مشخصات جارو رباتیک ویومی Viomi S9 مدل V-RVCLMD28B

بررسی تخصصی جارو رباتیک ویومی Viomi S9 مدل V-RVCLMD28B

به مانند جارو رباتیک شیائومی؛ جارو رباتیک ویومی Viomi S9 ز باله ها را در کیسه گرد و غبار یکبار مصرف جذب می کند. این جارو مجهز به ایستگاه تخلیه خودکار با ظرفیت 3 لیتر است. جارو پس تمیز کردن محیط آشغال ها را در کیسه بصورت خودکار تخلیه می‌کند. هنگامی که کیسه گرد و غبار پر شد، دستگاه به شما اعلان می دهد که پس از آن می توانید به سادگی کیسه گرد و غبار یکبار مصرف را بردارید و دور بیندازید. انواع جارو رباتیک در فروشگاه می تک شاپ موجود است و میتوانید با مقایسه و بررسی آنها را خریداری کنید.

بهترین جارو رباتیک |جارو رباتیک شیائومی ویومی

معرفی

جدیدترین و کاملترین جارو رباتیک عرضه شده به بازار جارو رباتیک هوشمند VIOMI S9 یا همان Alpha است که توسط VIOMI از زیرمجموعه های بزرگ شیائومی است تولید شده است. مهمترین نقطه قوت این جارو نسبت به سایر جاروهای موجود در بازار ایران، استفاده از موتور ژاپنی Nidec است که به طور انحصاری برای این محصول طراحی شده است. این ربات از تکنولوژی Auto-Dumping 2.0 بهره برده که به کمک آن هر بار که مخزن ربات پر میشود، ربات به طور خودکار به داکت شارژ بازگشته و موتور 950 وات موجود در داکت شارژ، آشغالها را داخل پاکت 3 لیتری خالی میکند و پس از روشن شدن نشانگر روی داکت، کافیست پاکت جارو را تعویض کنید.

ربات دارای مخزن 300 میلی لیتری برای جمع آوری آشغالها و مخزن 250 میلی لیتری برای نگهداری مایعات شوینده کف است. نظافت کف با الگوریتم حرکتی Y شکل است که بهترین نتیجه را در بین مدلهای متداول نظافت جارو رباتیک ها دارد. این محصول از سطوحی با اختلاف ارتفاع 2cm عبور میکند. سیستم اسکن محیط و نقشه برداری این جارو رباتیک به کمک بهترین و دقیق ترین تکنولوژی روز با لیزر LDS 2.0 کار میکند که به طور 100 درصد محیط را پوشش داده و نقشه نهایی محیط دقت بسیار بالایی خواهد داشت. حرکت جارو به کمک 12 سنسور تعبیه شده در ربات بدون خطر، بدون خطا و کاملا ایمن است.

از جمله سنسور های تجهیز شده در این ربات میتوان به سنسور ضد برخورد، سنسور ضد سقوط، سنسور تشخیص دیوار اشاره کرد. روی داکت شارژ جارو یک نمایشگر LED تعبیه شده که به طور لحظه ای میزان شارژ باقیمانده، ظرفیت خالی باقیمانده از مخزن آشغال و نشانگر هشدار پر شدن پاکت جارو را نشان میدهد. البته این اطلاعات را میتوان از طریق نرم افزار هم چک کنید. یکی دیگر از مزایای این ربات امکان ذخیره 5 نقشه مختلف است که برای خانه های بزرگ ویلایی و چند طبقه بسیار ایده آل است.

از دیگر مزایای این محصول امکان کنترل هوشمند و شخصی سازی عملکرد جارو به کمک فرمان صوتی از طریق Google Assist/Home است. شما میتوانید به جارو دستوراتی همچون نظافت یک نقطه خاص، یک اتاق خاص، یک ناحیه خاص با پارتیشن بندی مجازی، زمان نظافت، نوع نظافت (جارو یا تی)، کنترل میزان خروجی مایعات شوینده، تنظیم مناطق ممنوعه، ایجاد دیوار مجازی، زمان بندی نظافت هوشمند نواحی دلخواه و… را از طریق نرم افزار Mi Home بدهید.

طراحی و خصوصیات ظاهری Viomi S9

طراحی دایره‌ای شکل و مینیمال این ربات مناسب با تمام سلیقه‌ها و دکوراسیون‌ها بوده و در 2 رنگ سفید و مشکی به بازار عرضه شده است. این جاروبرقی با ابعاد 350 × 350 × 98 میلی‌متر با وزن 4.1 کیلوگرم کاملا سبک و قابل حمل است و با استفاده از حسگر تشخیص ارتفاع به‌راحتی می‌تواند از زیر اکثر وسایل چون مبل، میز و… (با حداقل ارتفاع 10 سانتی‌متر) عبور کرده و از سطحی به سطح دیگر با اختلاف ارتفاع 2 سانتی‌متر حرکت کند؛ پس دیگر نیازی نیست نگران جابه‌جایی لوازم برای انجام نظافت محیط مورد نظرتان باشید.

مکش قوی 2700 پاسکال

جارو رباتیک ویومی با مکش قوی 2700 پاسکال موتور بدون برس و بی‌صدا Nidec ژاپن هر نوع آشغالی  مانند گرد و غبار، موهای حیوانات خانگی را جمع آوری می‌کند. قدرت مکش این جارو رباتیک متغیر است و از طریق اپلیکیشن Mi Home قابل کنترل است. موتور قدرتمند ساخت ژاپن بهترین عملکرد دارد.

موتور و منبع انرژی

نکته‌ای که این جاروبرقی رباتیک را نسبت به سایر جاروها متمایز کرده است، استفاده از موتور براشلس ژاپنی Nidec باقدرت مکش 2700 پاسکال و توان مصرفی 50 وات می‌باشد، که آن را به عنوان یکی از جاروهای پرقدرت و در عین حال کم‌صدا می‌توان در نظر گرفت. درباره عملکرد فرکانس صدای این ربات باید گفت در فاصله 1 متری آن در حالت بی‌صدا حدود 63.7 دسی‌بل، در حالت استاندارد 67.7 دسی‌بل، در حالت توربو 71.1 دسی‌بل و در حالتی که حداکثر فرکانس صدا را تولید کند، 73.6 دسی‌بل خواهد بود. منبع انرژی این ربات یک باتری 5200 میلی‌آمپر ساعتی است که این امکان را به شما می‌دهد تا با حداکثر 2.5 ساعت شارژ آن؛ 180 دقیقه از این ربات استفاده کنید.

مخزن آب

جاروبرقی رباتیک Viomi S9 مجهز به مخزن آب 250 میلی لیتر با یک پمپ آب کنترل شده الکتریکی است. در واقع این دستگاه هم جارو برقی و هم ماپ برای تی کشیدن است. جارو رباتیک S9 با استفاده از هوش مصنوعی حالت تمیز کردن دستی را شبیه سازی می‌کند.

اسکن و نقشه برداری لیزری 360 درجه LDS

جارو رباتیک Viomi S9 مجهز به رادار لیزری LDS با دقت بالا است و محیط خانه را به سرعت بصورت 360 درجه نقشه برداری می‌کند. علاوه بر سنسور نقشه برداری، مجهز به سنسور ضد سقوط، ضد برخورد و در مجموع 12 سنسور مختلف است.

نشانگرهای وضعیت

نورهای LED روی بدنه دستگاه میزان شارژ دستگاه، اعلام پر بودن سطل زباله و میزان گرد و غبار را نمایش می‌دهد.

حافظه نقشه چند سطحی با پشتیبانی از فرمان صوتی

جارو رباتیک Viomi S9 می‌تواند نقشه پنج طبقه را در حافظه ذخیره کند. از یک جارو برای چند محیط استفاده کنید. جارو رباتیک توسط دستیار صوتی گوگل صدا کنید تا شروع به نظافت کند.

قابلیت و عملکردها

این جاروبرقی هوشمند تنها با زدن دکمه شروع به صورت فیزیکی از روی جارو یا نرم‌افزار Mi Home در گوشی موبایل (اندروید یا آیفون) شروع به کار می‌کند. الگوریتم نظافت به بهترین شکل ممکن یعنی حرف انگلیسی Y توسط برس‌های چرخان و حرکت کلی به شکل S انجام می‌شود. حسگر به کار رفته در جاروبرقی ویومی اس 9 از برخورد به موانع جلوگیری می‌کند و وقتی روی فرش رسید برای اینکه بهتر بتواند گرد و غبارها و زباله فرش را جمع‌آوری کند، به‌صورت خودکار قدرتش را زیاد می‌کند.

جاروی ویومی S9 (آلفا) دارای مخزن 250 لیتری آب و پارچه مخصوص است که در صورت نیاز امکان تی‌کشی را به شما می‌دهد. به‌واسطه استفاده از یک پمپ کنترل شده درون آن، شما براحتی می‌توانید از طریق نرم‌افزار Mi Home مدت زمان نظافت و میزان حجم آب آن را مدیریت کنید، تا کف را به خوبی پاک کند و پس از انجام تمام این کارها به محل شارژ خود باز گردد. این مورد را باید در نظر داشته باشید که یک نقطه قابل دسترس و ثابت برای داک شارژ آن انتخاب کنید تا قبل از اتمام شارژ به سمت آن برگردد و بعد از تامین انرژی مورد نیاز، از مکانی که ترک کرده بود به نظافت مشغول شود.

قیمت و خرید جارو رباتیک ویومی

جارو رباتیک Viomi S9 با قیمت مناسب در فروشگاه می تک شاپ ارائه می‌شود. با خرید از این فروشگاه محصول مورد نظر خود را در سریع‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

ابعاد 35x35x98 سانتی‌متر
ظرفیت باتری 5200 میلی آمپر
توان مصرفی قدرت موتور ربات 50 وات قدرت داک 950 وات
ظرفیت مخزن آب 250 میلی لیتر
ظرفیت مخزن گرد و غبار 300 میلی لیتر
قدرت مکش 2700 پاسکال

دکمه بازگشت به بالا