دانشگاه های بدون اپلیکیشن فی ایتالیا

دانشگاه فلورانس

دانشگاه فلورانس یک دانشگاه تحقیقاتی دولتی است که در شهر زیبای فلورانس در ایتالیا واقع شده است. این دانشگاه یکی از معتبرترین و برترین موسسات آموزش عالی در ایتالیا محسوب می‌شود. با تأسیس در اوایل قرن چهاردهم، دانشگاه فلورانس تاریخ بسیار قدیمی و معتبری دارد. این دانشگاه دارای 12 بخش دانشگاهی مرکزی است که شامل رشته‌های مختلفی از حقوق و پزشکی تا کشاورزی و اقتصاد می‌شود.

 بیش از 217 برنامه تحصیلی مختلف در دانشگاه فلورانس برای دانشجویان در دسترس است. در حال حاضر، حدود 52000 دانشجو در این دانشگاه در حال تحصیل و اخذ مدرک هستند. این دانشگاه به عنوان یکی از مؤسسات برتر و کم هزینه در ایتالیا شناخته شده است و در جدول لیگ دانشگاهی مداوماً جایگاه برتری را به خود اختصاص می‌دهد.

 براساس رتبه‌بندی QS، این دانشگاه در بین 500 دانشگاه برتر جهان قرار دارد و همچنین همکاری‌های بین‌المللی فراوانی با سایر دانشگاه‌ها دارد. دانشجویان در این دانشگاه امکان دنبال کردن برنامه‌های مشترک و دریافت مدارک تحصیلی مشترک را دارند. علاوه بر آن، دانشگاه فلورانس یک مرکز تحقیقاتی برجسته نیز است.

آموزش |آموزش عالی

2.دانشگاه سینا

دانشگاه سینا یکی از دانشگاه‌های تحقیقاتی عمومی بسیار محبوب در ایتالیا و بدون اپلیکیشن فی است. این دانشگاه در سال 1240 تأسیس شد و در شهر توسکانی سینا واقع شده است. با بیش از ۷۸۰ سال سابقه، دانشگاه سینا قدیمی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین دانشگاه در منطقه است و همچنین اولین دانشگاهی است که بودجه عمومی را دریافت کرد.

موضوع اطلاعات
نام دانشگاه دانشگاه سینا
تقسیمات دانشگاه ۱۵ بخش دانشگاهی به ۵ دانشکده اصلی (هنر، علوم تجربی، اقتصاد، حقوق و علوم سیاسی، علوم زیستی پزشکی و پزشکی)
تاریخچه دانشگاه تأسیس در سال 1240 توسط برخی از محققان و دانشمندان برجسته
تعداد دانشجویان بیش از ۲۲،۰۰۰ نفر
محل قرارگیری دانشگاه شهر توسکانی سینا
زندگی در شهر دانشگاه فضای پویا و متنوع شهر توسکانی سینا به دانشجویان امکانات زیادی برای تحقیق، آموزش و تفریح ارائه می‌دهد
امکانات آموزشی کتابخانه‌های پیشرفته، آزمایشگاه‌های مدرن و تجهیزات تحقیقاتی پیشرفته
هزینه شهریه براساس برنامه تحصیلی و دوره‌های انتخابی، با حداقل هزینه ۱۸۰۰

3. دانشگاه آزاد Bozen-Bolzano

دانشگاه آزاد Bozen-Bolzano  یکی از دانشگاه‌های تحقیقاتی خصوصی و دولتی در شمال ایتالیا، بیشتر در شهر بولزانو واقع شده است. این دانشگاه یکی از بهترین دانشگاه‌های ایتالیا است و بدون هزینه ورود می‌پذیرد. این دانشگاه یکی از آخرین افزودنی‌های سیستم آموزش عالی ایتالیا است و در سال ۱۹۹۷ تأسیس شده است. هدف اصلی این دانشگاه، ارائه تجربه‌ای آموزشی چندزبانه و عملی به دانشجویان بین‌المللی است. با هزینه‌ی کم، دانشجویان می‌توانند مدارک تحصیلی و برنامه‌های تحصیلی را به زبان‌های انگلیسی، آلمانی یا ایتالیایی دریافت کنند. در حال حاضر بیش از ۵۰۰۰ نفر از دانشجویان در این دانشگاه ثبت‌نام کرده‌اند و تقریباً ۲۰ درصد از آن‌ها از کشورهای غیر ایتالیا هستند.

در جدول زیر، اطلاعاتی درباره هزینه‌های شهریه در دانشگاه آزاد Bozen-Bolzano آورده شده است:

زبان آموزش هزینه شهریه (یورو)
ایتالیایی 1340
انگلیسی 1340
آلمانی 1340

همانطور که در جدول مشاهده می‌شود، هزینه شهریه برای دوره‌های آموزشی به زبان‌های ایتالیایی، انگلیسی و آلمانی برابر با ۱۳۴۰ یورو است.

4. دانشگاه تورین

دانشگاه تورین، یک مؤسسه عمومی معتبر در شهر تورین (یا تورینو) در شمال غربی ایتالیا است. این دانشگاه در سال ۱۴۰۴ تأسیس شد و از زمان تأسیس خود، به عنوان یکی از دانشگاه‌های قدیمی ترین و برتر ایتالیا شناخته می‌شود. این دانشگاه بدون هزینه ورود برای دانشجویان را فراهم می‌کند و در فهرست ۵۰۰ کالج برتر جهان قرار دارد. در حال حاضر، بیش از ۸۱۲۰۰ نفر از دانشجویان در این دانشگاه تحصیل می‌کنند. این مؤسسه بیش از ۵۵ بخش دانشگاهی را شامل می‌شود که مدارک و برنامه‌های تحصیلی متنوعی را به دانشجویان ارائه می‌دهد. به علاوه، این دانشگاه تنها مؤسسه در ایتالیا است که رشته‌هایی مانند بیوتکنولوژی، علوم ورزشی، علوم نظامی و مطالعات حفاظت را ارائه می‌دهد.

5. دانشگاه پادوا

دانشگاه پادوآ که در سال ۱۲۲۲ تأسیس شده است، به عنوان دومین دانشگاه قدیمی جهان شناخته می‌شود. این دانشگاه بدون هزینه ورود برای دانشجویان فعالیت می‌کند و به عنوان یک دانشکده حقوق تأسیس شد. در حال حاضر، دانشگاه پادوآ در رتبه اول کشور قرار دارد. هر سال بیش از ۶۵۰۰۰ نفر از دانشجویان در این دانشگاه ثبت نام می‌کنند. پردیس اصلی دانشگاه در شهر پادوآ در شمال ایتالیا واقع شده است.

در جدول زیر، هزینه‌های شهریه برای دانشگاه تورین و دانشگاه پادوآ آورده شده است:

دانشگاه هزینه شهریه (یورو)
دانشگاه تورین 2800
دانشگاه پادوآ 2500

همانطور که در جدول مشاهده می‌شود، هزینه شهریه در دانشگاه تورین از ۲۸۰۰ یورو شروع می‌شود و در دانشگاه پادوآ از ۲۵۰۰ یورو شروع می‌شود.

معرفی موسسات Malekpour و Mehrffarin برای تحصیل در دانشگاه های ایتالیا

در صورت تمایل به اپلای در دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی در ایتالیا، می‌توانید از خدمات موسساتی مانند Malekpour و Mehrffarin بهره‌برداری کنید. این دو موسسه به عنوان مراکز معتبر در زمینه ارائه خدمات راهنمایی و مشاوره برای اپلای ایتالیا شناخته می‌شوند. به منظور بهتر شناختن این موسسات، می‌توانید در مورد اعتبار و تحقیقات مربوطه اطلاعاتی کسب نمایید.

موسسه Malekpour

موسسه Malekpour یکی از موسسات برجسته است که در حوزه راهنمایی دانشجویان در اپلای ایتالیا فعالیت می‌کند. این موسسه با تجربه و سابقه قوی خود در زمینه راهنمایی و توجیه دانشجویان برای اخذ ویزای تحصیلی و پذیرش در دانشگاه‌ها و موسسات ایتالیایی، به یکی از موسسات معتبر تبدیل شده است. برخی از خدماتی که توسط موسسه Malekpour ارائه می‌شود عبارتند از:

راهنمایی در انتخاب رشته و دانشگاه

مشاوران مجرب این موسسه به شما در انتخاب رشته و دانشگاه مناسب کمک خواهند کرد. این خدمت به شما کمک می‌کند تا رشته‌ای را بر اساس علاقه‌ها و توانایی‌هایتان انتخاب کنید و در دانشگاهی با کیفیت بالا و معتبر در ایتالیا ثبت‌نام نمایید.

آمادگی برای آزمون زبان

مرحله مهمی در فرایند اپلای ایتالیا، آزمون زبان می‌باشد. موسسه Malekpour با برگزاری کلاس‌های آمادگی آزمون‌های زبان معروف مانند آیلتس، تافل و دلف، به شما کمک می‌کند تا آمادگی لازم برای قبولی در این آزمون‌ها را کسب نمایید.

مشاوره در فرآیند اپلای

در طول فرآیند اپلای ایتالیا، موسسه Malekpour با ارائه مشاوره‌های لازم و راهنمایی در مورد تکمیل اپلیکیشن و جمع‌آوری اسناد مورد نیاز، به شما کمک خواهد کرد تا به بهترین شکل این فرایند را طی نمایید.

موسسه  Mehrffarin

موسسه Mehrffarin نیز یکی از موسسات معتبر در زمینه راهنمایی و کمک به اپلای ایتالیا می‌باشد. این موسسه با ارائه خدمات مشاوره‌ای حرفه‌ای و مجرب در اخذ ویزای تحصیلی و پذیرش در دانشگاه‌ها و موسسات ایتالیایی، به داوطلبان کمک می‌کند تا به راحتی و با موفقیت اپلای خود را انجام دهند. خدمات ارائه شده توسط موسسه Mehrffarin عبارتند از:

مشاوره تحصیلی و انتخاب رشته

متخصصین موسسه Mehrffarin با درک عمیقی از سیستم آموزشی ایتالیا، به شما در انتخاب رشته و دانشگاه متناسب با علایق و توانایی‌هایتان کمک خواهند کرد.

سوالات مهم در زمینه اپلیکیشن فی

1. کدام دانشگاه ها در اروپا هیچ هزینه درخواستی ندارند؟

TU مونیخ در آلمان، دانشگاه وین در اتریش، RWTH آخن در آلمان، دانشگاه گنت در بلژیک، دانشگاه مونپلیه در فرانسه و دانشگاه گلاسکو در بریتانیا برخی از بهترین دانشگاه های اروپا بدون هزینه درخواست هستند.

2. کدام دانشگاه در ایتالیا رایگان است؟

دانشگاه آزاد Bozen-Bolzano یک دانشگاه تحقیقاتی دولتی برتر است که دانشجویان داخلی و خارجی می پذیرد. همچنین یکی از دانشگاه های رایگان شناخته شده در ایتالیا بدون هزینه درخواست برای دانشجویان است.

3. پذیرش از کدام دانشگاه در ایتالیا آسان است؟

دانشگاه پلی تکنیک تورین یک دانشگاه محبوب است که بالاترین پذیرش با 95٪ را دارد. این باعث می شود که آسان ترین دانشگاه برای ورود به دانشگاه برای دانشجویان بین المللی و اتحادیه اروپا باشد.

4. چگونه می توانم پذیرش رایگان از دانشگاه های ایتالیا بگیرم؟

برای دریافت پذیرش رایگان در یک دانشگاه ایتالیایی، دانشجویان می توانند برای بورسیه تحصیلی اقدام کنند یا به دانشگاه آزاد Bozen-Bolzano که آموزش رایگان را برای دانشجویان ارائه می دهد، درخواست دهند.

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا