معرفی 3 برند اقتصادی و خارجی همزن برقی کاسه دار

همزن برقی کاسه دار تبدیل به یکی از محبوب‌ترین و پر استفاده‌ترین لوازم آشپزخانه شده است و به همین جهت بسیاری از افراد به فکر خرید همزن برقی افتاده‌اند. اگر شما هم به بازار رفته باشید با برندهای مختلفی رو به رو می‌شوید که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند و به طبع قیمت‌های مختلفی هم دارند. برندهای ایرانی و خارجی که برخی از آن‌ها خیلی هم معروف نیستند و شما را برای خرید دچار تردید می‌کند.

علاوه بر این موارد، امروزه هم با توجه به تورم لوازم خانگی، لازم است تا شما بتوانید برند مناسبی را انتخاب کنید. ما در این مقاله به شما برندهای اقتصادی و پرفروش همزن کاسه دار را معرفی خواهیم کرد تا شما بتوانید با خیالی آسوده و آگاهی بیشتر، همزن خود را خریداری کنید. پس با انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 همزن برقی کاسه دار

همزن های اقتصادی موجود در بازار کدام است؟

همزن کیچن اید

اگر شما به دنبال خرید لوازم خانه رفته باشید، قطعا نام کیچن اید را شنیده‌اید. کیچن اید محصولات مختلفی را تولید می‌کند که یکی از معروف‌ترین آن‌ها همزن برقی کاسه دار است که محبوبیت بسیار زیادی دارد. طراحی همزن‌های کیچن اید بسیار محکم و ظریف است و به زیبایی آشپزخانه شما کمک می‌کند.

همزن کیچن اید

همزن‌های کیچن اید مجهز به تیغه‌های فولادی و با کیفیت هستند و می‌توانند مواد شما را با سرعت بالایی میکس کنند. همچنین بدنه و تیغه‌های همزن‌های کاسه دار کیچن اید به راحتی شسته می‌شوند و کیفیت خود را به مرور زمان از دست نمی‌دهند.

از ویژگی‌های مطرح این همزن می‌توانیم به قابلیت تنظیم سرعت آن اشاره کنیم. با استفاده از این ویژگی، شما می‌توانید سرعت همزن را با توجه به موادی که قصد میکس کردن آن‌ را دارید، تنظیم کنید. همچنین اکثر همزن‌های کیچن اید مجهز به پاور هاب هستند و قابلیت تطبیق پذیری بسیار بالایی دارند.

همزن‌های کیچن اید اگرچه محبوبیت بسیار بالایی دارند اما نسبت به سایر برندها، قیمت بیشتری دارند. پس اگر قصد صرف هزینه زیادی ندارید، بهتر است به سایر برندها فکر کنید.

همزن‌ های کاسه دار باریتون

باریتون، نامی است که امروزه در لوازم خانگی شنیده می‌شود و کم کم نمایندگی‌های آن مانند ردکارت شروع به فعالیت کرده‌اند و فروشگاه‌های آنلاین خود را برپا کرده‌اند تا محصولات باریتون کانادا را به فروش برسانند. اگر چه باریتون برندی نوظهور است، اما به دلیل قیمت و کیفیت بالایی که دارند، توجه افراد را جلب می‌کنند. یکی از محصولات پرفروش این برند، همزن‌ برقی کاسه دار است که از محبوبیت بالایی برخوردار است.

باریتون، همزن‌های کاسه دار خود را در ظرفیت‌های 5 لیتر، 6.5 لیتر، 7 لیتر و 10 لیتر تولید کرده است و نیاز هر نوع مشتری را برآورده می‌کند. همزن‌های کاسه دار باریتون با توجه به مدل و ظرفیت آن‌ها، در بازه قیمتی 13 الی 18 میلیون تومان در بازار موجود هستند.

همزن‌های برقی باریتون مجهز به سیستم پالس و قابلیت تنظیم سرعت هستند، ویژگی که در همزن‌های کیچن اید هم وجود دارد و به آن اشاره شد.

همچنین این همزن‌ها، مجهز به بدنه مقاوم و ضدزنگ هستند که زیبایی خاصی را به آشپزخانه شما می‌بخشد. در کنار این مورد، باریتون برای همزن‌ 7 لیتری خود، رنگ‌های متنوع و فانتزی را در نظر گرفته است که شما می‌توانید با توجه به دیزاین آشپزخانه خود، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

باریتون برای تیغه‌های همزن خود از تیتانیوم مقاوم استفاده کرده است که به راحتی خم نمی‌شوند و مقاومت بسیار بالایی دارند. به راحتی شسته می‌شوند و به کیفیت و تیزی خود را از دست نمی‌دهند.
همچنین باریتون از پایه‌های ضدلغزش استفاده می‌کند و این مورد باعث می‌شود تا همزن شما به هنگام کار، کمتر بلرزد و سر و صدای زیادی تولید نکند. به طور کلی خرید همزن باریتون یک گزینه اقتصادی و ایده آل است و اگر به دنبال یک همزن اقتصادی ولی با کیفیت و با ویژگی‌های به‌روز هستید، برای شما بهترین انتخاب است.

همزن برقی اسمگ

اسمگ (Smeg) هم مانند باریتون، یکی از برندهای نوظهور در بازار است که طرفداران بسیار زیادی دارد. اسمگ غالبا محصولات خود را با رنگ‌های فانتزی تولید می‌کند و به همین جهت است که توجه افراد را به خود جلب می‌کند.

همزن‌های کاسه دار اسمگ هم محبوبیت بسیار بالایی دارد و در رنگ‌های مختلفی تولید شده است و در بازه قیمتی 18 الی 32 میلیون در ظرفیت‌های مختلف در بازار موجود است. همزن‌های برقی اسمگ مجهز به بدنه‌های مقاوم هستند که کیفیت بسیار بالایی دارند و به مرور زمان رنگ و یا کیفیت خود را از دست نمی‌دهند. تمامی آن‌ها مجهز به کاسه استیل ضدزنگ هستند که در ظرفیت‌های مختلفی موجود هستند. در کنار این موارد، قابلیت تنظیم سرعت، قابلیت چرخش کاسه و سیستم پالس در همزن‌های اسمگ به چشم می‌آید.

جمع بندی

به طور کلی در این مقاله سعی شد تا سه برند با ویژگی‌های متمایز به شما معرفی شود. برند کیچن اید یک برند قدیمی است که غالبا محصولات آن قیمت بیشتری دارند. باریتون، برند نوظهور کانادایی است که کاملا اقتصادی است اما کیفیت و طرفداران بسیار زیادی دارد و اسمگ هم برندی فانتزی با رنگ‌های مختلف است که آن را می‌توان در بین برندهای گران قیمت قرار داد.

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا