ست گرمکن ورزشی مردانه

گرمکن و ست ورزشی مردانه

به لباس‌های استفاده شده برای انجام ورزش، پوشاک ورزشی گفته می‌شود که دارای تنوع نسبتاً بالایی هم هستند. در بین انواع لباس ورزشی برای مردان، گرمکن و ست ورزشی مردانه برای آقایان کاربرد بیشتری دارد. هدف اصلی استفاده از لباس ورزشی گرم نگه داشتن عضلات بدن به هنگام ورزش کردن است. به خاطر داشته باشید که بلافاصله بعد از ورزش کردن نباید عضلات به سرعت سرد شوند.

استایل روزمره افراد از لباس‌های رسمی به لباس‌های هرچه اسپرت‌تر تغییریافته است. در گذشته تمامی زنان و مردان در فعالیت‌های روزمره مانند خرید و کار از استایل‌های رسمی‌تری استفاده می‌کردند که برای آن‌ها زمان زیادی نیز صرف ‌می‌شد؛ اما امروزه زمان کافی برای صرف کردن در زمینه انتخاب و پوشیدن لباس‌های رسمی وجود ندارد؛

بنابراین مد و فشن به سمت استایل‌های اسپرت و کژوالی کشیده شده است. یکی از لباس‌هایی که امروزه بر تن بسیاری از زنان و مردان مشاهده می‌کنید، لباس‌های ورزشی می‌باشند. گرچه لباس‌های ورزشی برای فعالیت‌های ورزشی در طول روز طراحی‌شده‌اند؛ اما آن‌ها را برای استفاده روزمره هم می شود در نظر داشت.

 گرمکن و ست ورزشی مردانه

لباس‌های ورزشی از جمله لباس‌هایی هستند که شما هم برای زمان ورزش و هم برای استفاده روزانه می‌توانید از آنها بهره ببرید. این نوع لباس در بین آقایان و به‌ویژه جوانان بسیار محبوب است. اگر از این لباس‌ها برای استایل روزانه خود استفاده نمی‌کنید حتماً در زمان ورزش از آن‌ها بهره ببرید، زیرا این لباس‌ها با توجه به نوع طراحی و جنسی که دارند فعالیت‌های شما را آسان نموده، در زمان ورزش جریان هوای مناسبی به بدن شما رسانده و دمای بدن شما را تنظیم می‌نماید.

عمده فروشی گرمکن ورزشی مردانه

یکی از مهم ترین نکاتی که برای ورزش کردن باید رعایت کنید، انتخاب لباس ورزشی مناسب است. داشتن یک لباس ورزشی زیبا و با کیفیت یکی از دلایلی است که شور و انگیزه ی شما را برای ورزش کردن دو چندان کرده و حتی ممکن است موجب حرفه ای دنبال کردن یک رشته ی ورزشی توسط شما شود.

یکی از انواع لباس ورزشی که بسیار پرفروش و پر طرفدار است، شلوار گرمکن ورزشی است. برای خرید عمده گرمکن شلوار ورزشی مردانه با کیفیت قابل قبول و قیمت مناسب, از یک تولیدی لباس ورزشی بهتر است نکاتی را از پیش بدانید تا بتوانید از یک لباس ورزشی با دوام و با ماندگاری بالا برخوردار شوید.

خرید عمده گرمکن و شلوار ورزشی مردانه

نکات بسیار مهمی وجود دارد برای اینکه بدانید چگونه باید یک خرید گرمکن شلوار ورزشی عمده (کاپشن شلوار ورزشی) خوب داشته باشید زیرا شما در این حالت به صورت عمده خرید می کنید.

مطمئنا قصد شما از خرید عمده کاپشن شلوار ورزشی می تواند یکی از موارد زیر باشد.

  1. شما فروشنده هستید و برای فروش عمده گرمکن شلوار ورزشی قصد خرید دارید.
  2. شما تیم دارید و می خواهید لباس ورزشی تیم خود را برای یک سال آینده خریداری کنید.
  3. شما مسئول خرید مدرسه هستید و می خواهید برای سال تحصیلی جدید بچه ها خریداری کنید.
  4. شما مدرسه فوتبال دارید.
  5. شما فروشگاه لباس ورزشی دارید و می خواهید لباس ورزشی مناسب و با کیفیت خریداری کنید.

ست ورزشی گرمکن و شلوار، از دو بخش شلوار و ژاکت با داشتن یک زیپ در جلو تشکیل شده اند. در ابتدا از ست های اسپرت و گرمکن ورزشی قبل از شروع مسابقات ورزشی بر روی لباس هایی مانند مایو، رکابی و شلوارک استفاده می شد. ولی امروزه در بیشتر ورزش ها و تمرینات مخصوصا در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر شما هم ورزشکار هستید و یا قصد انجام ورزشی را دارید، باید بدانید که اگر بعد از انجام فعالیت شدید، می خواهید که عضلاتتان در بهترین حالت باقی بماند، باید آن ها را گرم نگه دارید.

 ست گرمکن ورزشی مردانه

انواع گرمکن و ست ورزشی مردانه

لباس‌های ورزشی مردانه از چند جز اصلی مانند تی‌شرت، شلوار گرمکن، شلوارک و گرمکن یا کاپشن ورزشی تشکیل می‌شوند. شما می‌توانید هم به‌صورت تک و هم به‌صورت ست این لباس‌ها را تهیه نمایید. ست‌ های ورزشی شامل تی‌شرت و شلوارک، تی‌شرت و شلوار گرمکن، گرمکن و شلوار می‌باشند. جنس این لباس‌ها به صورتی است که از تعریق زیاد بدن جلوگیری کرده و گردش هوای مناسبی ایجاد می‌کنند. جنس پارچه استفاده‌شده در این لباس‌ها معمولاً پلی استر بوده اما در برخی از لباس‌ ها از پارچه‌های نخ کتان نیز استفاده‌ شده است.

خرید اینترنتی بهترین انواع ست گرمکن ورزشی مردانه

فروشگاه اینترنتی ژولید با جدیدترین کالکشن های برندهای مطرح ایرانی و خارجی به شما امکان انتخاب و مقایسه بین هزاران مدل گرمکن ورزشی مردانه را می دهد و شما می توانید با فیلترهایی مانند قیمت و برند خریدی هوشمندانه و آسان داشته باشید.

هنگام خرید شلوار گرمکن ورزشی به چه نکاتی توجه کنیم؟

1)جنس لباس

اگر به دنبال خرید ست شلوار گرمکن ورزشی مناسب هستید، در اولین مرحله باید به جنس پارچه ی لباس دقت نمایید. شما باید در لباس ورزشی کاملا راحتی و انعطاف پذیری لباس را احساس کنید و لباس نباید جلوی فعالیت آزادانه ی دست ها و پاها را بگیرد. لباسی ارزش هزینه کردن را دارد که رطوبت بدن ورزشکار را حبس نکند و با جذب عرق بدن ورزشکار، در مدت کوتاهی خشک شود و خیس باقی نماند و در عین حال از ورود هوای سرد به داخل لباس جلوگیری کند.

گرمکن شلوار های ورزشی از جنس پلی استر، ملانژ، سانتانا و… تولید می شوند.

2) سایز لباس

برای تهیه کردن انواع پوشاک به خصوص پوشاک ورزشی، توجه به سایز مناسب یکی از مهم ترین مواردی است که باید به دقت بررسی نمایید. با وجود آن که عده ای علاقه مند به استفاده از لباس های ورزشی بزرگ هستند و عده ای مایل به استفاده از پوشاک ورزشی تنگ و چسبیده به عضلات خود هستند، اما باید دانست که اهمیت انتخاب سایز لباس ورزشی از سایر فاکتور ها بیشتر بوده و نه لباس های ورزشی اور سایز و نه لباس های جذب و تنگ، برای عملکرد مناسب بدن مفید هستند.

پس بهتر است شلوار و گرمکن ورزشی انتخابی خود را کاملا متناسب با سایز خود انتخاب کنید به طوری که نه احساس کنید لباس ورزشی به دلیل بزرگی جلوی دست و پای شما را می گیرد و نه به خاطر تنگی بیش از حد شما را کلافه و آزرده می کند.

3) قابلیت شستشوی شلوار و گرمکن ورزشی

بعضی ست های ورزشی زنانه یا مردانه، بعد از چند بار شست و شو کیفیت اولیه ی خود را از دست می دهند و هنگام شست و شو شما را با محدودیت های زیادی روبرو می کنند. بهتر است لباس ورزشی را تهیه نمایید که هم قابلیت شست و شو با ماشین لباس شویی را داشته باشد و هم امکان شست و شو با دست وجود داشته باشد.

 ست گرمکن ورزشی مردانه

4) رنگ پر نشاط ست ورزشی

فراموش نکنید که لباس ورزشی، می تواند تاثیر بسیار زیادی در ایجاد انگیزه برای ورزش کردن و رسیدن به تندرستی و شادابی و نشاط روحیه داشته باشد.

پس همیشه فارغ از قیمت یک ست ورزشی به دنبال البسه ای باشید که مورد توجه شما قرار گرفته است و قطعا ورزش کردن با آن برایتان از لذتی دو چندان برخوردار است.

اگر خیلی اهل مد باشید و بخواهید که رنگ متناسب با استایل خود انتخاب کنید، ما به شما در انتخاب رنگ مناسب پوستتان کمک می کنیم. انتخاب رنگ گرمکن و شلوار ورزشی به رنگ پوست و استایل خاص‌تان بستگی دارد که می‌توانید روش‌های زیر را تست کنید.

روش اول: برگه‌ای سفید زیر مچ دست خود قرار داده و به رگ‌هایی که خون در آن جریان دارد نگاه کنید. اگر رنگ رگ‌های به سبزی زد پوستی گرم و اگر به سمت آبی متمایل بود یعنی شما پوست سردی دارید.

روش دوم: در نور روز و بدون اینکه از لوازمی مانند کرم صورت استفاده کرده باشید جلوی آیینه بایستید؛ کاغذ سفیدی در کنار صورت خود گرفته و در آیینه ببینید رنگ پوستتان بیشتر به چه رنگی مایل است. اگر زرد باشد پوستی گرم و اگر مایل به صورتی باشد پوست سردی دارید.

روش سوم: مشابه روش قبل جلوی آیینه بایستید و فویل طلایی و نقره‌ای را به ترتیب جلوی صورت خود بگیرید. اگر فویل طلایی چهره شما را شاداب و زنده‌تر کرد رنگ پوست شما گرم و اگر فویل نقره‌ای همین شادابی را در چهره شما ایجاد کرد شما پوستی سرد دارید.

گرمکن شلوار های ورزشی از چه جنسی تولید می شوند؟

گرمکن شلوار های ورزشی سفارشی ژولید ، از انوع پارچه های با کیفیت درفش، سانتانا، ملانژ و پارچه های غواصی تهیه می شوند. شما می توانید گرمکن شلوار های ورزشی مورد نظرتان را با هر یک از این اقسام پارچه و در هر تعدادی که مورد نیاز است، سفارش دهید. در صورت ثبت سفارشات بالای 50 عدد، شما می توانید نوع پارچه گرمکن شلوار های ورزشی را خودتان انتخاب کنید.

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا