قیمت دیزل ژنراتور دائم کار

دیزل ژنراتور دائمی ابزار مفیدی است که به طور گسترده برای محافظت در برابر قطع برق یا آسیب به کابل ها استفاده می شود. از این گازوئیل ها در مواقعی استفاده می شود که کابل ها آسیب ببینند یا برق شهر قطع شود تا اختلالی در فعالیت های روزمره و فعالیت های تجاری ایجاد نشود. دیزل ژنراتورها کاربرد وسیعی در صنایع مختلف دارند و به جرات می توان گفت که کار یک نیروگاه بزرگ را در ابعاد کوچک انجام می دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و سایر کاربردهای این ژنراتورهای برقی، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

الکتریسیته |انرژی

دیزل ژنراتور چیست؟

دیزل ژنراتور یک منبع انرژی کارآمد است که از یک موتور دیزل یا یک ژنراتور الکتریکی تشکیل شده است. دیزل ژنراتور به معنی ژنراتورهای برق تولید شده در انواع مختلف است. دیزل ژنراتور اغلب موتورهای الکتریکی نامیده می شوند و اغلب به عنوان انرژی ثانویه برای تاسیسات یا مناطق بدون برق استفاده می شوند. به عنوان مثال این گازوئیل برقی می تواند یک انتخاب ایده آل برای منبع تغذیه ثانویه بیمارستان باشد، بنابراین در صورت قطع برق در شهر می توان از این منبع استفاده کرد.

انواع دیزل ژنراتور با توجه به ماهیت کار

دیزل ژنراتور دائمی:

این نوع ژنراتور برای مزارع بادی و سایر ژنراتورهای برق پیوسته استفاده می شود.

منبع تغذیه اضطراری:

بسته به محل کسب و کار یا منطقه، قطع برق یا قطع برق شهری می تواند باعث خسارات مالی و جانی قابل توجهی شود.

دیزل ژنراتور بزرگ:

از این ژنراتورها برای تامین برق مورد نیاز در برخی مکان ها مانند کارخانه ها، معادن و … استفاده می شود. این سبک از دیزل ژنراتور همچنان برق مورد نیاز شما را تامین می کند.

دیزل ژنراتور دائمی چیست؟

برخی از موتورها را ژنراتور پیوسته می نامند و به دلیل نحوه ساخت آنها به ندرت خاموش می شوند. به طور کلی، این ژنراتورهای الکتریکی به طور مداوم برق تولید می کنند. این نوع دیزل ژنراتورها نسبت به سایر ژنراتورهای برق کارایی بیشتری دارند، مثلاً دیزل ژنراتور اصلی 8 ساعت کار می کند و موتور برق اضطراری ساعت کار بسیار کمی دارد در حالی که ژنراتور دائمی بیشتر از همه موتورها کار می کند.

ویژگی های دیزل ژنراتور و مقایسه آن با سایر ژنراتورها

اغلب به عنوان یک ژنراتور عمل می کند.
سایز بزرگتری نسبت به موتور اضطراری دارد.
دیزل ژنراتورهای دائمی از نظر کارایی مشابه هستند.
بر روی یک بار ثابت کار می کند که برعکس ژنراتور اصلی است.
همانند یک ژنراتور اصلی، یک موتور ثابت برای تولید برق باید پشتیبانی شود.
مانند ژنراتور اصلی، موتور DC باید برای تولید برق پشتیبانی شود.
هزینه آن کمتر از یک ژنراتور اصلی است و قطعا کارآمدتر است.
طراحی این موتور به گونه ای است که می تواند ساعت های زیادی برق تولید کند.
برخلاف ژنراتور اضطراری که فقط جریان اضطراری تولید می کند، تمام توان مورد نیاز مشتری را تولید می کند.

الکتریسیته |انرژی

اجزای اصلی دیزل ژنراتور

آگزو
موتور
تنظیم ولتاژ
تنظیم سوخت
ژنراتور (سیستم انرژی)
هزینه دیزل ژنراتور دائمی
بیشتر ژنراتورهای دائمی ساخت آلمان، انگلیس، آمریکا و چین هستند و قیمت دیزل ژنراتور دائم کار این موتورهای الکتریکی به 1700000000 تومان می رسد.
قیمت دیزل کاوا 12 حدود 88000000 میلیون تومان می باشد.
قیمت دیزل ژنراتور 17 کاوا تقریبا 84000000 میلیون تومان می باشد.
104,500,000 میلیون تومان قیمت ژنراتور دائم کاوا دیزل 15 و قیمت بدون سقف 92.4 میلیون تومان.

نحوه عملکرد مداوم دیزل ژنراتور

ژنراتورها خودشان برق تولید نمی کنند، اما ژنراتورها وسایلی هستند که بارهای الکتریکی ایجاد می کنند که انرژی الکتریکی را از طریق جریان الکتریکی منتقل می کنند. به طور کلی موتور ژنراتور ابتدا یک جریان الکتریکی تولید می کند سپس این جریان تولید شده توسط یک هادی الکتریکی به میدان مغناطیسی فرستاده می شود که به ایجاد بار الکتریکی و ایجاد الکتریسیته ختم می شود.

اخرین حرف

دیزل ژنراتورها یا موتورهای الکتریکی که به عنوان ژنراتور نیز شناخته می شوند، می توانند برق را از طریق جریان الکتریکی تولید کنند. این موتورها انواع مختلفی دارند که یکی از آنها دیزل ژنراتور دائمی الکار است. این نوع دیزل ژنراتورها بسیار کارآمد هستند و به ندرت خاموش می شوند و قابلیت کار مداوم را دارند. این نوع ژنراتورها به غیر از کارکرد مداوم، با بار ثابت کار می کنند که قیمت ارزان تری نسبت به سایر مولدهای برق دارد.

برای خرید دیزل ژنراتور اصل کافی است به یک شرکت معتبر مراجعه کنید. کاراسهند به عنوان یکی از تولیدکنندگان پیشرو در بخش واردات برق دیزل در ایران شناخته می شود. این وب سایت علاوه بر فروش محصولات اورجینال و باکیفیت دارای پشتیبانی قدرتمندی است که شما را در خرید صحیح و موثر راهنمایی می کند.

خبرهای کسب و کار

علاقمند به جدیدترین مقالات روز کسب و کارها در ایران و جهان با رویکرد علمی و فرهنگی، علاقمند به فناوری های روز و حمایت از پلتفرمهای جدید که خدماتی به مردم جهت رفاه و آسایش آنها میدهد.
دکمه بازگشت به بالا