اصول سم پاشی منزل تهران

روش های اصولی سمپاشی منازل

با گرم شدن هوا و رسیدن فصل تابستان، شاهد حضور موجودات ناخوانده در خانه هستیم. همه ی ما می دانیم راه اصلی ورود موجودات موذی به خانه اکثرا از طریق لوله های فاضلاب است . فاضلاب منبع اصلی آلودگی است و همینطور جانوران موذی بیماری و آلودگی فراوانی دارند که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. ما در این مقاله از شرکت فنباز قصد داریم اصول سمپاشی صحیح٬ قیمت سمپاشی منازل و روش اصولی شمپاشی منزل در تهران را بیان کنیم، پس با ما همراه باشید.

حتما تا حالا خودتان برای سمپاشی منزل خود اقدام کرده اید و حتی با استفاده از بهترین سم برای سمپاشی منزل در تهران هم به نتیجه ای که مطلوب است نرسیده اید ، فن باز با ارائه خدمات سمپاشی سوسک ، سمپاشی ساس ، سمپاشی موش و سمپاشی موریانه در تهران توانسته است این مشکل را برای کاربران تهرانی خود برطرف کند و با بهترین و حرفه ای ترین سمپاش ها و مدرن ترین دستگاه های سمپاشی به کمک شما میاید تا خانه ای امن ، تمیز و عاری از آلودگی داشته باشید.

استاندارد |باکتری

اصول صحیح سمپاشی منازل

به طور کلی جانوران موذی که از طریق فاضلاب به محیط زندگی ما وارد می شوند، بسیاری از بیماری ها و آلودگی های مختلف را به همراه دارند. آن ها می توانند منزل شما را آلوده کرده و باکتری های مختلف را در محیط منتشر کنند . به همین منظور باید برای مقابله با آن ها روش هایی را برای از بین بردن این موجودات در نظر بگیریم. بهترین روش برای از بین بردن کامل آن ها استفاده از خدمات سمپاشی منازل است .

شما می توانید برای سمپاشی منزل خود به روش اصولی و صحیح، با شرکت سمپاشی معتبری که در این زمینه فعالیت دارد، تماس بگیرید و از راهنمایی کارشناسان و مشاورین آن ها بهره مند شوید. فنباز در زمینه سمپاشی منازل و انتخاب بهترین سم شما را کمک می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مراجعه به سایت این مجموعه با کارشناسان آنها در ارتباط باشید.

اگرچه سمپاشی منازل در ابتدا کار ساده ای به نظر می رسد اما به طور کلی سمپاشی شرایط و نکاتی را دارد که باید به آن توجه کرد. در غیر این صورت مشکلاتی را برای شخصی که سمپاشی را انجام می دهد و همینطور سایر افراد حاضر در محل، ایجاد خواهد کرد.

سمپاشی منازل بهتر است توسط شرکت های متخصص در این زمینه انجام شود و افراد با تجربه و ماهری عملیات سمپاشی را انجام دهند. زیرا افراد مبتدی به دلیل عدم آگاهی از ترکیب و فرمول شیمیایی سم ها و میزان دوز آن ها ممکن است خطرات جبران ناپذیری را ایجاد کنند.

نکات لازم در سمپاشی منازل

اولین و مهم ترین نکته در سمپاشی منازل توجه به زمان انجام سمپاشی است. سمپاشی را معمولا در فصل زمستان که زمان تخم ریزی جانوران موذی از جمله سوسک ریز و درشت، ساس، پشه و مگس است انجام می دهند. با انجام سمپاشی مناسب می توانید از تکثیر این جانوران جلوگیری کنید. نکته مهم بعدی در اصول سمپاشی منازل این است که نباید سمپاشی را خودتان شخصا انجام دهید و بهتر است آن را به دست افراد با تجربه و متخصص بسپارید.

فنباز در زمینه سمپاشی منازل و در محل تجربه فراوانی دارد. این مجموعه با بکارگیری افراد متخصص در این زمینه توانسته است رضایت مشتریان خود را کسب نماید. برخی از شرکت های سمپاشی از سم بی خطر برای تبلیغات خود استفاده می کنند. سم بی خطر در بازار وجود ندارد، سم تا زمانی که مرطوب است می تواند مسمومیت ایجاد کند. برای سمپاشی منازل خود به شرکت های متخصص که دارای مجوز در این زمینه هستند مراجعه کنید.

توصیه کارشناسان مجموعه فنباز این است که در زمان سمپاشی و بعد از آن کودکان، افراد سالمند، زنان باردار و آن دسته از افرادی که دارای بیماری های قلبی و عروقی و حساسیت های فصلی و بیماری پوستی هستند در محل حضور نداشته باشند. زیرا خطرات جبران ناپذیری برای آن ها وجود دارد، حتما این توصیه را جدی بگیرید. سمپاشی منزل همواره یکی از دغدغه های افراد می باشد. سالیان است که افراد با آفات و حشرات مزاحم دست و پنجه نرم می کنند. از این رو شرکت های تولید سم همواره تمام تلاش خود را کرده اند

سمپاشی منزل و سمپاشی منازل

نفوذ حشرات و آزارهای آن ها مشکلات بسیاری را برای ساکنین به وجود آورده و از بین بردن آن ها کار آسانی نیست. سمپاشی منزل و سمپاشی منازل یکی از خدماتی است که شرکت های سمپاشی به مشتریان ارائه می کنند. بنابراین استفاده از یک روش اصولی و پربازده اهمیت بسیاری دارد.

سمپاشی منزل و سمپاشی منازل در تهران

تهران یکی از شهرهایی است که به دلیل وجود فاضلاب های شهری بیشتر در معرض حشرات و آفات قرار دارد به همین دلیل باید به صورت دوره ای سمپاشی شود.

سمپاشی منزل و سمپاشی منازل باید بر اساس زمان بندی درست و با استفاده از سموم استاندارد صورت گیرد. بنابراین توصیه می شود در هنگام استفاده از سم از یک کارشناس کمک گرفته و سمپاشی را به افراد متخصص بسپارید.

اهمیت سمپاشی منازل

وجود فاضلاب های خانگی و مواد غذایی باقی مانده در زباله ها می تواند مشکلات بسیاری را به وجود آورده و بستری برای تجمع بسیاری از حشرات و بیماری ها را ایجاد کند. اهمیت سمپاشی منزل بر هیچ کس پوشیده نبوده و می تواند بیماری های ناشناخته بسیاری را با خود به همراه داشته باشد. حشرات و موجودات موذی آلودگی ها را با خود به اقصی نقاط خانه حمل می کند به همین دلیل نفوذ آن به داخل خانه عامل بسیاری از بیماری ها می باشد. در نتیجه سمپاشی کردن منزل اهمیت بسیار بالایی دارد.

سمپاشی منازل برای پشه

پشه ها حشراتی هستند که در هوا پرواز کرده و از خون انسان تغذیه می کنند. نیش پشه ها آزاردهنده بوده و می تواند آلودگی ها و بیماری ها را به خون شما منتقل نماید. این حشرات مزاحم زمستان را به خواب می روند و تابستان وارد خانه می شوند. به همین دلیل بهترین زمان برای سمپاشی منازل برای پشه فصل تابستان می باشد.

لزوم سمپاشی منازل

با گرم شدن هوا موجودات موذی و حشرات به خانه نفوذ می کنند به همین دلیل سمپاشی منازل به صورت دوره ای و منظم می تواند راه حلی بسیار کارآمد برای ریشه کن کردن آن ها باشد. استفاده از سموم شیمیایی تنها راه مبارزه با ورود حشرات نبوده و باید ابتدا تمامی آفات و موجودات مزاحم موجود در خانه از بین برود و سپس راه های نفوذ مجدد آن ها نیز مسدود شود. در انتها فاضلاب ها و مکان هایی که امکان رشد و تکثیر حشرات و موجودات موذی وجود دارد را سمپاشی نمایید.

نکات مهم هنگام سمپاشی منازل

حشرات و موجودات موذی معمولا برای مخفی شدن مکان های تاریک و دور از دسترس را انتخاب می کنند. به همین دلیل برای از نابودی آن ها باید لوازمی همچون کابینت ها و درزهای مبلمان را نیز به خوبی سمپاشی کرد. در صورتی که امکان داشته باشد بهتر است که لوازم موجود در خانه را از خانه خارج کنید.

لوازمی شخصی مانند لباس ها و سایر لوازم دکوری کوچک را درون کمدها و کشوها قرار داده و یا آن ها را داخل جعبه بسته بندی کنید تا به سم آغشته نشود. همچنین لوازمی همچون میز و صندلی را نیز با استفاده از پلاستیک و یا سفره یکبار مصرف بپوشانید تا سم بر روی آن ها نفوذ نکند.

سموم همان طور که می تواند حشرات و آفات را از بین ببرید، می تواند باعث نابودی حیوانات خانگی و ماهی ها نیز شود. در نتیجه باید آن ها را پیش از سمپاشی از خانه خارج کنید. همچنین ساکنین خانه نیز باید پیش از سمپاشی از خانه خارج شوند تا بخارهای ناشی از سموم به سلامتی آن ها آسیبی وارد نکند.

آشپزخانه یکی از مهم ترین بخش های ساختمان است که علاوه بر این که امکان نفوذ حشرات در آن بیشتر است، بیشتر نیز در معرض آغشته شدن به سم می باشد. بنابراین تمامی مواد غذایی را داخل ظرف در بسته قرار داده و درون یخچال بگذارید و سایر لوازم را نیز از خانه خارج کنید.

گلدان ها نیز مانند هر موجود زنده ای نیاز به مراقبت دارند. سمپاشی منزل باعث می شود که رنگ برگ ها زرد شده و پس از مدتی خشک و پژمرده خواهند شد. بنابراین این گیاهان زنده را نیز در هنگام سمپاشی از یاد نبرید.

نکات حائز اهمیت پس از سمپاشی منازل

توجه داشته باشید که پس از سمپاشی همچنان بخار سم در هوا وجود دارد بنابراین بلافاصله پس از سمپاشی به خانه وارد نشوید زیرا این بخارها می تواند به سلامتی شما آسیب وارد کند. در صورتی که غذایی آغشته به سم شده اند حتما آن ها را دور بریزید زیرا این مواد غذایی برای بدن ضرر بسیاری را دارد. حتی اگر این مواد غذایی قابل شستن نیز باشد بهتر است دور ریخته شود.

برای این که سموم اثر بیشتری داشته باشد بهتر است که حداقل تا 24 ساعت در خانه پخش باشد. در نتیجه توصیه می شود تا یک روز بعد از سمپاشی اقدام به تمیز کردن منزل نکنید. تنها سمپاشی منزل برای نابودی حشرات و آفات کافی نیست. برای این که حشرات از خانه شما ریشه کن شوند باید تمامی راه های ورود مجدد آن ها به داخل خانه را مسدود کنید.

پس از 24 ساعت سمپاشی سطوح را به صورت کامل ضدعفونی کنید. دقت داشته باشید که نباید هیچ اثری از سم داخل خانه باقی بماند. در نتیجه تمامی درزهای خانه را با استفاده از مواد ضدعفونی تمیز نمایید.

سمپاشی ساس در منازل

ساس ها موجودات ریزی هستند که از خون انسان تغذیه کرده و آلودگی ها را با خود منتقل می کنند. ساس ها در رختخواب و در مکان های تاریک نفوذ کرده و در تاریکی شب فعالیت خود را شروع خواهند کرد. این موجودات کوچک برای ساکنین خصوصا کودکان بسیار خطرناک است در نتیجه باید به سرعت اقدام به سمپاشی منزل کرد.

هزینه سمپاشی منزل و سمپاشی منازل

ساختمان های امروزه دارای متراژهای مختلف با تعداد اتاق های گوناگون هستند به همین دلیل امکان تعیین هزینه سمپاشی منزل و سمپاشی منازل وجود ندارد. در نتیجه برای برآورد قیمت سمپاشی ابتدا باید به ساختمان مراجعه کرده و پس از تعیین فاکتورهایی همچون متراژ ساختمان، تعداد اتاق ها، نوع حشره و میزان پراکندگی آن ها، نوع سم مورد استفاده و … قیمت آن محاسبه می شود.

در سمپاشی منازل چه کارهایی صورت می گیرد؟

سمپاشی منزل همواره یکی از دغدغه های افراد می باشد. سالیان است که افراد با آفات و حشرات مزاحم دست و پنجه نرم می کنند. از این رو شرکت های تولید سم همواره تمام تلاش خود را کرده اند تا سمی مرغوب و با بالاترین کیفیت را به بازار عرضه کنند. اما لازم است به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از سموم به تنهایی کافی نبوده و باید شما اطلاعات کافی از نوع سم، نوع حشرات و آفات، زمان سمپاشی، نحوه سمپاشی و … را داشته باشید.

با نزدیک شدن به فصل تابستان و گرم شدن منازل، بستر رشد و فعالیت آفات و حشرات مزاحم افزاش می یابد و برای رهایی از این مشکل باید اقدام به سمپاشی منزل نمایید. برخی از افراد به صورت خودسرانه و ناآگاهانه از سموم استفاده می کنند و باعث آسیب های جدی و مسمومیت می شوند. بنابراین توصیه می شود قبل از استفاده از هر گونه سمومی با یک متخصص مشورت  نمایید.

پیشگیری از ورود حشرات و آفات به منزل

همیشه گفته شده که پیشگیری بهتر از درمان است بنابراین بهتر است قبل از ورود و تکثیر حشرات و آفات از ورود آن جلوگیری کرد. سطل آشغال از مناسب ترین قسمت ها برای رشد و تکثیر حشرات و آفات می باشد. بنابراین بهتر است که در داخل سطل آشغال ها پلاستیک قرار داده تا خود ظرف آلوده نشود و پلاستیک زباله را روزانه از منزل خارج کنید.

همچنین استفاده از سطل زباله درب دار از تکثیر حشرات جلوگیری می کند. نظافت مکان هایی مانند انباری وکابینت ها که کمتر مورد استفاده قرار می گیرند باعث جلوگیری از ورود آفات به داخل منزل می شود. همچنین تمیز کردن حمام و سرویس بهداشتی به دلیل استفاده زیاد و رطویت در معرض ورود حشرات قرار گرفته بنابراین بهتر است به صورت مرتب تمیز شود. علاوه بر موارد عوان شده تیز بودن محله نیزمی تواند بر ورود و تکثیر حشرات تاثیر بگذارد.

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا