بهترین برندهای تولیدکننده نوپا شیرآلات

اگر در حال ساخت و تکمیل خانه خود هستید یا تصمیم به بازسازی خانه خود دارید، قطعا به دنبال خرید شیرآلات منزل رفتید. نام‌ برندهای مطرحی مانند شیرآلات قهرمان، kwc، راسان و … را قطعا شنیدید اما امروز تصمیم داریم به شما چند برند نوپا که نام‌آشنا نیستند اما دارایی کیفیت بسیار عالی و قیمت رقابتی هستند را معرفی کنیم، با ما در ادامه همراه باشید.

برند نوپا، اما باکیفیت

در ادامه مقاله بهترین برندهای تولیدکننده نوپا شیرآلات ما می‌خواهیم در مورد برندهای زیر معرفی کوتاهی داشته باشیم تا شما با این برندها و مزایایی آنها آشنا شوید و تصمیم بگیرید که از کدامین برند خرید شیرآلات خود را انجام دهید.

  • شیرآلات راشین
  • شیرآلات ایران گروه

در زمان خرید شیرآلات به چه نکاتی باید توجه کرد؟

چندین عامل مهم است که اگر به آنها در زمان خرید شیرآلات توجه نکنید قطعا در آینده نزدیک مجبور به پرداخت هزینه مجدد برای تعمیر یا خرید دوباره شیرآلات می‌شوید. این عوامل را به صورت لیست در زیر می‌توانید مشاهده نمایید.

  • به پس‌زمینه برند شیرآلات انتخابی خود توجه کنید
  • همیشه گران بودن به معنایی بهترین نیست!
  • هماهنگی شیرآلات با محیط
  • گارانتی شیرآلات
  • رنگ انتخابی شیرآلات
  • سبک شیرآلات

به پس‌زمینه برند شیرآلات انتخابی خود توجه کنید

اینکه از چه برندی شیرآلات منزل خود را تهیه می‌کنید بسیار مهم است، زیرا هر برند دارایی کیفیت، مزایا و معایب مربوط به خود است. به عنوان مثال برند قهرمان دارایی کیفیت فوق‌العاده عالی است اما قیمت محصولات آن نسبت به عرف بازار بسیار بالاتر است و مخاطبان خاص خود را دارد.

شما باید با توجه به بودجه و خواسته‌های خود نسبت به انتخاب شیرآلات منزل اقدام نمایید.

همیشه گران بودن به معنایی بهترین نیست!

خیلی اوقات پیش آمده است که شما یک محصول بسیار گران‌قیمت را خریداری کردید اما در عمل متوجه کارکرد و کیفیت معمولی آن شدید، این مسئله در شیرآلات هم وجود دارد. ممکن است نیاز شما را شیرآلاتی با قیمت متوسط بین 5 تا 10 میلیون تومان برطرف نماید اما شما اقدام به خرید محصول خود از برند گران‌قیمت می‌کنید.

بنابراین بهترین راه حل این است که با توجه به نیاز خود، محصول را انتخاب و خرید نمایید.

هماهنگی شیرآلات با محیط

همیشه در زمان خرید تجهیزاتی مانند شیرآلات باید به سایر تجهیزات موجود در محیط توجه کنید تا بتوانید با رعایت هماهنگی بین اجزائی مختلف به زیبای خانه و محیط‌های مانند آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام خود بیافزاید.

گارانتی شیرآلات

هر تولیدکننده شیرآلاتی با توجه به کیفیت و ماندگاری محصولات خود یک مدت زمانی را به عنوان گارانتی به مشتری خود ارائه می‌کند تا در صورتی که در طول این مدت محصول دچار مشکل شد مصرف کننده مجبور به هزینه مجدد برای خرید شیرآلات نشود.

هر چه مدت زمان گارانتی محصول انتخابی شما بیشتر باشد، نشان دهنده کیفیت بیشتر محصول است. بنابراین در زمان خرید شیرآلات به گارانتی آنها توجه ویژه‌ای داشته باشید.

 نکات مهم در زمان خرید شیرآلات

رنگ انتخابی شیرآلات

سعی کنید در زمان خرید شیرآلات، رنگی را انتخاب نمایید که با سایر اجزائی خانه هماهنگی لازم را دارا باشد، به عنوان مثال اگر فلاش تانک و علم دوش شما طلایی است بهتر است شیر حمام و دستشویی شما نیز طلایی باشد.

سبک شیرآلات

در زمان خرید شیرآلات باید توجه ویژه‌ای به سبک دکوراسیون منزل خود داشته باشید، به عنوان مثال اگر سبک دکوراسیون خانه شما مدرن و ساده است شما می‌توانید از شیرآلات توکار استفاده نمایید.

شیرآلات راشین

همانطور که گفتم باید در زمان خرید شیرآلات به پس‌زمینه شیرآلات توجه ویژه‌ای داشته باشید، برند راشین یکی از برندهای نوپای است که 21 سال پیش یعنی سال 1381 فعالیت خود را در زمینه تولید شیرآلات منزل آغاز کرده است، این برند دوست‌داشتنی در این مدت تمام تلاش خود را کرده است تا تنوع کالایی خود را افزایش دهد تا بتوانند در رنج‌های قیمتی مختلف نیاز کاربران را برآورده نمایید.

شیرآلات راشین در تنوع و رنگ‌های مختلف تولید شده است که می‌تواند به آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام شما زیبایی دوچندان ببخشد. ناگفته نماند این برند جذاب محصولات تولیدی خود را 10 شال گارانتی کرده است تا خیال شما از خرید محصولات این برند آسوده باشد.

شیرآلات راشین دارایی 200 مدل است که می‌تواند نیاز تمام سلایق را برطرف می‌نمایید.

شیرآلات ایران گروه

برند ایران گروه تقریبا 10 سال زودتر نسبت به شیرآلات راشین یعنی سال 1370 فعالیت خود را آغاز کرده است. این برند تقریبا نوپا توانسته است که محصولات بسیار باکیفیت و هم‌سطح با برندهای مطرحی مانند قهرمان را با هزینه و قیمت کمتر تولید کند.

شیرآلات ایران گروه مانند هر برند تولید کننده دیگری برای سه محیط آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام شیر تولید کرده است و شما می‌توانید با تولیدات این برند خانه خود را تجهیز نمایید. محصولات ایران گروه دارایی 7 سال گارانتی است که باعث می‌شود شما با خیال آسوده نسبت به خرید محصولات این برند اقدام کنید.

 خانه شیرآلات: بهترین فروشگاه اینترنتی شیرآلات

از کجا می‌توانم محصولات این برندها را تهیه کنم؟

فروشگاه‌های بسیار معتبری در سطح شهر و اینترنت وجود دارد که محصولات این دو برند یعنی راشین و ایران گروه را موجود دارند، اما کامل‌ترین مرجع که تقریبا تمام محصولات این دو برند را موجود دارد، فروشگاه اینترنتی خانه شیرآلات است. این فروشگاه برای آسودگی خاطر شما امکاناتی همچون 7 روز ضمانت بازگشت کالا، ارسال رایگان سفارشات بالایی 1 میلیون تومان، مشاوره دقیق و اصولی خرید محصول و ضمانت اصالت کالا را برای شما عزیزان قرار داد است.

جمع بندی

برندهای مطرحی وجود دارد که شما بتوانید محصولات خود را از آنها تهیه نمایید اما شما با خرید از برندهای تازه نفس می‌توانید به بقای آنها کمک کنید، البته ناگفته نماند محصولات این برندها بسیار باکیفیت است و نوپا بودن آنها دلیل بر بی‌کیفیت بودن محصولات آنها نیست. در این مقاله دو برند نوپا اما باکیفیت و خوش‌قیمت را به شما عزیزان معرفی کرده‌ایم.

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا