مشخصات تخت بادی یک نفره مشکی تولید 2023 اینتکس

تخت بادی یک نفره مشکی تولید 2023 اینتکس بهترین گزینه برای کسانی است که به دنبال خرید ارزان ترین تخت بادی می باشند که با ظرفیت تک نفره توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و برای آن ها بهترین گزینه باشد. این نمونه از محصولات بادی برند و اصل است که توانسته برای استفاده در طول عمر بالا کاربرد داشته باشد و برای رده سنی مختلف استفاده شود.

تماس با کارشناسان اینتکس ایران

نام مرکز: فروشگاه اینتکس ایران
آدرس: تهران – جنت آباد شمالی – بلوار اصلی – بالاتر از گلزار شرقی – جنب شیرینی فروشی دادلی – پلاک 313 – واحد همکف
شماره های تماس: شماره تماس : 02156190840   –   09376668146   –   09026668146   –   02144824155
همراه:  0935666814609356668826

بدنه این محصول مقاومت زیادی در برابر عوامل مختلف دارد. به طوری که از مزیت های زیاد برخوردار می باشد و در نتیجه می توان با رضایت کامل نسبت به خرید تخت بادی یک نفره مشکی تولید 2023 اینتکس اقدام نمود. بدنه به رنگ مشکی طراحی شده است که جزو جذاب ترین رنگ ها می باشد. رویه محصول از شیار های مناسب و استاندارد تشکیل شده است که بدن و ستون فقرات را در شرایط استاندارد قرار می دهد و می توان از وجود آن نهایت بهره برداری های لازم را به عمل آورد.

در هر صورت داشتن این تخت بادی به افراد این امکان را می دهد که در محیط های مختلف و همچنین منزل در اتاق خواب بهترین سطح طبی برای خوابیدن را داشته باشند و از آن لذت ببرند و در نهایت بتوانند ساعات خوشی را با شرایط استاندارد داشته باشند. برجستگی که در بخش بالای محصول ایجاد شده است سبب شده است که افراد بتوانند این محصول را با نهایت سازگاری های لازم تهیه کنند و خرید آن را نیز انجام دهند تا در نهایت بتوان در مسافرت و گردش از آن استفاده کرد و دچار هیچ مشکلی نیز نشد. تخت بادی یک نفره مشکی تولید 2023 اینتکس از سری محصولات اصل و اورجینال می باشد که با محبوبیت زیاد از نمایندگی اینتکس ایران خریداری می شود.

تولید |قیمت تشک در آب بر

تشک بادی و ویژگی‌های آن

·         قابلیت حمل تشک بادی

یکی از مهم‌ترین و بهترین ویژگی‌های تشک‌ های بادی قابلیت حمل این محصول است که در هنگام بسته‌بندی با حجم کم و وزن کمی که دارد به راحتی می‌توانید آن را جابه‌جا کنید و با خود به هر مکانی که نیاز به یک تشک بادی است ببرید. تشک های بادی حتی به آسانی درون کیف جای می‌گیرند و در مسافرت‌ها به دلیل کم حجم بودنشان جایگزین مناسبی برای انواع تشک‌ های پشم شیشه‌ای و جاگیر هستند. تشک بادی در هر فضا و مکانی قابل استفاده است.

تشک بادی را می‌توان در هر جایی از جمله خانه به عنوان یک تشک بادی برای خواب یا یک تشک بادی برای مهمان، در سفر، در محل کار برای خواب نیم چاشت یا خواب شب، در باغ یا ویلا به عنوان تشک بادی ویلایی و … استفاده کرد. قابلیت نصب و راه‌اندازی سریع در کنار حمل و جابه‌جایی آسان، به شما این امکان را می‌دهد که از انواع تشک بادی ارزان قیمت در مکان‌های مورد نیازتان استفاده نمایید.

·         طبی بودن تشک بادی

شاید اکثر افراد این مساله را بدانند ولی تعداد محدودی هم هستند که این موضوع را درباره تشک های بادی نمی‌دانند که برخی از آن‌ها طبی هستند. تشک های بادی تماما با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا تولید می‌شوند. ولی تعداد محدودی از این محصولات با درجه کیفی مناسب و استاندارد تولید می‌شوند که همین تعداد محدود جزو دسته‌بندی تشک های بادی طبی قرار گرفته‌اند.

تشک بادی طبی در هنگام استفاده از کمر درد جلوگیری می‌کند و ساختار آن به صورتی است که با گردش هوا در بین لایه‌های آن از مبتلا شدن افراد مصرف کننده به بیماری‌ زخم بستر نیز جلوگیری کرده و حتی در برخی موارد به دستور پزشک، افرادی که دارای زخم بستر هستند می‌بایست از تشک های بادی استفاده کنند. تشک های بادی طبی علاوه بر اینکه ساختاری مناسب برای استفاده دارند، دارای رویه جیر مخمل ضد حساسیت نیز هستند که برای افراد با پوست حساس بسیار مناسب است که می‌توانند خواب راحت را بر روی آن تجربه کنند.

·         قیمت تشک بادی

قیمت تشک بادی بسته به سایز و ابعاد آن و همچنین برند و تکنولوژی تولید آن متفاوت است. اما این مساله که قیمت تشک های بادی نسبت به انواع تشک‌ های پشم شیشه‌ای و پلی استری بسیار پایین‌تر و مقرون به صرفه‌تر است بسیار مشهود و واضح است. که همین امر از جمله دلایلی است که اکثر خانواده‌ها به آن توجه کرده و انواع تشک های بادی ارزان قیمت را جایگزین تشک‌ های ثابت، جاگیر و گران قیمت کرده‌اند.

·         جنس بدنه تشک بادی

هر شرکت تولید کننده از یک متریال جنسی خاصی برای تولید تشک های بادی استفاده می‌کند ولی عموما از جنس پی وی سی نرم چند لایه با روکش جیر‌ مخمل استفاده می‌کنند. چرا جنس تشک بادی جزو ویژگی‌های آن است؟ چون پی‌وی‌سی نرم یک محصول با فرایند تولید بسیار قوی است که نیاز به تکنولوژی بالایی دارد. علاوه بر مقاومت بالا دارای انعطاف‌پذیری زیادی است که به راحتی می‌توان آن‌ را جمع و تا کرد بدون آن که آسیب ببیند.

قابلیت انعطاف‌پذیری بالای پی‌وی‌سی نرم در کنار مقاومت آن ویژگی جمع‌آوری و حمل تشک بادی را تکمیل می‌کنند. تشک های بادی اکثرا دارای رویه جیر‌ مخمل ضد حساسیت و ضد تعریق هستند که در طول خواب شب یا استراحت روزانه راحتی بسیار زیادی را برای شما فراهم کرده و این ویژگی را به رخ می‌کشند. در هنگام خواب شب بر روی جیر مخمل 2 لایه تشک بادی، می‌توانید یک خواب راحت و با نشاط را تجربه کنید. بدون حساسیت و تعریق در زمان استراحت یک خواب بی‌نظیر را داشته باشید.

راه‌اندازی و جمع‌آوری تشک بادی

 تشک‌ های بادی بسیار ساده نصب و راه‌اندازی می‌شوند و ساده‌تر از آن، جمع‌آوری کردن این محصول در مدت زمان کوتاه است. برای راه‌اندازی و نصب این کالا فقط نیاز به یک پمپ باد محصولات بادی دارید که دارای نازل‌های مناسب با سوپاپ هوای تشک بادی شما باشد. تشک های بادی اکثرا بدون پمپ باد تولید شده‌اند و باید به صورت جداگانه پمپ باد مورد نیاز خود را برای راه‌اندازی این محصول تهیه کنید.

اما در بعضی موارد از جمله تشک بادی مسافرتی و تشک بادی کمپینگ، شرکت تولید کننده یک عدد پمپ بادی دستی یا برقی درون بسته‌بندی آن قرار داده‌است. تشک بادی با پمپ باد فندکی نیز جزو دسته‌بندی تشک های بادی سفری است که دارای پمپ برای نصب و جمع‌آوری می‌باشد. در مجموع برای نصب و راه‌اندازی تشک های بادی نیاز به پمپ باد محصولات بادی دارید.

اگر محصول شما دارای پمپ باد متصل به بدنه باشد فقط نیاز است که دو شاخه آن را به برق خانگی یا فندکی ماشین متصل کرده و آن را روشن کنید تا در مدت زمان کوتاهی تشک بادی شما به فرم اصلی خود برسد و آماده استفاده شود. برای جمع‌آوری نیز فقط کافی است پمپ باد را به صورت معکوس روشن کنید تا عملیات مکش را انجام داده و تشک بادی شما را به حالت وکیوم در آورد. اگر تشک بادی شما مجهز به پمپ باد متصل به بدنه نبود؛ می‌توانید از پمپ باد دستی برای راه‌اندازی آن استفاده کنید. فقط کافی است نازل پمپ باد را به سوپاپ هوای تشک بادی متصل کرده و شروع به باد زدن کنید تا تشک شما به فرم اصلی برسد.

تشک های بادی معمولا داری دریچه تخلیه باد بزرگ‌ هستند که کافی است سر پیچ آن را باز کنید و از جهت مخالف آن را جمع‌آوری کنید تا مثل بار اول خود کم حجم و کم جا شود. ولی اگر کالای شما دارای دریچه تخلیه باد بزرگ نبود باید با 2 انگشت خود قسمت تحتانی و چسبیده به بدنه سوپاپ هوا را فشار داده تا دریچه هوای یک طرفه آن کنار رفته و محصول شما تخلیه باد شود و به حالت وکیوم باز گردد.

تختخوابهای بادی چقدر طول عمر دارد؟

تختهای بادی برند اینتکس و بست وی موجود در وب سایت فروشگاه اینترنتی اینتکس ایران حدود 5 سال حداکثر طول عمر خواهند داشت که البته باید از آنها نگهداری نمود تا سوراخ یا پاره نشوند که البته در بیشتر موارد قابل چنچرگیری و استفاده مجدد هستند.

تخت خواب بادی چگونه تعمیر میشود؟

برای تعمیر و پنچر گیری تختخواب های بادی تاشو اینتکس و بست وی می تواند از همین شعبه مرکزی فروشگاه اینتکس ایران، نمایندگی اصلی اینتکس در ایران چسب تعمیر مخصوص خرید کنید ومحصول پنچر شده را شخصا به راحتی پنچرگیری کنید.

تختخواب بادی را در کجا می توان استفاده نمود؟

تخت خواب های بادی طبی را می توانید در خانه یا حتی شرکت ها نیز برای استفاده طولانی و کوتاه مدت استفاده کنید.

تخت خواب بادی مسافرتی

تخت بادی اینتکس وزن و حجم کمی دارد که می توانید به راحتی آنرا همه جا به همراه خود ببرید و از آن استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا