بهترین زمان تبلیغات در اینستاگرام

اگر به عنوان یک کاربر اینستاگرام به کسب و کار خود نگاه کنید، قطعا متوجه شده‌اید که همواره تمام کاربران آنلاین نیستند و پست‌ها و استوری‌های اینستاگرامی را دنبال نمی‌کنند. در بحث تبلیغات یک چیز بسیار مهم است، تبلیغ برای چه کسانی و چه زمانی باید نمایش داده شود. ما در این مطلب در مورد بهترین زمان تبلیغات در اینستاگرام صحبت کرده و شما را بیشتر راهنمایی می‌کنیم.

آموزش تبلیغات در اینستاگرام |اپل

چرا در اینستاگرام تبلیغات میکنیم؟

بسیاری از صاحبان کسب و کارها این روزها به اینستاگرام روی آورده‌اند. مهم‌ نیست کسب و کار شما در چه پلتفرمی فعال است و چقدر در کار خود خوب هستید، هنوز هم تبلیغات باید مهم‌ترین بخش بازاریابی تجارتتان باشد.

برای مثال شرکت‌های بزرگی مانند سامسونگ، اپل یا ایسوس در ظاهر نباید به تبلیغ نیازی داشته باشند، با این وجود اگر سری به شبکه‌های اجتماعی بیندازید، می‌توانید ویدیوها و تصاویر تبلیغاتی آن‌ها را ببینید. به خصوص که اگر محصول جدیدی ارائه کنند، تبلیغات خود را در سطح گسترده‌ای انجام می‌دهند.

اما باوجود پلتفرم‌های زیادی که وجود دارد چرا اینستاگرام را برای تبلیغ انتخاب می‌کنیم؟ دلایل زیادی دست به دست هم می‌دهند اما مهم‌ترین‌هایشان شامل موارد زیر هستند.

  • اینستاگرام شبکه اجتماعی است که تقریبا در دسترس همه قرار دارد. می‌توانید اپ آن را روی گوشی خود نصب کرده و از آن لذت ببرید.
  • همزبان‌های زیادی در آن فعالیت دارند. کمتر جایی را می‌توانید پیدا کنید که مانند اینستاگرام اجتماع بزرگی از همزبانان خودتان در آن فعال باشند. این به خودی خود شانس دیده شدن شما را چندین برابر افزایش می‌دهد.
  • اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است که وابسته به دیدن است. مردم عاشق این هستند که ببینند و نظرات را بخوانند. اینستاگرام نه تنها امکان آن را فراهم کرده که بتوانید خدمات خود را معرفی کنید و محصولات خود را عرضه کنید، بلکه با امکان کامنت‌گذاری، اجازه می‌دهد کاربران نظرات و انتقادات خود را بیان کنند.

انجام تبلیغ در اینستاگرام برای همه کسب و کارها مناسب است؟

بسیاری از صاحبان مشاغل و کسب و کارها این سوال را دارند که آیا من می‌توانم در اینستاگرام تبلیغات انجام دهم؟ اصلا تبلیغات در اینستاگرام برای من مناسب است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم خوشبختانه ساز و کار اینستاگرام طوری است که می‌توانید تقریبا هر نوع کسب و کاری را آنجا مدیریت کرده و مشتریان خاص خود را نیز همانجا پیدا کنید.

مزیت اینستاگرام این است که رایگان بوده و هرکس که بخواهند می‌تواند بدون پرداخت هزینه در این شبکه اجتماعی حساب کاربری درست کند و از آن برای تعامل با مشتریان، آشنایی با مخاطبان، جذب مشتری و موارد دیگر استفاده کنند.

همه‌چیز به مواردی مانند تبلیغات اصولی، تقویم محتوا و انتشار منظم پست‌ها بستگی دارد.

آیا بهترین زمان برای تبلیغ در اینستاگرام وجود دارد؟

اینستاگرام شبکه گسترده‌ای از کسب و کارها را در خود جای داده که هر کدام در جاهای مختلفی از دنیا پراکنده شده‌اند. اختلاف زمانی و حتی فرهنگی و تفاوت‌های دیگری که در این شبکه اجتماعی وجود دارد، انجام کار تبلیغات را بسیار حساس و کمی سخت کرده است.

در حین تبلیغ باید به مواردی مانند جنسیت مخاطب، بازه سنی و منطقه زمانی که در آن قرار دارد توجه کنیم. حتی روزهای هفته و ایام و مناسبت‌های مختلف روز هم بر روی زمان تبلیغات تاثیر گذار است.

پس اگر برایتان سوال است که آیا بهترین زمان برای تبلیغات در اینستاگرام وجود دارد یا خیر، بله وجود دارد اما کاملا به عواملی که بیان کردیم بستگی دارد. به طور کلی صبح‌ها ساعت 9 تا 11 صبح زمان مناسب برای انتشار تبلیغ در اینستاگرام است.

ساعت‌های 2 ظهر، 3 ظهر، 4 عصر، 8 تا 10 شب نیز زمان‌های دیگری هستند که می‌توانید از آن‌ها برای انتشار تبلیغات استفاده کنید. قاعداتا این زمان‌ها کاملا بستگی به این دارد که بیشتر در کدام بازه زمانی است که کاربران شما آنلاین هستند.

اگر قرار است تبلیغات خود را به صورت گسترده منتشر کنید، قطعا باید در بازه‌های زمانی مختلف باشد در غیر این صورت ممکن است برخی از کاربران آن را ببینند و برخی دیگر اصلا متوجه تبلیغ شما نشوند.

از کجا بهترین زمان انتشار تبلیغات در اینستاگرام را پیدا کنم؟

برای انتشار تبلیغات نمی‌توانید تنها روی آنالیز پیج خود حساب کنید. شما به آنالیز پیج‌هایی نیاز دارید که قرار است تبلیغات را برای شما انجام دهند. اگر می‌خواهید تبلیغات روی صفحه کاری خودتان باشد، پس از بخش آنالیز اینستاگرام می‌توانید زمانی که بیشتر کاربران به صفحه شما سر می‌زنند را پیدا کنید و از این زمان برای انتشار تبلیغات خود استفاده کنید.

اما ماجرا برای انتشار تبلیغ در صفحات اینستاگرامی دیگر متفاوت است. هر صفحه زمان خاصی برای بازدید دارد. اگرچه زمان‌بندی که بیان کردیم یک مورد کلی است اما می‌توانید از آن تا حدودی استفاده کنید.

اما در غیر این صورت باید از متخصصان اینستاگرام مارکتینگ و بازاریابی در این شبکه اجتماعی کمک بگیرید. آن‌ها با ابزارهای تخصصی که دارند، بهترین پیج‌ها و زمان انتشار تبلیغ را پیدا کرده و از آن برای کمک به شما استفاده می‌کنند.

با یک انتخاب هوشمندانه می‌توانید بدون مشکل تبلیغات خود را در زمان درست به کاربران درست نشان دهید. با این روش از همان شروع تبلیغات، می‌توانید روی جذب مخاطبان و تبدیل آن‌ها به مشتری دائمی خود حساب باز کنید. اما شرط این موفقیت پیدا کردن شرکت یا دیجیتال مارکتری است که بتواند به خوبی در این زمینه شما را راهنمایی کند.

شیوه اصولی برای تبلیغات گسترده در اینستاگرام

این یک واقعیت است که هرچقدر هم که از بهترین زمان برای تبلیغات در اینستاگرام استفاده کنید، اگر به صورت اصولی نباشد، نتیجه‌ای از آن به دست نمی‌آورید. نکته مهمی که در مورد تبلیغات وجود دارد این است که باید به صورت گسترده انجام شود.

اگر بخواهید هر چند ماه یکبار و با یک یا دو پیج قرارداد ببندید و تبلیغ کنید، تنها منابع مالی و زمانی خود را هدر داده‌اید. تبلیغات گسترده باید هدفمند، اصولی و به صورت گسترده انجام شود.

انجام چنین تبلیغاتی را اصولا طراحی کمپین تبلیغاتی می‌گویند. این کمپین توسط افراد حرفه‌ای و متخصص طراحی می‌شود و زمان‌بندی آن‌ها دقیقا به طوری طراحی می‌شود که بیشترین کاربران آنلاین باشند و بتوانند آن‌ها را ببینند.

شیوه اصولی برای تبلیغات گسترده در اینستاگرام و کسب نتیجه، کمک گرفتن از کسانی است که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت دارند. کارینو در این زمینه پیشتاز طراحی انواع کمپین تبلیغاتی است.

افراد حرفه‌ای و متخصص در زمینه مشاوره اینستاگرام در کارینو فعالیت دارند و به بر روی تبلیغات اصولی روی این شبکه اجتماعی کار می‌کنند. زمان طلایی انتشار پست برای کسب و کارها را در اختیار دارند و بهترین نتیجه را در اختیار شما قرار می‌دهند.

کارینو کار شما را از آزمون و خطا برای پیدا کردن روش تبلیغات درست و انتشار آن‌ها در زمان درست راحت می‌کند.

سخن آخر

تبلیغات ارزشمند، تبلیغاتی است که توسط بقیه دیده شود. برای این دیده شدن باید بدانید که مخاطب هدف شما چه زمانی آنلاین است تا در همان زمان تبلیغ را به او نشان دهید. استراتژی‌های قدرتمند و تبلیغات اصولی مکمل‌های زمان طلایی نمایش تبلیغات در اینستا به حساب می‌آیند. ما در این مطلب به طور کامل در مورد این موضوع صحبت کردیم. این که بیشتر با زمان مناسب برای نمایش تبلیغات در اینستاگرام آشنا شوید، چطور به صورت گسترده تبلیغات انجام دهید و برای کسب بهترین نتیجه به چه کسانی مراجعه کنید. امیدواریم که این مطلب برایتان مفید بوده باشد.

گروه تحریریه اجتماعی

پژوهشگر مسائل اجتماعی با تمرکز بر تحولات سیاسی و نقش آن در جامعه. مقالات کوتاه و تحلیلی درباره مسائل سیاسی فعلی.
دکمه بازگشت به بالا