بهترین آموزشگاه تعمیرات

آموزش تعمیرات پکیج (یادگیری 100% تضمینی+ عملی)

اگر به دنبال یه شغل خوب و با درامد مناسب میگردی و یا میخای وقت های آزادتون را به پول تبدیل کنی وبه کار فنی هم علاقه داری بهتون پیشنهاد میکنم با ما همراه باشید. دوره آموزش نصب و تعمیرات پکیج بهترین مجمع آموزش فنی و حرفه ای به صورت عملی در کارگاه های مجهز زیر نظر سازمان فنی حرفه ای با بهترین اساتید کشور در آموزشگاه فنی حرفه ای فنی پویان برگزارمی شه. آموزش پکیج شامل نصب و تعمیر انواع پکیج ها به صورت صفر تا صد بوده و در پایان کلاس بعد از قبولی در آزمون، مدرک رسمی فنی حرفه ای و قابل ترجمه به شما ارائه می شه.

 شما می توانید با این مدرک جواز کسب بگیرید، نمایندگی بگیرید، مدرک خود را ترجمه کنید و یا برای کار، به خارج از کشور اعزام شوید. بعد از پایان کلاس از شما پشتیبانی میشه تا بتونید مشکلاتتون را با کادر فنی آموزشگاه درمیون بگذارید و به یه تعمیرکار حرفه ای تبدیل بشین. کلاسهای اموزش پکیج به طور معمول روزهای پنجشنبه و جمعه ها و یا روزهای زوج برگزار میشه و یکماه طول میکشه . اگر قصد دارید در مدت کمتری کلاس را بگذرونید و زودتر مدرکتون را بگیرید می توانید در کلاس های خصوصی مجتمع آموزش فنی پویان شرکت کنید.

آموزش |آموزش تعمیرات پکیج

کلیات دوره آموزش تعمیرات پکیج

رشد صنعت ساختمان در کشور ما و نیاز این ساختمانها به سیستم گرمایش و از طرفی به صرفه بودن استفاده از پکیج ها جهت تولید آب گرم و گرمایش ساختمان، این تجهیزات را بسیار پر کاربرد و پر استفاده نموده است دوره آموزش نصب و تعمیرات پکیج شوفاژ دیواری ضمن آموزش اصول نصب و راه اندازی این تجهیزات توانایی تعمیرات و عیب یابی از این تجهیزات را به داوطلبان آموزش می دهد.

بازار کار آموزش تعمیرات  و نصب پکیج

با توجه به کاربرد فراوان دستگاه های پکیج در منازل مسکونی و ادارات و متعاقبا نیاز این بازار به نیروی متخصص و کاردان، بدلیل عدم وجود نیروی متخصص کافی در زمینه نصب و راه اندازی و تعمیرات پکیج این صنعت مهم با چالش مواجه شده است. لذا آشنایی با این فن و حرفه می تواند کمک شایانی به رشد کمی و کیفی بخش گرمایش ساختمان ها داشته باشد. اگر علاقه مند به یادگیری آموزش تعمیر کولر گازی در آموزشگاه تعمیرات برد فنی پویان نیز هستید میتوانید از طریق همین سایت اقدام به ثبت نام نمائید و در دوره های اموزشی آن شرکت نمائید.

آموزش نصب پکیج

آشنایی با نصب پکیج به صورت تئوری و عملی از موارد مهم مطرح شده در دوره های آموزش نصب و تعمیرات پکیج شوفاژ دیواری می باشد. نصب پکیج دیواری از مهمترین موارد جهت اخذ نمایندگی از شرکت های معتبر نظیر ایران رادیاتور یا بوتان می باشد لذا در مدرک پایان دوره کلمه نصب و راه اندازی پکیج ها نیز قید میگردد.

سرفصل های دوره تعمیر و نصب پکیج

آشنایی با اصول کلی عملکرد پکیج ها، آشنایی با اجزا  قطعات داخلی پکیج، آشنایی با شرایط و استاندارد های نصب، شیوه و نحوه ی عملی نصب پکیج، آشنایی با دستورالعمل های بهره برداری و سرویس، آشنایی با خطا ها و ارورها، عیب یابی و رفع عیب، آشنایی با شیوه نصب دودکش ها

لازم به ذكر است سرفصل آموزشي دوره ها به گونه اي تدریس مي گردد كه پايان دوره داوطلبان توانايي اجراي عمليات نصب و راه اندازي، تعميرات و عيب يابي كليه پكيج ها را داشته باشند. افرادی که علاقه مند به یادگیری آبگرمکن نیز می باشند می توانند همزمان در دوره های آموزش تعمیرات آبگرمکن نیز شرکت نمایند.

اساتید دوره پکیج

باتوجه به اهمیت کیفیت آموزشی، مجموعه آموزشی فنی پویان با استفاده از گروه اساتید مجرب و کارآزموده سعی درارتقای کیفی دوره های برگزار شده دارد . اساتيد منتخب براي درس سرفصل ها علاه بر دارا بودن پشتوانه علمي لازم هر يك در زمينه هاي اجرايي و عملي تجربه كافي را دارا مي باشند.

آموزشگاه فنی پویان در شعبه های اصفهان و تهران جهت برگزاری کلاس آموزش تعمیرات پکیج دیواری اقدام به استفاده از اساتید مجرب و کاردان در زمینه این آموزش می نماید. کلیه این اساتید علاوه بر دارا بودن مدارک دانشگاهی دارای حداقل 10 سال سابقه در بازار کار تعمیر و نصب پکیج می باشند و اغلب بعنوان افراد شناخته شده در این فن و اساتید حرفه ای به شمار می آیند لذا این دوره اموزشی فرصت مغتنمی را در اختیار کارآموزان قرار میدهد تا ضمن آشنایی با تعمیرات پکیج با افراد صاحب نظر در این رشته آشنا شوند و در ادامه فعالیت خود در صورت بروز مشکل از نظرات این اساتید بهره مند شوند.

آموزش پکیج دیواری مناسب کیست؟

دوره تعمیرات پکیج شوفاژ دیواری برای کلیه افراد جویای کار مناسب می باشدو به طور کلی افراد زیر میتوانند از خدمات و امکانات و مزایای این دوره بهره مند شوند:

1-    کارمندان و شاغلان جهت فعالیت شغل دوم

2-    افراد جویای کار برای انتخاب بعنوان شغل مناسب و پر درامد

3-    دانشجویان برای پیدا کردن مهارت فنی و شغل پاره وقت با درامد مناسب

4-    منشی و کارمندان شرکت های خصوصی و دولتی جهت ارتقا دانش فنی وشغلی

5-    افراد جویای کار در کشورهای خارجی

مزایای شرکت در دوره تعمیرات پکیج دیواری آموزشگاه فنی پویان

برگزاری کارگاه های 100 درصد عملی از 0 تا 100 یادگیری

بالا بردن کیفیت آموزش با برگزاری کلاس ها با تعداد نفرات کم

دسترسی راحت به منظور رفت و آمد دانشجویان با مترو و بی آر تی

برگزاری دوره های خصوصی و فشرده در یک یا دو روز مخصوص دانشجویان شهرستان

معرفی خوابگاه و مهمانپذیر جهت اسکان دانشجویان شهرستان (هزینه با کاراموز)

معرفی به سازمان فنی و حرفه ای کل کشور برای اخذ مدرک فنی و حرفه ای

پشتیبانی و مشاوره نامحدود برای دانشجویان دوره ها توسط اساتید

تعیین زمان کلاس با هماهنگی استاد و دانشجو

در اختیار گذاشتن رایگان کارگاه برای دانشجو به منظور کار عملی

توضیحات کاربردی و آموزشی

دوره‌های تخصصی تعمیرات پکیج دیواری، این فرصت را به هر کارآموزی می‌دهد که بنا بر نیاز فضای بازار در یک کارگاه مجهز، اصول تعمیرات پکیج دیواری را آموزش ببیند. متأسفانه فضای آموزشی هنرستان‌ها و دانشگاه‌ها تا آنجا پیش نرفته که هر هنرجویی قادر به آزمون‌ و خطا برای یادگیری کامل حرفه خود باشد. فرصت آزمون ‌و خطایی که این روزها در برخی از آموزشگاه‌های معتبر به کارآموزان داده می‌شود.

بازار کار تعمیرات پکیج دیواری چگونه است؟

تعمیرات پکیج دیواری یکی از محبوب‌ترین دوره‌های فنی بین کارجویان است. نیاز مبرم مردم به تعمیرکاران ماهر موجب شده که شماره تلفن‌های تعمیرکاران خوب، چون کارت معرف باارزشی بین مردم دست‌به‌دست شود. شماره تماسی که حاصل تجربه و مهارت در کار تعمیرات پکیج دیواری است. بنابراین درآمد کار تعمیرات پکیج دیواری بنا بر حوصله  بکار رفته‌ی کارآموز در یادگیری فنون کار چون سرمایه‌گذاری بلندمدتی پاسخ داده می‌شود. از طرفی هزینه‌های به‌صرفه‌ی آموزش تعمیرات پکیج دیواری در مدت‌زمان کوتاهی به هنرجو بازمی‌گردد. شهریه پرداخت شده به اندازه یک یا دو فاکتور اول کار یک تعمیرکار نیمه حرفه ای می باشد.

دوره تعمیر پکیج را از کجا شروع کنیم؟

لزوم یادگیری آموزش نصب و تعمیر پکیج در ایران بخصوص در شهرهای صنعتی جهت داشتن یک کار حرفه ای برای نیروهای فنی تاسیسات ضروری است. تعمیرات پکیج دیواری یکی از زمینه‌های تخصصی و فنی در مشاغل مرتبط با تعمیرات تجهیزات گرمایشی و سرمایشی است. هم‌زمان با استفاده روزافزون مردم از پکیج‌های دیواری، خدمات پس از فروش این تجهیزات نیز افزایش پیداکرده است. لذا برای یادگیری و آموزش تعمیر پکیج لازم است به آموزشگاه های مجاز و دارای سابقه و دارای اساتید فنی در این زمینه همانند اموزشگاه دانش تاسیسات که دارای یک دهه سابقه در این امر می باشد مراجعه نمائید.

این دوره مناسب چه کسانی است؟

کلیه افرادی که علاقه مند به داشتن درامد و کار حرفه ای هستند و اعتماد به نفس لازم برای ورود به بازار کار فنی را دارند و نیز هر نیروی آماده‌به‌کاری با داشتن حداقل تحصیلات و گذراندن مبانی پایه الکترونیک قادر به ورود به دوره‌های تخصصی تعمیرات پکیج دیواری است. قاعدتاً دانش ‌آموختگان دانشگاهی در رشته‌ های فنی از قبیل مهندسی مکانیک، برق، الکترونیک و… از مزیت ‌های بیشتری در بازار کار وسیع تعمیر تجهیزات پکیج دیواری برخوردار خواهند شد. این دسته از افراد با شرکت در دوره‌های تخصصی‌تر، تجربیات عملی را در فضای کارگاهی یاد خواهند گرفت، با ابزارآلات آشنا خواهند شد و آزمون ‌و خطاهای لازم را زیر نظر استاد تجربه خواهند نمود. این مزایا ویژگی‌های یک دوره تخصصی خوب تعمیرات پکیج دیواری است. دوره‌ای که بر اساس نیاز هنرجو برنامه‌ریزی می‌شود و به دو صورت عمومی و خصوصی به علاقه‌مندان تدریس می‌گردد.

درآمد و بازار کار

اگر به منزل خود و بستگان نگاهی داشته باشید متوجه خواهید شد که چه پتانسیل عظیمی برای انجام خدمات تعمیرات و نصب پکیج در ایران وجود دارد. وجود یک خانه بدون داشتن حداقل یک پکیج اجتناب ناپذیر است. پکیج ‌های دیواری در فصول سرد سال نیازمند تعمیرات و سرویس است بنابراین درآمد این کار در فصل زمستان بالاتر می‌رود. اما اگر شما با یک نمایندگی کار کنید و استخدام یک شرکت معتبر شوید، آن‌ ها به‌ صورت ثابت حقوق مورد نیاز شما را پرداخت خواهند نمود. بنابراین درآمد تعمیرات پکیج دیواری تا حد زیادی به انتخاب شما باز خواهد گشت. انتخاب اینکه با یک نمایندگی کار کنید یا آنکه به ‌صورت شخصی و مستقل کار تعمیرات پکیج دیواری را پیش بگیرید. هر کدام مزیت‌ ها و نقاط قوت خاص خود را دارند. به‌طورکلی با رونق گرفتن خرید و نصب پکیج‌ های دیواری بازار کار آینده این شغل رونق خوبی به خود خواهد گرفت.

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا