پارس شیائومی مرکز خرید دستگاه تصفیه کننده هوا شیائومی

راهنمای انتخاب و خرید دستگاه تصفیه هوا شیائومی مدل Pro

 دستگاه تصفیه کننده هوا شیائومی مدل Pro با 4 مرحله فیلتراسیون یکی از بهترین و مناسب ترین گزینه ها برای تصفیه هوا در منازل، ادارات و… می باشد. دستگاه تصفیه هوا شیائومی مدل Pro با ارتفاع 73 سانتی متر و وزن 9 کیلوگرم دارای طراحی زیبا و منحصر بفرد است و توانایی تصفیه فضا را تا متراژ 60 متر مربع را دارا می باشد. با توجه به اهمیت تنفس هوای پاک و سالم و همچنین وجود انواع آلودگی ها ، ذرات معلق ، دوده ، گاز منواکسید کربن و گاز دی اکسید کربن در هوای شهرهای بزرگ، امروزه استفاده از دستگاه تصفیه هوا در منازل و محل کار نه فقط یک انتخاب ، بلکه یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

امروزه دستگاه تصفیه هوا شیائومی مدل Pro یک کالای تجملی نیست ، بلکه برای سلامتی قلب و دستگاه تنفس تمامی ساکنین در شهرهای بزرگ ضروری می باشد، زیرا 80% از زمان زندگی افراد در طول 24 ساعت در فضاهای بسته می گذرد که اتفاقا معمولا از فضاهای باز مجاور دارای آلودگی هوای بیشتری است. در سایت پارس شیائومی مرکز فروش محصولات شیائومی، اطلاعات فنی و  مشخصات این دستگاه با گارانتی اصلی ، جهت برخورداری شما عزیزان از حس خوب خرید بهینه  و هوشمند ارائه گردیده است.

آسم |آلرژی

ویژگی های دستگاه تصفیه هوا شیائومی مدل Pro

– دارای کنترل از راه دور
– دارای تایمر و حسگر بو
– دارای جنس بدنه پلاستیک
– دارای سنسور دما و رطوبت
– دارای قابلیت اتصال به وای فای
– دارای نمایشگر الکترونیکی وضعیت هوا
– دارای سنسور بویایی با تشخیص کیفیت صدا، الکل و آمونیاک
– با نمایش الکترونیکی فیلتر امکان اقدام به موقع تمیز کردن فیلترها را فراهم می آورد.
– مجهز به یونیزه کردن هوای محیط برای کسانی که از آسم رنج می برند، آلرژی دارند، ضعف ایمنی بدن و یا مشکل دستگاه تنفسی دارند را سالم می سازد.
– در هنگام شب و در محیط های کم نور نیز؛  به طور خودکار نور صفحه نمایش را کم می‌ کند تا چشم آسیبی نبیند.

فیلتر های تعبیه شده در دستگاه تصفیه هوا شیائومی مدل Pro

– پیش فیلتر
این فیلتر ذرات درشت معلق در هوا را جذب می نماید.

– فیلتر هپا
این فیلتر تمامی ذرات معلق در هوا را تا 99.97 % جذب می نماید .

– فیلتر کربن اکتیو
گازهای سمی را جذب نموده و بوها (مانند بوی ناشی از مصرف سیگار و بوی حیوانات خانگی) را از بین می برد.

– فیلتر ضد آلرژی و فیلتر ازبین برنده بو و گاز سمی
ذرات آلرژی زا و گرد و غبار و گازهای سمی موجود در هوا را جذب می نماید.

بهترین برندهای دستگاه تصفیه

تولیدکنندگان مختلفی در بازار به فعالیت مشغول هستند که مدل‌های متنوعی از دستگاه تصفیه را تولید می‌کنند. در این میان بعضی از برندها کیفیت و فروش قابل توجهی داشته‌اند. بیورر، آلما پرایم، مکسی و نئوتک از بهترین برندهای موجود در بازار هستند. سایت توانی نو نیز در فروشگاه اینترنتی خود دستگاه تصفیه هوا از برندهای معتبر ذکر شده را برای فروش در اختیار مشتریان قرار داده است.

دستگاه تصفیه آلما پرایم مدل AP421، دستگاه تصفیه مکسی KQJ، دستگاه تصفیه بیورر LR330، دستگاه تصفیه نئوتک KJ-902 و… از بهترین محصولات موجود در فروشگاه آنلاین توانی نو هستند. گروه توانی نو، مجموعه‌ای بزرگ از تجهیزات پزشکی است که تلاش می‌کند محصولات کاربردی معتبری را در زمینه سلامتی و پزشکی برای کاربران فراهم کند. برای تهیه دستگاه تصفیه هوا به فروشگاه این مجموعه مراجعه کرده و نسبت به مشخصات محصول و قیمت‌ها اطلاعات لازم را کسب کنید. هر کدام از این دستگاه‌های تصفیه هوا بر اساس نوع و کاربرد به مدل‌های مختلفی دسته‌بندی می‌شوند:

  • دستگاه تصفیه ایستاده
  • دستگاه تصفیه رومیزی
  • دستگاه تصفیه همراه. این دستگاه به شکلی طراحی شده که قابلیت جابجایی آسان داشته و شما می‌توانید در هر مکانی از آن استفاده کنید.
  • دستگاه تصفیه خودرو. برای تصفیه کردن هوای داخل خودرو می‌توانید از این دستگاه استفاده کنید. این دستگاه به وسیله باتری یا فندک اتومبیل کار می‌کند.

هنگام خرید دستگاه‌های تصفیه هوا به چه مواردی توجه کنیم؟

هر دستگاه تصفیه هوا عملکرد و مشخصات فنی خاص خود را دارد. قبل از خرید این دستگاه باید سطح فیلتراسیون دستگاه‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید. معیارهای متعددی برای انتخاب دستگاه تصفیه وجود دارد. میزان اثربخشی محصول در برابر آلودگی هوای محیط خانه یا محل کار به نوع دستگاه و نحوه استفاده شما از آن بستگی دارد.

میزان حجم هوای تصفیه شده

دستگاه‌های تصفیه هوا محدوده مشخصی را تحت کنترل خود دارند. هنگام خرید به فضای مورد نظر و حجم هوای تصفیه شده توسط دستگاه توجه داشته باشید. به عنوان مثال اگر دستگاه تصفیه را داخل اتاق خواب قرار داده‌اید، این دستگاه تنها هوای اتاق را پاکسازی می‌کند.

انواع فیلتر تصفیه کننده هوا

دستگاه تصفیه هوا به سیستم‌های مختلف فیلتراسیون مجهز هستند. هر کدام از فیلترها عملکرد مشخصی دارند و شما باید بر اساس نیاز و شرایط سلامتی خود از دستگاهی با فیلتر مناسب استفاده کنید.

صدای دستگاه تصفیه هوا

اگر به صدا حساس هستید، هنگام خرید به میزان صدای تولید شده از دستگاه توجه کنید. در صورت استفاده مداوم از دستگاه تصفیه صدای آن نباید باعث آزار و اذیت شما و اعضای خانواده‌تان باشد.

برندهای معتبر دستگاه تصفیه هوا

،، و… از برندهای معتبر در زمینه تولید دستگاه تصفیه هوا هستند که برای تهیه آن‌ها با بهترین قیمت و کیفیت اورجینال می‌توانید از «فروشگاه آنلاین توانی نو» خریداری کنید. ما در توانی نو، تمامی این محصولات را با مشخصاتی کامل و قیمتی مناسب به ثبت رسانده و برای فروش در اختیار مشتریان قرار داده‌ایم.

خرید دستگاه تصفیه هوا با فیلتر هپا

اگر می‌خواهید سبک زندگی سالمی داشته باشید، دستگاه‌های تصفیه هوا توانایی افزایش کیفیت زندگی شما را دارند. با تنفس در هوای تازه و سالم همیشه سلامت خواهید بود. این دستگاه به افراد خاصی تعلق ندارد؛ دستگاه تصفیه هوا برای هر کسی که به بهبود کیفیت هوا در خانه یا محل کار خود اهمیت می‌دهد، کارایی دارد.

PM در دستگاه تصفیه هوا به چه معناست؟

میزان ذرات معلق در هوا با توجه به گوناگونی که دارند در اندازه های متفاوت می باشند.زمانی که در مشخصات یه تصفیه ه.ا درج میشود PM2.5 به این منظور است که این دستگاه تصفیه کننده هوا از فیلتر هایی برخوردار میباشد که ذراتی تا اندازه 2.5 میکرون که بسیار ریز میباشد را از هوا جداسازی میکند.

چرا برای خانه و اداره نیاز به دستگاه تصفیه هوا داریم؟

باتوجه به اینکه کنترل کیفیت و آلودگی هوای بیرون از خانه و محل کار یا اداره از عهده ما خارج است استفاده و از تصفیه کننده هوا در ااین محیط ها راه حلی بسیار سریع و کاربردی است.ما به طور معمول 80 تا 90 در از زمان خود را در محیط هایی بسته مانند خانه و اداره یا حتی ماشین سپری میکنیم که این زمان در روز بسیار قابل توجه است.پارامتر های آلودگی هوا در بیرون از منزل یا اداره تفاوت زیادی با داخل ندارد البته لازم به ذکر است که تا حدودی کم تر می باشد.

تصفیه انواع آلایند ها موجود در فضای بسته خانه یا اداره

آلاینده هایی از جمله گاز های شیمیایی منتشر شده از مبلمان ، و یا تشک تخت(خوش خواب)،پوشش های الیافی،دود سیگار و یا ذرات معلق ناشی از پخت و پز و… باعث افزایش آلودگی محیط میگردند.

تصفیه هوا بهترین راه کار برای بوی دود سیگار

افراد بسیار زیادی هستند که به علت استعمال دخانیات و سیگار در خانه باعث نارضایتی اطرافیان میگردند.دستگاه تصفیه هوا با جذب انواع بو و دود توسط فیلتر کربن فعال و  همچنین جذب ذرات بسیار ریز توسط فیلتر هپا بهترین راه حل برای از بین بردن بو های نامطبوع محیط زندگی هستند.

توضیحات تکمیلی ضرورت استفاده از دستگاه تصفیه هوا

  1. هرساله میلیون ها نفر در جهان در اثر عوارض آلودگی هوا دچار مرگ زودرس می شوند. طبق تحقیقات منتشر شده در مجله علمی لانست (The Lancet Science Magazine) تنها در سال 2015 حدود 6 میلیون نفر در اثر تنفس هوای آلوده عمدتا در شهرهای بزرگ و آلوده جهان، جان خود را از دست داده اند. این مرگ و میرها از طریق تنفس ذرات معلق و گاز دی اکسید کربن در هوای شهرهای پرجمعیت و مبتلا شدن افراد به انواع بیماری ها مانند: آسم، برونشیت، آلرژی تنفسی، تنگی نفس، افزایش فشار خون، تپش قلب و حملات قلبی یا مغزی صورت می گیرد.
  2. بر اساس مطالعات طرح جامع حمل و نقل ترافیک شهر تهران، روزانه بیش از 9200 تن انواع آلاینده ها توسط عوامل مختلف آلوده کننده هوا و بخصوص اتومبیل ها وارد هوای تهران می گردند.
    براساس گزارش سال ۲۰۰۷ سازمان ملل متحد، بطور کلی شهرهای مهم ایران در جدول شاخص هوا در میان ۱۳۳ کشور دنیا دارای رتبه ۱۱۷ می باشد. و همانطور که گفته شد دستگاه‌ تصفیه هوا در جذب یا از بین بردن آلودگی‌ های هوای محیط منزل و محل زندگی ما نقش مهمی دارد. در ایران آلوده ترین هوا معمولا در شهرهای تهران، اهواز، اراک، اصفهان و زاهدان دیده می شود.
  3. طبق تحقیقات انجام شده توسط سازمان بهداشت جهانی، میزان مرگ و میر ناشی از آلودگی هوای تهران، تنها در سال 1392 معادل 4500 نفر بوده است که اغلب این موارد در فصل پاییز و زمستان و در اثر تنفس ذرات معلق هوا و ورود آن به ریه افراد گزارش شده است. این ذرات معلق در هوا پس از تنفس، تنها در مدت 20 دقیقه وارد سیستم گردش خون بدن هر فرد می شوند که متاسفانه انسداد عروق کرونری، افزایش فشار خون و نهایتا سکته قلبی را در پی خواهد داشت!
  4. بنا بر تحقیقات صورت گرفته، آلودگی هوا با سخت کردن دیواره سرخ رگ ها سبب افزایش فشار خون شده که این امر بخصوص در سالمندان و افرادی که دارای زمینه فشار خون بالا می باشند باعث بروز تپش قلب و سکته های قلبی و مغزی می گردد. همچنین بر اساس تحقیقات یاد شده، متاسفانه تاثیر آلودگی هوا در افراد سالخورده و با زمینه های بیماری بسیار جدی تر بوده و حتی با یک ساعت حضور آنها در هوای آلوده شهرهای بزرگ این تاثیرات منفی در تپش قلب، فشار خون و تنفس قابل مشاهده است.
  5. به طور کلی دستگاه تصفیه هوا با جذب ذرات معلق در هوا و حذف یون های آلوده کننده موجود در هوای شهرهای بزرگ و صنعتی، قادر به از بین بردن گازهای سمی و مضّر مانند O3 ،SO2 ،NO2 ،CO و CO2 و تصفیه هوای محیط زندگی شما می باشد. همچنین دستگاه تصفیه هوا از رشد قارچ ها و کپک ها جلوگیری کرده و موجب کاهش چشمگیر حملات آسمی و آلرژی می گردد. ( اگر آلودگی فیلترهای دستگاه تصفیه هوا را پس از چند ماه کارکرد مشاهده کرده باشید، به اهمیت ویژه استفاده از دستگاه تصفیه هوا در منزل یا محل کار خود پی خواهید برد.)
  6. دستگاه تصفیه هوای خانگی همچنین علاوه بر جذب و از بین بردن ذرات معلق و آلودگی هوا مانند باکتری ها، قارچ ها و گرده گیاهان، با جذب بوهای نامطبوع و بوی سیگار در محیط های بسته در تصفیه هوا کاملا مؤثر بوده و هوای پاک، سالم و مفرّح را به مصرف کنندگان عرضه می دارد.
  7. امروزه با توجه به انواع آلودگی ها در هوای شهرهای بزرگ، استفاده از دستگاه تصفیه هوا در کلیه منازل و ادارات یکی از ضروری ترین ملزومات زندگی شهری محسوب می شود و علاوه بر آن اکیدا توصیه می نماییم که استفاده از دستگاه های تصفیه هوا همراه با نصب و استفاده از پنجره های دوجداره و UPVC که از ورود دوده و ذرات معلق هوای شهرهای آلوده به داخل جلوگیری می نماید، انجام گردد.

نحوه انتخاب و خريد انواع دستگاه تصفیه هوا

دستگاه تصفیه هوا طوری طراحی و تولید می‌شود که با بکارگیری چندین فیلتر مختلف، آلاینده‌های موجود در هوا اعم از گاز CO2، ذرات معلق کوچکتر از 2.5 میکرون، دی اکسید کربن، حتی بوی نامطبوع، باکتری‌ها، ویروس­‌ها و… را جذب و حذف کرده و هوایی تمیز و سالم را به ارمغان می‌آورد. هوای شهر‌های بزرگی مانند تهران، اصفهان، اراک، اهواز و… روز به روز آلوده‌تر می‌شود که این گازها و ذرات معلق ، عفونت‌های ریوی و بیماری­‌های زیادی را به همراه دارند به همین علت خطرات ناشی از آن باعث شده تا راه­‌ هایی جهت در امان ماندن از این همه آلودگی هوا مورد استفاده قرار گیرند.

گرچه پاکسازی هوای شهر کار آسانی نیست اما می­‌توان هوای داخلی ساختمان­‌ خود را با بهره گیری از دستگاه تصفیه هوا تمیز نمود. دستگاه تصفیه هوا نه تنها برای افراد دارای آسم و حساسیت­‌های تنفسی بلکه برای افراد سالم جهت محافظت از سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از بیماری نیز کاملا موثر است. عملکرد موثر دستگاههای تصفیه هوا را هنگامی می توانید مشاهده کنید که میزان آلودگی جذب شده در فیلترهای دستگاه را پس از چند ماه کارکرد دستگاه از نزدیک مشاهده کنید!

خبرهای کسب و کار

علاقمند به جدیدترین مقالات روز کسب و کارها در ایران و جهان با رویکرد علمی و فرهنگی، علاقمند به فناوری های روز و حمایت از پلتفرمهای جدید که خدماتی به مردم جهت رفاه و آسایش آنها میدهد.
دکمه بازگشت به بالا