیرید. شما با استفاده از شیشه و آینه مرادخانی میتوانید آینه قدی در اصفهان را به اندازه سفارشی خود بسازید.

شما در واقع می توانید در مورد ارتفاع آینه تصمیم بگیرید و آن را بر اساس نیاز خود برش دهید. بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند آینه‌ای از کف تا سقف داشته باشند، در حالی که برخی دوست دارند کمی بالاتر از زمین شروع شود، به خصوص اگر وزنه‌های سنگین یا هر وسیله ورزشی دیگری داشته باشند که ممکن است به طور تصادفی شیشه را بشکند.

 آینه باشگاه بدنسازی در خانه

شیشه یا اکریلیک

در ساخت آینه دیواری باشگاه از دو ماده اساسی استفاده می شود. اگر به دنبال وفاداری انعکاس هستید، بهتر است از شیشه استفاده کنید. با این حال، باید احتیاط کرد زیرا این واقعاً ضد شکستگی نیست. اگر به یک آینه باشگاه نیاز دارید که بتوان آن را به شکل خاصی طراحی کرد، بهترین انتخاب شما آینه اکریلیک یا آینه پلاستیکی است. توجه داشته باشید که اینها نسبتاً نازکتر هستند، معمولاً حدود 3 میلی متر، و به همین دلیل مستعد خم شدن هستند. به دلیل این خم شدن، ممکن است بازتابی را که می خواهید از آینه خود دریافت نکنید.

ضخامت آینه

به عنوان یک قاعده کلی، هرچه صفحه آینه ضخیم تر باشد، بهتر و محکم تر است. مشکل آینه های نازک مانند آینه های اکریلیک این است که مستعد خم شدن هستند. همیشه باید 3 میلی متر یا حتی 5 میلی متر را هدف قرار دهید. برای سالن بدنسازی که افراد دیگر نیز در آن حضور دارند، باید همیشه 5 میلی متر را انتخاب کنید.

روش نصب

ورق های آینه اکریلیک یک ماده انعطاف پذیر هستند، بنابراین باید روی یک سطح کاملا صاف اعمال شوند. پیشنهاد می کنیم از مقداری ام دی اف استفاده کنید تا مطمئن شوید که آینه روی سطحی کاملا صاف قرار دارد. اگر ابعاد بزرگتر سفارش می دهید، ممکن است بخواهید آینه اکریلیک با ضخامت 5 میلی متر را نیز در نظر بگیرید که سفت تر است.

اکنون که تمام اطلاعات مورد نیاز خود را در اختیار دارید، اکنون در مورد انتخاب آینه دیواری برای باشگاه خود اطمینان بیشتری دارید.

دکمه بازگشت به بالا