انواع کیف دستی مردانه و مدل های آن

انواع مدل های کیف مردانه

کیف اداری مردانه

اگر قصد خرید کیف دستی مردانه را دارید در نظر داشته باشید کیف اداری مردانه می تواند دوشی یا دستی باشد اما نکته مهم این است که کیف مردانه حالت رسمی داشته باشد و از حالت روزمره خارج شده باشد.

امنیت |پاسپورت

کیف چرم مردانه

اکثر آقایان دوست دارند در استایل های رسمی خود یک کیف شکیل داشته باشند و در بیشتر اوقات چرم انتخاب اصلی آن هاست.

تمام انواع کیف های مردانه با جنس چرم نیز تولید می شوند. یک کیف چرمی مردانه می تواند دوشی، دستی، اداری و … باشد.

در صورتی که قصد خرید یک کیف چرم مردانه با کیفیت را داشته باشید می توانید یک کیف چرم مردانه اصل یا چرم طبیعی انتخاب کنید و یا حتی کیف چرم مردانه دست دوز نیز می توانید انتخاب مناسبی باشد.

کوله پشتی مردانه

در گذشته دانشجویان و دانش آموزان برای حمل کتاب های خود از کوله پشتی استفاده می کردند. اما با گذشت زمان و تولید آن در ابعاد و مدل های مختلف به دلیل کارآیی و سهولت آن در جابجایی وسایل در موقعیت هایی نظیر محل کار، سفرهای کوتاه مدت و باشگاه مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند به ظاهری اسپرت و غیر رسمی به استایلتان ببخشد. البته فراموش نکنید که با توجه به نیاز و استایل خود نسبت به خرید کوله پشتی مردانه اقدام نمایید.

به عنوان مثال اگر می خواهید لپتاپ خود را به محل کارتان ببرید می توان کوله پشتی هایی را انتخاب کنید که شامل یک فوم یا محافظ بوده و از پارچه ضد آب تهیه شده اند و به عبارت دیگر محافظ خوبی برای لپتاپ محسوب می شوند و یا اگر قصد دارید برای کوهنوردی از کوله پشتی استفاده کنید باید این کوله پشتی فضای لازم برای حمل وسایل موردنیازتان را داشته باشد.

کیف های دستی مردانه

كيف دستي مردانه نیز یکی دیگر از انواع کیف مردانه بشمار می آید که معمولا از آن ها در در محل کار، قرارهای کاری، مصاحبه کاری یا مسافرت استفاده می‌کنند. جنس این نوع از کیف ها از چرم بوده و طراحی بی نظیر آن دسترسی افراد دیگر به محتویات کیف را محدود می کند. با رعایت نکاتی که در ادامه ذکر کرده ایم می توانید برای خرید کیف مردانه مدل دستی مطمئن‌تر قدم بردارید.

  • هنگام خرید کیف دستی مردانه به استایلی که می خواهید با آن ست کنید دقت نمایید. به عنوان مثال اگر تیپ اداری و ساده ای دارید، کیف دستی چرم و ساده بهترین انتخاب برای شماست.
  • اگر تصمیم دارید استایل اسپورتی داشته باشید، بهتر است کیف دستی مردانه با چرم طبیعی تهیه کنید که طرح و یا لوگویی روی آن چشم نوازی کند.
  • برای حمل وسایل مهم کیف دستی قفل رمزدار تهیه نمایید.

 برای مشاهده تصویر انواع مدل کلیک کنید.

کیف دوشی مردانه

طراحی این کیف از کیف پستچی‌ها و حتی به آن ها کیف مسنجر هم می گویند، سرچشمه می گیرد و جنس آن ها معمولا از پلی‌استر و چرم بوده و برای استفاده روزمره بسیار مناسب هستند.

دانشجویان با خیال آسوده می توانند از این کیف برای رفتن به دانشگاه استفاده کنند و کتاب های خود را داخل آن قرار دهند. کیف دوشی چرم مردانه یکی از مرسوم ترین و شیک ترین ها می باشد.

کیف رودوشی مردانه در بین انواع کیف مردانه در بین آقایان بسیار محبوب می باشد. زیرا آن‌ها علاقه‌ی زیادی حمل کیف‌های بزرگ ندارند و دوست دارند در یک کیف کوچک همه وسایلشان را جای دهند.

امنیت |پاسپورت

کیف پاسپورتی مردانه

کیف های پاسپورتی مردانه به نوعی کیف دستی مردانه کوچک می باشد که فضای لازم برای حمل مدارک کوچک را دارد. این نوع کیف برای آقایان کارمندی که علاقه به کیف دستی بزرگ ندارند مناسب است.

کیف کمری مردانه

امروز کیف کمری مردانه یکی از ترندهای اصلی استایل خیابانی و کژوال شناخته شده اند.

اگر می خواهید یک کیف راحت را به صورت روزانه حمل کرده و در باز هم استایل شیک خود را حفظ کنید، کیف های کمری بی نظیر بوده و می توانید آن را با یک بادگیر مردانه و شلوار جین یا کتان ست کنید.

به دلیل ساخت آن از جنس کرباس از مقاومت بالایی برخوردار می باشد و عمر طولانی دارد.

کیف سامسونت مردانه

سامسونت یکی از کیف‌های مورد علاقه آقایانی که به استایل کلاسیک به همراه کت و شلوار علاقه دارند که معمولا از آن ها با عنوان کیف اسناد نیز یاد می شود و بسیاری از مهندسان و وکلا از این کیف برای جابجایی پرونده، اسناد و کتاب های مورد نیاز خود استفاده می کنند. اگر به استایل کلاسیک علاقه مند هستید کیف های سامسونت بهترین گزینه خواهند بود.
کیف های سامسونت، کیف های دوشی و کیف های دستی را می توان در دسته کیف های اداری مردانه قرار داد.

کیف پول مردانه

بسیاری از اقایان تمایل زیادی به حمل کیف ندارد اما هر مردی حتی اگر تمایلی به حمل کیف هم نداشته باشد، حداقل یک کیف پولی مردانه دارد. کیف پول هم در بین آقایان و هم در بین خانم ها استفاده زیادی دارد و به نسبت سایر کیف ها پر استفاده تر است. کیف های پول می توانند از جنس چرم طبیعی، چرم مصنوعی و پارچه باشد.
در زمان حال با توجه به رواج استفاده از کارت های اعتباری حتما باید به تعداد فضاهای حمل کارت توجه کرد. کیف های پول در سایزهای متفاوت تولید می شوند و بعضی کیف پول جیبی هستند و بعضی کیف پول مردانه پالتویی.

ست چرم مردانه

معمولا خریداران ست چرم مردانه خانم ها هستند که قصد خرید یک هدیه شیک و لاکچری را برای آقایان دارند.

ست های مردانه معمولا ترکیبی از حداقل 3 قلم از اکسسوری های مردانه مانند کیف پول مردانه، کمربند، جاکلیدی، جاکارتی مردانه و… تشکیل شده است.

هرچه این ست لاکچری تر باشد تعداد اقلام آن بیشتر، جنس آن از چرم طبیعی و جعبه آن شکیل تر می شود.

کیف لپ تاپ

اگر شما هم در فضای کار و تحصیل خود استفاده زیادی از لپ تاپ دارید، قطعا نیاز خود را به یک کیف لب تاپ حس کرده اید.

در خرید کیف لبتاپ نکات زیادی را باید مد نظر بگیرید. اما مهم ترین نکته این است که آن کیف محاظ قوی برای نگه داری از لپ تاپ داشته باشد تا لب تاپ آسیب نبیند.

کیف های لب تاب براساس اندازه لپ تاپ در اندازه های متفاوتی مانند مناسب لپتاپ 13، 14، 15.6 و… در برندهای متفاوتی تولید می شوند.

ساک مسافرتی مردانه

اگر می خواهید به سفر کاری کوتاه مدت بروید و حمل چمدان برایتان سخت است و یا وسایلتان آنقدر کم بوده که یک کیف کوچک هم کفایت می کند، کیف های مسافرتی بهترین انتخاب است چرا که این کیف ها برای هر آب و هوایی مناسب بوده و به دلیل وجود جیب هایی در جلوی آن ها به راحتی می توانید به پاسپورت یا کارت و وسایل ضروری خود دسترسی داشته باشید.

5 توصیه ی طلایی برای انتخاب یک کیف دستی مردانه

برای داشتن و استفاده ی بهینه از یک کیف دستی مردانه نکات زیر را رعایت کنید:

  • کیف دستی مردانه ای بخرید که با تیپ و استایل شما در تضاد نباشد. اگر تیپ اداری و ساده دارید، یک نوع چرم معمولی مصنوعی و ساده انتخاب کنید.
  • اگر تیپ شما اسپورت می باشد و قصد در دست گرفتن یک کیف دستی مردانه را دارید، سعی کنید کیف دستی مردانه با چرم طبیعی تهیه کنید که یک شکل خاص یا لوگوی خاص روی آن باشد. منظور این است که حتی المقدور ساده نباشد.
  • کیف دستی مردانه ای تهیه کنید که قفل داشته باشد. اگر قفل رمزدار داشته باشد که چه بهتر.
  • کیف های دستی مردانه یک بند به پشت خود دارند که برای حمل آسان تر می توان آن را به مچ دست پیچاند. دقت کنید کیف دستی مردانه ای که انتخاب می کنید این بند را داشته باشد.
  • اگر از تیپ خیلی رسمی مثل کت و شلوار استفاده می کنید بهتر است از جنس چرمی کیف دستی استفاده کنید. اگر بتوانید کت خود را روی یک دست بیندازید و با دست دیگر یک کیف دستی مردانه ی چرمی بگیرید، بسیار جذاب به نظر خواهید رسید.

امنیت |پاسپورت

نحوه ست کردن استایل با کیف دستی مردانه

یکی از جذابیت های کیف دستی مردانه این است که می تواند با تیپ رسمی و تیپ کاملا فشن و اسپورت ست شود. اگر شما هم جزء آن دسته از آقایانی هستید که به استایل و تیپ خود اهمیت می دهند، می توانید با داشتن یک کیف دستی مردانه خیلی جذاب تر به نظر برسید. کیف های دستی مردانه جوری طراحی می شوند که به راحتی می توانید با داشتن آن یک استایل ترکیبی برای خود بسازید استایلی که حالت فشن و اداری را ترکیب شده به نمایش می گذارد. اگر کیف دستی مردانه جنسی به جز چرم داشته باشد، بیشتر طرفدار خواهد داشت و آقایان فشن پوش، کیف غیر چرمی را ترجیح می دهند ولی در صورت نبودن، می توانند از کیف دستی چرم استفاده کنند.

کیف اداری مردانه

یکی از انواع کیف مردانه چرم، کیف اداری می‌باشد. برای استفاده در مکان‌های رسمی مانند محل کار بسیار مناسب است و دارای مدل‌های مختلفی است. کیف اداری مردانه را با نام‌های دیگری چون کیف مردانه کلاسیک، کیف مردانه رسمی، کیف دانشجویی پسرانه، کیف مهندسی مردانه، کیف وکالت مردانه و … نیز می‌­شناسند. در تصاویر زیر برخی از مدل‌های کیف اداری را مشاهده می‌کنید.

در برخی از مدل‌های کیف اداری مردانه، محلی برای قرار دادن لپتاپ تعبیه شده و معمولا به این مدل از کیف‌های اداری، کیف لپتاپی نیز گفته می‎شود.

در میان رنگ‌های مختلف کیف اداری مردانه، برخی رنگ‌های آن از جمله مشکی، قهوه‌ای و عسلی نسبت به سایر رنگ­‌ها محبوبیت بیشتری دارند.

کیف فولدر مردانه

فولدرهای مردانه اندکی از کیف اداری کوچکتر بوده و برای نگهداری و حمل مدارک سبک و کوچک مناسب هستند. با کیفیت‌­ترین کیف‌های فولدر مردانه از جنس چرم طبیعی و اصل ساخته می‌شوند و به همین دلیل ممکن است قیمت بالاتری نسبت سایر فولدرها داشته باشند. به‌طورکلی فولدرها برای افرادی که قصد دارند یک مجموعه مدارک کم حجم و سبک را با خود حمل کنند، بسیار کاربردی است.

کیف دوشی مردانه

کیف دوشی مردانه گاهی با نام کیف هیکلی یا نیز شناخته می‌شود. شما می‌توانید از این کیف برای استفاده روزمره هم استفاده کنید و ضمنا استایل شیک‌تری برای خود ایجاد کنید.

کیف پاسپورتی مردانه

یکی از انواع کیف مردانه که بیشتر برای نگهداری مدارکی مانند گذرنامه، شناسنامه و… مورد استفاده قرار می‌گیرد، کیف پاسپورتی مردانه است. کیف پاسپورتی مردانه اگر از جنس چرم ساخته شده باشد، کیفیت بسیار بالایی به همراه خواهد داشت و می‌توانید با خیال راحت از آنها برای نگهداری مدارک مهم خود استفاده نمایید. کیف پاسپورتی مردانه را گاهی نیز می‌نامند. در میان انواع کیف‌های پاسپورتی مردانه با رنگ­های متفاوت، کیف پاسپورتی مردانه مشکی، قهوه‌ای، سرمه‌ای و عسلی طرفداران بیشتری دارند.

کوله پشتی مردانه

کوله‌پشتی نوعی کیف برای حمل وسایل مختلف بوده که توسط دو بند روی شانه فرد قرار می‌گیرد و به این ترتیب دست‌ها برای انجام فعالیت‌های دیگر آزاد هستند. کوله پشتی چرم را با نام‌های دیگری چون کیف کوله چرم و یا به‌طور خلاصه‌تر کوله چرم نیز می‌شناسند. یا پسرانه عموما در استایل اسپرت کاربرد دارد. به همین جهت توصیه می‌کنیم که آقایان در صورت استفاده از کوله پشتی چرم، آن را با یک جفت کفش اسپرت همرنگ ست کنند.

کیف کمری مردانه

یکی دیگر از انواع کیف مردانه که نزد آقایان نیز بسیار محبوب است، کیف کمری می‌­باشد. کیف کمری یک کیف کوچک است که توسط بندی دور کمر قرار می‌گیرد. کیف کمری را گاهی کیف شکمی یا کیف کمربندی نیز می‌نامند. در تصویر زیر یک کیف کمری چرم را مشاهده می­‌کنید.

کیف گردنی مردانه

کیف گردنی که گاهی با عنوان کیف گردنی مسافرتی نیز شناخته می‌شود، نوعی کیف کوچک و کاربردی است که توسط یک بند از گردن شخص آویزان می‌شود. شما می‌توانید اشیای گرانبها و ارزشمند خود را از جمله پول نقد، کارت­های اعتباری و گذرنامه را درون کیف گردنی قرار داده و با خود حمل کنید. به دلیل نوع طراحی و کاربرد کیف گردنی، دزدیده شدن اشیای درون این کیف تقریبا غیرممکن بوده و استفاده از آن نیز بسیار راحت است. به طور کلی می‌توانیم بگوییم کیف گردنی یک اکسوری زیبا است که امنیت و دسترسی راحت به اشیاء را فراهم می‌کند.

کیف پول مردانه

کیف پول مردانه یکی از انواع کیف مردانه است که توسط آقایان برای نگهداری پول و کارت‌های اعتباری مورد استفاده قرار می‌گیرد. بهترین و با کیفیت‌ترین نوع کیف پول مردانه، از چرم طبیعی و اصل ساخته شده است. محبوب­‌ترین رنگ‌های کیف پول مورد استفاده نزد آقایان، کیف پول مشکی، کیف پول قهوه‌ای و کیف پول عسلی می‌باشند. برخی از انواع کوچک و برخی از آنها اندکی بزرگتر و مستطیل شکل می‌باشند که مدل اول را کیف پول جیبی مردانه و مدل دوم را کیف پول کتی مردانه می‌نامند.

کیف پول کتی مردانه

کیف پول کتی مردانه یا به‌طور خلاصه کیف کتی مردانه، نوعی کیف کوچک مستطیل شکل است که بیشتر برای نگهداری اسکناس‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. به دلیل کاربرد زیاد این کیف، در حال حاضر رنگ‌ها و مدل‌های مختلفی از کیف پول کتی مردانه در بازار موجود است. در گذشته این کیف فقط به منظور نگهداری از اسکناس‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفت اما امروزه کیف پول کتی مردانه یک بخش جدایی‌ناپذیر در زیبایی استایل آقایان می‌‎باشد.

کیف پول جیبی مردانه

یکی دیگر از مدل‌های کیف پول مردانه، کیف پول جیبی می­‌باشد. کیف جیبی کوچکتر از کیف کتی است و برای حمل و نگهداری پول نقد و کارت‌های اعتباری مورد استفاده قرار می­‌گیرد.

ست هدیه کیف پول و کمربند مردانه

امروزه یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب هدیه، ست کیف پول و کمربند چرم طبیعی می­باشد. این ست هدیه معمولا در یک جعبه مخصوص به فروش می‌رسد و به همین دلیل اگر به عنوان کادو برای آقایان انتخاب شود، بسته‌بندی محصول نیز بسیار شیک خواهد بود.

نگهداری و مراقبت از کیف چرم مردانه

تولید یک کیف مردانه چرم نتیجه سال­ها تجربه صنعتگران ماهر در زمینه ساخت کیف چرم است. پس مسلما چگونگی استفاده و نحوه نگهداری از آن حائز اهمیت است. به‌کار بردن راهکارهای زیر کمک می‌کند که کیف چرم شما دوام بیشتری داشته باشد و به‌سادگی ظاهر اولیه خود را از دست ندهد.

چگونه کیف چرم را تمیز کنیم؟

برای تمیز کردن کیف چرم ابتدا از تمیز بودن دستان خود اطمینان حاصل کنید. در صورت استفاده روزانه از کیف چرم، آن را یک روز در میان و با کمک یک دستمال خشک یا اندکی مرطوب تمیز نمایید. همچنین توصیه می‌شود برای تمیز کردن کیف چرم، یک یا دو بار در سال نیز از پاک کننده‌های مخصوص چرم استفاده نمایید.

استفاده از نرم­‌کننده‌های چرم را فراموش نکنید. بدون استفاده از نرم­‌کننده چرم، در طولانی مدت چرمِ کیف خشک می‌شود. به همین دلیل لازم است با توجه به شرایط آب و هوایی محل سکونت حود، حداقل دو بار در سال و حداکثر ماهی یکبار برای جلوگیری از پوسته پوسته شدن و چروک شدن چرمِ کیف خود از نرم­کننده‌های چرم استفاده نمایید.

خبرهای کسب و کار

علاقمند به جدیدترین مقالات روز کسب و کارها در ایران و جهان با رویکرد علمی و فرهنگی، علاقمند به فناوری های روز و حمایت از پلتفرمهای جدید که خدماتی به مردم جهت رفاه و آسایش آنها میدهد.
دکمه بازگشت به بالا