بهترین ایمپلنت آمریکایی + قیمت استثنایی

راهنمای انتخاب بهترین برندهای ایمپلنت دندانی

چرا باید این موضوع که چه برند ایمپلنت دندانی در دهان شما کاشت شده است برایتان مهم باشد؟

نوع برند کاشت ایمپلنت استفاده شده می تواند به طور قابل توجهی بر طول عمر ، مدت ترمیم و چندین عامل دیگر تأثیر بگذارد. از آنجا که همه ایمپلنت های دندانی یکسان نیستند، دانستن برخی از تفاوت های اصلی برند ضروری است.

وقتی برند ایمپلنت آمریکایی دندانی مناسب خود را انتخاب میکنید، یکی از عواملی که نمی توان از آن غافل شد این است که دندانپزشک شما از کدام برند ایمپلنت استفاده می کند. بنابر این قبل از جلسه جراحی، با دندانپزشک خود درمورد اینکه کدام برند در استخوان فک شما نصب می شود، مشاوره ای داشته باشید و در مورد اینکه چرا دکتر شما از این برند ایمپلنت استفاده می کند اطلاعات کاملی را دریافت نمایید. این مساله می تواند به شما کمک کند تا نسبت به انجام عمل جراحی و همچنین نتایجی که انتظار دارید احساس بهتری داشته باشید.

بیش از 35 شرکت در بازار وجود دارد. برای صنعتی که بیش از یک میلیارد دلار آمریکا درآمد تولید میکند، هنوز هم یک بازار کاملاً رقابتی محسوب می شود. ما در تلاش می کنیم تا بهترین برندهای ایمپلنت را برای شما فراهم نماییم. در ادامه با معرفی تعدادی از بهترین برندهای ایمپلنت همراه ما باشید.جهت اطلاع از قیمت ایمپلنت آمریکایی لطفا کلیک کنید

 ایمپلنت اشترومن به طور گسترده ای به عنوان یکی از بهترین انتخاب ها در صنعت دندانپزشکی برای پذیرفته شده است و یک گزینه عالی بین همه برندهای ایمپلنت های دندانی است. اگرچه این شرکت، دومین شرکت بزرگ ایمپلنت دندان است ولی ترکیبی عالی از نتایج را با قیمت مناسب ارائه می دهد. اشترومن یک شرکت سوئیسی است که در زمینه انواع عمل های دندانپزشکی، از جمله ایمپلنت های دندانی، ابزارهای دندانپزشکی و مواد بیولوژیکی دندان فعالیت می کند.

آنچه اشترومن را از سایر تولیدکنندگان ایمپلنت دندانی متمایز می کند پیشرفت های فن آوری و راه حل های ابتکاری آنها است که با شواهد علمی حاصل از ارزیابی ها و آزمایشات طولانی مدت پشتیبانی می شود. اشترومن به عنوان یک رهبر جهانی در زمینه شناخته می شود و همچنان خود را برای پیشرفت بیشتر در زمینه ایمپلنت های راحت تر، نصب ساده و در عین حال بسیار بادوام به چالش میکشد.

نوبل بایوکر که به عنوان انتخاب شماره یک برای ایمپلنت دندان شناخته می شود، در سال 2002 تاسیس شد. آنها طیف گسترده ای از برند های دندانی، پروتزهای دندانی و مواد زیستی را که برای ترمیم لبخند استفاده می شود، تولید می کنند. آنها از سال 2018 در جایگاه اصلی ترین گزینه برای ایمپلنت دندان، اباتمنت و کیت ابزار ایمپلنت دندان قرار دارند. در سال 2019، آنها با برند Nobel Biocare N1 خود پیشرفت ویژه ای را در آماده سازی محل جراحی برای کاهش پیچیدگی های کاشت ایمپلنت و در عین حال ساده سازی جریان کار برای ، داشته اند.

نوبل بایوکر فناوری های نوین ایمپلنت دندان را ایجاد می کند که جراحی راحت و دوام طولانی مدت را برای جایگزینی دندان در اختیار بیماران قرار می دهد. این شرکت به طور مداوم گزینه اصلی برای ایمپلنت دندان، اباتمنت و کیت های ابزار جراحی ایمپلنت بوده است. انتظار می رود Nobel Biocare به رشد فروش خود در سال های آینده نیز ادامه دهد.

شرکت سیرونا نیز در لیست تولید کنندگان برتر ایمپلنت های دندانی قرار دارد. این شرکت بزرگ سازنده ایمپلنت های دندانی در سال 1993 با ادغام  شرکت Gendex و شرکت Dentsply International Inc را تاسیس شد. در حالی که دو سازنده ایمپلنت، ابتدا در سوئیس مستقر بودند، Dentsply Sirona یک شرکت مستقر در ایالات متحده است. آنها مجموعه کاملی از ایمپلنت های دندانی ممتاز، ابزار جراحی و سایر راه حل های ترمیمی را ارائه می دهند.

 شرکت زیمر  در سال 1927 با ادغام دو شرکت مستقر در ایالات متحده تاسیس شد. این شرکت سهم خوبی از بازار تولید ایمپلنت های دندانی دارد و  تقریباً 7٪ از کل ایمپلنت های دندانی را که امروز نصب شده اند، تشکیل می دهند. با اینکه آنها همچنان قطب بزرگ ترمیم های دندانی به شمار می آیند، اما از سال 2016، توجه آنها بیشتر به صنعت آسیب های ورزشی معطوف بود. این شرکت به خاطر ایمپلنت های دندانی و بازگرداندن لبخند به افرادی که در اثر صدمه یا تصادف فک یا دندانهایشان آسیب دیده معروف شده است.

مانند زیمر 7 درصد از بازار ایمپلنت های دندانی مربوط به بایوهورایزون میباشد. ایمپلنت های دندانی تولید شده توسط این شرکت از قیمت بالاتری برخوردار است. این باعث می شود که آنها کمتر مورد توجه نسبت به بقیه ایمپلنت های موجود در بازار قرار بگیرند. با این حال، آنها از بهترین مواد و تکنولوژی برتر ساخته شده اند و یک برند ارزشمند محسوب می شوند.

راه اندازی ایمپلنت دندانی مخروطی برای BioHorizons موفقیت بزرگی بود. این ایمپلنت دندانی و طراحی های منحصر به فرد آن، تخمین موفقیت آمیز بودن کاشت ایمپلنت را تضمین می کند، چیزی که بیشتر دندانپزشکان و بیماران از آن لذت می برند.

در انتهای لیست Bicon است. بایکن در سال 1985 تاسیس شد و همچنان یکی از بهترین برندهای ایمپلنت دندان در ایالات متحده است. آنها بیشتر به خاطر ایمپلنت های خاص خود معروف هستند. آنها پایگاهی از مشتری های وفادار به خود به خاطر ایمپلنت ساده و کاربرپسند با قیمت عالی دارند. مطالعات بالینی نشان داده است که ایمپلنت های آنها عملکرد بهتری نسبت به سایر ایمپلنت ها دارد و نتایج قابل اطمینان و مثبتی را برای بیماران ایجاد می کند.

ویژگی برتر Bicon برای ایمپلنت های دندانی آن، سادگی طراحی آن است. ایمپلنت های دندانی آنها با طراحی بدنه مخروطی، شیب دار و شیاردار آن  به گزینه ای عالی برای دندانپزشکان و بیماران تبدیل شده است. شکل مخروطی آنها امکان ایجاد اتصالی ایمن برای ایمپلنت دندان را فراهم می کند و بنابراین به برخی از بیماران برای جلوگیری از پیوند استخوان کمک می کند.

آنتی بیوتیک |ارز

پیش‌ نیازهای ایمپلنت دندان

معاینه

این مرحله شامل تمام معایناتی است که پزشک باید انجام دهد تا مشخص شود که فرد آمادگی کاشت ایمپلنت را دارد یا خیر. بخشی از این معاینات فیزیکی است و به صورت مستقیم توسط پزشک انجام می‌شود و برخی دیگر به عکسبرداری و آزمایش‌های دیگر نیاز دارد.

استفاده از آنتی بیوتیک

برخی از بیماران باید مصرف آنتی بیوتیک را از پیش از جراحی آغاز کنند. در این دسته از بیماران پزشک برای پیشگیری از حمله سیستم ایمنی به ایمپلنت با تجویز داروهای خاص عملکرد آن را کاهش می‌دهد. به همین دلیل فرد باید آنتی بیوتیک مصرف کند تا بخاطر ضعف سیستم ایمنی دچار بیماری نشود.

آماده سازی فک برای کاشت ایمپلنت دندان

این مرحله شامل اقدامات مختلفی است.

  • کاهش حجم فک‌های بزرگ
  • آماده سازی فک برای کاشت ایمپلنت (پیوند استخوان)
  • خارج کردن دندان‌های نهفته در صورت وجود

بعد از انجام این مراحل بیمار باید تا بهبود فک منتظر بماند. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله سایت mediacenterdental را مطالعه کنید.

بهترین مارک ایمپلنت دندان برای کدام کشور است؟

کشورهای مختلفی در حوزه ساخت ایمپلنت‌های دندانی فعالیت می‌کنند. همه آن‌ها دارای کارخانه‌ها و برندهای متفاوتی هستند. به طور کلی مقایسه بین آن‌ها و انتخاب بهترین برند ایمپلنت کار ساده‌ای نیست. چرا که هر کدام از آن‌ها مزیت‌های منحصر به فردی دارند. بهتر است انتخاب بهترین ایمپلنت را به پزشک متخصص واگذار کنید. چرا که پزشک با توجه به شرایط شما بهترین ایمپلنت را توصیه خواهد کرد. در ادامه برندهای مشهور فعال در کشورهای مختلف را برای آگاهی شما معرفی کرده‌ایم.

  • برند BioHorizons آمریکا.
  • برند Zimmer آمریکا.
  • برند straumann سوئیس.
  • sewon medix کره.
  • MegaGen کره.
  • Human Tech آلمان.

تنوع برندها بسیار زیاد است. به همین دلیل بهتر است برای انتخاب بهترین برند از راهنمایی پزشک خود استفاده کنید.

قیمت ایمپلنت دندان در سال ۹۹ چقدر است و به چه فاکتورهایی بستگی دارد؟

تعیین هزینه دقیق ایمپلنت تا پیش از انجام معاینات امکان پذیر نیست. چرا که برای هر بیمار با توجه به شرایط او، باید اقدامات مختلفی انجام شود. اما از آن‌جایی که برآورد هزینه‌ها امری ضروری برای بیماران است، در این مقاله اطلاعاتی در مورد هزینه حدودی ارائه خواهیم داد.

اولین فاکتوری که در تعیین قیمت نقش دارد، نوع ایمپلنت مورد استفاده است. کشور سازنده، جنس ایمپلنت، قیمت ارز و هزینه های واردات همگی بر قیمت ایمپلنت موثر هستند در نتیجه تعرفه‌ها حدودی است و ممکن است تفاوت‌هایی وجود داشته باشد. برای اطلاعات دقیق‌تر می‌توانید با دکتر آرش غفوری یکی از بهترین دکترهای کاشت ایمپلنت دندان در ارتباط باشید. پرسش از هر دکتر به شما کمک می‌کند هزینه تمام شده نهایی هر خدمت نزد هر پزشک را برآورد کنید.

بهترین موقع برای کار گذاشتن ایمپلنت چه زمانی است؟

افراد تمایل دارند که کاشت ایمپلنت در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود. عدم وجود یک یا چند دندان در دهان می‌تواند آزاردهنده باشد. اما بهترین زمان برای کاشت دندان به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. بهبود جای دندان از دست رفته، بهبود استخوان‌ها بعد از پیوند و بهبود لثه‌ها از مهم‌ترین فاکتورهایی است که زمان کاشت ایمپلنت دندان انجام می‌شود. به طور کلی بازه‌های زمانی که برای بیماران مختلف در نظر گرفته می‌شود، عبارت است از:

  • یک تا دو ماه بعد از حذف دندان اصلی برای ترمیم اولیه لثه
  • دو تا چهار ماه برای افرادی که پیوند استخوان انجام داده‌اند
  • چهار تا شش ماه برای بهبود کامل استخوان‌ها

در این مدت ممکن است پزشک جایگزینی برای دندان‌های از دست رفته قرار دهد تا بیماران در غذا خوردن، صحبت کردن و حتی خندیدن مشکل نداشته باشند.

آیا کاشت ایمپلنت برای بیماران با پوکی استخوان امکان پذیر است؟

تراکم استخوان در کاشت ایمپلنت دندان اهمیت بسیاری دارد. به همین دلیل است که کاشت نمی‌تواند برای برخی از بیماران موثر باشد. در واقع ایمپلنت باید در استخوان کاشته شود. بنابراین زمانی که استخوان تراکم لازم را نداشته باشد، نمی‌تواند ایمپلنت را نگه دارد. بنابراین یا بعد از مدتی ایمپلنت لق می‌شود و یا امکان دارد استخوان فک بیش از پیش آسیب ببیند.

راهکار موثر برای این دسته از بیماران پیوند استخوان است. در این روش بخشی از بافت استخوان سایر قسمت‌های بدن برداشته و به استخوان فک پیوند داده می‌شود. پزشک مدتی بعد از پیوند، تراکم استخوان را دوباره بررسی می‌کند. در صورتی که به حد مورد نیاز برای کاشت ایمپلنت دندان رسیده باشد، بیمار می‌تواند از این وسایل به جای دندان‌های از دست رفته خود استفاده کند.

زمان کاشت ایمپلنت دندان چقدر طول می‌کشد؟

فرایند کاشت ایمپلنت پیچیده است و به حداقل شش الی هشت ماه زمان نیاز دارد. البته در صورت نیاز به درمان‌های جانبی، مانند پیوند استخوان احتمال دارد حتی بیش از این مقدار نیز طول بکشد. در صورتی پیوند استخوان انجام شود، سه الی چهار ماه برای ترمیم استخوان و استحکام آن نیاز است.

چگونه از ایمپلنت دندان مراقبت کنیم؟ (توصیههای دکتر آرش غفوری)

پیش از هر چیز لازم است که بهترین پزشک را برای کاشت ایمپلنت انتخاب کنید. هستند که بیماران ایشان بالاترین درصد رضایت را از کاشت‌ ایمپلنت خود داشته‌اند. ایشان همچنین توصیه‌هایی برای مراقبت از کاشت‌ها ارائه داده‌اند.

  • مسواک زدن حداقل دو بار در روز
  • استفاده از خمیردندان‌هایی که دندان‌ها را سایش نمی‌دهند
  • مسواک کردن اطراف و تاج ایمپلنت
  • استفاده از نخ دندان مخصوص کاشت
  • از شوینده‌هایی که پزشک به شما پیشنهاد می‌دهد، استفاده کنید

سوالات متداول در خصوص ایمپلنت دندان

  • آیا ایمپلنت‌ها تا پایان عمر سالم می‌مانند؟

این موضوع به نوع ایمپلنت، برند سازنده آن، کار پزشک و میزان مراقبت بیمار از آن بستگی دارد. در صورتی که ایمپلنت مرغوب توسط پزشک خبره کار گذاشته شود و نکات مراقبتی رعایت گردد، تا پایان عمر بدون هیچ مشکلی باقی می‌ماند.

  • آیا ایمپلنت‌ها بعد از گذر زمان لق می‌شوند؟

برخی از مشکلات مانند کاهش تراکم استخوان یا پری ایمپلنتیت (نوعی عفونت) ممکن است باعث لق شدن ایمپلنت شود. این مشکلات قابل پیشگیری هستند. اما در صورت لق شدن ایمپلنت باید حتما به پزشک مراجعه کرد.

  • افرادی که سیگار می‌کشند هم می‌توانند از ایمپلنت دندان استفاده کنند؟

سیگار ضررهای بسیاری برای دندان‌ها و لثه‌ها دارد. به همین دلیل در صورتی که شخص لثه‌های سالمی نداشته باشد، نمی‌تواند از ایمپلنت استفاده کند. در سایت دکتر آرش غفوری مقاله‌ای با همین موضوع نگارش شده که توضیحات جامعی در مورد آن ارائه داده است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله را مطالعه کنید.

خبرهای کسب و کار

علاقمند به جدیدترین مقالات روز کسب و کارها در ایران و جهان با رویکرد علمی و فرهنگی، علاقمند به فناوری های روز و حمایت از پلتفرمهای جدید که خدماتی به مردم جهت رفاه و آسایش آنها میدهد.
دکمه بازگشت به بالا