راهنمای خرید پستانک و 2 کالای دیگر سیسمونی

امروز میخواهیم برای کسانی که در دوران جذاب تهیه وسایل لیست سیسمونی هستند پیرامون یک کالای مربوط به کوچولو که خیلی بامزه و کاربردی هم هست یعنی پستونک و کالای دیگری برای مادر که بتواند غذای اصلی فرزند در ماه های اولیه که شیر او باشد را برایش مهیا کند یعنی پمپ شیر دوش چندین نکته برایتان بگوئیم تا بتوانید این دو محصول را با انتخاب بهتری تهیه کنید. خوب برای خرید پستانک اولین چیزی که میتوانیم بگوئیم این است که فکر کنید ببینید میخواهید به فرزند پستونک بدهید یا خیر.

البته اگر مخالف هم باشید بعد از تولد شاید به مزایای این محصول سیسمونی پی ببرید و متوجه شوید که بیراه نبوده که مادران قبل از شما از این کالای ساده و پر بحث استفاده می کردند و از مزایای اش برای آرام کردن بچه بهره می بردند و شما هم باید به جرگه آنها بپیوندید. خوب فرض کنید در حال استفاده از شیر دوش هستید تا شیر مورد نیاز چند وعده بچه را مهیا ذخیره سازی کنید و کودک بیقراری میکند حالا اگر خرید پستانک از قبل داشتید چقدر این حالا میتواند او را  آرام کنید تا شما به کار خود برسید.

این روزها با وجود قابلیت ارتدنسی بودن دیگر راحتتر میشود از آن استفاده کرد و اکثر مارکهای معتبر بازار موجود در سیسمونی فروشی ها هم این ویژگی را دارا هستند البته کیفیت بکار بردن آن در یکدیگر متفاوت هست و همین موضوع هم تفاوت کالاهای نوزادی را بین برندهای مختلف از یکدیگر متمایز می کند .

ارتودنسی |انرژی

هر دو مواردی که امروز داریم درباره آنها صحبت می کنیم یعنی شیر دوش و پستونک یکی مستقیم و دیگری غیرمستقیم برای نوزاد هستند یعنی بخواهیم درست تر بگوئیم تمام لیست سیسمونی بدین شکل است یکی مستقیم توسط خود بچه استفاده می شود مثل شیشه شیر ، لیوان ، دندان گیر و خیلی موارد دیگر یکی هم مادر استفاده می کند تا به فرزند در رشد و نمو او کمک کند تجهیزات کمک شیر دهی از این دسته هستند همچون رابط صدفی پد سینه یا همین شیر دوش که همه اینها برای استخراج و ذخیره شیر ارزشمند او هستند تا به نوزاد انتقال یابند.

البته اگر قرار بر بهره گیری از شیر خشک باشد خیلی از اینها کنار می روند چون اینهایی که گفتیم برای شیر مادر بود پس لیست سیسمونی همه مادران مثل هم نیست برای همین هم میگوئیم که خانواده ها بهتر است کاغذ و قلم بردارند تا از میان انبوه پر شماره وسایل لیست سیسمونی آنهایی که مورد نیاز خود هستند را بنویسند تا در میان کالاهای مختلف سردرگم نشوند . تازه وقتی انتخاب های خود را هم کردید میخواهید خرید پستانک داشته باشید باز اینجا هم باید تعداد و نوع را مدنظر قرار دهید یعنی با چندین بسته پستانک در حالیکه هنوز زایمان انجام نشده و مشخص نیست کوچولو پستونک را قبول می کند یا خیر شروع نکنیم .

همیشه جا افتاده که خرید سیسمونی را قبل از تولد تقریبا” کامل کنند ولی واقعا خیلی وسایل را بهتر است پس از زایمان بخرید حالا اگر کریر کالسکه ساک چند دست لباس اینها را که از اول ممکن است نیاز میشود بخواهید بخرید خوب است اما اینکه همه چیز را بخواهید آماده کنید بعد ببینید کدام استفاده می شود کدام نه این نمی تواند خرید سیسمونی جالبی باشد .

خود شیر دوش باید در روزهای پس از زایمان ببینید وضعیت شیردهی چگونه هس.ت بعد دکتر متخصص خواهد گفت که این کالا را بگیرید یا خیر . دیگر وسایل سیسمونی هم باید حساب شده گرفته شوند خرید پستانک هم همین گونه است نهایت باید یک مدل بگیرید اگر نیاز احساس شد بعد که خوب بود در ماه های آتی از همان برند مورد پذیرش واقع شده میتوانید خریدهایتان را انجام دهید .

مورد دیگری که در تهیه لیست سیسمونی فرزند خود باید مدنظر داشته باشید وقت تحقیقی هست که باید روی کالاهای مختلف انرژی متفاوتی بگذارید تا بهترین نمونه مناسب شرایط شما را در پی داشته باشد . پوشک را یک بسته میخرید بعد اگر مناسب نبود میتوانید عوض کنید از شرکتی دیگر بگیرید اما کالسکه اینطور نیست بایدخوب تحقیق شود راجع بهش .

دیگر کالاهای گران هم همینطور هست شیر دوش را نمیتوانید امتحان کنید بعد عوض کنید بخصوص شیر دوش برقی را که به نسبت دستی گرانتر هست . برخی وسایل هم امتحان کردنی هستند و نمیتوان نظر به مناسب شرایط هر کودکی برای آنها داد مثل خرید پستانک که تا استفاده نشود معلوم نمی شود با به طبع او هست یا خیر اینجا باید رعایت شود که با تکی خریدن شروع شود تا اگر مطلوب بود با همان ادامه داد در سایزهای بالاتر .

اگر تغذیه طبیعی از شیر مادر برای کودک ملاک بود و نیاز به شیر دوش برقی داشتید حتما از مارکی معتبر امتحان پس داده بگیرید که لااقل وقتی دارید هزینه زیادی می کنید کارآیی مطلوبی هم داشته باشید اگر جستجویی در سایت های انلاین سیسمونی فروشی داشته باشید متوجه می شوید که کدام برندها توانسته اند شیردوش های عالی روانه بازار کنند . یکی از راه های داشتن یک لیست سیسمونی خوب خواندن کامنت های مصرف کننده های پیش از شماست که خیلی خوب میتواند شما را راهنمایی کند که وسیله ای که مدنظر شماست خوب است یا خیر  .

ارتودنسی |انرژی

برای خرید پستانک هم گفتیم مهمترین نکته ارتدنسی بودن است یا همان ارتودنسی بعد اینکه از نامی معروف که بیشترین پذیرش را در میان نوزادان دارد بگیرید راهنمای سنی را توجه کنید این مورد روی بسته برایتان نوشته میشود یعنی وقتی بطور مثال کوچولویتان یک ماهه هست باید از نمونه 0-6 یا 0-3 ماهگی برایش بخرید از نظر طرح دخترانه پسرانه بودن هم که خوب سلیقه ای هست و تولید کنندگان سعی می کنند برای همه سلایق تولید داشته باشند تا در سیسمونی نوزاد پسر یا دختر بتواند استفاده شود .

لیست سیسمونی پر است از کالاهای مختلف که برای هر کدام باید کلی نکته گفتیم شما باید وقت کافی بگذارید تا اول کالاهای مختلف سیسمونی را ببینید کدامیک نیازتان هست بعد برای هر یک با عنایت به هزینه کردی که میخواهید داشته باشید نام تجاری را برگزینید یعنی شیر دوش از این سه مورد یا دستگاه استریل از اینها . امروزه هم که تهیه کالاها مثل خرید پستانک با وجود سایت های اینترنتی خیلی راحت هست میتوانید مقایسه قیمت داشته باشید تجربیات را بخوانید خیلی راحت درب واحد هم تحویل بگیرید و همانجا بپردازید پس از مزایای این مدل خریدهای بهره مند باشید .

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا