بهترین مرکز تخصصی کاشت مو تهران

بهترین مرکز تخصصی کاشت مو

برای حصول نتایج موفق درمانی از کاشت مو، نخستین اقدامی که باید در نظر بگیرید، انتخاب یک مرکز معتبر و باتجربه است. برای انتخاب این مراکز می‌بایست به برخی مؤلفه‌ها توجه داشته باشید که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم:

  1. بهره‌مندی کلینیک از تیم پزشکی و جراح مجرب: بهترین کلینیک پیوند مو باید دارای تیمی متشکل از کادر درمانی مجرب و پزشک جراح باتجربه باشد. تجربه و تخصص اعضای این تیم درنهایت می‌تواند تضمین‌کننده حصول بهترین نتایج درمانی باشد.
  2. استفاده کلینیک از تجهیزات پیشرفته: یک کلینیک برتر پوست و مو می‌بایست از تجهیزات و فناوری‌های پیشرفته در زمینه پیوند مو برخوردار باشد.
  3. امکان ارائه تکنیک‌های مختلف پیوند مو: یک کلینیک تخصصی پوست و مو می‌بایست ارائه‌دهنده شیوه‌های متعدد مانند FUE، FUT، DHI و سایر تکنیک‌های پیوند مو باشد. این امر می‌تواند گزینه‌های انتخاب بیشتری را در اختیار مراجعه‌کننده قرار دهد.
  4. ارائه مشاوره شفاف: بهترین کلینیک پیوند مو باید ارائه‌دهنده مشاوره تخصصی و شفاف بوده و به انتظارات و نیازهای مراجعین خود اولویت قایل باشد. یک جلسه مشاوره تخصصی پیوند مو شامل ارزیابی دقیق ناحیه ریزش مو، بررسی انتظارات، تحلیل نتایج محتمل، پاسخ به سؤالات و ابهامات و ارائه راهکارهای مراقبتی به مراجعین خواهد بود.
  5. وجود نمونه‌های قبل و بعد از عمل: یک کلینیک برتر پوست و مو باید قادر به ارائه نمونه‌های قبل و بعد از عمل کاشتن مو باشد. این نمونه‌ها می‌توانند به مراجعه‌کننده کمک کنند تا با کیفیت کار و نتایج این مراکز آشنا شوند.
  6. در دسترس بودن تجربیات مشتریان: نظرات و تجربیات مراجعین قبلی می‌تواند به فرد متقاضی در انتخاب بهترین کلینیک پیوند مو کمک بسزایی کند.

اکنون که با مؤلفه‌های تعیین برترین مراکز پیوند مو آشنا شدید، نوبت معرفی یکی از کلینیک‌های پیشگام در زمینه کاشت مو در ایران فرا می‌رسد.

ایران |بهترین روش کاشت مو

کلینیک رز مورد تایید انجمن کاشت مو

یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین مؤلفه‌های تعیین اعتبار یک مرکز کاشت مو، مورد تائید واقع بودن آن توسط انجمن کاشت مو می‌باشد. یک کلینیک پوست و مو فعال زیر نظر وزارت بهداشت و انجمن کاشت مو به شما کمک می‌کند تا با اطمینان خاطر کامل نسبت به پیوند مو اقدام فرمایید.

کلینیک فوق تخصصی پوست و مو رز فعالیت خود را از سال 1384 و در تهران آغاز نموده است. این مجموعه به واسطه بهره‌مندی از تجربه و سابقه دکتر رضا روحانی و برخورداری از کادر درمانی مجرب، هم‌اکنون ارائه‌دهنده مدرن‌ترین روش‌های کاشت طبیعی مو در ایران می‌باشد.

کلینیک پوست و مو رز سابقه بیش از 3000 پیوند موفق مو را در شناسنامه کاری خود داشته که این میزان از موفقیت گواه بر قدرتمندی رزومه این مجموعه می‌باشد. نمونه تصاویر بعد از عمل و تجربه مراجعین این مجموعه نیز می‌تواند معیار بسیار مهمی در انتخاب این کلینیک تخصصی پوست و مو باشد.

روش‌های کاشت مو در کلینیک رز

همان‌طور که گفته شد کلینیک تخصصی پوست و مو رز امکان انجام مؤثرترین روش‌های پیوند مو را برای مراجعین فراهم آورده است. در ادامه مؤثرترین روش‌های کاشت مو ارائه شده توسط این مجموعه را معرفی خواهیم نمود:

  1. تکنیک FUT: در این روش برشی نواری شکل در ناحیه برداشت مو ایجاد شده و فولیکول‌های مو برداشت می‌شوند. سپس این فولیکول‌ها با دقت در ناحیه گیرنده مو کاشته می‌شوند.
  2. تکنیک FUE: در این روش فولیکول‌ها به‌صورت واحد و مجزا از ناحیه بانک مو برداشت می‌شوند. این فولیکول‌ها با ابزاری به نام پانچ از ناحیه برداشت استخراج می‌شوند. سپس این واحدها با ایجاد سوراخ‌های ریزی در ناحیه گیرنده پیوند می‌خورند. یکی از مهم‌ترین مزایای این روش، کم تهاجمی بودن آن و عدم استفاده از بخیه است.
  3. تکنیک SUT: این شیوه شباهت‌های بسیاری با روش FIT دارد. عمده تفاوت این روش آن است که فولیکول‌ها با کمک یک دستگاه اتوماتیک برداشته می‌شوند. مزیت این روش درمانی نسبت به روش‌های پیشین آن است که کمترین آسیب را به فولیکول‌های مو وارد ساخته و درنتیجه نتایج طبیعی‌تری را ارائه می‌دهد.
  4. تکنیک BHT: این روش بیشتر برای آقایان رایج بوده و این امکان را فراهم می‌سازد که فولیکول‌های موردنیاز از نواحی ریش، سینه و کمر تأمین شود. این شیوه بیشتر برای آقایانی که بانک موی مناسبی ندارند مورد توصیه قرار می‌گیرد.
  5. تکنیک SUPER FUE: این روش شباهت‌های زیادی با تکنیک FUE داشته و با کمک دستگاه‌های کاملاً اتوماتیک و هوشمند صورت می‌گیرد. ابزار موجود در تکنیک SUPER FUE این امکان را می‌دهد که آسیب کمتری به فولیکول‌های مو در پروسه برداشت وارد شود.
  6. تکنیک DHI: در طی این روش، هم‌زمان با استخراج هر واحد فولیکول، حفره‌ای در ناحیه گیرنده ایجاد شده و فولیکول‌ها پیوند خواهند خورد. مزیت این شیوه درمانی این است که 95% گرافت‌ها در طی این آن سالم خواهند ماند.

ریزش مو بعد از کاشت مو طبیعی است؟

بسیاری از افرادی که نسبت به پیوند موی طبیعی اقدام می‌کنند، ریزش مو را در مراحل اولیه گزارش می‌دهند؛ به همین دلیل برای متقاضیان این شیوه درمانی این سؤال ایجاد شده است که آیا ریزش مو بعد از پیوند مو امری طبیعی است یا خیر.

پاسخ این سؤال مثبت است. ریزش مو بعد از پیوند مو یک پدیده طبیعی محسوب می‌شود. این فرآیند از پیوند مو به‌عنوان ریزش شوکی مو (shock loss)  شناخته شده و شدت و مدت آن در افراد مختلف متفاوت است.

ریزش شوکی بعد از پیوند مو معمولاً در محل‌هایی که فولیکول‌ها در آنجا کاشته شده‌اند و اطراف ناحیه درمان رخ می‌دهد. این امر به دلیل جابه‌جایی فولیکول‌ها و تحریک فیزیکی ناحیه درمان رخ می‌دهد. باید توجه داشت که موهای ریزش یافته معمولاً پس از مدتی مجدداً رشد خواهند نمود.

در صورتی که ریزش مو پس از گذشت مدت‌زمان طولانی ادامه داشت، بهتر است با پزشک معالج خود مشورت کنید تا وضعیت را بررسی کرده و راهنمایی لازم را ارائه بدهد.

نتیجه کاشت مو در کلینیک رز

در کلینیک تخصصی پوست و مو رز، روش‌های متعددی از پیوند مو ارائه شده است. هریک از تکنیک‌های پیوند مو ارائه‌ شده دارای مزایای منحصر‌به‌فردی بوده نتایج مؤثری را برای مراجعین به ارمغان می‌آورند. به طور کلی، نتیجه کاشت مو در کلینیک رز به شرح زیر خواهند بود:

  • التیام زخم‌های ناشی از پیوند مو در 10 روز نخست
  • بهبود تورم و التهاب در 2 هفته نخست
  • ریزش موهای کاشته شده در 3 ماه نخست
  • افزایش ضخامت موهای کاشته شده در 3 تا 6 ماه نخست
  • حصول نتایج نهایی درمان و رویش یکسان موها در 9 الی 12 ماه نخست

باید توجه داشته باشید که نتایج نهایی پیوند مو به عواملی مانند تجربه پزشک معالج، مهارت کادر درمان، تجهیزات کلینیک، تکنیک پیوند مو و رعایت دقیق دستورالعمل‌های مراقبتی بستگی خواهد داشت. با شرکت در جلسه مشاوره پیوند مو و کسب اطلاعات لازم از پزشک معالج خود می‌توانید به نتایج موفق و رضایت‌بخش پیوند مو دست پیدا کنید.

ایران |بهترین روش کاشت مو

سؤالات متداول

در پایان به معرفی برخی از متداول‌ترین سؤال‌های متقاضیان پیوند مو و پاسخ این سؤال‌ها خواهیم پرداخت.

  1. آیا عمل کاشت مو تنها برای آقایان مناسب است؟

این عارضه مختص جنسیت خاصی نمی‌باشد؛ اما دلایل ریزش مو در آقایان و بانوان می‌تواند متفاوت باشد. تشخیص دقیق علت ریزش مو نیز می‌بایست توسط متخصص پوست و مو صورت گیرد.

  1. فولیکول‌های موردنیاز از کجا استخراج می‌شوند؟

در اکثر روش‌های پیوند مو، ناحیه برداشت مو ناحیه پس سر فرق متقاضی خواهد بود. چنانچه این ناحیه فاقد بانک موی مناسب باشد، ممکن است نقاط دیگری از بدن به‌عنوان ناحیه برداشت انتخاب شوند.

  1. مؤثرترین تکنیک‌های کاشت مو کدامند؟

رایج‌ترین و مؤثرترین روش‌های پیوند مو در ایران FUE، FUT، DHI، SUT و SUPER FUT بوده و هرکدام از این روش‌ها از ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی برخوردار هستند.

  1. آیا کاشت مو با درد همراه خواهد بود؟

در حین پروسه پیوند مو، برای ناحیه درمان از بی‌حسی موضعی استفاده می‌شود. پس از اتمام فرآیند پیوند مو، به دلیل کاهش اثرات بی‌حسی موضعی ممکن است فرد درد خفیفی را در ناحیه درمان تجربه کند. برای جلوگیری از این مسئله داروها یا پمادهای مسکن تجویز خواهد شد.

  1. هزینه نهایی کاشت مو به چه عواملی بستگی دارد؟

تعرفه و هزینه نهایی این پروسه درمانی به مواردی مانند محل قرارگیری کلینیک، تجربه و تخصص پزشک جراح، تغییرات ارزی، روش کاشت و آزمایش‌های پیش از عمل بستگی خواهد داشت. جهت اطلاع دقیق از پاسخ این سؤال می‌توانید از امکان مشاوره رایگان کلینیک رز بهره‌جویی نمایید.

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا