تولید کننده تجهیزات خانه هوشمند

محتوای خبر پنهان کن
1 نمایندگی هوشمند سازی: معرفی 33 نمایندگی برندهای معتبر هوشمند سازی در ایران + عکس

نمایندگی هوشمند سازی: معرفی 33 نمایندگی برندهای معتبر هوشمند سازی در ایران + عکس

خانه هوشمند یا هوشمند سازی یعنی راه اندازی و یا بهتر است بگوییم اختراع یک زندگی نوین و جدید! زندگی که در آینده انتظارش را می‌کشیدید، حالا با ادغام طبیعت و تکنولوژی در دسترس است. با آشنایی نمایندگی هوشمند سازی برندهای معتبر دنیا، ورودتان را به آینده خوش آمد می‌گوییم!

آسیا |آلمان

1. نمایندگی هوشمند سازی کی ان اکس (KNX Smart Home)

پروتکل KNX یکی از بی‌نقص‌ترین و کامل‌تری پروتکل برای اتوماسیون هوشمند سازی دنیا است. با راه‌حل‌های KNX تمامی زبان هم را می‌فهمند و بدون محدودیت می‌توان صدها دستگاه را در پیکر بندی جای داد. پرده هوشمند، سیستم تهویه، سیستم امنیتی و سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، سیستم صوتی و تصویری و خلاصه هر آنچه که شما به عنوان یک کاربر برای فضای کاری و یا خانه‌ی خود هوشمندسازی آن را می‌پسندید. : سیستم KNX علاوه بر مدیریت انرژی، انعطاف‌پذیری بالایی در توسعه سیستم دارد. پروتکل KNX یکی از معتبرترینها در صنعت هوشمند سازی است.

2. نمایندگی هوشمند سازی اورویبو (Orvibo Smart Home)

شرکت اورویبو (Orvibo) از سال 2021 برای تدارک یک خانهی مدرن و لوکس و با حداقل مصرف انرژی، از تجهیزات هوشمندسازی مختلفی مانند: سیستم اتوماسیون خانگی، ، سیستم امنیتی، سیستم تهویه، موتور پرده و آفتاب‌گیر هوشمند، کنترل از راه دور هوشمند و خیلی از موارد دیگر که دائما در حال به‌روزرسانی هستند. در خانه هوشمند اورویبو، بمحض اینکه پا در خانه می‌گذارید، سیستم تهویه روشن شده، قهوه‌جوش به کار می‌افتد و موسیقی که دوست دارید پلی می‌شود!

خانه هوشمند orvibo همانند خانه هوشمند ساوانت محصولات خود را با پروتکل بیسیم Zigbee ارائه می‌دهد. بنابراین بی‌نیاز از سیم‌کشی، نصب و راه‌اندازی آن حتی در مکان‌های استیجاری با حداقل هزینه امکان‌پذیر می‌شود.

3. نمایندگی هوشمند سازی اشنایدر (Schneider Smart Home‌)

با ورود  به دنیای ما، نه تنها آدم‌ها با گوشی‌های اسمارت توانستند پیام‌های خود را در و بدل کنند، بلکه اشیاء نیز با زبانی مشترک با یکدیگر ارتباط پیدا کردند! اشنایدر الکتریک (Schneider) شرکت برجسته‌ی فرانسوی، با شعار صرفه جویی در مصرف انرژی کار خود را از سال 1836 با تولید محصولات الکتریکی آغاز کرد.

خانه هوشمند اشنایدر با تجهیزاتی مدرن و باکیفیت تحت پروتکل خانه هوشمند KNX ارائه می‌شود. اگر در جستجوی تدارک یک خانه هوشمند همه چیز تمام هستید، با نمایندگی خانه هوشمند اشنایدر در ایران (هوشمند سازی آرات) تماس بگیرید. تجهیزات هوشمند سازی اشنایدر با کیفیت و ماندگاری بالا، بر روی مصرف حداقلی انرژی و ایجاد امنیت و آسایش حداکثری، طرح ریزی‌ شده‌اند.

4. نمایندگی هوشمند سازی ای بی بی (Smart Home ABB)

شرکت ای بی بی (‌ABB) با قدمتی طولانی، حدود 130 سال، با داشتن تجربه‌ی زیاد، در حال تولید تجهیزات نوین و حرفه‌ای برای تدارک خانه هوشمند است. خانه هوشمند ABB با بهره‌مندی از جدیدترین تکنولوژیهای روز دنیا، راحتی، امنیت را با کمترین مصرف انرژی به ارمغان می‌آورد.

پرده هوشمند، ، سیستم صوتی و تصویر هوشمند و خلاصه هر آنچه که شما نیاز داشته باشید با تجهیزات ABB برایتان فراهم است. به عنوان نمونه ترموستات هوشمند ABB، با حداقل انرژی وظیفه‌ی ایجاد دمای مطبوع خانه را به عهده می‌گیرد. آنقدر این اتفاق آرام و خودکار شکل می‌گیرد که حتی خودتان هم فراموش می‌کنید که در چه فصلی هستید!

5. نمایندگی هوشمند سازی اینترا (Interra Smart home‌)

یکی دیگر از خانه‌های هوشمندی که زندگی در آن خیلی رؤیایی است، خانه مدرن و هوشمند اینترا Interra است. تکنولوژی که شرکت اینترا برای هوشمند سازی خانه استفاده می‌کند مثل ، د‌وربین‌های امنیتی و ترموستات هوشمند با صفحه نمایشگر منعطف و ظریف، آن را بر سر زبان‌ها انداخته است.

قدرت بالا تجهیزات اینترا از لحاظ سخت افزاری، ماندگاری آن را برای سال‌های طولانی تضمین می‌کند و از طرفی پیکر بندی انعطافپذیر با قابلیت تعریف سناریوهای مختلف، کاربر را از دستور پذیری دستگاهها خرسند می‌کند! با کشف خانه‌ی هوشمند دیگر خیال پدرها از روشن و خاموش شدن کولر راحت می‌شود! با خانه هوشمند اینترا نظارت تمامی تجهیزات هوشمند بر روی گوشی و پنل لمسی امکان‌پذیر است. با نظارت از راه دور و نزدیک، می‌توانید تجهیزات خانه را آنطور که دلتان می‌خواهد مدیریت کنید!

6. نمایندگی هوشمند سازی کنترل فور (Control 4 Smart Home)

یکی دیگر از بنام‌ترین برندها در تولید تجهیزات هوشمند Control 4 است. خانه هوشمند کنترل 4 با استفاده از صفحه نمایش لمسی، ریموت کنترل از راه دور، دستور صوتی و اپلیکیشن اختصاصی یک خانه هوشمند مدرن برایتان می‌سازد. شرکت تولید تجهیزات هوشمند Control 4 از سال 2003 فعالیت خود را آغاز کرد و خیلی زود توانست جایگاه خوبی را در میان برندهای باتجربه پیدا کند.

تجهیزات خانه هوشمند Control 4

کنترل 4 بخاطر عملکرد سریع و قوی که داشت، در اتوماسیون هوشمند سازی ایران نیز خیلی پرطرفدار است. هوشمند سازی با تجهیزات control 4 همانند سایر برندها فقط به ساختمان مسکونی ختم نمی‌شود. این تجهیزات را می‌توان برای ، ادراه، موتورخانه و اتاق سرور و خیلی از موارد دیگر، البته با مشورت کارشناسان، استفاده کرد.

: با استفاده از پروتکل وای فای برای خانه هوشمند Control 4 دستگاه‌ها را بدون نیاز به سیم کشی می‌توان با ارتباط دهی استاندارد، شبکه‌بندی کرد.

7. نمایندگی هوشمند سازی اچ دی ال (Smart HDL Home)

شرکت HDL در سال 1985 تأسیس شد و تولید تجهیزات هوشمند سازی را بصورت حرفه‌ای آغاز کرد. شرکت HDL محصولات خود را تحت پروتکل Buspro تولید می‌کند. اتوماسیون هوشمند HDL برای برقراری ارتباط بین تجهیزات هوشمند انعطافپذیری بالایی دارد و می‌تواند با سایر پروتکل‌های هوشمند استاندارد مثل پروتکل KNX ،‌Dali ،‌Zigbee و Z-Wave نیز پیکر بندی شوند.

تجهیزات خانه هوشمند HDL

تجهیزات خانه هوشمند HDL با تاچ پنل‌ های زیبا و کاربردی، سنسورهای حرکتی و حرارتی و همینطور ریموت کنترل‌های هوشمند، یک خانه هوشمند همه چیز تمام را می‌سازند. برای و یا با تجهیزات خانه هوشمند HDL با تیم اسمارتیک تماس بگیرید.

: هوشمند سازی یعنی امنیت و آسایش بیشتر، خانه هوشمند HDL تحت پروتکل Buspro وایرلس، نصب آسان و سریعی دارد.

8. نمایندگی هوشمند سازی آیلوکسوس (Smart ILUXUS Home)

شرکت ILUXUS با بیش از 450 عضو در دنیا، از تولید کنندگان سیستم‌های خانه هوشمند تحت پروتکل KNX است. تجهیزات هوشمند ILUXUS با طراحی شیک و مدرنی که دارند، پرطرفدارترین نوع تجهیزات برای خانههای مدرن است. برند ILUXUS با تولید تجهیزات مختلف مثل تهویه مطبوع، سیستم روشنایی هوشمند، پرده هوشمند، که قابلیت تعریف سناریو را دارند، پیکربندی تجهیزات بخوبی قابل اجرا است. پنلهای لمسی EOZ KNX با طراحی عالی، یکی از تجهیزات عالی و پرطرفدار در اتوماسیون هوشمندسازی خانه هوشمند ILUXUS است.

9. نمایندگی هوشمند سازی آکووکس (Akuvox Smart Home‌)

یکی از برندهای معتبر برای هوشمند سازی در دنیا خانه هوشمند آکووکس است که تحت پروتکل SIP پیکر بندی می‌شود. این سیستم بخاطر و قدرتمند و همینطور سیستم Access Control Smart که دارد معروف دنیا است. خانه هوشمند آکووکس Akuvox با استفاده از هوش مصنوعی SIP، در سیستم عامل اندروید، فضای ابری و دیگر تکنولوژی‌های پیشرفته مجموعه‌ای بی‌رقیت و مدرن از اینترکام‌های هوشمند را ارائه می‌دهد.

10. نمایندگی هوشمند سازی تیس (TIS Smart Home)

تجهیزات خانه هوشمند TIS از مجهزترین و کامل‌ترین محصولات هوشمند سازی دنیا است. این تجهیزات کار یک شرکت آمریکایی معروف بنام Texas Intelligent Systems است. با نصب ساده ولی برنامه‌ریزی دقیق یک خانه هوشمند واقعی برایتان می‌سازد.

11. نمایندگی هوشمند سازی برکر (Berker Smart Home)

برکر Berker محصول یک شرکت آلمانی است. طراحی عالی و دقیق دستاورد این شرکت قدیمی و اصیل آلمانی است. از افتخارات شرکت Berker به این است که در سال 1989 به عضویت سازمان هوشمند سازی KNX درآمد. محصولات سنسورهای تشخیص حضور، کنترل کنندههای سیستم، ترموستات هوشمند از معروف‌ترین‌های این برند است.

12. نمایندگی هوشمند سازی برودلینک (Broadlink Smart Home)

مرکز هوشمند سازی آرات نمایندگی فروش تجهیزات خانه هوشمند Broadlink را بر عهده‌دارد. تنوع و کیفیت بالا، برند Broadlink را در دنیا معروف کرده است. محصولات خانه هوشمند Broadlink با نصب وایرلس خیلی آسان است. محصولات این شرکت با سه باند IR، وای فای و RF پشتیبانی می‌شود. محصولات هوشمند سازی Broadlink به دلیل تنوع بالا، نصب آسان و قیمت مقرون بصرفه جزء بهترین‌ها به حساب می‌آید.

13. نمایندگی هوشمند سازی نست (Nest Smart Home)

و اما حالا نوبت معرفی تجهیزات معروف و البته گرانقیمت Nest است. برند Nest نام تجاری Google LLC است. تولید ترموستات هوشمند و کنترل از راه دور هوشمند در پیشرفته از محصولات حرفه‌ای و شاخص این برند است.

14. نمایندگی هوشمند سازی گرین‌لینک (Greenlink Smart Home)

محصولات برند Greenlink بخاطر ظرافت و ظاهر زیبایی که دارند معروف هستند. نصب آسان تجهیزات هوشمند سازی گرین لینک و قیمت مقرون بصرفه از ویژگی‌های شاخص این برند است. گرین‌لینک محصول کشور چین است. کلیه محصولات Greenlink از روش IR برای اتصال در پیکربندی استفاده می‌کنند. نمایندگی هوشمند سازی Greenlink: تجهیزات هوشندسازی Greenlink با قیمت مقرون بصرفه و ظاهر زیبا، پرفروش است.

15. نمایندگی هوشمند سازی جی 5 (G5 Smart Home)

شرکت هوشمند سازی G4 و Digitcom در واقع یک شرکت با دو برند متفاوت ارائه می‌شوند. از مزایای اتوماسیون هوشمندسازی G4 سیم‌کشی آسان، انعطاف‌پذیری سیستم و توسعه‌پذیری آن است. جی 4 یک برند چینی است و با قیمت خوبی که دارد، می‌تواند شما را در ساخت یک خانه هوشمند مقرون بصرفه کمک کند. محصولات هوشمندسازی g4 با قیمت مقرون بصرفه برای تدارک خانه هوشمند با کمترین هزینه مناسب است.

16. نمایندگی هوشمند سازی Z-wave

هوشمند سازی از طریق Z-Wave به دلیل اینکه نسبت به وای فای از برق کمتری استفاده می‌کند، و همینطور حریم وسیع‌تری را تحت پوشش قرار می‌دهد، از معتبرترین نوع پروتکل استاندارد هوشمند سازی است. پروتکل Z-Wave در واقع یک پروتکل بی‌سیم برای برقراری ارتباط بین دستگاه‌های هوشمند است. پروتکل Z-Wave از معتبرترین نوع پروتکل برای هوشمند سازی ساختمان‌ها و امکان مختلف است. نصب وایرلس، نصب آن را بسیار آسان کرده است.

17. نمایندگی هوشمند سازی Wulian

برند wulian از سال 2009 تولید محصولات هوشمندسازی در کشور چین آغاز کرده است. از مزایای خوب شرکت wulian پیوستن آن به انجمن Zigbee است. برند wulian به عنوان بهترین برند خانه هوشمند در آسیا معرفی شده است. برای ، تدارک سیستم هوشمند‌سازی امنیتی و همینطور سیستم هوشمند روشنایی در پروژه‌های موفقی شرکت کرده است. برای اینکه اتوماسیون هوشمندسازی را با قیمت مقرون بصرفه و کیفیت مناسب تدارک ببنید، استعلام قیمت تجهیزات wulian را از اسمارتیک بخواهید.

18. نمایندگی هوشمند سازی Zigbee

همانطور که در بخش z-wave گفته شد، پروتکل zigbee با حداقل مصرف برق و نصب آسان جزء بی‌نقص‌ترین پروتکل‌های دنیا است. سازگاری تجهیزات هوشمند با استاندارد زیگبی یک اعتبار برای آن‌ها است! نصب آسان، سازگاری عالی و فناوری بیسیم از ویژگی‌های کاربرپسند پروتکل zigbee است.

19. نمایندگی هوشمند سازی فیبارو (Fibaro Smart Home)

تجهیزات خانه هوشمند فیبارو از سال 2010 در لهستان طراحی و توسعه داده شد. حفظ امنیت و مصرف حداقل انرژی از هدف‌های اصلی فیبارو است. فیبارو برای تدارک ساختمان هوشمند محصولات را در دو دسته باسیم و بی‌سیم ارائه می‌دهد.

20. نمایندگی هوشمند سازی زیپاتو (Zipato Smart Home)

محصولات زیبا و پیشرفته خانه هوشمند زیپاتو از کارخانه‌ی از کرواسی تولید می‌شود. این شرکت کار خود را در سال 2010 آغاز کرد و دیری نپایید که توانست با محصولات قدرتمندش صنعت هوشمندسازی را معطوف خود کند. زیپاتو با مجهز بودن به اسپیکر داخلی می‌تواند دستورات صوتی شما را پاسخ دهد. مثلا فقط با یک دستور صوتی که امروز مهمان داریم، خانه را از لحاظ   و سیستم امنیتی هوشمند مطابق سناریوی تعریف شده برایتان آماده خواهد کرد.

21. نمایندگی هوشمند سازی زیمنس (Siemens Smart Home)

زیمنس برندی آشنا و قدمت‌دار است، و در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان در حوزه اتوماسیون و صنعت دیجیتال است. تجهیزات هوشمند زیمنس تحت پروتکل KNX کار می‌کنند. تجهیزات زیمنس برای هوشمند سازی کامل یک ساختمان بدون هیچ نقصی کافی است.

22. نمایندگی هوشمند سازی بلوموتیکس (Blumotix Smart Home)

شرکت خانه هوشمند Blumotix در سال 2033 تأسیس شد و از سال 2009 به عضویت KNX درآمد. اگر می‌خواهید خانه‌ی هوشمندی به سبک خانه‌ی هوشمند ایتالیایی داشته باشید، قیمت محصولات Blumotix را از سایت اسمارتیک استعلام بگیرید. شرکت Blumotix با تولید تاچ پنلهای ظریف و خوش ترکیب، کلیدهای لمسی، قفل هوشمند و ابزارهای مشابه، ساخت خانه هوشمند مجهز را فراهم کرده است.

23. نمایندگی هوشمند سازی دی لینک (D-Link Smart Home)

شرکت D-Link یک شرکت بنام تجهیزات الکترونیکی شبکه است. دی لینک یک شرکت چند ملیتی است که دفتر مرکزی آن در چین است. تجهیزات هوشمند دی لینک در یک پکیج کامل ارائه می‌شود. آن‌ها شامل دوربین، سنسور، قفل و مواردی اینجنینی است. از محصولات هوشمند معروف D-Link پریز هوشمند است. پریز هوشمند با هر بار خاموش و روشن شدن، میزان مصرف انرژی را نشان می‌دهد.

24. نمایندگی هوشمند سازی ام دی تی (MDT Smart Home)

شرکت خانه هوشمند MDT تولید کننده محصولات خانه هوشمند از کشور آلمان است. برند MDT تجهیزات KNX را با قیمت پایین ارائه می‌دهد، به همین خاطر می‌توان با هزینهی کمتر از کیفیت بالاتری برخوردار شد. برند MDT با تولید محصولات باکیفیت تحت پروتکل KNX به دلیل ویژگی‌های فنی عالی و قیمت مقرون بصرفه در حال حاضر جزء بهترین‌ها است.

25. نمایندگی هوشمند سازی زنیو (Zennio Smart Home)

مرکز هوشمندسازی آرات به عنوان نمایندگی خانه هوشمند Zennio در ایران فعالیت می‌کند. زنیو برند اسپانیایی است و تحت پروتکل KNX محصولات خود را ارائه می‌دهد. معروفیت Zennio در تجهیزات هوشمندسازی به تولید کلیدهای روشنایی و ترموستاتیک آن برمی‌گردد. تاچ پنل برند zennio برای اجرای دستورهای کاربر خیلی دقیق و ظریف ساخته شده است. دوام و ماندگاری بالا از مزایای تجهیزات Zennio است.

26. نمایندگی هوشمند سازی لوکسون (Loxone Smart Home)

شرکت هوشمند سازی لوکوسن با ارائه‌ی انواع راهکارها و تجهیزات جذاب برای ، صنعتی و خانگی بهترین است. لوکوسن محصول کشور اتریش است و محصولات خود را در دو دسته بی‌سیم و باسیم ارائه می‌دهد. لوکسون در عرضه محصولات شیک و لوکس با قیمت مقرون بصرفه جژء بهترین‌ها است. محصولات لوکوسن اگرچه خوش قیمت است اما طبق استانداردهای اروپا عرضه می‌شود.

27. نمایندگی هوشمند سازی شیائومی (Xiaomi Smart Home)

برند شیائومی خیلی سریع جایگاه خوبی را در میان برندهای باسابقه پیدا کرد. محصولات هوشمند شیائومی Xiaomi تحت پروتکل Zigbee و Wifi کار می‌کند، بنابراین با کمترین قیمت می‌توانید از تجهیزات مدرن شیائومی لذت ببرید. محصولات هوشمند سازی شیائومی با برند میجیا شیائومی نیز در جهان معروف است.

28. نمایندگی هوشمند سازی کرسترون (Crestron Smart Home)

شرکت هوشمند سازی کرسترون یکی از باسابقه‌ترین شرکت‌های آمریکایی در ساخت تجهیزات هوشمند است. شرکت کرسترون در سال 1971 تأسیس شد، و با کوله‌باری از تجربه در ساخت تجهیزات الکترونیکی و هوشمند، در حال حاضر جزء قدرترین‌ها در ساخت اتوماسیون خانه هوشمند است. این برند بخاطر استفاده از تکنولوژیهای مدرن مثل تکنولوژی استریم لاین تجربه‌ی بی‌نظیری را از ساخت خانه هوشمند برای افراد به وجود می‌آورد.

29. نمایندگی هوشمند سازی ای اِی ای (EAE Smart Home)

مجموعه EAE از سال 1973 کار خود را در کشور ترکیه آغاز کردند. معروفیت برند EAE در دنیا بیشتر بخاطر رعایت کردن تمامی اصول و استانداردهای بین المللی است. محصولات ایمن EAE برای هوشمند سازی تمامی فضاها: خانه، هتل، مراکز ورزشی و مراکز تجاری عالی است.

30. نمایندگی هوشمند سازی جیرا (Gira Smart Home)

جیرا Gira محصول کشور آلمان است. محصولات برند جیرا با ظاهر ظریف و متریال عالی که دارد نشان می‌دهد که چقدر بادوام و ماندگار است. شرکت جیرا در سال 1905 تأسیس شد و با تجربه‌ی بالا همچنان در حال تولید محصولات نوین و خارقالعاده است. محصولات جیرا تحت پروتکل KNX و BUS وایرلس نصب می‌شوند.

31. نمایندگی هوشمند سازی جی وی اس (GVS Smart Home)

تجهیزات GVS از سال 2008 با عضویت در انجمن KNX به عرصه‌ی دنیای هوشمند وارد شد. ستاره ویدیویی گوانگژو GVS در حال حاضر توانسته به تکنولوزی هوشمندسازی و اتوماسیون صنعتی برای امنیت و رفاه کامل کاربران دستیابد. تجهیزات GVS بخاطر کیفیت بالایی که دارند در حال رقابت با انواع برندهای قدر در بازار است.

32. نمایندگی هوشمند سازی کوباکو (Cobaco Smart Home)

یکی از برندهای معتبر ایرانی خانه هوشمند کوباکو Cobaco است. شرکت کوباکو با تأسیس در سال 1389 اولین تولید کننده‌ی تجهیزات هوشمند در ایران است. محصولات کوباکو تحت پروتکل هوشمند KNX اجرا می‌شوند. برند کوباکو تنها برند ایرانی در لیست KNX است. برای داشتن فضای ایمن و مدرن می‌توانید روی محصولات کوباکو حساب کنید.

33. نمایندگی هوشمند سازی مکسرون (MAXRON Smart Home)

مکسرون یک برند ایرانی موفق است که توانسته با الگور برداری از سیستم هوشمند سازی برندهای پرطرفدار نمونه‌ای بی‌نقص بسازد. در سیستم هوشمندسازی مکسرون تمامی سنسورها و محصولات روشنایی و همینطور سیستم امنیتی مثل دوربین هوشمند، دزدگیر عرضه می‌شود.

نمایندگی هوشمندسازی مکسرون: مکسرون با تولید محصولات ایرانی باکیفیت در بازار آسیا به اعتباری خوبی دست یافته است.

منبع: خانه هوشمند کارن

خبرهای کسب و کار

علاقمند به جدیدترین مقالات روز کسب و کارها در ایران و جهان با رویکرد علمی و فرهنگی، علاقمند به فناوری های روز و حمایت از پلتفرمهای جدید که خدماتی به مردم جهت رفاه و آسایش آنها میدهد.
دکمه بازگشت به بالا