قیمت تعمیرات مبل با حمل نقل رایگان و مشاوره 09102006753

منظور از تعمیرات مبل چیست؟

قسمتی از وظایف یک رویه کوب مبل، رویه کوبی مبلمان قدیمی و از کار افتاده است. فراموش نکنید که پیش از اقدام به رویه کوبی، باید ابتدا تعمیرات لازم صورت گیرد. به عنوان مثال اگر قسمتی از مبل دچار شکستگی شده باشد، باید اول آن بخش را تعمیر کرد. همچنین در زمان تعمیر بهتر است که اسفنج های موجود نیز تعویض گردند. علاوه بر تمامی موارد مذکور، بررسی فنر و تسمه ها نیز از وظایف مهم رویه کوب می باشد.

در صورتی که قصد نوسازی مبل خود را با حداقل هزینه داشته باشید، می توانید از خدمات رویه کوبی مبل استفاده کنید. این امر باعث صرفه جویی در هزینه های شما خواهد شد. زیرا با اعمال تعمیرات لازم بر روی مبلمان های قدیمی، دیگر نیاز به خرید مبل های تازه نخواهید داشت. برای شروع کار رویه کوبی، باید اول روکش پارچه ای مبل را شکافت و پارچه را جدا نمود.

دکوراسیون |رنگ

چرا تعمیرات مبل انجام دهیم؟

شاید شما هم این تجربه را داشته باشید که وقتی وارد یک خانه میشوید میبینید چقدر این مبلمان به این خانه می آید انگار این مبلمان را برای همین خانه و دکوراسیون ساخته اند وقتی این مبلمان قدیمی و غیر قابل استفاده شود صاحب خانه قصه خواهد خورد که ای کاش مثل رو اولش میبود و به خانه جلا میداد چون غیر از این مبل هیچ مبل دیگری نخواهد بود که با این دکور و منزل سازگار باشد و من انقدر آن مبل را دوست داشته باشم، آنوقت است که میتوانید با تعمیر مبلمان، مبلمانتان را از اول هم بهتر کنید.

همین حالا استعلام قیمت تعمیر مبل خود را بگیرید: 09102006753

قیمت تمام شده چقدر است؟

قیمت تعمیرات مبل یک اقدام به صرفه و اقتصادی برای نو کردن مبلمان شما میباشد، به همین دلیل اصولا هزینه تعمیر مبل به ۴ درسته تقسیم میشود:

  • هزینه پارچه یا چرم مبل
  • اجرت یا دست مزد تعمیرکار یا رویه کوب
  • رنگکاری مبل
  • هزینه تقویت و تعویض فوم مبل

و این موارد تمام نسبت به مبلمان های متفاوت قیمت متفاوتی خواهند داشت.

دکوراسیون |رنگ

نجاری در تعمیرات مبل چگونه است؟

نجاری مبل حرفه ای است که طی ان چوب را توسط ابزار آلات مخصوص تراشیده و به فرم حساب شده برای ساخت مبل در می آورند. نجاری مبل  با کنار هم قرار دادن الوار های بریده شده به اندازه های معین و تشکیل اسکلت اولیه مبل اغاز می شود که استحکام و عمر مبلمان به نحوه قرار گیری الوار ها کنار یک دیگر وابسته است.

نجاری مبل در کارگاه های بزرگ نجاری به صورت مرحله ای توسط چندین نفر انجام می شود و هر کدام از انها بخشی از کار را پیش می برند تا فریم مبل با استحکام بالا به بخش رویه کوبی ارسال شود. نجاری مبل ، تعمیر و بازسازی بخش های چوبی ان را نیز در بر می گیرد و همچنین اگر چوب مبلمان شما کیفیتش را از دست داده باشد می توانید آن را به کارگاه نجاری بسپارید البته شرکت خانه شیک با داشتن استاد کاران نجار ماهر در تعمیرات مبلمان مشکلات مبلمان شما را حل میکنند.

رنگکاری در تعمیر مبل

رنگ کاری مبل نیز یکی از روش های مقرون به صرفه است که به کمک ان می توانید تغییری اساسی در دکوراسیون داخلی خانه بدهید و بهترین نتیجه ممکن مد نظر خود را کسب کنید.

رنگ کاری مبل یک حرفه تخصصی می باشد که با تکنیک ها و روش های مختلفی توسط ابزارهای مخصوصی انجام می شود و شخصی که مبل را رنگ می کند ، رنگ کار مبل نام دارد.

مبلمان پس از چند سال که مورد استفاده قرار می گیرند به تعمیر و یا تعویض نیاز پیدا می کنند، رنگ کاری مبل یک از روش های رایج در صنعت تعمیرات مبل می باشد که به طرز شگفت انگیزی می تواند مبلمان را نوسازی و یا دچار تغییرات ظاهری کند.

دکوراسیون |رنگ

تعمیرات مبل راحتی

تعمیر مبل راحتی از اجزای مختلفی تشکیل شده است. این اجزا عبارتند از: کلاف مبل، ابر یا فوم، فنر یا تسمه، میخ و چسب، پارچه و آستر. به مرور زمان و درصورت استفاده نادرست و یا عوامل دیگر، ممکن است هر یک از این اجزا خراب شوند و نیاز به تعمیر داشته باشند. با توجه به این که استفاده از مبل راحتی در طول شبانه روز بیشتر از مبل استیل است، فرسودگی و خرابی آن نیز بیشتر است و در نتیجه تعمیر مبل راحتی متداول‌تر است و نیاز مردم به آن بیشتر است.

همین حالا استعلام قیمت تعمیر مبل خود را بگیرید: 09102006753

تعمیرات مبل استیل در شرکت خانه شیک

قدمت استفاده از مبلمان در کشور ما به سال های بسیار قبل بر می گردد و تا امروز هم با توجه به تغییرات بسیاری که در دکوراسیون خانه های افراد صورت گرفته مورد استقبال بسیاری از مخاطبان است مبلمان تنوع بسیار زیادی در مدل دارد که در بین آن ها از مبل استیل بسیار استقبال شده با توجه به ظاهر خاص و زیبا مبل استیل بیشتر افراد برای مجلل جلوه دادن منزل خود به دنبال خرید مبل استیل با منبت کاری های بسیار زیبا و باشکوه در رنگ های خاص و ویژه پارچه های اعیانی می باشند این نوع مبلمان هم ممکن است دچار خرابی شود و به تعمیر و تعویض نیاز پیدا نماید

تعویض ابر و فوم مبل

شاید بی راهه نباشد که بگوییم یکی از مهم ترین قسمت های مبلمان فوم و اسفنج آن است. این بخش نه تنها موجب زیبایی مبل بلکه موجب راحتی شما هنگام نشستن نیز می شود. عواملی مختلفی هستند که می تواند باعث خرابی فوم و اسفنج شود و لذت نشستن را بر روی مبلمان از شما بگیرید. اما خوشبختانه به لطف خدمات تعمیرات مبل می توان به تعویض اسفنج و فوم مبل پرداخت و دوباره مبلمانی نو و سالم و راحت را تجربه کرد.

همین حالا استعلام قیمت تعمیر مبل خود را بگیرید: 09102006753

مراحل سفارش برای تعمیرات مبل

و در آخر شما لایق بهترین خدمات هستید و زمانی که برای زیبایی دکوراسیون خود ارزش قائل هستید و هزینه ای برای ان میکنید قطعا توقع بهترین کیفیت را دارید، در اینجا ما مجموعه تعمیرات تخصصی مبلمان خانه شیک را به شما معرفی میکنیم برای معرفی این مجموعه نیازی به تعریف و تمجید نیست تنها کافیست نگاهی به نمونه کار های انها در وبسایت خانه شیک بیاندازید تا متوجه شوید که در اصل تعمیرات مبل یعنی چه.

منبع

خبرهای کسب و کار

علاقمند به جدیدترین مقالات روز کسب و کارها در ایران و جهان با رویکرد علمی و فرهنگی، علاقمند به فناوری های روز و حمایت از پلتفرمهای جدید که خدماتی به مردم جهت رفاه و آسایش آنها میدهد.
دکمه بازگشت به بالا