مشخصات و ویژگی های یخچال ساید بای ساید ال جی مدل X39

یخچال ساید بای ساید ال‌جی مدل X39 را بیشتر بشناسید

یخچال ساید بای ساید ال جی مدل X39 ظرفیتی برابر با 34 فوت دارد و حجم آن 716 لیتر می‌باشد. همچنین این یخچال دارای عرض 912 میلی‌متر و ارتفاع 1757 میلی متر و عمق 924 میلی متر می‌باشد. این یخچال با احتساب درب دور این دور دارای پنج درب می‌باشد و بدنه آن از جنس استیل ضد زنگ می‌باشد. یخچال ال جی مدل X39 با توجه به ابعاد آن ظرفیت زیادی در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهد و مصرف انرژی کم این یخچال در بلند مدت هزینه زیادی را به مصرف کننده بر‌می‌گرداند.

اپل |ال جی

لازم به ذکر است که در این یخچال به مانند یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی مدل GR-X29FTQKL برای مدل درب‌ها از طرح فرانسوی استفاده شده است که دو درب در بالا برای یخچال و دو درب در پایین برای فریزر در نظر گرفته می‌شود.

از ویژگی‌های مهم یخچال ال جی مدل X39 می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • قابلیت تشخیص هوشمند ( Smart Diagnosis )
  • حالت های مختلف بهره‌ وری انرژی
  • آب سرد کن و یخساز و قابل اتصال به آب شهر همراه با سیستم جدید Slim SpacePlus دارای فیلتر بهداشتی هوا ( Hygiene FRESH+™ )
  • قابلیت سیستم هوای چند جریانه ( Multi Air Flow Cooling )
  • قابلیت سنسورهای چندگانه ( Multi Digital Sensors )
  • قابلیت تعادل رطوبت
  • قابلیت Door In Door
  • قابلیت انجماد سریع (Express Freezing )
  • فضای داخلی مناسب
  • قفسه‌های تاشو
  • محفظه‌های قابل تنظیم

طراحی داخلی هوشمندانه و جادار

این یخچال اینستاویو درب فرانسوی ال جی مدل x39 با عنوان یخچال پنج درب ال جی Refrigerators GR-X39FMKHL نیز در بازار شناخته می‌شود. 4 درب اصلی یخچال به کمک دسته‌ی خوش‌ساخت استیل باز شده و درب پنجم که مربوط به قابلیت دور این در است، به کمک یک شاسی مخفی در قسمت زیرین باز می‌شود. این درب ویژه تنها با دو ضربه از حالت مات خارج شده و با روشن کردن لامپ LED داخلی، نمای داخلی یخچال را به شما نمایش می‌دهد.

محیط داخلی یخچال X39 ال جی به کمک طبقاتی از جنس شیشه‌ی حرارت دیده با قابیلت تنظیم ارتفاع و تا شدن، به 3 طبقه مجزا تبدیل شده است. طراحی دو کشوی مخصوص میوه و سبزیجات و همچنین 6 قفسه مخصوص نیز بر روی درب مواد غذایی را به بهترین شیوه سازماندهی نموده است.

یکی دیگر از نکاتی که حجم فضای مفید را بیشتر کرده است، طراحی باریک یخساز و آبریز دستگاه است. بخش پایینی یخچال مربوط به قسمت فریزر است و از حجم کم‌تری برخوردار است؛ اما خلاقیت طراحان ال جی در این مورد نیز منجر به بهترین استفاده از فضای داخلی فریزر شده است. بخش فریزر دارای 6 کشو مخصوص بوده و همچنین برای مواد غذایی در حجم کم، 6 قفسه بر روی درب طراحی شده است.

مشخصات و ویژگی های یخچال ال جی مدل X39

·         قابلیت تشخیص هوشمند ( Smart Diagnosis )

از قابلیت‌های مهم یخچال ال جی مدل X39 قابلیت تشخیص هوشمند ( Smart Diagnosis) است. کاربر برای استفاده از این قابلیت باید مراحل زیر را انجام دهد:

– نصب اپلیکیشن Smart Diagnosis)) روی تلفن همراه

– برقراری ارتباط با تلفن همراه از طریق wi fi یا mobile data

– مچ شدن با LG ThinQ

انجام مراحل بالا به کاربر یخچال ال جی مدل X39 امکان می‌دهد که حتی از راه دور از عیوب یخچال خود اطلاع پیدا کرده، و در صورت امکان جهت رفع عیب اقدام نماید. اگر مشکل برطرف نشد با تعمیر کار تماس بگیرد.

·         حالت های مختلف بهره‌ وری انرژی

یخچال ال جی مدل X39 دارای موتور پیشرفته Inverter Linear Compressor می‌باشد. استفاده از این کمپرسور در یخچال باعث میگردد تا مصرف برق یخچال 32 درصد کاهش پیدا کند. همچنین استفاده از این نوع کمپرسور باعث شده است که این یخچال از نظر مصرف برق در کلاس +A قرار گیرد.

·         آب سرد کن و یخساز قابل اتصال به آب شهر

از قابلیت‌های دیگر یخچال ال جی مدل X39 آبریز و یخساز همراه با سیستم جدید Slim SpacePlus می‌باشد. بر روی پنل مربوطه گزینه‌هایی شامل:

– استفاده از آب سرد

– استفاده از یخ ریز شده

– استفاده از یخ مکعبی

تعبیه شده است. به همین دلیل کاربر یخچال ال جی مدل X39 در تمامی اوقات آبی گوارا و همراه با یخ به شکل دلخواه خواهد داشت.

·         دارای فیلتر بهداشتی هوا ( Hygiene FRESH+™ )

فیلتر بهداشتی Hygiene FRESH+™ از دیگر قابلیت‌های جذاب یخچال ال جی مدل X39 می‌باشد. این فیلتر دارای پنج لایه است و ابتدا ذرات بزرگتر و در انتها ذرات کوچکتر و ناخالصی‌ها را از بین می‌برد. این فیلتر باعث می‌شود تا 99/99% باکتری‌ها و بوی‌های نامطبوع داخل یخچال از بین رفته و هوای داخل را پاک‌سازی کند. هم‌چنین وجود این فیلتر باعث می‌گردد هوای درون یخچال کاملاً تمیز باشد و مواد غذایی مدت زمان طولانی در یخچال سالم بماند.

·         قابلیت سیستم هوای چند جریانه ( Multi Air Flow Cooling )

وجود این قابلیت در یخچال ال جی مدل X39 سبب تنظیم یکنواخت هوای خنک در تمام فضای داخل یخچال می‌گردد. توزیع یکنواخت هوای خنک در یخچال باعث ماندگاری بیشتر مواد غذایی شده و از تازگی آن کاسته نمی‌شود.

·         قابلیت سنسورهای چندگانه ( Multi Digital Sensors )

در یخچال ال جی مدل X39 از سنسورهای چندگانه استفاده می‌شود. وجود این قابلیت باعث می‌گردد دمای فضای داخل یخچال و دمای محیط بیرون یخچال اندازه گیری شده و برای کیفیت مواد درون یخچال دمای مناسبی جهت داخل یخچال انتخاب گردد.

·         قابلیت تعادل رطوبت

یخچال ال جی مدل X39 دارای قابلیت FRESHBalancer می‌باشد. این قابلیت امکان تعدیل رطوبت در محفظه مخصوص میوه و سبزیجات را فراهم کرده و باعث افزایش مدت زمان نگهداری آن‌ها می‌شود.

·         قابلیت Door In Door

از ویژگی‌های ظاهری یخچال ال جی مدل X39 طراحی دور این دور اینستاویو door-in-door instaview می‌باشد. طراحی دور این دور اینستاویو door-in-door instaview در این یخچال باعث:

– فضای بیشتر

– سهولت دسترسی به مواد غذایی در طبقات مختلف یخچال

می‌گردد.

·         قابلیت انجماد سریع ( express freezing )

این قابلیت در یخچال ال جی مدل x39 باعث می‌گردد تا در صورتی که کاربر بخواهد، می‌تواند مواد غذایی با سرعت قابل قبولی را فریز کند. هم‌چنین در پایان فرایند انجماد، دمای یخچال به شرایط نرمال بر‌می‌گردد. لازم به ذکر است فرایند برگشت به دمای نرمال به صورت خودکار می‌باشد.

·         فضای داخلی مناسب

یخچال ال جی مدل X39 دارای فضای مناسب و بزرگی است. فضای داخل کابین آن شامل:

– تعداد طبقات یخچال 3 عدد

– تعداد طبقات درب یخچال 6 عدد

– تعداد کشو یخچال 2 عدد

– ظرفیت یخچال 422 لیتر

– باز شدن درب یخچال از هر دو سمت

– تعداد طبقات فریزر 3 عدد

– تعداد طبقات درب فریزر 6 عدد

– تعداد کشو فریزر 2 عدد

– ظرفیت فریزر 246 لیتر

– باز شدن درب فریزر از هر دو سمت

می‌باشد. همچنین شرکت ال جی در یخچال ال جی مدل X39 از لامپ های کم مصرف LED استفاده کرده است.

خرید یخچال دور این دور فرانسوی مدل ایکس 39

  • قفسه‌های تاشو

قفسه‌های تاشو امکان قرار دادن بطری‌های با ارتفاع زیاد را در قفسه‌های یخچال ال جی مدل X39 فراهم می‌کند.

  • محفظه‌های قابل تنظیم

وجود محفظه‌های قابل تنظیم در داخل یخچال ال جی مدل X39 باعث می‌گردد حجم بیشتری از یخچال در اختیار کاربر قرار گیرد.

  • فضای داخلی مناسب

همچنین امکانات دیگری در یخچال ال جی مدل X39 وجود دارد که شامل موارد زیر می‌شود :

– قفل کودک

– هشدار باز ماندن درب یخچال

– صدای کم در حد 38 دسیبل

– برفک نزدن فضای داخل فریزر

– استفاده از گاز مبرد R600a

دکمه بازگشت به بالا