ساعت مچی کارن

ساعت مچی یکی از مهم ترین اکسسوری برای خانم ها و آقایان می باشد که امروزه با توجه به اهمیت زمان و استایل اهمیت بیشتری پیدا کرده است.شما می توانید مشاهده کنید که افراد برای تکمیل پوشش خود از ساعت های لوکس و شیک استفاده می کنند. ساعت مچی نه تنها برای نشان دادن زمان به کار می رود؛ بلکه در مناسبت های مختلف هم به عنوان هدیه نیز استفاده می شود.

ساعت های زیادی در حال حاضر وجود دارند که طرح و مدل های مختلفی داشته و از نظر کیفیت و امکانات با هم دیگر تفاوت دارند. استفاده از ساعت برای افرادی که در شرکت ها و اداره جات مشغول به کار هستند و یا دانش آموزان و دانشجویان ضروری است. بنابراین شاهد برندهای زیادی هستیم که در زمینه طراحی و ساخت انواع ساعت فعالیت می کنند که یکی از آن ها ساعت کارن است. برند کارن، کمپانی چینی است که مدل های زیادی از ساعت مردانه و زنانه با توجه به متدهای روز را طراحی و تولید کرده است.

خرید ساعت مچی کارن |ساعت کارن

مهم ترین ویژگی های ساعت های کارن

در دنیای متنوع ساعت های مچی، برندهایی حرفی برای گفتن دارند که از یک سری ویژگی ها برخوردار باشند، برای ساعت کارن این ویژگی ها به شرح ذیل هستند:

  1. این ساعت بدنه فلزی دارند که از مقاومت فوق العاده بالایی در مقابل ضربه برخوردار است.
  2. جنس بدنه مرتبط به ساعت های مچی کارن چرمی می باشد.
  3. این ساعت ها می توانند در مقابل آب و رطوبت مقاومت کنند.
  4. قفل هایی که در ساعت کارن به کار می رود، ضامن دار هستند و به راحتی باز نمی شوند.
  5. ساعت های برند کارن به شکلی طراحی شده اند که متناسب با جدیدترین استایل های روز هستند.
  6. این ساعت ها دارای عقربه های شبرنگ هستند.
  7. صفحه ساعت کارن می تواند در مقابل ضربه دوام بیاورد.

ساعت مچی زنانه کارن

برند کارن نه تنها برای محصولات مردانه بلکه برای ساعت های زنانه نیز خلاقیت و ظرافت خاصی به کار برده است. این ساعت ها با توجه به روحیه بانوان طراحی شده است، در صورتی که بیشتر برندهای روز دنیا برای ساعت های خانم ها تا این حد به ظرافت و هماهنگی آن ها اهمیت نمی دهند. اما ساعت مچی زنانه کارن، همان گزینه ای است که بسیاری از خانم ها به دنبال آن هستند. این ساعت ها با برند چرمی ساخته شده اند که می توان آن را با کیف و کفش چرمی ست نمود و یک استایل کامل داشت.

خرید ساعت مچی کارن |ساعت کارن

مزایای خرید ساعت های کارن

زمانی که شما از ساعت های کارن مردانه و زنانه استفاده کنید یک سری مزایا برای شما خواهند بود که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنوع بسیار زیاد
  • طراحی ظریف و همه پسند
  • امکان استفاده در مکان های مختلف
  • گارانتی و ضمانت نامه معتبر
  • قیمت مقرون به صرفه

(برند کارن ست های زنانه و مردانه ای را هم طراحی کرده است که شما می توانید با همسر و یا عزیز خود، ست این ساعت ها را تهیه کرده و هدیه کنید. )

موارد مهم در خرید ساعت کارن

ساعت های کارن از شیشه های کریستالی ساخته شده اند که در مقابل ضربه دوام بالایی دارند، بدنه آن ها از استیل با کیفیت تولید شده و قطر صفحه آن حدودا 48 میلی متر است. به همین دلیل ساعت کارن، محصولی همه جانبه به شمار می رود.

اما نکته ای که برای خرید این ساعت باید در نظر بگیرید، اصالت و مارک بودن ساعت است. زمانی می تواند ساعت کارن در دست شما دوام زیادی داشته باشد و کیفیت و شکل زیبای خودش را همیشه حفظ کند که اصل و اورجینال باشد.

متاسفانه با توجه به اهمیت ساعت ها و استفاده روز افزون مردم از آن ها، ساعت های طرح اصلی و فیک وجود دارند که هر چند از نظر ظاهر کمی شبیه ساعت های اورجینال می باشند؛ اما از لحاظ کیفیت اصلا یکی نیستند و مدتی پس از استفاده خراب می شوند. بنابراین در زمان خرید به کیفیت آن ها توجه زیادی کنید.

علاوه بر موارد گفته شده یک سری موارد دیگر هم هستند که در زمان خرید ساعت کارن بهتر است آن ها را در نظر داشته باشید:

  • تمام ویژگی های ساعت کارن را بررسی کنید و یکی از مدل های آن را انتخاب کنید، چرا که در هر مدل ساعت کارن، خصوصیات آن ها می تواند با هم دیگر تفاوت داشته باشد.
  • رنگ و مدل ساعت را پیش از خرید حتما بررسی کنید.
  • حتما برای خرید بهترین ساعت های کارن، بودجه مناسبی در نظر بگیرید.

معروف ترین مدل های ساعت مچی کارن

  • ساعت کارن مردانه سورمه ای مدل Curren 8360.
  • ساعت مچی کارن مردانه به رنگ قهوه ای مدل Curren 8259.
  • ساعت مچی کارن زنانه  به رنگ سورمه ای مدل Curren 9063.
  • ساعت مچی کارن مردانه آبی رنگ مدل Curren 8380.
  • ساعت کارن مردانه مشکی رنگ مدل Curren 8291.
  • و….

قیمت خرید ساعت کارن

قیمت هر کدام از مدل های ساعت کارن با توجه به ویژگی های آن ها با دیگری فرق دارد، بنابراین نمی توان برای همه مدل ساعت های کارن یک قیمت یکسان در نظر گرفت. با این وجود لازم به ذکر است که تنوع قیمت در ساعت های کارن زیاد است و شما می توانید پس از انتخاب مدل مد نظرتان، قیمت آن را پرس و جو کنید.

خرید ساعت مچی کارن |ساعت کارن

سوالات متداول

  1. برند ساعت کارن محصول کدام کشور است؟ این برند در سال 2005 میلادی در کشور چین شروع به کار کرد و توانست بسیاری از محصولات خود را به اقصی نقاط دنیا صادر کند.
  2. بارز ترین ویژگی ساعت کارن چیست؟ بدنه آلومینیومی و قابلیت ضد آب بودن در کنار قیمت مناسب آن.
  3. چطور می توان ساعت کارن را تهیه کرد؟ در زمان خرید به اصالت و اورجینال بودن آن توجه زیادی کنید.
  4. ساعت کارن مناسب برای چه کسانی است؟ این برند محصولات را مخصوص خانم ها و آقایان طراحی کرده است و آن ها می توانند در مکان های مختلف از آن استفاده کنند.
  5. ساعت کارن چه قابلیت هایی دارد؟ بدنه ضد خش، عقربه شب نما، مقاومت در مقابل ضربه، نمایش تاریخ و کرنوگراف دار از ویژگی ها و امکانات این ساعت ها محسوب می شوند.
دکمه بازگشت به بالا