نمونه سوالات معارف استخدامی وزارت بهداشت

منابع آزمون استخدامی وزارت بهداشت و درمان

همانگونه شما داوطلبین عزیز اطلاع دارید سوالات عمومی آزمون استخدامی برای داوطلبین محترم درشغل های مختلف یکسان میباشد و منابع مطالعاتی معرفی شده در این مقاله برای فراگیری مناسب تر و نتیجه بهتر گرفتن در آزمون معرفی شده است، از آنجا که با واقعیت نگر باشیم مطالعه تمام منابع معرفی شده امکان پذیر نبوده و شما داوطلبین محترم در بین منابع معرفی شده هر درس می توانید در دسترس ترین منبع را بدست آورده و مطالعه نمایید.

لازم به ذکر است که با توجه به نامشخص بودن منابع مطالعاتی دروس تخصصی در آزمون استخدامی وزارت بهداشت و درمان، اساتید مشاور سرزمین استخدام توصیه به مطالعه عمیق سوالات آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۲؛ کتب و جزوات دانشگاهی به همراه سوالات تستی و تشریحی و جزوات موجود در سایت سرزمین استخدام برای موفقیت در آزمون استخدامی می نمایند.

نمونه سوالات معارف اسلامی آزمون استخدامی

در اینجا به برخی از نمونه سوالات معارف استخدامی وزارت بهداشت می‌پردازیم که در آزمون‌های استخدامی این وزارتخانه مطرح می‌شوند:

    سوالات معارف اسلامی:

    سوالات زبان انگلیسی:

    سوالات هوش و توانمندی‌های ذهنی:

    سوالات ریاضی و آمار مقدماتی:

    سوالات فناوری اطلاعات (مهارت‌های هفتگانه ICDL):

    سوالات زبان و ادبیات فارسی:

    سوالات اطلاعات سیاسی، اجتماعی و قانونی:

این نمونه‌ها تنها بخشی از سوالات معارف استخدامی وزارت بهداشت هستند و برای آمادگی بهتر در آزمون، مطالعه‌ی منابع معتبر و کتب درسی مربوطه توصیه می‌شود.

مراحل استخدام در وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی

این سازمان مهم و حساس در کشور وظایف بسیار زیادی را به دوش می‌کشد و عهده‌دار نظارت و مدیریت‌های مراکز درمانی در کشور و تمامی دانشگاه‌های علوم پزشکی است. هر ساله این سازمان برای جذب افراد مستعد و توانمند در بخش‌های مختلف جذب نیرو دارد و این مهم از طریق استخدام سراسری انجام می‌شود. همانطور که مشخص است داوطلبین آزمون استخدامی وزارت بهداشت بعد از قبول شدن در مرحله اول یعنی آزمون استخدامی کتبی و بعد از گذشتن از مرحله مصاحبه به صورت قراردادی و پیمانی به استخدام وزارت بهداشت درخواهند آمد.

با توجه به اهمیت این شغل، داوطلبین بسیاری در این آزمون با هم رقابت می‌کنند؛ اما آیا تمامی آن‌ها قبول خواهند شد؟ مسلما خیر؛ چرا که قبولی داوطلبین به منابعی بستگی دارد که آن‌ها برای مطالعه انتخاب کرده‌اند. این منابع باید استاندارد و کامل باشد.

دانلود سوالات آزمون استخدامی وزارت بهداشت از سرزمین استخدام

همان‌طور که اشاره شد مجموعه سرزمین استخدام تمامی سوالات مورد نیاز شما برای شرکت در هریک از آزمون‌های مرتبط با آزمون استخدامی وزارت بهداشت مانند سوالات استخدامی مامور حراست و… را در بسته‌های مختلف تولید کرده است و با مبلغ اندکی در اختیار شما قرار خواهد داد. همان‌طور که می‌دانید آزمون‌های استخدامی زمان محدودی دارند و شما باید در این مدت کم به تعداد زیادی از سوالات پاسخ دهید.

با خرید بسته سوالات آزمون استخدامی وزارت بهداشت می‌توانید آمادگی کامل را کسب کنید و در این زمان کم به تمامی سوالات پاسخ دهید؛ زیرا این سوالات توسط اساتید برتر و با تجربه تهیه شده‌اند و شباهت زیادی به سوالات آزمون استخدامی اصلی دارند. در صورتی که تمایل به دانلود این سوالت دارید، می‌توانید در این صفحه مجموعه مورد نظر خود را انتخاب کنید و برای خرید آن اقدام کنید.

دانلود رایگان سوالات آزمون استخدامی وزارت بهداشت سرزمین استخدام دروغ یا واقعیت؟

در این مورد که آیا سوالات رایگان آزمون استخدامی وزارت بهداشت وجود دارد یا خیر باید اعلام کنیم که بله این سوالات وجود دارد و حتما شما نیز در صفحات سایر سایت‌ها چنین عنوان‌هایی را مشاهده کرده‌اید، اما سوال بسیار مهم‌تر این است که آیا این سوالات از کیفیت و جامعیت کامل برخوردارند؟ در جواب این سوال می‌توانیم با قطعیت اعلام کنیم که خیر، چنین چیزی امکان پذیر نیست. باید در نظر داشته باشید که سوالاتی که بتوانند به رشد و ارتقا شما برای شرکت در آزمون استخدامی وزارت بهداشت کمک کنند را افرادی با زحمت و تحقیق تولید کرده‌اند و قاعدتا حاضر به ارائه دسترنج خود به صورت رایگان نخواهند بود:

 از این رو می‌توان متوجه شد که چنین موضوعی حقیقت ندارد و سوالات رایگان کمکی به شما نخواهد کرد، البته این را هم باید بگوییم که ما نیز در سرزمین استخدام بسته سوالات آزمون استخدامی وزارت بهداشت رایگان را قرار داده‌ایم تا شما بتوانید از کیفیت محصولات ما اطمینان کسب کنید. در صورتی که تمایل به خرید هر یک از سوالات مرتبط با آزمون استخدامی وزارت بهداشت مانند سوالات استخدامی بهداشت حرفه‌ای و… دارید می‌توانید در این صفحه اقدام کنید.

مطالعه موثر و روش‌های تست زنی استاندارد در کنار خرید سوالات استخدامی وزارت بهداشت

برای مطالعه جزوه استخدامی وزارت بهداشت بهتر است اقداماتی انجام دهید تا بازدهی مطالعه شما افزایش یابد. در مرحله اول سعی کنید بازه زمانی مطالعه خود را به بازه‌های یک ساعت و نیم تقسیم کنید. زیرا اگر بیشتر از یک و نیم ساعت را صرف خواندن جزوه استخدامی وزارت بهداشت کنید بازدهی شما به شدت پایین می‌آید. پس بعد از هر یک و نیم ساعت یک ربع تا نیم ساعت استراحت کنید. برای تست زدن هم باید زمان خود را مدیریت کنید و برای تست‌هایی که دچار تردید هستید وقت نگذارید.

در وهله اول تست‌هایی که می‌توانید سریع پاسخ دهید را بزنید و تست‌هایی را که پس از کمی وقت گذاشتن روی آن‌ها می‌توانید به آن ‌ها پاسخ دهید را با علامتی مثل دایره و تست‌هایی که مطمئنید با صرف وقت برای آن‌ها نمی‌توانید جواب را بیابید هم با علامت دیگری مثل ضربدر مشخص کنید.

پس از اینکه یک دور تمام تست‌هایی که بلد بودید را جواب دادید و به سرعت جواب درست را مشخص کردید برگردید به اول نمونه سوال و برای تست‌هایی که با دایره مشخص کردید وقت بگذارید و دیگر به تست‌هایی که با ضربدر مشخص کرده‌اید وقت نگذارید. نکته دیگری که برای مطالعه باید به آن توجه کنید این است که اگر برای حل سوالی مخصوصا در سوال‌های ریاضی به مشکل خوردید به پاسخنامه مراجعه نکنید و سعی کنید چندین بار و از روش‌های مختلف آن سوال را حل کنید.

خروج از نسخه موبایل