سه پیشنهاد عالی برای هدیه روز معلم

خرید ساعت مچی تگ هویر به عنوان هدیه یک انتخاب خاص و ویژه به شمار می آید. هدیه دادن و گرفتن ساعت مچی وجهه و جلوه خاصی برای هر دو طرف خواهد داشت. راهنمای خرید ساعت متناسب با شخصیت کادو گیرنده را در زیرثانیه بخوانید.

ساعت به عنوان هدیه

خریدن هدیه یکی از بهترین کارهای دنیا است که باعث شادی دیگران شده و انرژی زیادی را به زندگی کسی که هدیه می‌دهد وارد می‌کند اما انتخاب اینکه چه چیزی بخرید کار سختی است و گاهی باعث سردرگمی می‌شود. ساعت مچی یکی از انتخاب‌های خوب برای هدیه دادن است، چراکه هر فردی همیشه به یک ساعت جدید برای استایل‌های مختلف خود نیاز دارد و علاوه بر آن یک اکسسوری ارزشمند است که همیشه با دیدن آن به یاد شما خواهد افتاد.

تاریخچه هدیه دادن ساعت های مچی

در دهه ی ۱۹۰۰ میلادی همه معتقد بودند که اگر مردی می خواهد زنس هرروز به او فکر کند برای او باید ساعت مچی بخرد.

از دهه ی ۱۹۳۰ هدیه دادن ساعت به زن به معنای تعهد بود و اغلب پیش از حلقه افراد به هم ساعت مچی می دادند. اغلب ساعت های مچی امروزه هم به عنوان کادوی عروسی رد و بدل می شوند. دلیل آن هم واضح است. این نمادی است برای آنکه دو نفر به هم بگویند که می خواهند هر لحظه به فکر یکدیگر باشند. حال اگر این ساعتی که هدیه می کنید میراث خانوادگیتان نیز باشد عالی تر می شود.

گیرنده هدیه شما چه کسی است ؟

برای خرید ساعت مچی بعد از تعیین میزان بودجه، باید از شخصی که هدیه برای او در نظر گرفته شده است شروع کنید. خرید ساعت مچی برای آقایان با خرید ساعت پتک فیلیپ برای خانم ها متفاوت می باشد. قبل از خرید ساعت باید جنسیت، سبک، شخصیت و سلیقه گیرنده هدیه را در نظر بگیرید.

این نکته را در نظر داشته باشید که ساعت مورد علاقه خودتان را انتخاب نکنید. اگر شما ساعتی را دوست دارید، این به آن معنا نیست که آن شخص هم آن ساعت را دوست داشته باشد. پس برای خرید ساعت مچی فکر کنید که چه چیزی برای شخصی که برایش ساعت به عنوان هدیه می خرید مهم است. در این صورت تا حدود زیادی کار شما برای خرید ساعت مچی آسان خواهد شد. این می تواند راهنمای خرید ساعت مچی خوبی برای شما باشد.

آیا ساعت برای هدیه دادن مناسب است ؟

ساعت مچی یک هدیه بسیار مناسب است که برای انتخاب آن به دانستن سایز فرد نیازی ندارید و احتمال اینکه آن را نپسندد و دوست نداشته باشد بسیار کم است. یکی دیگر از مزایای انتخاب این اکسسوری رسمی بودن آن است به نحوی که برای هدیه دادن به نزدیکترین دوستان و اقوام مناسب است و در عین حال می‌توانید آن را به عنوان هدیه به یک همکار یا شخصی که زیاد با او صمیمی نیستید هم انتخاب کنید.

از نکات دیگر آن است که ساعت‌ها معمولا با استایل‌های خاصی ست می‌شوند و بنابراین فرد هر چند تا ساعت هم که داشته باشد همیشه از داشتن یک ساعت مچی جدید استقبال می‌کند. در نهایت افراد در بیشتر ساعت‌های روز ساعت خود را به همراه دارند و این باعث می‌شود بیشتر به یاد شما باشند و صمیمیت و نزدیکی بین شما و شخصی که این هدیه را برای او گرفته‌اید بیشتر شود.

بسیاری بر این باور هستند که ساعت مچی مردانه بهترین هدیه‌ای است که به یک آقا می‌توانید بدهید چراکه گزینه‌های هدیه دادن به آقایان محدودتر از خانم‌ها است. در مقابل این نکته را هم در نظر داشته باشید که ساعت‌‌های زنانه بسیار متنوعی در بازار موجود است که با خرید آن می‌توانید هر خانمی را شاد کنید، پس ساعت مچی به عنوان هدیه برای خانم‌ها هم انتخاب مناسبی است.

هنگام خرید ساعت مچی به عنوان هدیه به چه نکاتی باید دقت کرد ؟

هنگام خرید هر نوع هدیه‌ای اولین چیزی که باید در نظر داشته باشید، سن، جنسیت و علاقه‌مندی‌های اصلی فردی است که برای او کادو می‌خرید. در مورد ساعت به استایل مورد علاقه و رنگ‌های محبوب فرد هم باید توجه کرد تا انتخاب شما  متناسب با نیاز فرد باشد.

بعد از این مرحله باید تصمیم بگیرید قصد دارید یک ساعت رسمی هدیه بدهید یا ساعت اسپورت برای این فرد مناسب‌تر است. در نهایب بودجه‌ای که برای خرید هدیه در نظر گرفتید هم روی تصمیم‌گیری شما تاثیر مستقیم دارد.

از اینجا به بعد تازه می‌توانید به سراغ ساعت‌ها بروید، جنس بدنه، بند و شیشه ساعت خیلی مهم است و باید انتخاب مناسبی داشته باشید. علاوه بر این وقتی می‌خواهید ساعت هدیه دهید انتخاب برند هم یکی از موارد بسیار مهم است که روی قیمت و ماندگاری محصول تاثیر دارد.

هر برندی برای گروه خاصی از افراد طراحی شده و پیام‌های مختلفی را به دیگران منتقل می‌کند پس برندی که اتخاب می‌کنید باید با شخصیت فرد هدیه گیرنده متناسب باشد. شغل و سبک زندگی افراد هم روی انتخاب شما تاثیر گذار است، فردی که کارهای عملیاتی انجام می‌دهد باید ساعتی داشته باشد که به ضربه حساس نباشد، در مقابل یک معلم یا کارمند که بیشتر ساعات روز می‌نشینند به ساعتی با مشخصات دیگری نیاز دارند.

جایی که ساعت پوشیده می‌شود

این عامل مشابه بخش قبلی است. دلیل اهمیت مکان پوشیده شدن ساعت این است که شما می‌خواهید ساعت مچی به عنوان هدیه انتخاب کنید که هدیه گیرنده واقعاً از آن استفاده می‌کند. در ادامه دسته‌بندی‌هایی که ساعت در آن‌ها پوشیده می‌شوند و ساعت‌های مناسب هر دسته را بیان می‌کنیم.

    روزانه: اگر گیرنده‌ی هدیه‌ی شما کسی است که هر روز ساعت می‌پوشد، بهتر است ساعتی را انتخاب کنید که زیبایی همه کاره داشته باشد و تقریباً در هر مکانی مناسب پوشیدن باشد.

اندازه‌ی صفحه‌ی ساعت

اندازه‌ی ساعت بسیار مهمتر از آن است که اکثر مردم در ابتدا تصور می‌کنند. در ابتدا توجه کنید که صفحه‌ی اصلی ساعت هدیه‌ی احتمالی شما چند میلی‌متر است. سه فاکتور که باید در نظر بگیرید عبارتند از: تنظیم، اندازه‌ی مچ دست و سبک شخصی. به طور کلی، مچ‌های کوچکتر، افراد دنباله‌روی مد ظریف‌ و رویدادهای رسمی به ساعت‌هایی با صفحه‌ی کوچک‌تر نیاز دارند.

برعکس هر یک از این ویژگی‌ها، ساعت با صفحه‌ی بزرگ‌تر را می‌طلبد. نکته‌ی قابل توجه دیگر این است که قبل از خرید ساعت به عنوان هدیه، اندازه‌ی دقیق مچ هدیه گیرنده را بیابید. درست است که در زمان‌های اخیر ساعت‌های آویزان به یک ترند تبدیل شده‌اند اما در هر صورت ساعت باید کاملاً مناسب مچ دست آن‌ها باشد.

جنس بند ساعت مچی

چهار جنس بندی که می‌توانید انتخاب کنید، فلز، چرم، رزین و رابر است. هر کدام ظاهر متمایزی دارند و در محیط‌های مختلف معنا پیدا می‌کنند. فلز و چرم رایج‌ترین جنس بند ساعت مچی هستند و تقریباً در همه‌ی شرایط مناسب و کافی هستند. بندهای رزین و رابر بیشتر برای شرایط ناهموار یا افرادی که به دنبال ظاهری منحصر به فرد هستند، شناخته می‌شوند.

۵ هدیه‌ی مناسب برای خانم‌ معلم‌ها

۱. روسری

احتمالا شما هم بیشتر خانم‌ معلمتان را با مقنعه دیده‌اید و دوست دارید بدانید با روسری چطور به نظر می‌آید. بیشتر خانم‌ها عاشق تنوع هستند و دوست دارند در کمد لباس خود روسری‌هایی با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف داشته باشند‌. معلم شما هنگام پوشیدن روسری که هدیه گرفته به یادتان میفتد و لبخندی بر لبش می‌نشیند. اگر معلمتان اهل مد است، مطمئن باشید با دریافت این هدیه و اضافه شدن به کلکسیون روسری‌هایش خیلی خوشحال خواهد شد. به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌کنیم برای دبیر خود روسری زنانه مدل flow04 را تهیه کنید. این روسری با طرح جذاب خود می‌تواند هر خانمی را شیفته‌ی خود کند.

این روسری در ۱۲ رنگ مختلف مثل سبز، آبی، بنفش، طوسی، سرمه‌ای و… وجود دارد. اگر رنگ دلخواه معلتان را می‌دانید همان رنگ را تهیه کنید‌‌. اما اگر این موضوع را نمی‌دانید، با توجه به رنگ پوست او، یک روسری مناسب برایش انتخاب کنید. این روسری از جنس الیاف نخی بوده و قواره‌ی آن ۱۲۰ است. جنس بسیار لطیف این روسری، آن را برای استفاده در فصل تابستان مناسب می‌کند.

۲. عطر

عطر یکی از بهترین و ماندگارترین هدیه‌هایی است که می‌توانید به معلم محبوب خود بدهید. عطرها رایحه‌‌های بسیار متنوعی دارند. بنابراین هر چقدر هم که معلمتان سختگیر باشد، بالاخره می‌توانید یک عطر مناسب را برای او انتخاب کنید. عطری که می‌خواهیم برای روز معلم به شما پیشنهاد دهیم، ادو پرفیوم زنانه نیفتی مدل لالیک لامور حجم ۵۰ میلی لیتر است. این ادوپرفیوم بوی شیرین و ملایمش که به خنکی نزدیک است دارد. معلم شما می‌تواند در هر فصلی از سال از این عطر جذاب استفاده کند. نکته‌ی مثبت دیگر درباره‌ی این هدیه، طراحی زیبا و بسته‌بندی شکیل آن است که در نگاه اول توجه هر کسی را به خود جلب می‌کند.

۳. کیف پول

کیف پول وسیله‌ای است که همه‌ی ما به آن نیاز داریم و دست‌کم دو، سه بار در روز از آن استفاده می‌کنیم. اگر می‌خواهید به معلمتان کیف پول هدیه دهید، کیفی را انتخاب کنید که جنس خوبی داشته باشد و حدود دو تا سه سال کار کند.

کیف پول پیشنهادی ما به شما، کیف پول چرم دیاکو کد ۲۵۸perima است. این کیف در شش رنگ مختلف موجود است و به شما این امکان را می‌دهد که از میان چند گزینه‌ی مختلف، بهترین و مناسب‌ترین را انتخاب کنید. این کیف که از جنس چرم مصنوعی باکیفیت است و ۵ فضای کارت اعتباری دارد که می‌توان در هر کدام از آن‌‌ها ۳ کارت قرار داد. استحکام این کیف آن‌قدر بالا است که حتی اگر مدت طولانی از آن استفاده شود، سالم می‌ماند و خراب و پوسته‌پوسته نمی‌شود.

۴. شمع لیوانی

قبلا از شمع‌ها فقط برای روشن کردن محیط استفاده می‌شد، اما امروزه با ورود شمع‌های معطر به بازار می‌توان محیط خانه را هم خوشبو کرد و فضای آرامش‌بخشی را ایجاد کرد‌. شاید به فکر این باشید که هدیه‌ای به معلمتان بدهید که به آرامش یافتن ذهن او کمک کند و حس خوبی به او بدهد. اگر این‌طور است، از شمع‌های معطر غافل نشوید.

این شمع‌ها نه تنها شیک و در عین حال مقرون‌به‌صرفه هستند، بلکه با رایحه‌ی دلربایی که دارند، می‌توانند به کاهش استرس و آرام شدن ذهن بعد از یک روز کاری شلوغ و خسته‌کننده کمک کنند.

ما شمع لیوانی النا کندل مدل رز قرمز را به‌عنوان هدیه برای روز معلم در نظر گرفته‌ایم. رنگ این شمع قرمز است و رایحه‌ی گل روز دلنشین آن حس و حال مطلوبی را در فضا ایجاد می‌کند. با دادن این هدیه‌ی منحصربه‌فرد به معلم خود، به او ثابت می‌کنید که چقدر برای او ارزش قائل هستید.

۵. ساعت مچی

با وجود اینکه امروزه می‌توانیم به کمک تلفن‌همراه خود متوجه شویم ساعت چند است، اما هیچ چیز جای خرید ساعت رولکس را نمی‌گیرد. هدیه دادن ساعت مچی می‌تواند یک روش عالی برای ابراز علاقه و قدردانی به دیگران باشد. زمانی که به کسی ساعت مچی هدیه می‌دهد، او در طول روز بارها و بارها به آن نگاه می‌کند و یادتان در ذهن او زنده می‌شود.

اگر معلمتان جایگاه ویژه‌ای برای شما دارد و می‌خواهید کمی بیشتر برای او هزینه کنید، ساعت مچی عقربه‌ای زنانه اسکمی مدل ۱۲۲۵ کد ۰۲ را در نظر داشته باشید. این ساعت مچی با طراحی و رنگ خاص خود می‌تواند نظر معلم شما را جلب کند.

ساعت مچی ذکر شده نه تنها به‌خاطر زیبایی چشمگیری دارد، بلکه به دلیل کیفیت بالای خود توانسته در لیست محبوب‌ترین ساعت‌ها قرار بگیرد. جنس این ساعت فلزی، رنگ بدنه‌ی آن رزگلد و رنگ صفحه‌ی آن سفید است. از این ساعت هم می‌توان در مهمانی‌ها و دورهمی‌ها و هم در موقعیت‌های رسمی‌تر استفاده کرد.

خروج از نسخه موبایل