مقایسه یخچال و ساید بای ساید سامسونگ و ال جی

داشتن یک یخچال باکیفیت با عملکرد صحیح یکی از موارد مهم برای هر خانه به حساب می‌آید. به عبارتی شما می‌توانید از بعضی وسایل برقی چون ماشین لباسشویی چشم پوشی و بگذرید، اما هرگز نمی‌توانید از یک یخچال خوب چشم پوشی کنید. یک یخچال با کیفیت علاوه‌بر نگهداری مواد غذایی، سبب زیبا بخشی آشپزخانه شما می‌شود. هنگامی که قصد خرید یک یخچال را دارید، در بازار با برندهای مختلف رو به رو می‌شوید، این امر باعث سردرگمی شما می‌شود، که کدام یک از برندها بهتر و باکیفیت‌تر هستند.

از جمله معروف‌ترین برندهای موجود در بازار می‌توانیم به برند ال جی و سامسونگ اشاره کنیم. که بیش‌ترین فروش را نسبت به برندهای دیگر دارند. برند ال جی یک برند کره‌ای است که از سال ۱۹۵۸ فعالیت خود را آغاز کرده. اولین وسایلی که توسط این برند اختراع شد تلویزیون و رادیو است. سپس به مرور زمان در سال ۱۹۶۵ اولین یخچال برند ال جی تولید شد.

مقایسه یخچال سامسونگ و ال جی

در حال حاضر این برند محصولاتی چون کامپیوتر، تلفن، یخچال، سیستم تهویه و… را تولید می‌کند، که از کیفیت بالایی برخوردار است. برند سامسونگ توانست در سال ۲۰۰۵ مقام بهترین تولید کننده لوازم برقی را به خود اختصاص دهد. این برند علاوه‌بر تولید لوازم برقی در تولید لوازم و تجهیزات پزشکی، کشتی‌سازی، خودرو و… دست دارد. این برند همانند برند ال جی فعالیت خود را در کره جنوبی آغاز کرد. همچنین بد نیست بدانید که این برند از بزرگ‌ترین تولید کنندگان انواع یخچال‌ها می‌باشد.

همانطور که در بالا گفته شد هنگامی که افراد قصد خرید یخچال را دارند با این سوال مواجه می‌شوند که کدام برند بهتر است؟ از همین رو ما در این مقاله به توضیح کامل مزایا و معایب و مقایسه یخچال‌های سامسونگ و ال جی پرداخته‌ایم. برای اینکه به پاسخ سوالات خود دست یابید مطالب این مقاله را با دقت مطالعه فرمایید.

مزایا و ویژگی‌های یخچال سامسونگ

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های بارز یخچال‌های ساید بای ساید سامسونگ بطور خلاصه می‌توانیم چند مورد زیر را ذکر کنیم. این موارد شامل حفظ رطوبت در سطح بالا در یخچال می‌باشد تا سبزیجات خراب نشوند. همچنین این ویژگی در فریزر با خشک نگه داشتن هوا سبب می‌شود تا طعم مواد غذایی منجمد به خوبی حفظ گردد. فضای بیش‌تر برای نگهداری مواد غذایی، کاهش انرژی و گرما، داشتن حالت یخ‌ساز اتوماتیک، داشتن فضای زیاد در قسمت فریزر، داشتن صفحه نمایش دیجیتال، و… می‌شود.

مزایا و ویژگی‌های یخچال ال جی

از مزایای یخچال‌های ال جی می‌توانیم به طول عمر و دوام بالای آن، مصرف انرژی بسیار کم، کاهش هزینه برق، داشتن کلیدهای خاص بر روی بدنه آن برای استفاده از ویژگی و امکانات خاص یخچال‌های ساید بای ساید ال جی، استیل بدون زنگ، داشتن موتور اینورتر خطی و… اشاره کنیم.

ویژگی‌های مشترک یخچال‌های ساید بای ساید ال جی و سامسونگ

بطور کلی یخچال‌های ساید بای ساید ال جی و سامسونگ دارای وجه تشابهی چون قیمت نزدیک به هم، هر دو برند کره‌ای هستند، هر دو برند پرفروش‌ترین یخچال‌های موجود در بازار را دارند، هر دو دارای ظاهر بسیار زیبا هستند، رقیب هم در فروش، مجهز به یخ‌ساز، خدمات پس از فروش تقریباً یکسان، فضای تقریباً برابر، داشتن کیفیت و طول عمر بالا هر دو برند یخچال، داشتن ویژگی اتصال به وای فای و… می‌باشد. در نهایت باید گفت هر فرد بهتر است در خرید یخچال اول به بودجه خود توجه داشته باشد، سپس براساس اینکه خانواده پرجمعیتی هستند، یا از مواد غذایی فریزری استفاده می‌نمایند، به ظرفیت یخچال انتخابی خود توجه داشته باشند. مصرف انرژی، مدل و رنگ انتخابی از دیگر نکاتی است که هنگام خرید یخچال ساید بای ساید باید به آن توجه داشته باشید.

مقایسه یخچال سامسونگ و ال جی

معایب یخچال ساید بای ساید سامسونگ

آسیب و ترک خوردن بدنه یخچال ساید بای ساید سامسونگ بیش‌تر از یخچال ال جی می‌باشد. در مدل‌های قدیمی یخچال سامسونگ، باید گفت که سوخت کمپرسور نسبت به یخچال‌های قدیمی ال جی بیش‌تر است. خرابی برد الکتریکی و آب مصرفی در یخچال‌های ساید بای ساید سامسونگ به ترتیب بیش‌تر و گرم‌تر می‌باشد. خرابی یخ‌ساز، المنت یخچال، خرابی فن کندانسور و خرابی ترموفیوز یخچال ساید بای ساید سامسونگ نسبت به یخچال ال جی به مراتب زودتر خراب می‌گردد.

معایب یخچال ساید بای ساید ال جی

تازه ماندن مواد غذایی در یخچال ال جی نسبت به یخچال سامسونگ کم‌تر و تعمیر قطعات خرابی یخچال ال جی به مراتب بیش‌تر از یخچال ساید بای ساید سامسونگ است. خرابی کمپرسور بعد از استفاده به مدت چند سال، صدای زیاد فن کندانسور و کمپرسور آن، از جمله معایب یخچال ساید بای ساید ال جی می‌باشد، که شما می توانید در صورت خرابی، تعمیر یخچال ال جی در شهریار را به نمایندگی‌های ال جی در شهریار بسپارید.

بررسی تفاوت‌های یخچال ساید بای ساید ال جی و سامسونگ

شکل ظاهری: مشتریان در انتخاب یخچال‌های ساید بای ساید سامسونگ با تنوع بالای رو به رو هستند. به همین دلیل در انتخاب یخچال مورد نظر خود دستشان باز است. به عبارتی طرح‌های یخچال سامسونگ و تنوع رنگ آن نسبت به یخچال ال جی بیش‌تر است.

مصرف انرژی: میزان مصرف انرژی در طول یک سال برای یخچال ال جی ۵۹۰ کیلووات و برای سامسونگ ۶۲۱ کیلووات می‌باشد. در نتیجه مصرف انرژی در یخچال‌های ساید بای ساید ال جی کم‌تر از سامسونگ است.

تعداد طبقات: باید گفت که تعداد طبقات در یخچال سامسونگ به مراتب بیش‌تر از یخچال ال جی به دلیل استفاده از فناوری felex zone می‌باشد.

قابلیت‌ها: یکی از قابلیت‌های یخچال سامسونگ داشتن قفسه ضد ریزش مایعات در قسمت فریزر است.

طول عمر و فروش: طول عمر یخچال‌های ال جی به دلیل مصرف کم برق بیش‌تر از یخچال‌های سامسونگ است. همچنین همانطور که می‌دانیم این دو برند در کشور ما پرفروش‌ترین یخچال‌ها را دارند و به عبارتی رتبه اول خریدها را به خود اختصاص داده‌اند.

مقایسه یخچال سامسونگ و ال جی

قیمت: یکی از سیاست‌های برند سامسونگ، در نظر گرفتن قیمت کم برای یخچال‌های آن است. تا هر قشری از جامعه بتواند از یخچال‌های سامسونگ خریداری نمایند. به همین دلیل معمولاً قیمت یخچال‌های ال جی از سامسونگ بیش‌تر می‌باشد. در نهایت باید گفت که در این مقاله تلاش خود را کردیم تا تمامی اطلاعات و جزئیات یخچال‌های ساید بای ساید ال جی و سامسونگ را برای شما شرح دهیم. در جمع‌بندی نهایی باید گفت که یخچال‌های سامسونگ بر روی سطح بیرونی یخچال‌های خود کار کرده است ولی یخچال‌های ال جی بر کیفیت یخچال‌های خود تمرکز کرده است.

منبع: بلد سرویس : https://baladservice.com/

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا