اشتراک 12 ماهه نتفلیکس چقدر است؟

خرید اشتراک نتفلیکس چه مزایایی دارد؟

اگر شما هم از طرفداران فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا هستید، نتفلیکس دنیای موردعلاقه شما است‌. با ورود به این شبکه خانگی می‌توان به آرشیو بزرگی از آثار سینمایی و سریالی در دنیا دست یافت که برای این شبکه ساخته شده‌اند‌. اما خرید نتفلیکس و خرید اشتراک نتفلیکس به غیر از دسترسی به این آثار مزایای دیگری نیز دارد که کافه ارز برای شما در زیر به تعدادی از آن‌ها اشاره کرده و تصمیم شما مبنی بر  را قطعی می‌کند.

با خرید اشتراک نتفلیکس و عضو شدن در این سایت دیگر نیازی به دانلود فیلم‌ها و سریال‌ها ندارید و با خرید اکانت netflix (خرید Netflix) می‌توانید وقت خود را برای دانلود صرفه‌جویی کنید. هم‌چنین ممکن است برای بسیاری از آثار سریالی و یا سینمایی محدودیت قانونی برای دانلود وجود داشته باشد اما از طریق استریم کردن دیگر نیازی به دانلود نیست. البته پس از خرید نتفلیکس، برای نگاه کردن و داشتن اشتراک نتفلیکس باید اینترنت پر سرعت داشته باشید.

تمامی کسانی که به دیدن فیلم‌ها و سریال‌ها علاقه دارند، دوست دارند تا کیفیت بالایی از آن‌ها را مشاهده کنند. در نتفلیکس این امکان آماده شده است و می‌توانید تمامی آرشیو را به صورت فول اچ دی تماشا کنید. هم‌چنین اگر خرید اشتراک نت فلیکس را برای یک تلویزیون فول اچ دی یا 4K انجام دهید نیز، کیفیت بهتری را در اختیار خواهید داشت‌.

همان‌طور که گفتیم اکانت نتفلیکس یک آرشیو بسیار بزرگ از فیلم و سریال است که هر روز نیز بر تعداد آن‌ها افزوده خواهد شد‌. پس شما می‌توانید برای تمام عمر خود فیلم و سریال برای تماشا کردن داشته باشید و هر روز نیز تنوع در آن ایجاد کنید. این کار با خرید اکانت پرمیوم نتفلیکس انجام خواهد شد که در ادامه متن شما را با آن آشنا خواهیم کرد.

می‌توان پس از خرید اکانت نتفلیکس، یک اکانت نتفلیکس را بر روی چند دستگاه باهم داشت. از این طریق شما می‌توانید در زمان مسافرت از طریق لپ‌تاپ یا گوشی خود نیز فیلم تماشا کنید. هم‌چنین اعضای دیگر خانواده نیز می‌توانند فیلم‌ها و سریال‌های شما را تماشا کرده و از مزایای این حساب بهره‌مند شوند. البته این موضوع تنظیمات خاص خود را به همراه دارد. در هنگام خرید یک حساب حتما باید این گزینه را فعال کنید که نیاز دارید از این اکانت بر روی چند دستگاه استفاده کنید.

ارز |استاندارد

نسخه اصلی فیلم ها به همراه زیرنویس

فیلم ‌و سریالی که در این شبکه قرار می‌گیرد دقیقا همان محتوایی است که توسط شرکت سازنده تولید شده و به همین دلیل از نسخه اصلی فیلم در اختیار شما است‌. هم‌چنین می‌توان از طریق ترفندهای خاص و استفاده از افزونه‌های گوگل کروم، به این سایت زیرنویس فارسی نیز اضافه کرد که دیدن فیلم‌ها را برای فارسی زبانان بسیار راحت می‌کند. پس اگر نگرانی درباره زبان اصلی بودن فیلم‌ها دارید می‌توانید آن را فراموش کنید.

نحوه خرید اکانت نتفلیکس چگونه است؟

بعد از اینکه درباره مزایای خرید اشتراک netflix دانستیم، معمولا بیشتر افراد ترغیب خواهند شد تا یکی از این حساب‌ها را برای خود داشته باشند. اما چون نتفلیکس یک سایت خارجی است، پس خرید اکانت نت فلیکس متفاوت از افتتاح حساب در هر سایت ایرانی است. برای  ، سایت netflix را در گوگل جستجو کنید.

 این موضوع را نیز به خاطر داشته باشید که شما با آی پی ایرانی نمی‌توانید وارد این سایت شوید. بعد از ورود گزینه Join Free for a Month را انتخاب کنید. در اینجا Free به معنای رایگان نوشته شده است اما تقریبا رایگان است و نتفلیکس برای یک ماه هزینه ۲ دلار را دریافت خواهد کرد. بعد از انجام مراحل تنظیمات مختلف برای حساب خود، وارد درگاه پرداخت خواهید شد. در این مرحله شما نیاز به ویزا کارت و یا مستر کارت خواهید داشت.

بسیاری از ایرانیان نمی‌توانند داخل ایران این دو کارت اعتباری را داشته و از آن‌ها استفاده کنند. به همین دلیل می‌توانید با خدمات  در کافه ارز نسبت به خرید اشتراک سایت های خارجی از جمله خرید اکانت Netflix اقدام کنید. خرید netflix با خدمات کافه ارز به آسانی امکان‌پذیر است.

آموزش خرید اکانت نتفلیکس تصویری

شما می‌توانید خرید اکانت نتفلیکس را از روی وب‌سایت، اپلیکیشن یا کانال آن در تلویزیون‌های کابلی انجام دهید. برای این کار کافی است مراحلی که در ادامه گفته شده است را انجام دهید.

۱. آدرس را در مرورگر خود وارد کنید.

مهم نیست چه دستگاهی استفاده می‌کنید، همواره می‌توانید در سایت نتفلیکس حساب کاربری ایجاد کنید. حتی اگر برای اولین بار است که اکانت ایجاد می‌کنید، می‌توانید حساب یک ماهه رایگان دریافت کنید. علیرغم وجود حساب یک ماهه رایگان و عدم نیاز به خرید اکانت نتفلیکس باز هم باید اطلاعات کارت اعتباری یا سایر روش‌های پرداخت مانند پی پال یا کارت نتفلیکس خود را وارد کنید. اگر عضویت خود را قبل از پایان یک ماه رایگان لغو کنید، مبلغی از حساب شما کسر نخواهد شد. قبل از به پایان رسیدن مهلت یک ماهه، یک ایمیل برای شما ارسال خواهد شد.

۲. روی دکمه Join Free for a Month کلیک کنید.

با کلیک روی این دکمه از چند صفحه عبور کرده و وارد فرآیند ثبت نام برای خرید اکانت نتفلیکس خواهید شد.

۳. روی See the Plans کلیک کنید.

با کلیک روی این عبارت می‌توانید گزینه‌ها و طرح‌های موجود و همچنین توضیح مختصر و اطلاعات مربوط به قیمت هر کدام از طرح‌های خرید اکانت نتفلیکس را ببینید.

۴. بعد از انتخاب طرح، روی دکمه Continue کلیک کنید.

برای خرید نتفلیکس باید بدانید که نتفلیکس سه طرح دارد که می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید:

– پایه (Basic): با خرید اکانت نتفلیکس ساده می‌تواند آن را روی یک دستگاه تماشا کنید. اگر اکانت خود را دیگران به اشتراک نمی‌گذارید می‌توانید اکانت ساده را خریداری کنید که البته شامل ویدیوهای اچ دی نمی‌شود.

– استاندارد (Standard): می‌توانید همزمان ویدیوهای اچ دی را روی دو دستگاه تماشا کنید. اگر پسورد خود را با فرد دیگری به اشتراک می‌گذارید می‌توانید همزمان از ویدیوهایی با کیفیت اچ دی بهره‌مند شوید.

– پریمیوم (Premium): همزمان چهار نفر می‌توانند چهار کانال مختلف را با کیفیت فوق اچ دی تماشا کنند.

۵. حساب کاربری جدید ایجاد کنید.

آدرس ایمیل و پسورد جدید را در فیلدهای مشخص شده وارد کرده و روی دکمه Continue کلیک کنید.

۶. گزینه پرداخت را انتخاب کنید. برای خرید اکانت نتفلیکس گزینه‌های موجود روی صفحه، نمایش داده می‌شوند:

– نتفلیکس کارت‌های اعتباری شناخته شده و همچنین کارت‌های بدهی با لوگوی ویزا کارت، مستر کارت، آمکس و دیسکاور را می‌پذیرد.

– در آمریکا و سایر کشورها می‌توانید از پی پال برای خرید اکانت نتفلیکس استفاده کنید. پی پال این امکان را به شما می‌دهد که با استفاده از حساب بانکی خود و همچنین کارت اعتباری، پرداخت آنلاین انجام دهید.

– اگر کارت اعتباری یا پی پال ندارید، در بسیاری از کشورها می‌توانید از گیفت کارت‌های نتفلیکس استفاده کنید. این گیفت کارت‌ها در بسیاری از فروشگاه‌ها وجود دارند و از قبل شارژ شده‌اند.

در صورت نیاز به کارت اعتباری بین‌المللی برای خرید اکانت نتفلیکس ، می‌توانید از خدمات  در کافه ارز نسبت به خرید اشتراک سایت های خارجی از جمله خرید اکانت پرمیوم نتفلیکس اقدام کنید.

۷. مشخصات پرداخت خود را وارد کنید.

اکانت های رایگان نتفلیکس

نتفلیکس هر روز بیشتر و بیشتر محبوب می شود. نتفلیکس در حال حاضر پرکاربردترین سرویس پخش رسانه ای است که به خاطر نمایش های تلویزیونی، فیلم ها و فیلم های کوتاه انحصاری اش شناخته شده است. اینطور نیست که دیگر سرویس های پخش رسانه ای وجود نداشته باشند، اما این نتفلیکس است که معمولا بهترین نمایش ها را در ژانرهای مختلف در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

در مقایسه با هر سرویس پخش رسانه دیگری، نتفلیکس تجربه کاربری بهتری را در اختیار کاربران قرار می دهد. نه تنها این، بلکه مجموعه ویدیوها نیز در مقایسه با رقبای خود بسیار مناسب است. با این حال، نتفلیکس یک سرویس پخش رسانه ممتاز است که برای هر کاربری که می خواهد فیلم را به صورت رایگان تماشا کند، یک انتخاب عالی است.

نتفلیکس برنامه های پریمیوم زیادی را به کاربران خود ارائه می دهد، با این حال، کاربران اغلب اکانت نتفلیکس رایگان یا کرک شده و هک شده را به صورت رایگان با ایمیل و رمز عبور جستجو می کنند. ما قبلاً مقالات زیادی در مورد نحوه دریافت حساب های Netflix Premium به صورت رایگان به اشتراک گذاشته ایم، اما به نظر می رسد ورود به سیستم با شناسه ایمیل و رمز عبور ساده ترین کار باشد.

بنابراین، اگر به دنبال حساب های رایگان Netflix Premium با ایمیل و رمز عبور هستید، در صفحه درستی هستید. در این مقاله، ما قصد داریم تعدادی از بهترین و موثرترین حساب‌های Netflix Premium را به اشتراک بگذاریم که می‌توان از آنها برای دسترسی رایگان به محتوای برتر استفاده کرد.

نام کاربری و رمز عبور حساب پرمیوم رایگان نتفلیکس

خوب، قبل از اینکه لیستی از بهترین حساب‌های پریمیوم Netflix را با ایمیل و رمز عبور به اشتراک بگذاریم، به یاد داشته باشید که Netflix یک ماه آزمایشی رایگان نیز به کاربران خود ارائه می‌دهد. بنابراین، اگر به دنبال راهی قانونی برای دسترسی به محتوای ویژه نتفلیکس هستید، می توانید از بسته آزمایشی رایگان آن نیز استفاده کنید.

اگر در مورد قیمت گذاری صحبت کنیم، طرح اصلی Netflix Premium از 7.99 دلار در ماه شروع می شود و بسته به طرحی که انتخاب می کنید از 13.99 دلار در ماه فراتر می رود.

از Netflix با یک ماه آزمایشی رایگان استفاده کنید

بنابراین، اکنون که از برنامه‌های پریمیوم Netflix و قیمت آن مطلع شدید، بیایید دریابیم که چگونه می‌توانید از نسخه آزمایشی رایگان Netflix استفاده کنید.

مرحله 1. اول از همه، باید از مرورگر رایانه خود به www.netflix.com مراجعه کنید. اکنون باید روی گزینه Join free for a month که در خود صفحه اصلی است کلیک کنید.

مرحله 2. در مرحله بعد باید برنامه ها را انتخاب کنید، فقط یکی را انتخاب کنید.

مرحله 3. اکنون باید حساب کاربری خود را ایجاد کنید. برای ادامه آدرس ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید.

مرحله 4: اکنون برای ادامه باید اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.

خودشه …! شما یک حساب آزمایشی رایگان ایجاد کرده اید. از این پس با توجه به طرح هایی که انتخاب کرده اید، هزینه ای ماهانه از شما دریافت می شود. بنابراین، باید قبل از پایان دوره آزمایشی رایگان، اشتراک خود را لغو کنید.

لغو اشتراک نتفلیکس:

اگر اشتراک رایگان یک ماهه نتفلیکس شما در حال اتمام است و نمی خواهید هزینه سرویس را پرداخت کنید، به راحتی می توانید آن را لغو کنید. فقط به صفحه لغو نتفلیکس بروید و لغو کامل را انتخاب کنید.

همچنین می‌توانید روی عکس نمایه خود کلیک کرده و «حساب شما» را از لیست کشویی انتخاب کنید. اکنون در قسمت «عضویت و صورت‌حساب»، به سادگی گزینه «لغو عضویت» را انتخاب کنید. خودشه …! توانجامش دادی.

نام کاربری و رمز عبور رایگان برای حساب های پریمیوم Netflix

حساب‌های پولی نتفلیکس زیادی وجود دارد که با آن‌ها می‌توانید آخرین فیلم‌ها و تلویزیون‌ها را بدون وقفه تماشا کنید. این حساب ها بیشتر توسط سازنده حساب NetFlix Premium ایجاد می شوند. ما موفق شدیم لیست نام کاربری و رمز عبور حساب را پیدا کنیم.

توجه: ما تضمین نمی‌کنیم که نام‌های کاربری و گذرواژه‌های زیر NetFlix همیشه کار کنند زیرا تعداد کاربران به این حساب‌ها دسترسی دارند. برخی از حساب ها ممکن است مسدود شوند یا کاربران ممکن است رمز عبور را تغییر دهند. ما در حال به‌روزرسانی نام‌های کاربری و رمزهای عبور Netflix در این بخش هستیم. در اینجا لیستی از شناسه/گذرواژه‌ها وجود دارد که ممکن است کار کنند.

توجه: ما آنچه را که در اینترنت موجود است به اشتراک گذاشته ایم. این حساب‌ها توسط لرن پارسی جمع‌آوری و نگهداری نمی‌شوند. این حساب ها در اینترنت زیاد استفاده شده اند، بنابراین هیچ تضمینی برای فعال بودن این حساب ها وجود ندارد.

خبرهای کسب و کار

علاقمند به جدیدترین مقالات روز کسب و کارها در ایران و جهان با رویکرد علمی و فرهنگی، علاقمند به فناوری های روز و حمایت از پلتفرمهای جدید که خدماتی به مردم جهت رفاه و آسایش آنها میدهد.
دکمه بازگشت به بالا